kkbk.blog.hu

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok.

 

Sok helyről jöhetünk, de csak egyfelé tarthatunk, ha valóban értelmesek vagyunk és tisztességesek:

 

Ez az irány pedig a "nemzeti" szociáldemokrácia,
a jóléti állam, ahol minden jóravaló csoport és gondolat képviseltetheti magát, és ahol elég gazdag az alsó középosztály is, hogy vállalkozni tudjon az új ötleteivel és jó iskoláival.

Meg kell teremteni a lehetőséget, hogy a szegény ember gyereke is tudós lehessen; a tehetségtelen gazdagokat pedig el kell zavarni a krumpliföldekre.

Minden adófizető polgár szociáldemokráciában és jogállamban akar élni - csak nem tud róla.

Térjünk mindannyian konszenzusra.

posztos írkák

Nagyon fontos

ist


Csend vala, felleg alól szállt fel az éjjeli hold.

Szél kele most, mint sír szele kél; s a csarnok elontott
Oszlopi közt lebegő rémalak inte felém.
És mond:

magyar_partok333.JPG

"Füstöl a víz, lóg a káka kókkadón a pusztaságba" Holt Vidék kkbeka KáKánBéKa

Máté, 7. fejezet

15 Őrizkedjetek pedig a hamis prófétáktól, akik juhoknak ruhájában jőnek hozzátok, de belől ragadozó farkasok.
16 Gyümölcseikről ismeritek meg őket.
17 Ekképpen minden jó fa jó gyümölcsöt terem; a romlott fa pedig rossz gyümölcsöt terem.
18 Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.
19 Minden fa, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik

 

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Utolsó írka

információ

A bölcsesség alapja a kétkedés.
de csak a gonoszok tartanak mindenkit gonosznak.

 

A hír (a tény) szent, a vélemény szabad - Pulitzer József

Ha van egy minőségi írása közéleti témában, versmegzenésítése, jó témája, filmje, ötlete, linkje, híre, információja
küldje el nekünk, feldogozzuk egyszer talán, és le is közölhetjük
kkbkorkukacgmail.com
vagy írja be a kommentekbe, csomót nem kérünk.
az értelmes kommentekre igyekszünk válaszolni, mert fontos a párbeszéd, főként félreértések esetén.
Ezen oldal semmilyen komment- és posztíró véleményével nem azonosul,
így kívánja megőrizni saját függetlenségét, elvét, illetve a szólás- és véleményszabadságot.

Az aktaszerű posztok folyamatosan frissülhetnek, a fontos témákban frissülnek is.

codex

 

