kkbk.blog.hu

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok.

 

Sok helyről jöhetünk, de csak egyfelé tarthatunk, ha valóban értelmesek vagyunk és tisztességesek:

 

Ez az irány pedig a "nemzeti" szociáldemokrácia,
a jóléti állam, ahol minden jóravaló csoport és gondolat képviseltetheti magát, és ahol elég gazdag az alsó középosztály is, hogy vállalkozni tudjon az új ötleteivel és jó iskoláival.

Meg kell teremteni a lehetőséget, hogy a szegény ember gyereke is tudós lehessen; a tehetségtelen gazdagokat pedig el kell zavarni a krumpliföldekre.

Minden adófizető polgár szociáldemokráciában és jogállamban akar élni - csak nem tud róla.

Térjünk mindannyian konszenzusra.

posztos írkák

Nagyon fontos

ist


Csend vala, felleg alól szállt fel az éjjeli hold.

Szél kele most, mint sír szele kél; s a csarnok elontott
Oszlopi közt lebegő rémalak inte felém.
És mond:

magyar_partok333.JPG

"Füstöl a víz, lóg a káka kókkadón a pusztaságba" Holt Vidék kkbeka KáKánBéKa

Máté, 7. fejezet

15 Őrizkedjetek pedig a hamis prófétáktól, akik juhoknak ruhájában jőnek hozzátok, de belől ragadozó farkasok.
16 Gyümölcseikről ismeritek meg őket.
17 Ekképpen minden jó fa jó gyümölcsöt terem; a romlott fa pedig rossz gyümölcsöt terem.
18 Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.
19 Minden fa, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik

 

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Utolsó írka

  • tesz-vesz: frissítve: A préda, ha gyengeelméjű, még meg is sajnálja a predátorát, ha az épp belőle eszik: "hát meg lehet érteni őt is, hát éhes!" Ha beszélünk a pszichopatákról, beszélhetünk a másik végletről, a túlságosan is empatikus mimózákról, akik szerint nem lehet erőszakot használni azok el... (2024.11.25. 10:46) Beszélgetésem egy Téveszmés narcopatával
  • tesz-vesz: @ВUNKÓ: mi a baj? fidióta vagy? akarsz róla beszélni? (2024.11.18. 12:30) orbán balázs és A király választása
  • Utolsó 20

információ

A bölcsesség alapja a kétkedés.
de csak a gonoszok tartanak mindenkit gonosznak.

 

A hír (a tény) szent, a vélemény szabad - Pulitzer József

Ha van egy minőségi írása közéleti témában, versmegzenésítése, jó témája, filmje, ötlete, linkje, híre, információja
küldje el nekünk, feldogozzuk egyszer talán, és le is közölhetjük
kkbkorkukacgmail.com
vagy írja be a kommentekbe, csomót nem kérünk.
az értelmes kommentekre igyekszünk válaszolni, mert fontos a párbeszéd, főként félreértések esetén.
Ezen oldal semmilyen komment- és posztíró véleményével nem azonosul,
így kívánja megőrizni saját függetlenségét, elvét, illetve a szólás- és véleményszabadságot.

Az aktaszerű posztok folyamatosan frissülhetnek, a fontos témákban frissülnek is.

codex

 

