Latinovits antiszemita volt? A pletykák és a pesti színházvilág a tovább gomb után
"A királyi TV-ben volt egy Szitányi András nevű, ronda kis zsidó rendező. Latinovits éppen evett a TV ebédlőjében, amikor a Szitányi bejött. Latinovits ránézett és megszólalt: na de kérem, itt esznek!"
"Latinovitsnak volt egy másik kijelentése is erről a fickóról: úgy született, hogy a ruszkik leitták róla a spirituszt"
Komlós János egy előadás alkalmával észrevette a nézőtéren Latinovitsot, s leszólt a színpadról:
"Nem tudom, miként üdvözöljem itt Önt: Latinovits Zoltánt, a híres színészt, a Latinovits földbirtokos fiát vagy a legidősebb Gundel unokát?"
Latinovits válaszolt:
"Én sem tudom, kinek köszönjem meg: Komlós Jánosnak, a Mikroszkóp Színház igazgatójának, az egykori ÁVO-s tisztnek vagy a szegedi rabbi fiának?!"
Ismeritek Latinovits azon mondatát amit állítólag a veszprémi száműzetésekor leadott a színpadról előadás előtt?
Latinovits ült részegen a színészek kocsmájában - szól a pletyka, talán Cserhalmi mesélte ezt egy interjúban, én is hallomásból tudom, egy mszp-rajongótól - és bejött a kocsmába egy közismerten zsidó színész. erre Latinovits részegen rácsapott az asztalra és felkiáltott: "ZSIDÓK, BUZIK KIFELÉ!"
Nyilván ezért támadta MGP is, és Várkonyi Zoltán rendezővel is ezért volt rossz viszonyban, részben ezért is utálták egymást, a hívő kommunista zsidó és a magyar. ezek mind zsidók, mint a Katona Színház, és csoda, hogy ebben a környezetben érvényesülni tudott. a filoszemita környezetben derült ki hogy tehetséges, ez azt jelenti, hogy még annál is tehetségesebb, mint gondoljuk.
Latinovits apjának esküvőjén, amit Gundel Katalinnal kötött, Horthy fia volt a tanú, az a fia
amelyik repülőgép-szerencsétlenségben halt meg. Az öreg Latinovitsnak nagy
földjei voltak Szabolcs megyében, de eljátszotta és elszegényedett, viszont
fél Budapest szerelmes volt belé,mert nagyon jóképű volt.
"Ruttkai Éva zsidó volt, tehát Piki (Latinovits Zoltán:) nem lehet antiszemita. A szülei zsidókat bújtattak és etettek a Gundel étteremben."
....
Többet is tudok Latinovitsról, de nem írok. Visszaélnék a család barátjának bizalmas információival...
inkább nézzük a színházakat:
"Budapesten a Vigszinházban főleg ennek a kamarájában a Pesti Szinházban és a Katonában erősek a zsidók. De végülis mindenhol.
Egy szinháznak a támogatását a kormány adja. Azt hiszem a jegyek 70%-át dotálja az állam. Persze,hogy akkor elvárják az elvhű szinészeket. A Nemzeti épitésével is ezért nem értettek egyet. Jobbos szinházat Pesten? Mit képzelnek?
Mit gondolsz Eperjes miért van Bujtorral (aki a szinészkörökben köztudottan antiszemita Latinovits féltestvére) Veszprémben? Mert Pestre nem kapnak helyet az ilyenek. Verebes, Alföldi, Jordán, Eszenyi, Für Anikó, Körmendi, Kállai, Szilágyi, Kern, stb. mind az ő szekerüket tolja. Alföldi darabjáról a Nemzetiben nem hallottál? BOTRÁNY! Sokat olvastam róla a neten, mármint a kritikáról.
Nem láttam,de nem is akarom. Én láttam anyaszült meztelenül Balázsovits Editkével a Shopping and Fuckinban a Thália Stúdióban-az elég volt!
Nem csak a szinészek a közönség is az. Kapják a szinházjegyeket a minisztériumokban Cafeteria egy része is költheő jegyre. Maguknak csinálják a szinházat is és magukfajtát akarnak nézni a szinpadon. Szerinted egy átlag magyarnak, hol van akár 5-6000 forintja szinházra manapság? Szerintem egy szinház, ha nem zsidókat foglalkoztat akkor el is felejtheti a támogatást és ha rendes áron árulná a jegyeket, nem venné senki mert megfizethetetlen lenne. Miért volt mindig fontos a kultuszminiszteri poszt a szadesznak szerinted? Veszprémben meg az önkori adja a pénzt, illetve vidéken és igy legalább ott lehet egy-két jobbos (tehát magyar - tesz-vesz) rendező. Pesten nem.
