mesterházi, fészbuk:
"A hamarosan nyíló dínópark a Zala megyei Reziben. Kampány után ide visszajövünk majd a gyerekekkel, imádni fogják "
orbán átadja ezt is majd hamar, mint a négyes metrót, megtörtént az elszámoltatás amúgy: nem hívták meg demszkit a nyitóünnepségre!
még szerencse, hogy a VEKE-alapító vitézy dávid kikerült a vekéből, különben most kompromittálódva lenne, hogy orbán vágja át a szalagot...
hát de akkor még ellenzékben voltak az elvtársak
milyen kár hogy mesterházit nem paleontológusnak adta az apja
milyen kár, hogy nem a paleontológusok szállták meg az országot, sokkal több Jurassic Parkot adhatna át most orbán.
mesterházi az első képet saját maga hozza nyilvánosságra, nem az ellenzéki lesifotós. furcsa ember ez a mesterházy.
2006. november:
Sosem térül meg a 4-es metró ára
Pazarló és értelmetlen a 4-es metró jelenlegi terve. Építeni ugyan már elkezdték, de azt sem tudják, mennyibe fog kerülni. A VEKE friss tanulmánya azt állítja, hogy sosem térül meg a 4-es metró ára: az óvatos becsléssel is 350-400 milliárdba kerülő projekt felét sem fogják megtakarítani az utasok. Erről évek óta tud a főváros, és tudják a 4-es metró tervezői, de a beruházás körüli homályban csak elhallgatott tényekre és állásukat féltő szakemberekre bukkantunk.
pedig Magyarország volt az első ország 1896-ban természetföldrajzilag az európai kontinens területén, ami metrót, földalattit épített. az 1-es metrót. (Európában az elsők az angolok voltak.)
452 milliárd forint lett hivatalosan a négyes metró, Szabó György fővárosi jobbikos képviselő azt mondta, ők tovább építenék, hogy értelme is legyen. szerinte 330 milliárd forinttal került többe a beruházás, mint az reális lett volna.
Csak a Fővám téri állomás. Csak ez az 1 állomás 9,2 milliárd forintba kerül. A BKV felsővezeték bontásra 400 millió forintot számlázott ki, és ez csak egy aprócska tétel a hosszú-hosszú listából.
azt mondjuk én se értem miért kell összekötni ma már Kelenföldet meg a Keletit, mikor gyakorlatilag már össze van kötve a Déli és a Keleti metróval. Kelenföldre a Délin keresztül megy az út, tudja minden bennszülött Budapesten. pedig meg lehet oldani buszokkal is. (valaki lemérhetné a Kelenföld-Keleti pályaudvar közötti különbséget a két metróval, mennyi lehet a különbség? 10-20 perc az új javára? megérte?)
a kossuth tér meg kb. olyan 30 milliárd forint volt, (de lehet ez 50 is. miért ne? ki ellenőrizné? a nav? a számvevőszék?) egy kicsit drágállom elvtársak, én és a fiúk kiássuk 2 milliárdért cakkompakk
nyilvánvaló, hogy Az Elszámoltatás miatt nem hívták meg a korábbi SZDSZ-es főpolgármestert, ugyanis tarlós korábban azt nyilatkozta:
Feltétlen elismerés illeti Demszkyt
A fideszes politikus megköszönte elődjének, hogy „húsz éven keresztül bajlódott Budapest vezetésével”
Utolsó írka