Archívum

Címkék

1848 (6) 1920 (8) 1956 (41) 2006 (12) 2rule (1) 444 (1) 4k (2) 64 (1) ábrányi (2) ácsné (6) aczél (3) ádám (2) áder (2) Ady (1) ady (20) afrika (4) akác (1) ákos (1) aksi (2) aktuális (8) aláírás (1) áldozat (34) alfödi (1) alföldi (16) alkotmány (4) állam (3) állat (1) almássy (1) álmos (1) ambrus (1) amerika (1) andrás (1) andrásfalvy (1) angol (14) ángyán (29) ángyén (1) animacio (24) antal (2) antall (11) antikultura (111) apáti (3) apor (1) arab (7) arany (6) argentína (2) arisztokrácia (5) arkan (1) arnoth (1) arokaso (33) árulólapok (5) árvai (1) ascher (2) ásotthalom (1) assange (1) aszódi (2) ateizmus (2) attila (1) audi (2) autó (3) autonómia (1) autonomia (1) ávh (1) azer (3) azori (1) b (2) babarcy (1) babics (1) babits (5) bacsa (1) bagemihl (1) bagó (1) bajnai (10) bakáts (1) bakó (1) balassagyarmat (1) balaton (2) balatoni (2) balavány (1) balázs (2) balczó (10) balikó (1) bálint (1) balla (1) balog (2) balogh (2) balsai (1) bana (1) bandó (1) bándy (1) bank (70) bankrendszer (1) bara (1) baranyay (1) barcs (1) bárd (1) bárdok (1) bárdos (2) barings (1) báró (1) bartók (1) bartos (2) bartus (2) bátorfi (1) batthyány (3) bauer (3) bayer (8) bbc (1) becsó (1) bede (1) békés (1) bélaság (1) belénessy (1) belga (2) bencsik (4) béndek (1) bene (2) benedek (1) benkő (2) benzin (13) berecz (1) bereznay (1) berija (2) berkesi (1) bertalan (1) bertha (2) bertók (1) berzeviczy (1) berzsenyi (1) bessenyei (1) bethlen (1) biden (1) bige (1) bilderberg (1) bíró (4) birodalom (1) bíróság (1) biszku (18) bitay (1) bkv (1) blaskó (4) blog (3) blunt (1) bmw (1) Bochkor (1) bocskor (1) bodoky (10) bodrogi (1) bogár (6) bogdán (2) bokor (1) bokros (5) bölcskei (1) boldizsár (1) boldoghy (1) bolgár (1) bologna (1) bombagyár (1) bonafarm (1) bono (1) borkai (1) borókai (1) boros (5) boross (2) boruzs (1) bosnyák (2) bőtös (1) botul (1) brádi (1) brády (6) Bremgarten (1) brenner (1) brezovics (1) bródy (2) bubla (1) budaházy (12) budai (5) budapest (1) bugár (1) bűn (38) búr (1) burány (1) burma (1) bush (2) buza (1) buzánszky (1) carlin (1) Casablanca (2) cegléd (1) ceglédi (1) ceta (1) chaplin (1) Charlie Hebdo (1) che (2) chikán (1) chomsky (1) cia (1) Cicciolina (1) Címkék (7) ciprasz (1) citadella (1) clark (1) colbert (1) coolidge (1) corrie (1) corvinus (1) csalad (10) csángó (1) csányi (13) császár (1) csecsen (1) cseh (15) csendőrség (1) csengey (1) csepel (2) csepreghy (1) csepregi (1) cserdi (1) cserháti (1) csernus (1) csetnik (1) csiba (2) csintalan (1) csipes (1) csiszár (1) csizmadia (1) csókay (2) csonka (1) csontos (2) csoóri (5) csurka (6) cukor (1) czeglédy (1) czeizel (1) czene (1) czettler (1) czike (11) czomba (1) c kategória (63) dajcs (1) Dallaire (1) damm (1) dán (2) dancsó (2) dániel (2) dan reed (1) daróczi (3) darvas (2) debrecen (3) délvidék (2) demcsák (1) demeter (2) demján (2) demokrácia (5) demszky (12) dénes (2) dés (1) deutsch (3) devizahitelesek (10) dézsi (1) dézsy (2) dienes (2) dietmar (1) Dieudonné (1) Digest (1) diktatúra (1) dk (1) dobay (1) dobozi (2) dobrai (1) dobrev (1) dodik (1) dojcsák (1) doku (3) dombóvári (1) donáth (1) dopping (1) dörner (5) dorosz (4) dotoho (1) dózsa (3) drábik (8) draskovics (2) dr morvai krisztina (27) dudits (1) dunaszerdahely (1) dúró (4) dzsudzsák (1) eccleston (2) eger (1) egervári (1) egészség (19) Egyesült Arab Emírségek (1) egyház (2) Egyiptom (3) egyiptom (4) együtt (1) elcoteq (1) élelmiszer (1) éliás (1) elitposzt (80) elnökség (4) elvis (1) ember (14) endre (2) endrésik (1) ensz (1) eon (1) eörsi (6) eötvös (1) ép-kar (1) erdély (7) erdő (2) erdogan (2) erdős (2) erőss (1) érpatak (2) ertsey (5) erzsébet (1) ésik (1) Esperay (1) esterházy (6) eszenyi (1) eszes (1) esztergom (7) eu (50) europai (4) everest (1) evola (1) fábián (1) Fábián (2) fabricius (1) fábry (3) facebook (5) fagyálló (1) faludy (1) falusi (1) farage (4) farkas (2) fazekas (2) fehérlófia (1) fehér kenyér (1) fekete (4) feketejános (4) fekszi (1) felcsút (1) felcsuti (1) felvidék (1) fenyő (1) ferenczy (1) ferihegy (1) fico (1) ficsor (1) fidesz (372) film (107) filó (1) fischer (4) flaisz (1) fliegauf (1) flier (1) fodor (5) földes (1) földesi (1) földvári (1) forditas (1) forrai (1) francia (8) freedman (2) frész (1) freud (1) friderikusz (3) friss (1) fülkeforradalom (1) fülöp (3) g. nagy lászló (1) gábor (1) gajdics (1) gál (3) galácz (1) galambos (1) galilei (1) galkó (1) garancsi (1) garas (1) gárer (1) gaudi (7) gay (1) gazdaság (14) gdp (2) gedeon (1) gelencsér (1) gellért (4) génmódosított (3) geotermia (1) gera (1) gereben (1) gerendai (2) gerendás (1) gergényi (8) gerő (1) geszti (1) gina (1) giró (1) glattfelder (1) glutén (1) gmo (1) göd (1) gőgös (1) gój (1) gömöri (1) göncz (3) gonda (1) goodfriend (1) görgey (2) gorilla (1) görög (5) gosztonyi (2) grant (1) grass (2) gróf (1) groó (1) gulyás (2) guyana (1) guyon (1) gyárfás (3) gyöngyösi (8) gyöngyöspata (12) gyóni (1) győr (2) györgy (1) györgyey (1) györgyi (1) győri (1) győrkös (1) gyulai (1) gyurcsány (24) gyurta (1) habán (1) habony (5) habsburg (1) hack (1) hadházy (7) hagyó (4) hajdú (5) hajdu (1) hajnal (2) hajós (1) halász (3) hamvas (1) hankiss (4) harangozó (2) hargitay (1) haris (1) harrach (3) hász-fehér (1) hatvany (4) havas (1) havasi (2) havros (1) haza (1) hazugsággyár (1) heffentrager (1) hegedűs (2) hegedüs (1) heim (1) héjja (1) heller (4) hellókarácsony (1) hende (1) herceg (1) herczeg (3) herczog (1) herényi (1) hering (1) hernádi (2) hetesi (2) híd (1) himnusz (1) hitel (4) hitgyülekezete (6) hitler (4) hoffman (2) hoffmann (3) hofi (1) hök (1) hold (1) hollán (1) holland (1) holoda (1) hóman (1) homoki (1) homoszexuális (10) Hőnyi (1) horn (4) hornok (3) hornyák (1) horoszkóp (1) horthy (36) horvát (4) horváth (16) hosszú (4) hrabovzsky (1) humor (95) hunvald (2) húsvét (1) huszár (1) huszti (1) huth (5) hutteritak (1) ideologia (4) idiota (2) igazság (3) igazságszolgáltatás (1) II. Erzsébet (1) iklad (1) illés (4) illiberális (2) illyés (1) ima (1) imf (3) incze (3) index (2) indoeurópaiak (2) infláció (2) inotai (1) ipar (2) ír (2) irak (3) irán (5) Irán (2) írnok (1) ISIS (6) iskola (20) Isten (1) isten (1) iszlám (6) ivády (2) iványi (2) izabella (2) izland (1) izrael (1) jakab (3) jáksó (2) jakupcsek (1) jámbor (1) jancsó (2) janet jackson (1) janics (2) jankovics (2) jános (4) janukovics (1) jány (1) jan kuciak (1) ján kuciak (1) járai (1) jászberényi (1) jászi (2) jegybank (1) jeles (1) jensen (1) jezsuita (1) Jézus (2) Jimmy Safechuck (1) jobbik (129) jobboldali (1) jog (1) johan (1) johnperkins (2) jones (1) jordán (1) Jordie Chandler (1) josip tot (1) jövő (1) jövőkép (1) józsef (5) judaizmus (1) juhász (8) julian (1) juncker (1) junker (1) juszt (1) kabai (1) kádár (3) kadirov (1) kaffka (1) kahn (1) kajászó (1) kakas (1) kaláka (1) kalifátus (2) kálium (1) káliumsó (1) kálmán (2) kaltenbach (2) kálvinista (2) kamatozású (1) kaminski (1) kánaán (1) kanada (1) Kancsendzönga (1) kányádi (3) kapitali (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) kapronczay (2) kapu (1) karácsony (12) karafiáth (1) karass (1) karinthy (2) kármán (1) károli (1) károlyi (7) kárpát (1) karsai (1) kásler (5) kaslik (1) kassai (1) kassák (1) kasza (1) katar (2) Katar (1) katrein (1) kaya ibrahim (1) kazincbarcika (1) Kazinczy (1) kazinczy (1) kdnp (32) kedvenc (69) kékfrank (2) kele (1) kémrepülő (1) kende (1) kennedy (2) kepes (1) képíró (2) kerdvenc (1) kerényi (4) keres (1) keresztény (5) keresztenyseg (30) kereszténység (8) keresztes (1) keresztúri (1) kéri (2) kern (1) kertész (8) Kesznyéten (1) kétfarkú kutya (1) kilián (1) kína (5) kincses (1) király (8) királyság (1) kisgazda (2) kisgergely (1) kishantos (2) kiskunhalas (1) kiss (3) klára (1) klebelsberg (3) klein (1) klímaváltozás (1) klub (1) knézy (1) kocsis (6) kóczián (1) koeman (1) kohászat (1) kóka (6) kóla (1) kölcsey (1) kollár (2) kolompár (2) koltay (1) komlós (1) komment (1) kommentár (1) kommunista (5) kommunizmus (2) koncz (2) kondor (1) kongresszus (1) konrád (5) kónya (3) konyár (1) konzerv (4) konzervatív (4) kopátsy (2) kopp (1) koppány (1) körmend (2) kornis (3) korona (6) koronavírus (2) korondi (1) kőrösi (2) korten (1) körtvélyesi (1) kósa (1) kossuth (2) kőszeg (2) kosznovszki (1) koszorús (1) koszta (1) kosztolányi (2) kóté (1) kötvény (1) kovács (9) kovalik (2) kővári (1) kövér (14) köves (1) kozenkay (1) közgazdász (2) közgép (2) kozma (1) krassó (2) krasznahorkai (1) krasznai (1) kratochvil (1) krausz (1) Krawiec (1) krím (3) krug (1) kuba (2) kubatov (1) kukorelly (3) kulcs (2) kulka (2) kultúra (1) kultura (59) kun (3) kuncze (1) kunó (2) kunszabó (4) kuruc (2) l. (1) labanc (2) laborc (3) lackfi (1) ladik (2) lakat (1) lakatos (2) lánczi (1) lanto (1) lantos (8) lányi (2) laogai (1) lascsik (1) lászló (3) latinovits (26) lator (1) latoya jackson (1) lauda (1) lázár (17) lazáry (1) leaving neverland (1) legszebb (1) léhmann (3) leisztinger (2) lendvai (2) lengyel (5) lenhardt (4) lenkei (2) lenkey (1) lepen (1) lépold (1) letelepedési kötvény (1) lévai (1) lezsák (2) Le pen (1) líbia (1) lipták (1) liszt (1) litván (1) lmp (55) lobbi (1) lomb (1) lomnici (2) london (1) lóránt (2) lovakrul (3) lovas (1) lovasíjász (1) lukács (3) M&Ms (2) Macaulay Culkin (1) mack (1) mackensen (1) maczó (2) madách (1) madár (2) madárirtás (1) mádl (1) mága (1) mager (1) magor (1) magvasi (1) magyar (13) magyarorszag (2) magyarország (126) magyarzene (1) Magyar Hang (1) makovecz (6) mal (2) maléter (4) malév (2) malina (2) málna (1) málta (1) mandela (2) mandiner (14) mann (1) mansfeld (1) márai (1) marcell (1) marianum (2) márki (1) Marokkó (2) Marrakech (2) martinovics (1) márton (2) martonyi (7) marx (1) matolcsy (4) matovic (1) mátra (1) matyi (1) máv (1) McConnell (1) mdf (21) mécs (4) medgyaszay (1) medgyessy (4) media (6) média (8) megadja (1) megafon (1) meggyes (2) megyeri (1) mekka (1) meleg (1) merkel (6) mese (2) mesterházy (6) mészáros (8) metró (3) mezőgazdaság (12) mhm (1) michael jackson (2) mici (4) micimackó (3) microsoft (1) mihály (2) mihók (1) mikepércs (1) mikes (1) miklós (1) mindszenty (2) mirkóczki (4) miskolc (2) mítosz (4) mi hazánk (1) mma (1) mohácsi (5) Mohamed (2) Mohammed (2) mok (1) mol (2) molnár (3) momentum (1) monarchia (5) mong (2) monitor (1) monsanto (3) móra (1) morell (1) móricz (2) morszi (1) morvai (1) moszkva (1) moys (1) MP (1) msz (1) mszmp (1) mszp (165) mta (2) MTA (1) mubarak (1) mugabe (2) müller (1) multikulti (6) mundruczó (1) murányi (1) musk (1) muszty (1) művészet (1) múzeumok (2) muzorewa (1) nacl (1) nádas (2) nagy (4) nagyatády (1) nagykőrös (1) nagy gergely (1) nánási (1) narcopata (1) nav (3) navarro (1) navracsics (3) navracsis (1) negatív (1) nemes (1) német (14) németh (12) némethné (1) németország (5) nemzeti (4) neoliberalizmus (1) nép (1) népesség (1) ner (1) neverland (1) nigel (1) nobel (4) nógrádi (1) norvégia (2) nosztalgia (10) novák (13) nsa (1) nulan (1) nyáry (1) Nyékládháza (1) nyelv (3) nyelvcsalád (5) nyelvtan (5) nyemcov (2) nyerges (5) nyíri (1) nyitrai (1) nyugat (1) nyugdíj (6) obama (5) occisor! (13) ókor (1) ókovács (1) olaf (1) olaj (1) olajszőkítés (1) olajügyek (1) olasz (1) olduva (1) olduvai (1) olimpia (4) olvasó (1) onfray (1) ontológia (1) orbán (124) orbán balázs (1) orbán kormány (1) ördög (1) orgován (1) origo (1) örmény (2) orosz (19) orvos (2) őstörténet (3) ostrom (1) oszama (2) osztie (1) osztolykán (2) otp (1) paizs (1) pakisztán (3) paks (4) paksy (1) palácsik (1) palesztina (1) pálffy (6) pálinkás (2) palya (1) panama (2) pándi (1) pap (12) papa (1) pápa (1) papademosz (1) papcsák (2) papp (3) parászka (1) paraszt (1) parks (1) parlament (4) parti (1) partizán (1) pásztor (1) pásztory (1) patai (1) patkány (1) patkó (1) patonai (1) paul (1) páva (1) pavarotti (2) pázmány (6) pécs (12) pécsi (5) pegasus (1) peled (1) pénz (9) pénzrendszer (1) perczel (6) perintfalvi (1) perjés (1) perkovátz (2) perzsa (2) Perzsia (2) peták (1) péter (1) péterfalvi (1) pethő (1) pető (2) petőcz (1) petőfi (5) petri (1) petró (1) picasso (1) piketty (2) pincebörtön (1) pincebörtönök (1) pintér (10) placebo (1) placebó (1) plutokrácia (1) poetapolitika (7) pogány (2) pogátsa (4) pokorni (2) polcz (1) polgármester (3) polgárőr (1) polt (7) pongrátz (5) popper (2) portik (1) pörzse (4) pősze (2) posztkommunista (89) powell (1) pozsgai (1) pozsgay (4) pozsonyi (1) pránanadi (1) prezi (1) princz (1) prohászka (3) prolikrata (45) prolisztokrácia (34) prózavers (1) pruck (1) pszichológia (3) pszichopata (1) publicisztika (4) puch (1) puch lászló (1) puskás (2) pusztai (1) putyin (6) puzsér (14) pyatt (1) quaestor (1) rab (1) rábaközi (1) rabár (3) rachel (1) rácz (2) ráday (1) radics (1) radio (1) radnóti (2) raffael (1) raffay (5) rahimkulov (1) rainer (1) rajcsányi (3) rákay (1) rákóczi (1) rákosi (3) ranitzki (1) rap (1) raskó (3) rasszista (1) rasszizmus (1) Readers (1) reagan (1) reakció (2) rédly (1) református (1) regnum (2) reichmann (1) rejtvény (1) rendőr (7) repülő (1) réthelyi (3) retkes (1) rétvári (1) revizio (1) rezesova (1) rezi (1) rezsi (1) richárd (1) rickman (1) rijád (3) rizner (1) rmdsz (1) rockefeller (1) rogán (10) röhrig (1) román (5) románia (3) ron (1) róna (3) roosevelt (2) rothschild (1) royalista (2) rózsa (1) ruanda (1) rubint (1) rushdie (1) ruttner (2) safik (1) sajó (2) sajtó (3) sajto (5) sáling (1) sándor (1) sápi (1) sarajevo (1) sarka (2) sarkadi (1) sárossy (1) Sátoraljaújhely (1) saul (1) schamschula (2) schenk (1) schiff (3) schiffer (15) schmidt (2) schmitt (10) sebestyén (1) sebő (2) sekielski (1) selmeczi (2) semjén (3) seregi (1) seres (3) seuso (1) shaw (1) sickratman (1) siemens (1) sikér (1) síklaky (1) sikó (1) simicska (15) simon (4) simonyi (2) simor (9) siófok (2) skrabski (1) skultéty (2) smith (1) snowden (3) (1) soltész (1) sólyom (4) somogy (1) sopron (1) soros (7) spanyol (3) spiró (3) sport (2) stadler (1) staudt (1) stefán (1) stefka (2) steiner (1) stiglitz (1) Stiglitz (2) stohl (6) storcz (1) strabag (1) stumpf (6) suchman (1) süle (1) süveges (1) sváby (1) svájc (1) svéd (2) svédország (2) sz (1) szabadkőműves (18) szabadpénz (1) szabó (12) szájer (1) szajlai (1) szakács (1) szakály (1) szalai (3) szalay (2) Szalay-Bobrovniczky (1) szamosvölgyi (1) szamuely (2) számvetés (3) szaniszló (1) szanyi (7) szarvas (1) szatmári (1) szaúd (4) szaúdi királyság (3) Szaúd Arábia (3) száva (1) szávay (1) századvég (1) szcientológia (4) szdsz (53) széchenyi (6) szegedi (7) szeivolt (1) székely (8) székelyföld (2) szekeres (1) székhelyi (1) szekszárd (2) szél (4) szele (1) Szelényi (1) széles (2) szemere (1) szemerey (1) szendi (2) szendrő (1) szent (5) szentencia (1) szentendre (1) szentkorona (1) szepesi (1) szerb (3) szerbia (4) szexi kenyér (11) szijjártó (6) szíjjártó (1) szilágyi (6) szilvásvárad (1) szilvásy (4) szima (9) színház (7) Szíria (2) szíria (5) szitka (1) szlovák (11) sznob (1) szó (1) szociopata (1) szőcs (3) szodoma (1) szöllősi (2) szolnoki (1) szombathely (1) szombathelyi (1) szörényi (1) szotyori (1) szotyori-lázár (1) szovjet (2) szózat (1) szűrös (3) tab (1) takaró (2) takáts (4) tákos (1) tállai (1) tallér (1) tamás (3) tamáska (1) tanártüntetés (1) tánc (1) tánczos (3) tandori (1) tarlós (8) tárnok (1) tarr (5) társadalom (1) tarsoly (1) tasnádi (3) tasz (3) techet (1) technika (12) ted (2) téglás (1) tej (1) tejfalussy (1) tek (2) teket (1) teleki (1) telekom (1) telex (1) templom (1) tér (3) térey (1) terror (4) tesz (5) tétényi (5) tgm (2) thatcher (1) tibet (1) tikvicki (1) tímár (1) tisza (3) tiszavasvári (3) tíz (1) tmrsz (9) tóbiás (1) tőke (2) tőkés (2) tolerancia (1) toma (1) tomcat (1) torgyán (2) tormay (33) tornyospálca (1) törőcsik (1) töröcskei (1) toroczkai (10) toroczkay (3) török (5) Törökország (3) törös (1) tortenele (1) történelem (4) tortenelem (90) tóth (8) tóthkároly (2) trianon (9) trockij (1) trump (1) ttip (1) tudomany (26) tudomány (8) turbucz (1) turcsány (1) turner (2) túró (1) türr (1) tusup (1) tutsek (1) tv2 (5) ügynök (1) uj (1) ujhelyi (1) ujsagiras (2) ukrán (9) ungár (1) ungváry (4) unio (2) unvári (1) uruguay (1) usa (69) USA (5) usztics (3) Vácszentlászló (1) vadai (3) vágó (3) vajda (1) vajna (3) vajta (1) választás (1) valéria (1) vallás (11) vallas (16) valláspszichológia (2) vámos (1) vámosi (1) vámosszabadi (1) vanczák (1) vankó (1) várady (1) váralja (1) varga (9) varga-damm (1) várhelyi (1) várhidi (1) vári (2) várnai (2) várszegi (1) vásárhelyi (1) vass (4) vasút (2) vaszily (1) vatikán (1) vázsonyi (1) védegylet (3) veér (1) végh (1) vér (1) vérbíró (1) verdi (1) veres (1) verestóy (1) vers (225) vespa (1) veszprém (3) vida (2) video (37) víg (1) viktor (1) vilagrend (7) vilmos (1) vita (1) vitéz (1) vitézy (1) vizi (1) volner (11) vona (27) vona-szabó (1) vörösiszap (2) vörösmarty (1) vukics (2) Wade Robson (1) waldmann (1) walesi (1) weiszfeld (1) welsi (1) welszi (1) weöres (2) who (1) wiesel (1) wikileaks (7) wittner (5) witzmann (1) woodman (1) wtc (1) wu (1) ybl (1) zách (1) zach (1) zacher (1) zagyva (2) zaharcsenko (1) závada (1) zay (1) zeitgeist (1) zelenszkij (2) zelnik (2) zene (163) zentai (1) zétényi (3) zichy (2) Zimbabwe (1) zimbardo (1) zold (37) zoltai (2) zoroasztrianizmus (1) zsák (2) zsanett (1) zsidó (3) zsidók (3) zsóri (1) zs kategória (249) zugló (2)

KKBK

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok. Térjünk mindannyian konszenzusra.

A konzervatív ember

2010.01.09. 20:16 | tesz-vesz | 81 komment

Címkék: fidesz magyarország kdnp kultura ember horthy konzervatív konzerv homoszexuális zs kategória jobboldali latinovits lmp tormay elitposzt

 

 

A konzervatív ember

(magyarságtudat, idegenszívűség)

 

Testvérim vannak, számos milliók;
Én védem őket, ők megvédnek engem.
Nem félek tőled, sors, bármit akarsz.
Ez az, miért csüggedni nem szabad.

Vörösmarty

 

 

Ahogy a B-rendszerben már pedzegettem, ma, a rendszerváltás pillanatában, 2009-ben a jobboldal és a baloldal társadalmilag és politikai pártok szintjén elméletileg, ideológiailag csak egy dologban különbözik egymástól: a jobboldalnak van, míg a baloldalnak nincs magyarságtudata. Csak ennyi a különbség. Ma már nincs arisztokrácia, nincsen nemesség, nincsen status quo-konzervativizmus, parasztság, mint hierarchia, és nincsen homogén ideológiájú munkásság. Nevetséges lenne azt gondolni, hogy a jobboldal ma már kevésbé foglalkozna a gyári munkások életszínvonalával, mint a bal, stb, nem folytatom.

Jópáran tudtuk ezt már, csak a szavak szintjén esetleg nem fogalmazódott meg bennünk, eddig.

Csak ebben az értelemben, kontextusban érdemes tehát beszélni jobb- és baloldalról.

Persze csak akkor, ha leszámítjuk a gazdasági jobb-bal kifejezéseket.

 

 

A konzervativizmushoz rendkívül sok butaságot csatolnak: pl. „az értelem csak a felhalmozott tudásban van; Ted V. McAllister szerint „minden konzervatív elutasítja a modernséget” - ezek nem tartoznak szorosan az eszmerendszerhez, elavultak. "Szemben a liberalizmussal, a konzervatív ideológiában az ember képességeiben, lehetőségeiben korlátozott lény" - hogy lehet ilyen ostobaságot leírni? mi köze ennek az ideológiához?

 

Először is sokan összekeverik a jobbost a nemzetivel, a balost az idegenszívűvel, pedig ezek valójában a gazdasági balos, gazdasági jobbos fogalmak, közük nincs a nemzeti kérdéshez. a gazdasági jobboldal, nem egyenlő a nemzetivel, a gazdasági bal oldal pedig nem egyenlő azzal, hogy nincs neki nemzettudata
én pl népi=gazdasági balos vagyok, és nemzeti is vagyok, a mások fogalmaival "jobbos" és balos egyszerre.