Pár éve a barátnőmmel a Vigszinházban voltunk péntek este. A ruhatárnál elkiáltotta magát mérgében: sabbat van, miért nincsenek otthon? Gyorsan húztam ki a barátnőmet, nehogy kapjunk
Olyan túlzott a zsidók aránya a közönségben, hogy én az árja kinézetemmel,szőke haj,kék szem, abszolút kirivó vagyok. Ő pedig akkor szembesült vele, hogy a közönség 90%-a zsidó amin kissé kiakadt.
Néhány szinház közönsége, pl.mint az Operett kevert, mert sokakat hoznak fel vidékről, de ott a darabok nekem nem tetszenek. A magukat értelmiségnek tartó zsidók nem oda járnak, hanem a Katonába elsősorban, Radnótiba, Vigszinházba, Pestibe, Bárkába."
Érdemes megnézni a Mikroszkóp Színpad felhozatalát is. Döbbenet. Ennyi zsidót még nem láttatok egy rakáson
"Alföldi botrányos rendezései PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Munkatársainktól
2009. június 11.
Alföldi Róbert rendezései megbotránkoztatták a közönség egy részét
Nagy Mari végig, néhány statiszta csak a második felvonásban tetszeleg teljesen meztelenül Alföldi Róbert új rendezésében, A park című Botho Strauss-darabban. Korábban a Bárka Színházban is egy Alföldi által jegyzett előadás verte ki a biztosítékot.
– Nagy megrökönyödést és vékonyka tapsot váltott ki az előadás a közönségből – mesélte az egyik néző, Zsanett, A park című előadás után, amit a Nemzeti Színházban látott. – Nagy Mari szinte végig ruhátlanul mutatkozik, szerepének legdurvább akkordja az, amikor egy félig szétroncsolt tehéntetemből mászik elő, pőrén. Értem, hogy a darab arról szól, hogyan tűnt el az emberek életéből a szeretet és az érzékiség, hogyan váltak a kapcsolatok számító üzletté, de amikor egy jelenetben a nagypapa megerőszakolt egy kövérkés, gátlásos kamaszlányt, többen kimentek a teremből. Alföldi rendezésének üzenetét megértettem, de a megfogalmazás zavaros. A Nemzetiben klaszszikusokhoz vagyunk szokva – véli az egyetemista lány.
Egy neve elhallgatását kérő hölgy szintén kiakadt, őt a Bárka Színházban látott Szentivánéji álom jelenetei botránkoztatták meg. – Titánia a történet szerint varázslat hatására beleszeret egy „szörnybe”, vagyis egy férfiba, akit szamárrá változtat Oberon tündérkirály. Alföldi darabjában a szamár helyett egy kövér, meztelen férfit láthatunk, akire majdnem egyméteres műpénisz van csatolva, amin a férfi saját maga furulyázik, majd Titánia is „fejet hajt előtte”. Az előadás során sok tizenévesforma fiúcska szintén ágyékkötőben rohangált a színpadon. A darabban később négyes csoportszexet imitáltak. Ez a modern átdolgozás inkább pornográf, mint művészi."
Aki ezt a reklámot mondja, játszotta Alföldivel a buzigyereket a Shopping and Fuckingban anyaszült meztelenül és néha bepelenkázva,rendes pelenkával,amikor megláttam a reklámot a Vastagbőrön, nem akartam hinni a szememnek,mivel ezt a srácot utoljára szinpadon hardporno jelenetben láttam,de én vagyok a hülye,hogy egy ilyen cimű Alföldi darabra elmegyek.Egyébként pont azon az előadáson ült mellettem Eszenyi,ő is kiváncsi volt az aberált perverzióra.
Latinovits hatvanas években Básti Lajossal a Fészekben üldögélt, szigorúan távolságot tartva egymástól, az étterem egyik és másik sarkában, mikor Básti dühösen követelte a pincértől a régen kikért Radeberger NDK-sörét. Miután megkapta, Latinovits kajánul odakiáltott a pincérnek: Én meg kérek egy Radebástit! Básti felpattant a székéről és ordibálva nekirontott Latinovitsnak – lovagiasan felpofozgatták egymást (Básti eredeti neve Berger).
Madách: Az ember tragédiája c. darab így végződik: Az Úr hangja: Ember küzdj és bízva bízzál., de a közismert mondat az Alföldi rendezte előadás végén nem hangzott el, országos botrányt okozva, mert a TV és a rádió is közvetítette az előadást.
Nagy valaki ám az Alföldi!
Még az Urat is kitiltotta az Ember Tragédiája végéről!
Utolsó írka