"ne következzen be többé az, amit a szabadkőművesek ki is használtak, hogy a nemzeti és a népi gondolat szociális problémák miatt szembekerült"

https://m.blog.hu/kk/kkbk/image/2010/politikabra.jpg

 

A magyarságtudattal nem rendelkezőket nevezzük idegenszívűeknek, magyarul. Idegenszóval esetleg kozmopolita, világpolgár. Itt nemcsak a baloldal idegenszívű. A társadalom nemcsak jobb- és baloldalra osztható fel, hanem van egy harmadik kategória is, ez pedig a politikailag inaktív réteg, tehát akik nem mennek el a szavazásokra, is idegenszívű. Van aktív és passzív idegenszívű is. Az aktív az, aki hirdeti, terjeszteni próbálja a globalizmust, a hazátlanságot, a nemzetállamok szükségtelenségét, ők a nemzetárulók, ők ostorozzák a magyarságot állandóan, emlegetik a Hideg napokat, de a megtorlását sosem, frusztráltak és elmeháborodottak, nemzeti öngyilkosok, ők azok, akik Orbán Viktor szavaival élve „időnként rárontanak a nemzetükre”. A passzív idegenszívűek pedig az apolitizáltak, akik nem ártanak senkinek és semmilyen ideológiának, érdeknek. El lehet gondolkodni azon, hogy az „idegenszívű” szó hallatán az idegenszívűek miért asszociálnak folyton a zsidókra. Nem kell megijedni e szó hallatán, ezért muszáj egy kicsit kitérnem zs-kategóriában is, hogy eloszlassam a téveszméket, félelmeket, előítéleteket, és fokozzam a gondolkodás hatékonyságát.

Gyerekkoromban öt-hat holokauszttúlélő könyvét olvastam, és ha lehet ilyet mondani, inkább filoszemita voltam tizenhat évesen, bár ez nem igaz, nem voltam ilyen dolgoknak a tudatában, egyszerűen csak  átéltem a konctáborok lakóinak helyzetét. Aztán később új dolgokat olvastam, ezek közül az egyik Drábik János egyik itteni idézete volt. Számomra reveláló erejű volt, mikor rájöttem, hogy az antiszemitáknak is vannak igazságaik. A zsidó nép se nem bűnös; se nem ártatlan. Tehát nem ok nélkül alakult ki ez a sztereotípia. Fontos, hogy mindig objektív és igazságos szemlélettel nézzük világunkat. Ahogy a vállalkozók és politikusok sztereotípiája a bűnöző, hogy mind bűnöző, úgy a zsidók sztereotípiája az idegenszívű. Az antiszemita az összes zsidót gyűlöli, a filoszemita az összes zsidót szereti, de aki filoszemita, az magyarellenes lehet, hiszen a zsidók javára dönthet minden egyes kérdésben, érdekben, ideológiában a magyarok kárára, de akár az angolok, franciák ellenében is. De míg az antiszemita és a filoszemita elméletileg csupán egy előjelben változik egymástól, hiszen ugyanúgy elfogultak, mégis a filoszemita az, aki nagyobb veszélyt jelent a magyarság számára, mint az ellentétpárja, akinek érdekei nem ütköznek a nemzetek érdekeivel, csak az emberi humánum, a morál ítélheti el az antiszemitizmust.

Természetesen erkölcstelen a filoszemitizmus is.

A KáKánBéKa ebben különbözik a többi „jobboldali”, tehát Fidesz közeli, netes oldalaktól, mi felismerjük, hogy ma Magyarországon van zsidókérdés.

Ha a farizeusok nagyszámban nem szavaznak Fideszre , KDNP-re, Jobbikra, egy pártra, mindegy, hogy milyen okból, akkor zsidókérdésről már beszélhetünk.

Tudják ezt mások is, komolyabb pártokban, csak éppen gyávaságból, illetve taktikai okokból nem akarják ezt emlegetni. Kövér László akarta még a rendszerváltás kezdeti éveiben, 90 után kibeszélni ezt állítólag, de meghátrált.

A fideszes zsidó

 

A zsidó közéleti személyiségek szeretik sajnáltatni magukat, és saját céljaik felhasználására használják a holokausztot, zsidóságukat, ezért azt szeretnék, hogy szóban minél több antiszemita legyen, elfogultságuk miatt ők nem mondhatják meg, ki az antiszemita.

„A mórok kutyája maga is mór” alapon a filoszemitákat is hívhatják egyesek zsidóknak, hisz mégis mi a különbség, ha mindkettő ugyanazt ágálja?

Nekem a zsidó vallással magával semmi bajom sincs, csak a képviselőivel: nem gyengíti a zsidókérdést, ha a zsidó vallási szereplők aktívan beleszólnak a politikába, részrehajlóan. Ne tegyék - tanácsolom nekik.

A Vérzsidó

 

Viszont sok hasonlóság van a zsidó és a konzervatív között, én egy jó családfaprogramot egy zsidó internetes oldalon találtam — két magyarellenes mondat között.

A zsidók idegenszívűek voltak, idegenszívűek is maradtak. Ez általánosító mondat, csakhogy általánosítás az is, ha a  kosárban lévő tíz almámból kilenc megrohad és én azt mondom, a kosárban lévő almáim rohadtak. Úgy, miközben egy teljesen ép gyümölcs van még benne. Érezzük a különbség jelentőségét?

Előítéletes mondat, hiszen nem beszéltem minden egyes Magyarországon élő izraelita vallású és zsidó identitású emberrel, mégis a tapasztalat azt mutatja, hogy igazunk van.

Mellesleg a zsidó Freud mekkora előítéletet és általánosítást mond, mikor azt írja levelében Ferenczinek:

"Szeretnék nagy rokonszenvet érezni a magyarok iránt, de ez nem sikerül nekem. Nem tudok mit kezdeni e tanulatlan nép vadságával és éretlenségével.”

Neki elnézhető, nekünk nem. Nem, mindkettőnknek elnézhető.

Egyszerű beszéd ez csupán, enélkül nem tudnánk értelmesen fogalmazni, és szőrszálhasogatás ebbe folyton-folyvást belekötni.

Idegenszívű lehet segítőkész, segíteni akaró, derék, becsületes ember (remélem az LMP-ben ilyenek is vannak), és nem kell megvetnünk őket, mégis számomra többet jelentenek a magyar hazafiak, kik nélkül jelentős történelmi tetteket nem lehet véghezvinni.

 

 

 

„Az Anyám a Hazám,

az országom az apám”

 

 

 

Elmondtuk, hogy mi az idegenszívű fogalma, a magyarságtudattal nem rendelkezőket nevezzük annak, ez addig nem válik érthetővé, amíg nem tisztázzuk a magyarságtudat fogalmát: a magyarságtudattal rendelkező emberek a Hazájukat úgy szeretik, hasonló módon, ahogy az Anyját szereti az ember. Ez egy különleges szeretet. Mély érzésekkel tekint a Hazájára, a Szülőföldjére. Az anyaföld szóhasználat sem véletlen. Ezt hívják nacionalizmusnak, amely kb. a 18. századtól kezdve tudatosan végigvonult egész Európán, Garibalditól Petőfin át, Kossuthig, a korábbi törzsi együttlétezés utódaként, nem szélsőséges, hanem követendő, dicséretes nacionalizmus ez. Ismét bemásolom a hiv. defet:

A nacionalizmus: meghatározott nemzethez vagy közösséghez tartozás érzése, amelyet a többi nemzettől vagy csoporttól olyan jegyek különböztetnek meg, mint a közös nyelv, kultúra, esetleg vallás, történelmi hagyományok és a körülhatároló földrajzi táj elfoglalása”

 Illustrated Dictionary of Essential Knowledge, London, 1995.

 

de legfőképpen: a közös ÉRDEK felismerése és művelése, ami amúgy a népire (balos) is jellemző, nemcsak a nemzetire (jobbos), ez egy közös tulajdonság lenne

 

 

 

 

És mivel egy udvarias izraelita összekeverte a Haza és a Nemzet fogalmát, így ezt is érdemes tisztázni: A Haza földrajzi fogalom, a Nemzet nem földrajzi.

A Nemzet: Sajátos összetartozástudattal, többnyire közös eredetmítosszal rendelkező, egy etnikumhoz tartozó és azonos nyelvet beszéló emberek csoportja, ezt mondja helyesen a szótár, valójában és egyszerűben a Nemzet azon emberek csoportja, akiknek van magyarságtudata.

A nép mindenki, aki ebben az országban él. Ez az, ami se nem jobb, se nem baloldali.

Nem tartozik a nép közé a népáruló (hazaáruló), akik a nép érdekeivel szembemennek, egyértelmű, hogy meg kell vetnünk ezeket, és törvényileg is a legszigorúbban kell büntetni az efféle súlyos korrupciót.

 

A Himnuszt éhes hassal nem lehet énekelni. Ennélfogva először a szociális szintet , az életkörülményeket kell feljebb emelni, ezután lehetünk csak Nemzet. a népből lehet a Nemzet. Látható, a Nemzet, tehát itt: a jobboldal magasabb rendűbb, szellemi szinten mozog, ellentétben a baloldallal, ami csak a szociális dolgokra összpontosul.

 

A szabadkőművesek és károlyiék, a kommunisták kezdettől fogva nevetségessé akarták tenni Második Anyánkat, és annak szeretetét. károlyiék kigúnyolták a hazaszeretetet, és nevettek a hazafikon, egyértelmű tehát idegenlelkűségük. Megérthető tehát, hogy miért jellemző a mélyen érintett sértettség és fájdalom, düh, harag, ha egy jobboldali, egy magyar, olyat hall egy posztkommunistától, egy liberálbolseviktól, ami nem tiszteletreméltó a Nemzet összefüggésében.

Lényegében a károlyi és kun béla kormánya között semmi különbség nem volt, ugyanaz az érdekkörű és ideológiai emberek vezették. Első magyar köztársaság? Ne vicceljünk. 18-19 nem volt köztársaság hiába is szeretnék, milyen köztársaság az, ahol kijelentik, hogy lesz egyszer egy választás majd, de még azért nincsen
milyen köztársaság az, ahol a politikai ellenfeleket deportálni akarják, az ellenzéki újságok működését pedig ellehetetlenítik.

 

 

 

„Hogy a legalsó pór is kunyhajában
Mondhassa bizton: nem vagyok magam!
Testvérim vannak, számos milliók;
Én védem őket, ők megvédnek engem.
Nem félek tőled, sors, bármit akarsz.
Ez az, miért csüggedni nem szabad.

Rakjuk le, hangyaszorgalommal, amit
Agyunk az ihlett órákban teremt.
S ha összehordtunk minden kis követ,
Építsük egy újabb kor Bábelét.”

 

A magyarok – tehát itt: magyarságtudattal rendelkezők, jobboldaliak – elitje A konzervatív ember.

A konzervatív kizárólagos tulajdonságai a nemzeti, hazafias elkötelezettség, rend, fegyelem, szigor, igazság, becsület, magyarságtudattal rendelkezés, bizony az irredentizmus nem áll messze a régimódi konzervatívtól, és a jó magyartól. A revízió, tehát a szerződés felhánytorgatása a nemzetközi politikai életbe pedig kötelező mindenkinek. Már magyarok vagyunk, szabad magyarok, illene lenne úgy is viselkedni. De még: családszerető: a konzervativizmus az Élet kultúrája; és vallásos - ez keresztény vallást takar, rigorózus leszek: itt, ebben az országban kizárólag a keresztény vallás felé forduló ember konzerv. Tehát római-katolikus, és lehet protestáns is. A görög-keresztényeket is ide vehetjük, bár nem jellemzőek. Egy huszárvágással kirekesztettem a zsidókat, de hát ilyen az élet

 

A zsidó vallásúakra és zsidó identitásúakra gondolok most, és nem a zsidó származásúakra, akik bármikor vallhatják magukat magyarnak, hiszen én se vagyok teljesen ősmagyar származású, hajszínemet tekintve valószínű, hogy germán vér is van bennem, mégis teljesen magyarnak vallom magam, és ezzel részben cáfolom is a Kaufman-terv elméletét, ami azért működik, többnyire jó hatásfokkal. A zsidó származásúak is lehetnek konzervatívok, ha elismerik a kereszténységet Magyarország államvallásának, emellett nem ateisták, nem izraelita vallásúak és nagy tisztelettel viseltetnek a keresztények irányába, legfőképpen a keresztények irányába. A zsidó vallásúak is lehetnek tisztességes magyar hazafiak, és becsületes emberek, csak éppen nem tudom elképzelni, hogy a konzervatív-keresztény magyarság egyik alakja judaista legyen, melynek vallási központja egy népirtó ország fővárosa. Azért valljuk be, azok a zsidók, akik konzervatívnak hiszikhazudják magukat, és a Fidesztől kapják a fizetést inkább liberálisok, jobb esetben, és ez nagyon meglátszik a véleményükön is. A zsidó identitásúak pedig alapvető hogy nem lehetnek konzervatívok, hiszek kettős állampolgárság igen, de kettős identitás nem lehetséges, gyengítő interferencia léphet fel a két identitás között, ami gyakran visszatetszést, és állandó zavarokat okozhat az érdekekben. Magyar érdek és zsidó érdek, ahogy más országok érdekei sem, lehet fedésben sosem örökké. De leginkább azért, mert egy hindu vallású se lehetne itt konzerv, csak épp ez nem jellemző, és nincs itthon hindukérdés se.

Az én országom tolerálja a vallási- és nemzeti kisebbségeket, mindaddig, amíg ezek nem akarnak hatalomra törni, amíg nem akarják saját identitásukat az állami fölé helyezni, vagy a kisebbségből többséggé válni.

 

Emellett a konzervatív ember további kizárólagos tulajdonsága, hogy egy erkölcsi tartással rendelkezik, erkölcsös életet él, kulturált viselkedés jellemzi, morális piedesztálon helyezkedik el (nem ugrál részegen a padokon ordítozva, miközben konzervatívnak mondja magát), szépen magyarosan beszél, káromkodások, angol szavak nélkül, elítéli, és nem támogatja, nyilvánosan végképp. Az erkölcs nélkül nem lehet valaki konzervatív, és itt jön egy nagyon fontos tisztázás a képbe, ha valaki a féregre kimondja, hogy féreg az nem erkölcstelen viselkedés, én mégcsak udvariatlan viselkedésnek sem mondanám, és itt jön elő a Machiavelli 2.0, a Jó Machiavelli, Erkölcsös Machiavelli-elméletem, mely Machi egyik tételét dolgozza tovább. (link majd)

A konzervatív ember lehet türelmes.
De nem a türelmet konzerválja. A vérmérséklet nem játszik szerepet egyetlen ideológiánál sem.

 

 

 

A Család

"halandó ember, csak így törhet halhatatlanságra"

 

Az emberiség legnagyobb, primer feladata nem a technikai fejlettség, nem a kultúra - ezek másodlagosak. Az elsődleges feladata az emberiségnek, ugyanúgy, ahogy az állatnak is, hogy a faját fenntartsa. Ez az embernél is összefügg a családdal, és ha már fenn kell tartanunk magunkat, akkor a legjobb emberminőséget próbáljuk meg teremteni utódainkban.

 

 

A konzervatív a családot dicsőíti. Ott érzi jól magát.

 

 

 

 

A homoszexualitásról

Bár lehet azt mondani, hogy természetesek a melegek, hisz előfordul a természetben,   ezzel az állatvilágban is (állítólag - ha van is meleg állat, nem hinném, hogy tudatában van saját magával), de azért még mindig nem a tökéletesség:
Az ember még hasznos tagja lehet a társadalmának (fajának), ha homoszexuális, de egy állat elsődlegesen már nem. Az állatnak is legfőbb célja tudattalanul fajának fenntartása, amellett hogy az egyed életben maradjon természetesen. De a meleg állatok legfőbb célja a természetben már nem a csoport, a faj (társadalom), érdekeivel egyezik meg, hanem csupán a saját érdekei, a saját "szabadsága" érdekli, (persze ha közösségben dolgozik, segít a vadászatban, építésben akkor a másodlagos társadalmi -közösségi feladatokat még elláthatja), ez a túlzott szabadságvágy, a homoszexualitás tökéletességként, dicsérendő (esetenként felvállalandó) dologként való ábrázolása jellemzi a mai neoliberálisokat is az embernél. Ez intellektuális, és ezért evolúciós zsákutca is. A fajok árulói ők, a társadalom ellenségei.

Én elutasítom a nagy bevallásokat, felszínes, üres tapsok közepette, de az embernek fel kell vállalnia magát, el kell fogadnia csendesen a helyzetét, ha azon már úgysem tud változtatni, ha kérdezik konkrétan, hazudni nem illik.  De lehet nekik is magánélete, magánügye, nem köteles válaszolni se ilyen kérdésre. Büszkesége és becsületessége lehet másnak is, nemcsak a családszerető embereknek. Büszkesége a gerincre és igazmondásra, nem a nemi hovatartozására. Mi miért lennénk büszkék erre? Nincs rá okunk, ahogy a melegnek sincs melegségére. Mi se hangoztatjuk heteroszexuális mivoltunkat,  ők se tegyék. Mind a meleg-, mind a hetero (ellen)felvonulásokat be kell tiltani!

Legalábbis a társadalom nem foglal le nekik tereket és utcákat, nem fizet nekik kordonokat és rendőröket, nem fizeti az útlezárások miatt keletkező anyagi károkat, a nép nem fogja feleslegesen szórni a pénzét ostobákra.

A melegeknek nem joguk van az öncélú felvonuláshoz, hanem kötelezettségük a kulturált viselkedéshez.

Gyermeket csak egy nő és férfi képes létrehozni, ilyenformán az embernél egy nagyobb úr, a Sors, Természet, a véletlen vagy Isten, elrendelte, hogy gyermeket csak egy nő és csak egy férfi neveljen. Csak ez lehet a család.

 

A forradalomról

a contra-revolutio is revolúció...

Az ellenforradalom is forradalom. Tehát, aki azt mondja, hogy a forradalom nem jellemző a konzervatívra, az gondolja át mégegyszer.

 

A szexualitásról, a közönséges magamutogatásról

Az emésztés is természetes folyamat, mégse mutatjuk be, tulajdonképpen egy barbárnak nem lehet elmagyarázni, hogy miért nem kéne, nem tudja felfogni.

egyszerűen én a családi kötelékekben látom a dolog eredetét, vagy az önnön személyiségfejlődésünk hozza ezt; akit szeretettel neveltek az igényességre, nagy valószínűséggel kifinomult lélek lesz, akinek elég az utálás is, hisz a primitív kereskedelmi médiák és paparazzik nem hagynak magánéletet az embernek, mutatják be például gátlástalanul az érzelmeket, ezáltal csökkentve az ember értékét. az ember nem állat, az ösztönei helyett tudással rendelkezik, ezért nem érdemes sem a szexualitást, sem az emésztést megmutatni: hagyjuk meg az emberi méltóságunkat, az ízlést, a finom lelkületet; és ösztöneinket, mely az állatvilágból szakadt ránk, ne próbáljuk kardoskodva hirdetni. mert az ember nem állat!


Most tél van és csend és hó és halál,
A föld megőszült;
Nem hajszálanként, mint a boldog ember,
Egyszerre őszült az meg, mint az isten,
Ki megteremtvén a világot, embert,
E félig istent, félig állatot,
Elborzadott a zordon mű felett
És bánatában ősz lett és öreg.

 Vörösmarty: Előszó

 

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ea/Ethnographic_map_of_hungary_1910_by_teleki_carte_rouge.jpg/800px-Ethnographic_map_of_hungary_1910_by_teleki_carte_rouge.jpg

"Mi is magyarok vagyunk!" és a kokárda "kisajátítása"

Szokták mondani a balliberálisok, mikor "kirekesztik őket", és igen, magyarok, mint nép, mint állampolgár, de nem mint nemzet. itt egy félreértés van, mi, magyarságtudatos jobboldaliak ebben az esetben a magyar szót úgy értjük, hogy van magyarságtudatuk, de a baloldaliak azt sem tudják mi az, nem is tudják hogy ez a dolog, ez a szeretet létezik, ettől, mondom, még lehetnek tisztességes, becsületes emberek, de akkor se tudják, nekik nincs, jobb esetben is alig van, magyarságtudatuk, fontosabb nekik a holokauszttal, keresztényellenességgel való hiszterizálás, mint a Haza és a Nemzet. emellett kollaborálnak a kollaboránssal, aki a szovjet hadseregnek köszönhetik vagyoni gyarapodásokat. aki hazaárulókkal barátkozik, ne csodálkozzon, ha megbélyegzik (közvetett) hazaárulónak.

szeretnek úgy gondolni magukra, mint nagy haladó szellemiségek, de a tükör, melybe néznek görbe, jelenleg 50-60 évnyi baloldalas diktatúra, véleménytiltás után a jobboldal a progresszív.

A magyar az revizionista.

 

"kommunistázásra, fasiszta-replika a válasz

buta érvek mellett utód kiabálhatsz"


 

Az egyik egyetem korábbi dékánja fennenmód hirdeti magáról, hogy ő konzervatív, miközben Machiavellit példaképnek állítja diákjainak és ő maga is isteníti. A doktorandusz úr vagy nem konzervatív vagy nincs tisztában Machiavelli tanításaival, hiszen erkölcsös ember nem támogathatja azt, hogy elég ha csak erkölcsösnek hisznek minket, elég a nyilvánosság előtt szépen viselkedni. Mellesleg ez a politológiatanár támogatta (közvetve-közvetlenül) gyenesei istván független (emeszpés) képviselőt egy választáson (meg is írtam neki, hogy ezt azért nem illik egy konzervatívnak), emellett ebben a társadalmi-erkölcsi-politikai, tehát történelmi krízisben, ismét fennenmód hirdeti, hogy „neki már nincsenek ellenségei”, márpedig, aki „konzervatívként”, tehát érték konzerválókét, ezt kijelenti, az nem konzervatív. Mikor ilyen helyzetben van a Haza, ennyi ellenséggel idebenn, ilyet nem mondhat a konzervatív. Aki mindenkinek a barátja, az senkinek sem a barátja igazán.

 

„A konzervatív dogmatika szerint az emberek alapvetően nem egyenlőek fizikai és szellemi képességeikben, lehetőségeikben”. Ez nem az ideológia szerint van így. Ez tény.

Aki nem fizet adót, a társadalom szempontjából nem ugyanolyan ember,
a bűnöző, az még annyira se ember.
az ember nem csupán majom, ahogy a béna platánfa mondja, hanem félig Isten, félig állat, ahogy Vörösmarty írja hihetetlenül okosan; vannak, kiknek az állati lét, akár vehetjük ezt az ördögnek is, erősebbet érvényesül, mint másoknál, ahol az isteni lét a domináns. ezek az emberek nem egyformák, felesleges lenne ezt a demagógiát terjeszteni.

A szorgos ember nem egyenlő a lusta emberrel, a bűnöző nem egyenlő a rendfenntartóval, ilyetén formán nem is érdemelnek egyenlő bánásmódot, én például a priuszos embernek megvonnám a jogai nagyrészét, idővel esetleg kiválthatja, de média, közélet közelébe soha nem mehet, persze ehhez normális, nem a kommunisáktól örökölt pártos bíróság kell.

 

Csak éppen nem származás alapján különbek az emberek, hanem a viselkedésük, hasznosságuk mentén. A neokonzervativizmust felejtsük el (itthon), csak egyfajta konzervatív van, akik neokonnak hívják magukat, ált. liberálisok. (Milyen ügyes ez a Lánczi András, alátámasztja azt, amit én tudok) „A neokonzervatívok éppen a populista konzervatívokkal szemben alakították ki saját világképüket, s abból sem csináltak titkot, hogy eredetileg liberális-baloldali gondolkodók voltak.” „Az 1950-60-as években formálódó újkonzervatívok meg kívánták magukat különböztetni az elsősorban katolikus irányultságú konzervatívoktól, valamint a protestáns fundamentalistáktól”. Amerikában mit bohóckodnak, nem érdekel, de itt nem lehet szétválasztani a kereszténységet és a konzervet.

A neo előtag - mivel a gyalázatos hazugok megrontották a szavak becsületét - itt NON-t jelent.

A konzervatívok atyja Arisztotelész. Nemhiába idézek tőle állandóan.

Egyébként érdemes összehasonlítani Burke, Arisztotelész és a mai szakírók stílusát. Utóbbiba nincs tartalom, döcögős, viszont sok keresés, haszon nélküli munka van benne.

A magam részéről a konzervatív elődöket, mintákat Aranyban, Petőfiben (?), Jókaiban látom. Tiszában, Telekiben, Bethlenben és Apponyiban, de mindenekfelett Horthyban.

A konzervativizmus nagy magyar képviselője Tormay Cecile is, ki hazafiságban az élen jár a magyar nők táborában. Személyszerint nekem segített megérteni a kort és a numerus clausust.

„Csak az emberek dűlnek ki, hitük megmarad másokban, és ez a fő.”

"Mi nem az idegen fajjal szemben követeljük a numerus clausust, hanem a saját fajunkkal szemben követeljük a numerus apertust, mert tébolyodott és öngyilkos nemzet az, amely az értelmiséget nem elsősorban a saját fajtájából akarja rekrutálni."

 

 

 

A konzervatív a minőség őre. Politikai, kulturális, magánéleti minőség.

Persze hagyományok támogatója, megőrzője is, csakhogy ez pusztába kiáltott szó, semmit nem jelent, mert nem lehet értelmezni, jelenleg nincsenek politikai és más hagyományok.

 

Monarchista, tehát királyságpárti, ez azt is jelenti, hogy köztársaságellenes (de nem feltétlenül demokráciaellenes, a monarchiát magába foglalja a demokrácia, egy csipetnyi diktatúrával az igazán optimális), különösen magyar viszonylatban köztársaságellenes, ahol egyik köztársaság sem volt igazán tiszta a kommunista kezektől. Az első magyar köztársaságról már volt szó, a magyargyűlölő károlyi, a leghitványabb gróf, és kun béla, a vörös terrorral. károlyi kommunista könyvekkel tömte tele üres fejét, kommunista zsidókkal volt tele a város már az őszirózsás forradalom alatt, a felmentett emberek pozícióiba, szinte kizárólag zsidók kerültek. Csoda hogy gyanúsan méregette a kor embere a vörös terror után a zsidókat akkoriban? Bizony, akinek egy rakás Lenin-fiú (kik, Szamuely vezetésével kizárólag zsidókból álltak, mondja ezt több forrás is, többek közt Tormay is), megerőszakolja a közeli nőismerősét, családtagját, és ártatlanul kivégzik a család férfitagját, az már nem fog annyira felháborodni hitler beszédeiben található zsidózásokon, és nem fogja elítélni a numerus clausust sem. De ez még mindig nem azt jelenti, hogy szívesen kiirtaná az ártatlan zsidókat is, és azonnal megy halálgyárakat és munkatáborokat építeni. A korabeliek ezeket a dolgokat pontosan tudták, persze Kádár analfabétizmushoz közeli népe, mely a rendszerváltás után megszavazza horn gyulát miniszterelnöknek, ezt már nem tudja (az akkori nép meg is tagadta a demokráciát, melynek alapja 1956 volt).

A második magyar köztársaság, 1945-48, mikor idegen, megszálló haderő foglalta el Hazánkat. Míg a magyarokat megszállták, addig a zsidóságot és a kommunistákat felszabadították, milyen érdekes, már csak ezért is beszélhetünk zsidókérdésről. És ezért kerülnek a kommunisták és a zsidók egy csoportba, és érdekközösségbe, ezért volt többségben a zsidók száma az ÁVH-ÁVÓ-ban. Ahogy egy zsidó származású ember mondja: "hazajöttek a koncentrációs táborokból a zsidók, itthon megölték minden rokonukat hát mit csináltak? Beálltak az Ávóba." De lám, már a holokauszt és zsidótörvények előtt is a Lenin-fiúk (az ÁVH prototípusa) is kizárólag zsidókból állottak. Ez azt jelenti, hogy a holokauszt után még több zsidó lett kommunista. Nem kenhetünk mindent a zsidókra, ha megtennénk, se nem lennénk különbek, se nem érne véget az ördögi kör: nyilvánvaló, hogy valami kiválthatta a zsidóság ellenszenvét, talán, hogy a királyaink nem engedélyezték őket földet vásárolni (máramelyik király magyar volt és nem zsidó, mint Aba Sámuel, és a szadista Salamon), ezért gyűlölték a királyságot ezért kényszerültek tömegesen az uzsorázásra, ahogy Luther Márton kifogásolja is ezt náluk. Talán a bankok profitja révén voltak képesek alapítani (Fuggelzeitung) és felvásárolni az újságokat, majd a médiát. Természetesen ők is szubjektív, önálló gondolkodású emberek, csakhogy nagyszámban egységesen gondolkodnak bizonyos kérdésekben, mint az antiszemitizmus, a felszabadítás, kommunizmus. Régen a kommunizmus, ma a neoliberalizmus a divat közöttük, mindegy mi, csak idegenszívű ideológia legyen.

 

 

Az emberiség legnagyobb tragédiája, hogy az értelmes ember nem feltétlenül jó.

 

 

Már 1945 után közvetlenül a Kelet-Magyarországi részeken abszolút nem volt még annyira se demokratikus a változás, mint az ország nyugati felén, a beérkező szovjet csapatok irányítása alatt,, gondolok a politikai vezetésre, képzelhetjük, hogy milyen terror lehetett ezeken a részeken is, ami kellett a katonának, azt elvette, az orosz tisztek, ellentétben a nyugati országok tisztjeivel a nemi erőszakot nemhogy tiltották, de bátorították is. Hát bravó, micsoda köztársaság ez.

És itt a harmadik magyar köztársaság, 1990-20??, amit egy kommunista sztahanovista kiáltott ki, és a „rendszerváltás” furcsa módon a kommunista állampárt vezetésével zajlott le, de valójában a mai napig tart, hisz míg hazaáruló és népellenes álnemesként a kommunista milliárdosok (tehát: burzsujok – micsoda paradoxon: kommunista burzsuj) itt élnek közöttünk egyre gazdagodva, és beleszólva a hatalomba és politikába, addig rendszerváltásról nem beszélhetünk. Változás kezdődött el, és remélem egyszer majd királyságba kulminálódik a változás, ez lehetne az igaz rendszerváltás. Amit ők harmadik magyar köztársaságnak hívnak valójában maga a rendszerváltás. Ez biztosan egy provizórium, átmeneti állapot, aminek vége csak akkor lehet, ha a vezetőség megtisztul, a vezetés szuverén lesz, a titkosított anyagok (!) nyilvánosságra kerülnek, büntetés, elégtétel, börtön, statáriális bíróság.

Mindenesetre láthatjuk, itt, Magyarországon a köztársaság szorosan összefonódik a kommunizmussal.

 

„Irtsd a burzsujt megfontoltan” mondja József Attila jótanácsként. Ma a konzervatívoknak kell lázadni, aki megtűri a korcs uralmát ebben az ochlokráciában, az maga is erkölcstelen.

A náciknak, a zöldinges bolsevikoknak nincs gerincünk, a nácik hazudhatnak, egy neonáci buta, de egy konzervatív! Egy konzervatívnak lehet adni a szavára.

Emellett fontos megjegyezni, hogy nem vagyunk bolsevikok, hogy szélsőségek miatt egrecíroztassuk a jobbikot, a nácikat, a pártban feltűnik a szélsőség, a kuruc révén főként, de nem homogén a párt. kompenzálásként, libsi kivagyiság révén nem szükséges folyton egy sorba rakjuk szálasit és rákosit a hazaárulók polcán. 

a náciknak legalább van magyarságtudatuk, amúgy a vegytiszta nemzetiszocializmusban nincs benne a népirtás, ahogy gondolom a kommunizmuséban sincs. érdekes módon a neonácik mégis inkább azok, akik hajlamosak ezt emlegetni a zsidók és cigányok irányába, ne irtsanak ki senkit, és rendben vagyunk. a zöldinges bolsevikok is csak a nép életszínvonalát akarták emelni, nemhiába ajánlotta fel állítólag a börtönből szálasi a segítségét rákosinak. szálasival jobban jártunk volna rákosi helyett, és pont ezért lett kivégezve.

 "Ebben az országban rendnek kell lennie, én itt rendet fogok tartani és ha nem lesz rend, lövetni fogok. Ha jobbról, fájó szívvel, ha balról, akkor passzióból"

 

 

  

A konzervatív a minőség őre. A jó stílus is minőség

 

De a  jó királyság, és az új nemesség, nem olyan, mint Nagy-Britanniában (ahol a felségsértés mindennapos  például a filmekben), vagy mint nálunk volt régen. Egy sokkal hatásosabb, eredményesebb, társadalmilag igazságosabb, és erkölcsösebb királyság – de erről majd később (A Királyság - link majd).

Különböző országok konzervatívjai nem feltétlenül vannak jó viszonyban egymással, a politológiai mágnes-elmélet szerint. Nekünk jó a román liberális, nekik jó a magyar liberális. Nekünk viszont nem jó a magyar liberális. És nem jó nekünk a román, és angol konzervatív sem, az érdekek nagyban különböznek.

A jobboldal rendelkezik magyarságtudattal. Tehát a jobboldal több. Ezért értékesebb is. Ez az elméleti különbség.

2. rész tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://kkbk.blog.hu/api/trackback/id/tr941638087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.09. 23:20:49

Jó poszt!

"Csak ennyi a különbség. Ma már nincs arisztokrácia, nincsen nemesség, nincsen status quo-konzervativizmus, parasztság, mint hierarchia, és nincsen homogén ideológiájú munkásság. Nevetséges lenne azt gondolni, hogy a jobboldal ma már kevésbé foglalkozna a gyári munkások életszínvonalával, mint a bal, stb, nem folytatom."

Ez különösen tetszik.

tudi 2010.01.10. 14:03:48

Egyet értek a ez elöttem szólóval tényleg jó poszt.

bunko_jobbos 2010.01.10. 16:13:10

Hihetetlenül jó írás, minden szavával egyetértek, a legeslegvégével azonban vitatkoznék.

Ez pedig a Jobbik és a Fidesz megítélése. Miután elmondod, hogy mi a konzervativizmus, hogyan lehet ezek után a Jobbikot megdicsérni? A konzervativizmus elemi feltétele a gondolkodás, mondjuk idegen szóval: intellektuális. na ez az, ami a Jobbikról -finoman szólva :-) - nem mondható el.

A Fidesz pedig gyűjtőpárt. Természetes, hogy vannak benne liberálisok -vezető szinten is-, de a lényeg, hogy a Number One micsoda. Addig, ameddig ő ott lesz, addig nem lesz a Fidesz liberális párt. Persze nem szólunk a tagságról, aki szintén -de nagyon- nem az. Azt nem állítom, hogy egyszer nem veszik át az irányítást fölötte a zsidók, de az soká lesz még.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.11. 13:55:11

@TaTa86.: köszönöm

még fejlesztgetem, pár sor ide-oda mindig eszembe jut.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.11. 14:10:36

@tudi: köszönöm

@bunko_jobbos: nézd, a Jobbik keresztállítási akciója akkor is dicséretes. tisztába vagyok vele, h kik vannak benne, de biztos hogy ott is vannak értelmes emberek, Morva az, Balczót én nagyon bölcsnek gondolom, Balczónak én iszom minden szavát, mert egyszerűen eddig olyanokat mondott, amiért én nagyra tartom, és tudom milyen magánemberként is: egy hihetetlenül erkölcsös, és korrekt ember.
Vonát se tartom butának, nem is a legjobb fából faragták, de a párt az ő fiatalos lendületével megy nagyra, sajnos Balczóval nem jutott volna ide... az emberek miatt, és kell is oda éppen ezért Vona.
namost nekem novákelőd nagyon nem szimp, szerintem nem korrekt, de nem ismerem, túlzottan őket.

namost a Fidesz. miért nem váltják le Meggyest? nem kerülne semmibe, ha én, vagy vmi erkölcsös ember lenne a vazatője a fidesznek, akkor már rég ott nem lenne, meggyes részese a korrupciónak, vagy tud valamit. de ezt csak feltételezem, a lényeg: jobboldali, konz párt nem engedi ezt meg magának.
jobbos párt tiltakozik a melegfelvonláson, és nem határolódik el ékes ilonán. a fidesz liberálisként tolerálja a melegfelvonulást, gyáva módon nem akar konfrontációt.
és el kell lasan gondolkodnunk azon, h orbán valójábn csak egy báb a fideszen belül.
mert h a fidesz az unió kutyája az teljesen nyilvánvaló.

2010.01.12. 08:57:26

Ez az egész egy merő kitaláció, logikailag konfúz, különösen nem értem, az LMP hogy jön ide.

Magyarországon születtem, magyarok a szüleim is, magyarul beszélek, magyarnak tartom magam - ha ebből a 4-ből minimum 3 igaz, akkor magyar vagyok, tehát -> magyarságtudattal rendelkezem. Ettől még lehetek konzervatív meg baloldali vagy zöld is.

A különbség ott van, hogy nekem ez természetes, mint a víz vagy a levegő és nem vagyok hajlandó honfitársaimat ilyen alapon szelektálni, mint a nem-idegenszívűek. Valamint ezt nem tartom olyan tulajdonságnak, amitől én kitüntetett szereplője lennék a világegyetemnek. Vagyis nincs kiválasztottnép-tudatom, mint a vallásos zsidóknak.

A cikkben egy dolgot becsülök, hogy legalább nem akarja megsemmisíteni a tőle eltérő gondolkodásúakat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 09:59:52

@iii: látom nem láttad, h a magyarságtudattal rendelkezők nem csupán hogy magyarnak tarják magukat, hanem úgy szeretik a hazájukat, mint a anyjukat, pontosan itt van a logika, ugyanis ebből lehet megérteni, h miért érzünk sértettséget, ha olyanokat hallunk.

te érzed magadban a sértettséget egy-két eszdéeszes kijelentésén? lefogadom , h nem. a magyarságtudat is lehet erős és gyenge egyébként.

különbséget kell tenni magyar állampolgár és magyar hazafi között.
magyar állampolgár az, aki Magyarországon születtett, magyarok a szülei,és magyarul beszél.
ha te még nem találkoztál kozmopolitával, aki megveti a nemzeti államokat, és a nemzeteket és magára, mint emberre tekint, akkor te csukott szemmel jársz, és nem én tehetek erről.
ezek a kozmopoliták vmelyik országban születnek, pl akár itt is. vmely nyelven beszélnek, tehát az állampolgár, még nem rendelkezik egyből magyarságtudattal, az hogy magyar, pedig fogalomhasználttól függ, ki hogyan értelmezi ezt a szót.
de mégegyszer mondom, mert látom kicsit összezavarodtál, én nem "magyar"okról beszéltem, hanem magyarságtudatról.

egyszer egy zsidó etikatanárral beszélgettem erről és ő sem értette mi az h magyar állampolgár, semmit se tudnak ezek.

az lmp meg úgy jön ide h figyelem a nyilatkozatiakat, és pl nemzeti jelképeinkre olyan mondataik vannak egyes tagjaiknak, hogy az mindenképpen idegenszívűségre vall.

megnéztem a blogodat, mit mondjak, értem miért vagy ilyen

2010.01.12. 11:29:44

@tesz-vesz: Semmit nem lehet úgy szeretni, mint anyánkat, ez egy bornírtság. Egyik szeretet egyébként sem zárja ki a másikat.

Én sem az állampolgárságról beszéltem. Az általad "magyarságtudatúnak" aposztrofált emberek fő ismertetőjele a felsőbbrendűségtudat és a nemzeti önzés. Minden magyar állampolgárnak ugyanannyi joga van Magyarországhoz, ahogy egy román állampolgárnak (aki magyar pl.) Romániához.

Elsősorban emberek vagyunk és csak aztán magyarok. Nekem több közöm van egy normálisan gondolkodó románhoz, mint egy abnormális magyarhoz. A magyarság meg magyarságtudat nem menlevél a hülyeségre.

De, találkoztam kozmopolitával, az is egy vélemény és semmi gyűlölnivaló nincs benne. Én nem vagyok kozmopolita, nehezen tudnám másként elképzelni az életem, épp ezért vérig sért, amikor egyesek ki akarnak rekeszteni a magyarságból csak azért, mert bizonyos politikai kérdésekben másként gondolkozom.

A királypártiság meg ugyanúgy kozmopolita dolog, ahogy minden más politikai kérdés, nem nemzetfüggő.

Mutassál már egyetlen LMP nyilatkozatot, ami "idegenszívűségre" vall, roppant mód kíváncsi vagyok.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 11:43:38

@iii: "A cikkben egy dolgot becsülök, hogy legalább nem akarja megsemmisíteni a tőle eltérő gondolkodásúakat."

Ezt nem kell külön becsülnöd, ugyanis ez alap. Csak a rettegő zsidók mániája, hogyha nem nyaljuk ki a seggüket, és nem szórunk folyamatosan hamut a fejünkre, az holokauszthoz vezet.

Elmagyarázom egyszerűen: az idegenszívűeket nem tartjuk a közösségünk tagjának, ez az jelenti, hogy egyrészt puszira semmit nem teszünk meg nekik, másrészt azt, hogy felfogtuk: ők (ti) sem fogtok, anélkül hogy ez ne lenne érdeketek, soha szolidarizálni, együtt érezni velünk, segíteni pedig pláne nem.
Vagyis: vannak ők (ti) és vagyunk mi. Két külön csapat.

De: Attól, hogy nem vagyunk természetes szövetségesek, még nem vagyunk természetes ellenségek sem. Lehet együtt működni bizonyos kérdésekben, és lehet üzletet kötni.

Például ha te nem sértegeted a nemzeti jelképeinket, ahogy teszed azt a blogodon, akkor valószínűleg nem ellenségként tekintünk majd rád.

Kiirtani pedig nem akar senki senkit(, bár egyesek nagyon élvezték amikor a rendőrök viperával ütötték azt akinél magyar zászló volt, de felteszem az csak egy kisebbség a kisebbségen belül), egyszerűen csak azt akarjuk, hogy minden magyarban tudatosuljon, vannak akik úgy tesznek mintha velünk lennének(, és lehet, hogy ezt ők őszintén így is gondolják), noha ez nincs így.
Nincsenek "másképp gondolkodók", csak más csapatban játszók.

A magyarságos izéhez: egyrészt azt hittem, szerinted nem a szármás determinálja az identitást. Úgy tűnik tévedtem.
Másrészt pedig nem úgy van a'! Pl Imre Kertesz-re is 3 igaz, mégsem magyar.

Az idegenszívűek kiszűrésének egyébként az egyik legjobb módja, hogy az idegenszívű az, aki nem tudja, mit is jelent az idegenszívű. Ennek az oka nagyon egyszerű: az idegenszívűségnek, csak a nem-idegenszívűséghez képest van értelme, esetünkben a magyarságtudatúhoz. Mivel az idegenszívű nem is tudja, mi az a magyarságtudat(, ajánlott film: A fideszes zsidó), azt sem fogja fel, mi az az idegenszívű.

2010.01.12. 11:59:03

@TaTa86.: Csak azt tudom mondani okfejtésedre, hogy már Rottenbiller is ebbe dilizett bele. Attól idegenszívű valaki, hogy nem tudja mi az idegenszívű. Karinthy stílusban: attól mandakár valaki, mert nem tudja, mi a mandakár. Hagymáz.

Ajánlom figyelmedbe (állítólag) Széchenyi mondását: olyan kevesen vagyunk, hogy az apagyilkosnak is meg kellene kegyelmezni.

A szélsőjobb által használt piros-fehér csíkok nem nemzeti jelképek, hanem azok őket jelképezik, mert ők ezt kisajátították maguknak. De ha a magyar zászló lenne ott, az se jelentené a nemzeti jelképek kigúnyolását, de ezt te ugyanúgy nem értheted, ahogy én az idegenszívűséget. Ahogy lehet viccet mondani a zsidókról, a pápáról és Jézusról is, ez nem jelenti azok kigúnyolását. Az egy jelzés, ami illusztrálja a blog tartalmát.

2010.01.12. 12:04:32

@TaTa86.: Még egyet: az magyar, aki annak tartja magát. Természetesen Kertész magyar és többet tett sikerével a magyarságért, mint sok magyarkodó ember együttvéve.

Persze, ehhez nem kell magyarnak lenni, pl. Tom Lantos magát már amerikainak tartotta tudtommal, mégis óriási hasznot hajtott Magyarország számára.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 12:13:51

@iii: Te tudod, én szóltam: itt (tágabb értelemben Magyarországon) nem leszel jó fej, ha ezt folytatod. Innentől te döntesz. (Látod milyen liberális vagyok?)

Egyébként még jogosak is lennének az írásaid, hogyha nem akarnád belekeverni a nemzeti szimbólumokat. A hülye az hülye, az elvakult, pedig elvakult. Nem tudom, hogy ennek mi köze pl a Turulhoz vagy a Szent Koronához?
Olyan pedig hogy a szélsőjobbkisajátíccsa, olyan nincs. Azt lehet kisajátítani, ami neked nem fontos. Neked nem fontosak ezek a nemzeti jelképek, hát rögtön odadobtad a széljobbnak. Hát vigyék csak, neked ugyan nem kell. Én ezt akkor sem teszem meg, ha a zöldkomcsik (aka. hungaristák) mocskolják össze.

"Ajánlom figyelmedbe (állítólag) Széchenyi mondását: olyan kevesen vagyunk, hogy az apagyilkosnak is meg kellene kegyelmezni."
1) A kevesebb néha több.
2) Mint írtam nem vagy velem. Nincs semmilyen mi. Ez már csak azért sem vonatkozik rád, rátok, mert nem vagytok bűnösök, nem vagytok rossz emberek. Egyszerűen csak nem velünk vagytok. Így megbocsájtani sincs mit, megkegyelmezni sincs miért. A kollektív bűnösségben úgy sem hiszek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 12:16:22

@iii: Jaja, Kertész aztán sokat tett. Pl egész életében harsogta, hogy mind önző, balkáni söpredék nácik vagyunk. De te még ezt sem tudod felfogni. (Vagy felfogtad, csak indulatból írsz, mert rátapintottam valamire, amire nem szabad. )

Tudod mit? Inkább száz magyarkodó, a hülyébbik fajtából, mint egy Imre Kertész vagy Tom Lantos!

2010.01.12. 12:44:28

@TaTa86.: A jelképekről órákig lehetne vitatkozni, van olyan, hogy kisajátíccsa. Azt a lobogót, amiről több tízezer embernek a hungarista söpredék ugrik be, azt én nem használhatom.

A turullal önmagában ugyanígy semmi bajom, ősi magyar legenda meg minden, csak ne a faszkalapok gyűlésezzenek alatta. A turul szó ugyanígy egy bizonyos csoportra való utalás lett, akiknek a turul valami pluszt is jelképez önmagán kívül. Ezekre utal ez a szó.

Hogy felétek nem leszek jófej, azt sajnálom, de nem nagyon érdekel. Énnekem ti ugyanúgy magyarok vagytok, ahogy én. Nincs semmi olyan dolog, amitől te jobban lennél magyar, mint én, ilyet egyet se tudsz mondani. A szent korona imádata meg a királypártiság nem tartoznak ugyanis ebbe bele. A mélymagyarkodás az egy nagy katyvasz, amibe belefér a demokrácia is meg királyság is meg a hungaristák is, a kereszténység is meg a sámánság is és még sorolhatnám.

Mi meg ti persze hogy van, csak nem a magyarság miatt. Én ezt nem engedem kisajátítani, mint az Árpád-sávokat.

Kertész - ha használta ezt így egyáltalán - ezt kritikának írta a nácik felé, nem a magyarokra értette en bloc. Ahogy Ady is meg Széchenyi is ostorozta a nemzetét, mert azt akarta, hogy jobb legyen. Egész életében ezt harsogta? Légyszíves, küldj egy idézetet.

Kertész Nobel-díja óriási hasznot hozott mindannyinknak, ami nem mérhető. A száz magyarkodó haszna viszont mérhetetlen, sőt effektíve káros Magyarországnak. Persze ha neked a magyarok hírneve nem fontos, akkor mindez nem érdekes.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 13:03:57

@iii: "Kertész Nobel-díja óriási hasznot hozott mindannyinknak, ami nem mérhető."

Pfff. Marha nagy haszon. Talán neked igen, mert a pártodnak sikerül majd könnyebben bevágódni Kohn banditánál. (Akiből időközben pandúr lett.)
De nekünk magyaroknak bizony úgy kellett Kertész, mint üveges tótnak a hanyatt esés.
De persze te ezt sem érzed, miért is éreznéd? Pont erről beszéltem, képtelen vagy a legminimálisabb empátiára is.

Nem gond.

"Kertész - ha használta ezt így egyáltalán - ezt kritikának írta a nácik felé, nem a magyarokra értette en bloc."
Ne röhögtess! Hol vannak itt nácik?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 13:04:16

@iii: Semmit nem lehet úgy szeretni, mint anyánkat, ez egy bornírtság. Egyik szeretet egyébként sem zárja ki a másikat."

ki mondta h kizárja? egyébként lehet, csak neked bárgyúság, mert idegenszívű vagy miszter.

nemzeti önzés?

Minden magyar állampolgárnak ugyanannyi joga van Magyarországhoz, ahogy egy román állampolgárnak (aki magyar pl.) Romániához.

igen, ki mondta h nincs ugyanannyi joga , pont hogy bele is írtam, asszem: jog tekintetében, ugyanazok érvényesek rá, idézet formájában beírtam vhova, tudom.

"Elsősorban emberek vagyunk és csak aztán magyarok."
ezt mondja egy gyenge magyarságtudatú, igen. én mint faj, vagyok ember, de elsősorban vagyok magyar.
kkbk.blog.hu/2009/09/21/bm_almanach

"Nekem több közöm van egy normálisan gondolkodó románhoz, mint egy abnormális magyarhoz."
mi az ördög vagy te? félszerzet? gnóm?

" A magyarság meg magyarságtudat nem menlevél a hülyeségre."
ezt nemtom h érted. meg h miért kellett

"De, találkoztam kozmopolitával, az is egy vélemény és semmi gyűlölnivaló nincs benne. "
én írtam: passzív idegenszívűeket nem kell gyűlölnünk. írtam

"amikor egyesek ki akarnak rekeszteni a magyarságból csak azért, mert bizonyos politikai kérdésekben másként gondolkozom."
én pl a neoliberálisokat se tartom magyarnak.
a baloldalt potenciális hazaárulóknak tartom, a neoliberálisokat meg ténylegesen is hazaárulónak. csak esetleg nem tettlegesen, hanem ideológiailag hazaárulók, egyébként magadat rekeszted ki a magyarságból, ha olyanokat mondasz, hogy" Semmit nem lehet úgy szeretni, mint anyánkat, ez egy bornírtság. "
én pl úgy szeretem, azt hiszem, nincs mértékegysége a szeretetnek, nem tudom pontosan, de kb

"A királypártiság meg ugyanúgy kozmopolita dolog, ahogy minden más politikai kérdés" ahogy gondolod, csak ne terjeszd. ha akarod kifejtheted, mert nem értem

"egyetlen LMP nyilatkozatot, ami "idegenszívűségre" vall, "
én az lmp oldalain olvastam kommentekben, meg a youtubos köztudottan lmps emberek kommentjei. de mindenki tudja, h az lmp, az.
de most miért kell sírnod, hogy kirekesztettek? miért kell, mikor senki sem rekesztett még ki eddig. én azt mondtam, hogy az biztos, h gyenge a magyarságtudatod, de te mr egyből ezelőtt elkezdtél sírni, h kirekesztettek, tehát nem azt csinálod, hogy próbálsz megfelelni a akármelyik követelménynek, hanem egyből kirekesztettnek érzed magad. érdekes?
az.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 13:06:56

@iii: "Azt a lobogót, amiről több tízezer embernek a hungarista söpredék ugrik be, azt én nem használhatom. "

Ennek a több tízezer embernek mindenről a hungarista söpredék jut eszébe. Olyan mint Móriczka a pinával.

Egyébként hol van ma már itt hungarisa söpredék? Mára ugyanolyan szubkultúra mint az emo vagy a punk. (Nem is kicsit egyébként az átjárás.)

Aki ezért odadobja az 1000éves magyar államiság egyik jelképét az nem magyar.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 13:11:47

@tesz-vesz: Ezt a kirekesztés dolgot én sem értem.

Miből rekesztettek ki itt akárkit is? Egy olyan közösségből, aminek a kirekesztettek a létezését sem hajlandóak elismerni?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 13:18:16

@TaTa86.: úgyvan

megnéztem jobban a blogját
"A turulos, szentkoronás. civilmozgalmas, magyarokszövetségés szédelgők felvilágosítását szolgáló kiadvány"

saját magát rekeszti ki, aztán sír, h ki van rekesztve

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 13:20:33

@TaTa86.: :D hehe
a fideszes zsidó benne van a linkekbe is egyébként
a
zsidók nagyszámban nem szavaznak írás alatt
kkbk.blog.hu/2009/07/15/a_fideszes_zsido_filmajanlo_letoltheto

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 13:34:45

@iii: látod ezért fogalmaztam egyszerűen, nektek még így is bonyolult, szerintem olvasd el mégegyszer az elejéről.

"Attól idegenszívű valaki, hogy nem tudja mi az idegenszívű. Karinthy stílusban: attól mandakár valaki, mert nem tudja, mi a mandakár."
rossz példa, ez nem ilyen egyszerű

" (állítólag) Széchenyi mondását: olyan kevesen vagyunk, hogy az apagyilkosnak is meg kellene kegyelmezni."
nem értek egyet széchenyivel (?), szerintem akárki mondta is aligha gondolhatta volna komolyan, inkább legyünk kevesen egyébként de mind talpig ember legyen, mint sokan, de szellemi degeneráltak között.

"A szélsőjobb által használt piros-fehér csíkok nem nemzeti jelképek, hanem azok őket jelképezik, "

Árpád zászlaja, és nem szélsőjobb használja őket, 90-ben még a szélsőjobb használta, ma már nem, ott van a fidesz rendezvényein is, én se tudom miért let ilyen elterjedt, valószínűleg a radikalizmust szimbolizálja, h most már elég volt.

"Ahogy lehet viccet mondani a zsidókról, a pápáról és Jézusról is, ez nem jelenti azok kigúnyolását. Az egy jelzés, ami illusztrálja a blog tartalmát."

az attól függ milyen vicc van jézusról. a pápáról is ugyanez a helyzet, ha a zsidókról olyat viccet mondunk, amit mondott nemrég, egy könyvkiadóban dolgozó nő, h a halott zsidó a jó zsidó, az meg már nem csupán gúnyolás, sértés, de még embertelen vicc is, hát ennyit a viccekről.

most meg majd mindjárt jössz h az árpádsávos zászló lengetése közben lőtték a dunábaabblablaba.
de gyanítom ezt egy olyan 1950-es évekbe megírta egy komcsi újságíró, azóta meg szájról szájra terjed ez a kifejezésmód a deák tértől keletre, mert már annyitól hallottam ezt szóról szóra, h gondolom ezt ők is sokszor hallották

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 14:05:52

@TaTa86.: Olyan pedig hogy a szélsőjobbkisajátíccsa, olyan nincs. Azt lehet kisajátítani, ami neked nem fontos. Neked nem fontosak ezek a nemzeti jelképek, hát rögtön odadobtad a széljobbnak. Hát vigyék csak, neked ugyan nem kell."

ez nagyon így vagy, nagyon okos

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 14:16:50

@iii: és ha a "hungarista söpredék" a magyar zászlót lengeti, te azt se használod?
mert kisajátították?

"Hogy felétek nem leszek jófej, azt sajnálom, de nem nagyon érdekel."
látod ez jellemző a neolibekre, semmi se érdekli őket csak olyanok mint ginsberg: a lehető legnagyobb botrányt akarják kelteni üres fejjel csak erre képesek.

idézet itt van dögivel, persze mind építő kritika, és nem az szdsz hazaáruló propagandája, tuggyuk
kkbk.blog.hu/2009/07/13/kertesz_imre_1

ezt meg az ostorozásra kapod
kkbk.blog.hu/2009/06/08/spiro_gyorgy_jonnek_a_melymagyarok_1

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 14:18:45

@TaTa86.: ezt h érted?

"Kohn banditánál. (Akiből időközben pandúr lett.) "

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 15:02:48

@tesz-vesz: "én se tudom miért let ilyen elterjedt, valószínűleg a radikalizmust szimbolizálja, h most már elég volt."

2006 ősze volt az áttörés. Amikor elkezdték válogatott gazemberek gyalázni a zászlót, és a zászlót tartó embereket.
Innentől Piszkos Fred effektus, tök mindegy mi is az árpáccsáv, ellenségem ellensége a barátom.

Az előtt egyébként tényleg a wannabe nyilasok, és az "ősmagyarok" használták.

"Kohn banditánál. (Akiből időközben pandúr lett.) "
Itt a zöldek EP frakcióvezetőjére gondoltam. Daniel Kohn-Bandit-re.

2010.01.12. 16:37:13

@tesz-vesz: Apád f*sza idegenszívű, ne sértegess. Én se mondtam rád, hogy ócska ribanc vagy vagy hogy nácibérenc.

Magyar vagyok, mint bárki más, aki annak vallja magát. Hogy te az igaz magyarokat eltaszítod magadtól, arról nem tehetek.

S az álmosaknak, piszkosaknak,
Korcsoknak és cifrálkodóknak,
Félig-élőknek, habzó-szájuaknak,
Magyarkodóknak, köd-evőknek,
Svábokból jött magyaroknak
Én nem vagyok magyar?

Talán felismered a szerzőt. Ő is biztos idegenszívű volt. Neked, mélymagyarnak. Én Szent Istvánnal értek egyet: "az egynyelvű és egyszokású ország gyenge és esendő".

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 16:45:41

@iii: A nácibérenc az milyen? Mármint hogy tudnak a nácik akármit is adni valakinek, hogy az ő hülyeségükkel azonosuljon?

tudi 2010.01.12. 17:28:27

Na látom érdekes egy kis vita alakult ki itt @TaTa86.: @tesz-vesz: hagyjátok szegényt elvan ő a kis világában.
". A száz magyarkodó haszna viszont mérhetetlen, sőt effektíve káros Magyarországnak." Csak egy kérdés mit értesz te magyarkodás alatt?
amúgy szerintem maga gyurcsány nagyobb kárt okozott ennek az országnak mint nem 100 "magyarkodó", de említhetném mohácsi vikikét.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.12. 17:35:56

@tudi: Igazából én sem értem, mi a baj a magyarkodókkal. Amíg valaki dolgozik/adózik tőlem magyarkodhat is...

Egyébként a magyarkodás az biztos olyan mint a svédkedés vagy a vallonkodás.

craft 2010.01.12. 18:29:17

Túl hosszú. Amugy pár sort elolvasva, ami biztos hogy a jobboldal magyarságtudata politikai program. Mint anno II. Józsefnél.

Nah hogy te esztet mostan akkor béismöröd é vagy sém arról lészen tudunk vitát nyitni.

tudi 2010.01.12. 18:42:23

@TaTa86.: Én sem értem, ezeket, mikor ilyen "értelmiségi" (máshogy nem tudom jobban megfgalmazni)oldalakat olvasok és írják benne, hogy turbo magyar, meg magyarkodó, miért ne a szabad idejében mindenki azt csinál, tesz, amit akar, bár ez biztos sokaknak fáj, miért nem a tv-t bambulják otthon.
bár lehet egy vallonnak azt mondanád, hogy vallonkodik biztos orron vágna nem kicsit nagyon.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 19:01:32

@iii: a szerző nem idegenszívű volt, csak kommunistákkal és idegenszívűekkel vetette körül magát. valószínűleg ideig-óráig a szerző is kommunista lett volna.
az egész nyugat egy nagy felfújt urbánus komcsi lap volt, persze ma csak ezt tanítják az irodalom órákon, a gyarmati korszak után.
a szerző egyébként ősmagyar volt, néha idegenszívű is talán. de nem erkölcsös, és nem konzervatív

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 19:03:18

@craft: nem olyan hosszú ez, menj nézd meg mit írnak a konzervatóriumon.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.12. 19:04:52

@iii: azért az ócska ribanc (amit eddig úgy tudtam csak nőkre mondanak), meg az idegenszívű nem ugyanaz a sértési kategória.

craft 2010.01.12. 22:26:29

@tesz-vesz: akkor úgy fogalmazok, nekem nincs rá elég időm :D
Igen politikai program, a mai jobboldalnak semmi köze a magyarsághoz. Az igazi magyar mindig a kispolgár volt és lesz. A politika csak felhasználja eztet.

craft 2010.01.12. 22:56:36

ja az iii meg tiszta bugyuta szard le a halálba

Avatar 2010.01.30. 16:41:49

Mókás ez a nagy magyarkodás. Miért pont a magyarság az a szint, ami összetartásra kötelez titeket, és a nem magyarokkal szembeni fellépésre? Miért nem mondjuk a kukutyinalsói származás a fontos? Aki nem eszerint határozza meg a viselkedését, az meg településáruló! Jöhetnek nekem a kukutyinfelsőiek, hogy dehát ők is magyarok, ők is emberek, én tudom, hogy csak a kukutyinalsóiság tudattal rendelkezők az igaz szívűek, és a magyarság szöveggel nem lesznek nálam népszerűek.

A kukutyinalsóiságnál talán csak a Pitypangutcaiság tudat fontosabb. Mindig felháborít, amikor Galamb utcaiakat foglalkoztatnak a mi utcánkban lévő kisboltban, hiszen a Pitypang utcaiaktól veszik el munkalehetőséget. Meg vannak olyan utcaárulók akik a Káposzta utcai boltba járnak vásárolni. Felháborító!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 16:58:47

@Avatar: te nem vagy magyar?
sajnálom ha téged ez mulattat. tudjuk mire következtessünk ebből.
sajnálom ha téged 1848 és minden magyar történelmi tett téged csak mulattat. beleértve a Himnusz születését is, te nyilván a himnuszon is csak mulatsz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 17:03:27

@Avatar: de mulatsz rajta, látod ezért nem leszünk mi soha jóban.
irritáló vagy, és irritálsz, kezdődik minden elölről, ha nem vigyázunk tényleg minden kezdődhet elölről

ezért szánok én nektek kizárólag hivatali szerepet, semmi vezető hatalmat nem adnék nektek, egyszerűen ti potenciális hazaárulók vagytok
még tanárok sem lehetnének ezek a cinikus, peszimista emberek, akikben semmiféle tolerancia sincsen.

Avatar 2010.01.30. 18:07:42

@tesz-vesz: De magyar vagyok, emellett sok más közösségnek tagja, melyek közül némelyik nagyobb számosságú, mint a nemzet, némelyik meg kisebb. Miért kéne nekem pont a nemzetiségem alapján meghatároznom magam?

Hogy miből jutottál arra, hogy 1848 és minden magyar történelmi tett csak mulattat, arról fogalmam sincs. Mellesleg 1848-ban a konzervatívok éppen azon az állásponton voltak, hogy a monarchiát egyben kell tartani, és a nemzeti öntudat csak összezavarja az emberek gondolkodását...

De esetleg visszább is mehetünk a múltban, és megnézhetjük István királyunkat is, aki a nemzeti vallást elhagyva, felveszi a kozmopolita kereszténységet, rákényszeríti azt a köznépre, és nyugatról betelepített főurak és az egyház kezébe ad jelentős birtokokat. Hejj, micsoda idegenszívű nemzetellenes hazaáruló, nem?

Az meg, hogy téged irritállak, kb annyira zavar engem, mint téged az, hogy engem mennyire irritálsz. Azon meg, hogy kinek milyen szerepet adnál, jót mosolygok, mert épp olyan messze vagy te a szerepek osztogatásától, mint én. És még te beszélsz toleranciáról. LOL.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 18:30:23

@Avatar: "Miért pont a magyarság az a szint, ami összetartásra kötelez titeket"

ez nem éppen azt mutatja, h te magyar lennél

"Mókás ez a nagy magyarkodás."
ez a két írkaidézet mutatta.

azok az ókonzervatívok voltak, de ma is vannak konzervek, akik monarchisták, mások sajnos köztársaságpártiak

"és a nemzeti öntudat csak összezavarja az emberek gondolkodását."
ez butaság, honnan is szeded? lukácstól?
istván korában még nem volt nemzet, a bevándorló magyarok inkább törzs volt, amúgy se nem tartom vallásnak a sámánkodást.
mellesleg kizárólag politikai okai voltak az egyházhoz való csatlakozásnak, Koppány meg görög-kereszténységet vette fel, ez olyan, mint mikor beléptünk mi az unióba pl.

itt nem csupán kettőnkről van szó, hanem a régi hazaszeretők és idegenszívűek közötti együttélésről a jövőben
semmilyen hatalmam sincs, én nagy valósz szerint nem is lesz, mégis próbálom jobbá tenni a világot, és igen, akiknek minimális toleranciájuk sincs, azokkal én sem vagyok toleráns.
így beszélhetek toleranciáról

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.31. 10:38:28

ávó, zsidók
www.youtube.com/watch?v=ogKggR29bF4&feature=quicklist

volt mégegy videó,bayer beszélgetett egy zsidval, ahol egyértelmű

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.28. 21:47:56

Az értelmes ember sohasem lehet pártos. Sok más ideológiában találok hasznos elemeket, például a liberalizmusban, ami minden értelmes emberben benne van már, ezért nincs is rá szükség, a cigányoknál, a liberalizmus fasizmus, lásd mohácsi viktória, vagy például a kommunizmusban is vannak hasznos dolgok, amit álideológiának tartok nagyobbrészben, hiszen az ideológia nem függhet az anyagi helyzettől. Márpedig csak akkor akarja valaki, hogy mindenki egyformán részesüljön a javakban, ha semmilye sincsen, de mihelyt lesz valamilye, azt azonnal szeretné megtartani, és már egyből nem akar kommunizmust. A magántulajdon ősi törvénye megérthető, de ezért alakítottak ki itt, Magyarországon a kommunisták egy alternatív "nemességet", ami nélkülözött mindent, ami nemes (hazafiság, őszinteség, tolerancia, vallásosság). De ugyanúgy viselkedtek sok kérdésben, amit pont hogy ők kritizáltak a korábbi igazi arisztokráciában, ugyanúgy a gyerekeiknek adták tovább a stafétát hivatalokban, állami intézményekben, uram-bátyám kapcsolatok voltak, de mindenekelőtt hazaárulók voltak hiszen együttműködtek a megszálló hatalommal. A szélsőjobbosok is ugyanúgy állnak a németekhez, mint a kommunisták az oroszokhoz, a szélsőjobbosok nem ismerik el, hogy megszállók voltak a németek, furcsa módon szövetségesként tekintenek rájuk, csak azért mert nem folyt vér, pedig ha az idegen haderő követelésekkel áll elő, és a hatalom ezt teljesíti, hazaárulóvá válik. Tény, hogy az ország nem itt tartana, ha az erős magyarságtudattal rendelkező Szálasi győztesen fejezi be a háborút, de sok ártatlan ember is áldozatul esett volna a rendszernek, emellett ha hatvan évig vannak ők uralmon, akkor ma a jobboldal lenne korrupt és dekadens. Nem pedig progresszív, ahogyan most néz ki.

www.168ora.hu/cikk.php?id=7123
Az ideológia nem függhet a vagyoni helyzettől, az emberek többségénél, kik vallják magukat kommunistának, a kommunizmus álideológiaként funkcionál; esetleg berögzült, örökölt eszmerendszerként.

A jó király erős, a jó állam erős. Hogy hatékonyan tudja megvédeni népének és saját magának az érdekeit. Egyesek ezt, az államosítást kommunista tulajdonságnak tartjak igaztalanul.

Bár most a baloldaliak két táborról beszélnek, ami létezik is, de a posztkommunisták táborának meg kell szűnnie, hiszen ostoba, és a józan észnek ellent mond, az értelem ellen létezik.

Ezekkel csak azt akartam mondani, hogy a bal- és jobboldal megszűnt létezni többé, a tankönyvi állítások már nem érvényesek, eljött az ideológiák halálának korszaka, olyan értelemben, hogy; eléggé kevertek az ideológiák, és mindegyikben vannak jó tulajdonságok, apró, hasznos részek, amikre érdemes odafigyelni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.06. 10:38:36

freehckr írta:

Ki az aki "cigányozik":
- aki tényszerűen megemlíti hogy ezen kisebbségünk egy igen jelentős része a szociális rendszer hiányosságait kihasználva az "adófizető állampolgárok által eltartott" életmódra rendezkedett be
- vagy akik "díszcigányokat" juttatnak listán a parlamentbe, ezzel demonstrálva hogy ők bizony elkötelezettek a cigányok életminőségének javítása mellett, majd két választás között nagyban sz*rnak a cigányok problémáira

Ki az aki "zsidózik":
- aki megemlíti hogy a zsidóság elöljárói és "mainstream" értelmiségük az elmúlt két évtizedben mindent megtettek azért hogy a posztkommunistákat és kapzsi liberális csatlósaikat hatalmon tartsák, vagy megszerezzék a hatalmat, emellett megemlíti azt is hogy a zsidóság ezen része külföldön és hazánkban is egyaránt rossz színben tüntették fel az országot, amikor csak lehetőségük adódott erre
- vagy akik a holokauszt áldozatait egyfajta "politikai pajzsként" tolják maguk előtt, és bármiféle, a fenti nem túl "hazafi" (bár az ő esetükben két hazáról van szó, így nem egyértelmű) mentalitásra érkező kritikákat lesöpörnek azzal hogy ez "antiszemita beszéd"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.24. 02:29:07

bastian 2010.04.23. 21:57:40
Lehet itt csűrni-csavarni, de azért lássuk be, kis hazánkban valami nagyon nem stimmel és nem csoda, ha egyesek ezt szóvá is teszik.
Sok országban éltem már hosszú éveket, de olyat sehol nem láttam, hogy a belváros közepén hatalmas menórát állítva kaftánosok ugrándozták volna körbe hanuka alkalmával, mivel azt is általában családi körben szokták ünnepelni mindenhol. Az meg aztán tényleg kuriózum, hogy a legfelsőbb szintről teszik tiszteletüket a rendezvényen, mint parlamenti képviselők, polgármesterek, legfőbb ügyész és társaik, miközben egyetlen keresztény ünnepkor sem teszik tiszteletüket sehol.
Aki ezt nem látja, az vak, ill. elvakult....

2010.04.24. 12:38:15

@tesz-vesz:" Az értelmes ember sohasem lehet pártos"
Na ezzel az eggyel kurvára egyet is értek. Van az amerikai angolban erre egy jó kifejezés, még ők sem tudják, hogy mennyire és nem is következetesen használják: (by)partisanship amitől már csak egy lépés a partizán(gerilla,gárdista).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.24. 13:58:03

@Vitáz van Bánegressy: természetesen ez nem azt jelent, h észérvek alapján ne lehetne szimpatizálni

csak azt jelenti, hogy ne védjük a pártot majomként, és hibáit ne tagadjuk

2010.04.24. 21:53:48

Viszont a doktrinéria, ami nem áll távol a pártosságtól, legalább annyira tulajdonsága a konzervatív embernek, ahogy látom, mint a liberálisnak. Ebből már következhet egymás "kirekesztgetése", bár valójában egy bizonyos határig - amíg politikai szerephez nem jutnak - az ilyen emberek csak a saját hülye fejükből tudják a másika(ka)t kirekeszteni.
Jó mulatást.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.28. 17:08:03

frissítve ezzel:

az emésztés is természetes folyamat, mégse mutatjuk be, tulajdonképpen egy barbárnak nem lehet elmagyarázni, hogy miért nem kéne, nem tudja felfogni.

egyszerűen én a családi kötelékekben látom a dolog eredetét,akit szeretettel neveltek az igényességre, nagy valószínűséggel kifinomult lélek lesz,akinek elég az utálás is, hisz az ocsmány kereskedelmi médiák és paparazzik nem hagynak magánéletet az embernek, mutatják be gátlástalanul az érzelmeket, ezáltal csökkentve az ember értékét. az ember nem állat, az ösztönei helyett tudással rendelkezik, ezért nem érdemes sem a szexualitást, sem az emésztést megmutatni: hagyjuk meg az emberi méltóságunkat, és ösztöneinket, mely az állatvilágból szakadt ránk ne próbáljuk kardoskodva hirdetni. mert az ember nem állat!

valaki76 (törölt) 2011.10.20. 16:35:52

A teremburáját!

A konzervatív ember kapcsán elkövetett opusz 4225 szavából 45 a „zsidó” szó! :)

Nem semmi:)

valaki76 (törölt) 2011.10.20. 16:44:12

Bocsi a „zs-kategória” (1 találat) és az „izraelita” (3 találat) szó felett elsiklottam, ezzel együtt a (magyar)zsidók (45 találat) már közel kerülnek a 61 említéssel büszkélkedő magyarokhoz, különösen ha az idegenszívű (22 találat) kategóriát is tekintetbe vesszük. :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.10.22. 16:29:26

@valaki76: ha elolvastad, tudod, hogy a sztereotípia miatt, illetve az idegenszívű szó asszociációi miatt és hát a zsidó-kérdés tisztázása miatt van annyi szó róluk

jó hogy vannak ilyen pontos-beteg emberek, akik megszámolják, nélkülük szegényebb lenne a világ

kronstadt (törölt) 2011.10.23. 12:33:21

@tesz-vesz:

Szvsz

Rossz címet adtál az „elemzésnek”… :)

PS1: minek kellett ebbe belekeverni, pl. Vörösmarty-t?

Arany, Petőfi, Jókai. Teleki, Bethlen és Apponyi nem tudott volna azonosulni efféle gondolatokkal…

Sőt megkockáztatom, hogy – ebben a formában –
Horthy és Tisza se…

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.10.23. 14:23:43

@kronstadt:
Vörösmarty konkrétan antiszemita volt
melyik részével nem tudott volna azonosulni? és a többi? egyébként ők mind rendelkeztek magyarságtudattal, nemzettudattal.

az egy másik világ volt mondjuk, más gazdasági berendezkedéssel, de nem hiszem hogy gazdaságról írtam volna itt.

kronstadt (törölt) 2011.10.23. 15:27:36

@tesz-vesz:

Szvsz

Ezzel már egyikük sem tudott volna azonosulni. :)

PS: Én Vörösmarty-t nem tekintem antiszemitának.

kronstadt (törölt) 2011.10.23. 17:52:48

@tesz-vesz:

Vörösmartyt az Izraelita Magyar Irodalmi Társulat sem tartotta antiszemitának…

„Petőfit a tavalyi Evkönyvünk élén álló czikk mutatta
be a bántalmazott zsidóság lelkes, sőt indulatos szó-
szólójául. Most pedig, hogy Vörösmarty születésének
századik évfordulója nemzetszerte ünnepre ad okot, el
nem háríthatjuk magunkról azt a kötelességet, hogy
szembeszállva ugyan Vörösmarty egyik-másik felfogá-
sával, melyet tapasztalat és tájékozottság hiján a köz-
véleménytől elfogadott, lerój juk hálás hódolatunkat
azért a hozzá és az idők nagyságához egyedül méltó,
határozott, nemes állásfoglalásáért a zsidók ügyében,
melylyel még korának szabadelvű áDamférfiait is fölül-
múlta vagy legalább megelőzte.


www.archive.org/stream/vknyv00izrmuoft/vknyv00izrmuoft_djvu.txt

HÓDOLAT VÖRÖSMARTYNAK.

(a szkennelés hagy maga után némi kívánnivalót, angol honlap ez)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.10.23. 21:34:52

@kronstadt: mi az h ezzel? mivel?

"a törvény és rendeletek ellenére betolakodott zsidók hazájukba küldessenek vissza. Azt is szükségesnek látom törvény vagy ideiglenes rendeletek által meghatározni, hogy jövőre minél kevesebben és a legszigorúbb feltételek alatt bocsáttassanak be, mert az ország annyi henye és idegen szellemű népet saját megromlása nélkül továbbra be nem fogadhat."

Vörösmarty
kuruc.info/r/6/80182/

én se tartom tk. antiszemitának, csak egy normális magyar embernek, aki látta a jövőt :)

Vörösmarty is észrevette a beáramló zsidóság káros voltát. 1848 május 13.-án ezt írta „Zsidóügy” című cikkében:

„Mi a zsidó élet- és keresetmód káros befolyását illeti a többi lakosság erkölcseire, a részben magunk is vétkesek vagyunk, őrizetlen hagyván az ország határait s a városokat a mindenünnen betolakodó zsidók ellen s befogadván őket kocsmárosokul és boltosokul, mert jobban fizetnek, a nép közé, melyet megrontanak”
"...élet- és keresetmódjuk a többi néposztályok megrontására vagy romlottságára van alapítva." (Vörösmarty: Zsidóügy. Pesti Divatlap. 1848. 22-23. sz.);

kkbk.blog.hu/2009/08/15/rasszista_magyar_irok_nyilas_misi_pakkot_kapott

valaki76 (törölt) 2011.10.24. 10:33:06

@tesz-vesz:

Vörösmarty nem volt antiszemita:

Idézzünk ugyanabból a cikkből, amiből te idéztél (“Zsidóügy”, Pesti
Divatlap, 1848):

Pl. kezdjük az első bekezdéssel:

„Nem lehet keserűbb a gúny a hirdetett egyenlőség és testvériség ellen, mint azon gyűlölet és düh, mely a zsidó nép ellen világszerte, s talán legvadabbul honunkban nyilatkozik. A szabadság első tiszta napjai után, melyekben az emberi
érzelem legnemesebb gyöngyei pezsgettek fel, mozgásba jött a salak, hogy álköveteléseivel a jogok eszméjének napvilágát homályba borítsa. Miután a szabadság bátran fellépett elidegeníthetlen jogaiért, nem akart hátra maradni a
féktelenség is, s házbérelengedést, földfelosztást követelt s a kérelem békés eljárását sokan azzal gyalázták meg, hogy az egyenlőség nevében legelőször is a zsidókat döngetni s fosztani kezdették”

Zsidók a magyar forradalom- és szabadságharcban
1848/49 (“Zsidóügy”, Pesti
Divatlap, 1848) (18. oldal)
www.hebraisztika.hu/szovgyujt/KG_chrest_115.pdf

Vörösmarty szerint a hatalom a keresztényeknél van, akik még azokat a zsidókat is kirekesztik, akik nem akarnak elzárkózni tőlük:

„Hogy e gyűlöletnek mélyebb gyökere van, kétséget nem szenved. E gyűlölet két, egymást kölcsönösen segítő vétekben gyökerezik: a zsidók elzárkózási hajlamában s a keresztények kirekesztési ellenszenvében és politikájában. A zsidó elzárkózik, mert a többi lakók társaságából kirekesztve van, s kirekesztetik, mert elzárkózott. Ezen örökké forgó keréken jár fel s alá a gyűlölség. Kinek a kötelessége e forgó kereket megállítani? Annak, aki hatalmasabb. Ki a hatalmasabb? Bizonyoson nem a zsidó.”

Zsidók a magyar forradalom- és szabadságharcban
1848/49 (“Zsidóügy”, Pesti
Divatlap, 1848) (18. oldal)
www.hebraisztika.hu/szovgyujt/KG_chrest_115.pdf

Utána tényleg érdekes részek következnek (a vádak számbavétele), aztán pedig ez:

„De legyen bármiként, legyen e gyűlölet igazságos, vagy mint vak dühből, kenyérféltésből eredő, a legaljasabb s legigazságtalanabb, a gyűlölet erősebb és általánosabb, hogy sem azt puszta paranccsal megsemmisíteni lehessen”

Zsidók a magyar forradalom- és szabadságharcban
1848/49 (“Zsidóügy”, Pesti
Divatlap, 1848) (20. oldal)
www.hebraisztika.hu/szovgyujt/KG_chrest_115.pdf

Vörösmarty a jogi szabályozás, a teljes emancipáció mellett száll síkra.

„Harmadik határozat, mely ebből állna: minden magyarhoni lakos valláskülönbség nélkül, jogokra, teherviselésre, törvények előtt egyenlő. Mert ha sem kiköltöztetni, sem megtéríteni nem akarjuk, nem tehetünk sem okosabban, sem igazságosabban, mint hogy őket közelünkbe fogadjuk, megnyitván nekik iskoláinkat, céheinket (ha megmaradnának), hivatalainkat, családi s
társalgási köreinket, s minden pályát, hogy velünk együtt a közös szabadságban fölnevekedvén, igaz és szorgalmas honfiakká válhassanak.”

Utána elítéli a pogromokat, pl. itt (de többet is lehetne idézni)

„Pozsonyban ölték és fosztogatták a zsidókat.
Ez éppen oly gonosz tett, mint akármely más rablás, sőt annál sokkal gyalázatosabb, mert a szabadság nevében szemtelenül és nyilván hajtatott végre. Meggondolták-e, mit tesznek azok, kik a csőcseléket elnézésükkel ily lépésre bátorítják? A rablás kezdődik a zsidókon, végződik a többi lakosságon”

Zsidók a magyar forradalom- és szabadságharcban
1848/49 (“Zsidóügy”, Pesti
Divatlap, 1848) (21. oldal)
www.hebraisztika.hu/szovgyujt/KG_chrest_115.pdf

Összességében tényleg ambivalens cikk ez, tényleg van benne egy rakás előítélet

DE

A körülményeket is érdemes tekintetbe venni, ez a cikk pogromok idején a zsidók védelmében íródott és a teljes emancipálásukra tesz javaslatot…

Azért erről nem kéne megfeledkezni…

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.10.25. 20:17:16

Vörösmartyban még pislákolt egy kis antiszemitizmus, petőfi egy kis apróért és elvből abszolút filoszemita volt... Jókai szintén. Mikszáthról a rongy bértollnokról ne is beszéljünk. (Mikszáth a zsidókat is utálta, mint általában az embereket, de volt az a pénz)

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.10.25. 20:18:37

Petőfit melléütésből írtam kis betűvel. Nem méltó rá, Nemecsek Ernő olyan gonoszat sose tett volna hazájával szemben, mint a bolsevik költő.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.10.26. 14:56:38

@Arma Gedeon2: jézus. van olyan akit te nem utálsz?

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.10.26. 22:03:48

@tesz-vesz: Ha már emljtetted, pl. Jézust se... :D
Világos, csak akik elfogadhatók normálisnak, azok neve többnyire agyon van hallgatva. Olvasható a MEK-en Zimándy Ignác akár egyetlen könyve is? Nem. Igaz, legalább Pezenhoffer fent van. Mit tud a közvélemény Istóczy Győzőről? Többnyire nem is hallott róla.
Konkrétan melyik említett személyt véled valami nagy magyarnak?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.01. 20:36:16

@Arma Gedeon2: az fáraszt, hogy minden nagy embert megpróbálsz lehúzni a sárba, okkal-ok nélkül, leginkább nélküle

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2011.11.01. 22:32:51

@tesz-vesz: Nincs ilyen szándékom. A tények érdekelnek. Ezek alapján a legtöbb "nagy ember" e státuszát indokolatlanul kapta a manipulatjv háttérhatalom céljainak megfelelően. Konkrétan kit húztam le a sárba indokolatlanul?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.04. 12:53:30

@Arma Gedeon2: Petőfit. ő köztársaság párti volt egy olyan korban, ahol a királyok zsarnokok voltak, és nem is voltak magyarok

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2012.02.04. 13:46:49

@tesz-vesz: Most érdekelnek a tények Petőfiről, vagy becsukod a szemed a tények előtt, hogy megőrizhesd magadban a szentképét? Mi van, ha pont az a helyzet vele, mint Makoveczcel volt nemrégen, még nem vagy képben, ki volt ő valójában?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.04. 14:55:24

@Arma Gedeon2: makovecz építész. makovecz hazudik, makovecz kommunista.

Petőfi költő és szabadságharcos, és előtte forradalmár. ő nem hazudik, az igazat mondja, és nincsenek népellenes cselekedetei

nincsenek tények, csak olyan dolgok vannak, amiket te tényeknek hiszel.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2012.02.04. 18:20:12

Rendben. Ha ellenállsz, jobban fog fájni... :-)

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2012.02.04. 18:49:12

"Petőfit. ő köztársaság párti volt egy olyan korban, ahol a királyok zsarnokok voltak, és nem is voltak magyarok "

dia.jadox.pim.hu/jetspeed/displayXhtml?docId=1048&secId=102128

(Petőfi) 'Később azonban, 1847 februárjában már így okítgatta Aranyt: „Csak királyt ne végy hősödnek, még Mátyást se. Ez is király volt, s egyik kutya másik eb.”
(...) a fenti túl heves intelmet egy magánlevélben vetette papírra Petőfi egy olyan barátjának, akit szeretett nevelni demokratikus igéivel … Mindenesetre Mátyás e végső megítéléséből is látszik, hogy költőnk radikális republikánusként gondolkodott a magyar história királyairól, sokkal hevesebben ítélkezve, mint ama liberalizálódó kor bármelyik honi poétája.'

Petőfi a Kont és társaiban is megfogalmazza ugyanezt:
"Gaz király volt Zsigmond király,
De nem gazabb társainál;
Csak neveik különbözők,
Mind egyformák lélekben ők."

Tehát világos, hogy nem a "német"," idegen" királky ellen volt kifogása, hanem az illuminátusok trón és oltár elleni programját képviselte, teljesen függetlenül egy adott király nemzeti származásától és zsarnoki, vagy nem zsarnoki hajlamától.

A 48-as márciusi ifjak elvtársaikként tekintettek az IUlluminátus Népek Tavasza többi felkelésére, pl. a bécsire, ahol a német felkelők a németajkú császár ellen lázadtak, aki tehát nekik nem volt "idegen", ráadásul V. Ferdinándot császárként éppúgy nem vádolhatták "zsarnoksággal", ahogy a magyarok királyként.
A franciák is elzavarták következő királyukat ez évben, pedig francia is volt, zsarnok se volt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.04. 22:58:14

@Arma Gedeon2: Pályája elején egyszer emlegette „a nagy Mátyás hősi szellemét”.

ne felejtsük a szellemi kútmérgezőket, de jól van, elhiszem, hogy ezt mondta a kis vakarcs :)

de ez még nem jelenti, hogy a magyar népet, és magyar nemzetet elárulta volna

teknős 2012.05.09. 10:36:55

@Dr. TaTa86: Valóban elsőrangú poszt. A megállapítása meg különösen helytálló: a jobboldalnak van magyarságtudata. A többinek nincs.

idesapad 2013.09.14. 11:02:52

Kinek van itt magyarsagtudata?azoknak akik eheztetik nyomorgatjak a nepet?kedves iro az irasod egy totalis degeneralt hulyeseg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.18. 18:41:56

@idesapad: nekik nincs, szerintem nem sikerült felfogni a posztot.
elméletileg - ez arra vonatkozik, hogy ők is folalkoznak vele, színleg.
de nekik , mármint a Fidesznek nincs magyarságtudata, lásd 2 rész
kkbk.blog.hu/2012/04/25/a_konzervativ_ember_2_resz
süti beállítások módosítása