Archívum

Címkék

1848 (6) 1920 (8) 1956 (41) 2006 (12) 2rule (1) 444 (1) 4k (2) 64 (1) ábrányi (2) ácsné (6) aczél (3) ádám (2) áder (2) ady (20) Ady (1) afrika (4) akác (1) ákos (1) aksi (2) aktuális (8) aláírás (1) áldozat (34) alfödi (1) alföldi (16) alkotmány (4) állam (3) állat (1) almássy (1) álmos (1) ambrus (1) amerika (1) andrás (1) andrásfalvy (1) angol (14) ángyán (29) ángyén (1) animacio (24) antal (2) antall (11) antikultura (111) apáti (3) apor (1) arab (7) arany (6) argentína (2) arisztokrácia (5) arkan (1) arnoth (1) arokaso (33) árulólapok (5) árvai (1) ascher (2) ásotthalom (1) assange (1) aszódi (2) ateizmus (2) attila (1) audi (2) autó (3) autonomia (1) autonómia (1) ávh (1) azer (3) azori (1) b (2) babarcy (1) babics (1) babits (5) bacsa (1) bagemihl (1) bagó (1) bajnai (10) bakáts (1) bakó (1) balassagyarmat (1) balaton (2) balatoni (2) balavány (1) balázs (2) balczó (10) balikó (1) bálint (1) balla (1) balog (2) balogh (2) balsai (1) bana (1) bandó (1) bándy (1) bank (70) bankrendszer (1) bara (1) baranyay (1) barcs (1) bárd (1) bárdok (1) bárdos (2) barings (1) báró (1) bartók (1) bartos (2) bartus (2) bátorfi (1) batthyány (3) bauer (3) bayer (8) bbc (1) becsó (1) bede (1) békés (1) bélaság (1) belénessy (1) belga (2) bencsik (4) béndek (1) bene (2) benedek (1) benkő (2) benzin (13) berecz (1) bereznay (1) berija (2) berkesi (1) bertalan (1) bertha (2) bertók (1) berzeviczy (1) berzsenyi (1) bessenyei (1) bethlen (1) biden (1) bige (1) bilderberg (1) bíró (4) birodalom (1) bíróság (1) biszku (18) bitay (1) bkv (1) blaskó (4) blog (3) blunt (1) bmw (1) Bochkor (1) bocskor (1) bodoky (10) bodrogi (1) bogár (6) bogdán (2) bokor (1) bokros (5) bölcskei (1) boldizsár (1) boldoghy (1) bolgár (1) bologna (1) bombagyár (1) bonafarm (1) bono (1) borkai (1) borókai (1) boros (5) boross (2) boruzs (1) bosnyák (2) bőtös (1) botul (1) brádi (1) brády (6) Bremgarten (1) brenner (1) brezovics (1) bródy (2) bubla (1) budaházy (12) budai (5) budapest (1) bugár (1) bűn (38) búr (1) burány (1) burma (1) bush (2) buza (1) buzánszky (1) carlin (1) Casablanca (2) cegléd (1) ceglédi (1) ceta (1) chaplin (1) Charlie Hebdo (1) che (2) chikán (1) chomsky (1) cia (1) Cicciolina (1) Címkék (7) ciprasz (1) citadella (1) clark (1) colbert (1) coolidge (1) corrie (1) corvinus (1) csalad (10) csángó (1) csányi (13) császár (1) csecsen (1) cseh (15) csendőrség (1) csengey (1) csepel (2) csepreghy (1) csepregi (1) cserdi (1) cserháti (1) csernus (1) csetnik (1) csiba (2) csintalan (1) csipes (1) csiszár (1) csizmadia (1) csókay (2) csonka (1) csontos (2) csoóri (5) csurka (6) cukor (1) czeglédy (1) czeizel (1) czene (1) czettler (1) czike (11) czomba (1) c kategória (63) dajcs (1) Dallaire (1) damm (1) dán (2) dancsó (2) dániel (2) dan reed (1) daróczi (3) darvas (2) debrecen (3) délvidék (2) demcsák (1) demeter (2) demján (2) demokrácia (5) demszky (12) dénes (2) dés (1) deutsch (3) devizahitelesek (10) dézsi (1) dézsy (2) dienes (2) dietmar (1) Dieudonné (1) Digest (1) diktatúra (1) dk (1) dobay (1) dobozi (2) dobrai (1) dobrev (1) dodik (1) dojcsák (1) doku (3) dombóvári (1) donáth (1) dopping (1) dörner (5) dorosz (4) dotoho (1) dózsa (3) drábik (8) draskovics (2) dr morvai krisztina (27) dudits (1) dunaszerdahely (1) dúró (4) dzsudzsák (1) eccleston (2) eger (1) egervári (1) egészség (19) Egyesült Arab Emírségek (1) egyház (2) egyiptom (4) Egyiptom (3) együtt (1) elcoteq (1) élelmiszer (1) éliás (1) elitposzt (80) elnökség (4) elvis (1) ember (14) endre (2) endrésik (1) ensz (1) eon (1) eörsi (6) eötvös (1) ép-kar (1) erdély (7) erdő (2) erdogan (2) erdős (2) erőss (1) érpatak (2) ertsey (5) erzsébet (1) ésik (1) Esperay (1) esterházy (6) eszenyi (1) eszes (1) esztergom (7) eu (50) europai (4) everest (1) evola (1) fábián (1) Fábián (2) fabricius (1) fábry (3) facebook (5) fagyálló (1) faludy (1) falusi (1) farage (4) farkas (2) fazekas (2) fehérlófia (1) fehér kenyér (1) fekete (4) feketejános (4) fekszi (1) felcsút (1) felcsuti (1) felvidék (1) fenyő (1) ferenczy (1) ferihegy (1) fico (1) ficsor (1) fidesz (372) film (107) filó (1) fischer (4) flaisz (1) fliegauf (1) flier (1) fodor (5) földes (1) földesi (1) földvári (1) forditas (1) forrai (1) francia (8) freedman (2) frész (1) freud (1) friderikusz (3) friss (1) fülkeforradalom (1) fülöp (3) g. nagy lászló (1) gábor (1) gajdics (1) gál (3) galácz (1) galambos (1) galilei (1) galkó (1) garancsi (1) garas (1) gárer (1) gaudi (7) gay (1) gazdaság (14) gdp (2) gedeon (1) gelencsér (1) gellért (4) génmódosított (3) geotermia (1) gera (1) gereben (1) gerendai (2) gerendás (1) gergényi (8) gerő (1) geszti (1) gina (1) giró (1) glattfelder (1) glutén (1) gmo (1) göd (1) gőgös (1) gój (1) gömöri (1) göncz (3) gonda (1) goodfriend (1) görgey (2) gorilla (1) görög (5) gosztonyi (2) grant (1) grass (2) gróf (1) groó (1) gulyás (2) guyana (1) guyon (1) gyárfás (3) gyöngyösi (8) gyöngyöspata (12) gyóni (1) győr (2) györgy (1) györgyey (1) györgyi (1) győri (1) győrkös (1) gyulai (1) gyurcsány (24) gyurta (1) habán (1) habony (5) habsburg (1) hack (1) hadházy (7) hagyó (4) hajdu (1) hajdú (5) hajnal (2) hajós (1) halász (3) hamvas (1) hankiss (4) harangozó (2) hargitay (1) haris (1) harrach (3) hász-fehér (1) hatvany (4) havas (1) havasi (2) havros (1) haza (1) hazugsággyár (1) heffentrager (1) hegedűs (2) hegedüs (1) heim (1) héjja (1) heller (4) hellókarácsony (1) hende (1) herceg (1) herczeg (3) herczog (1) herényi (1) hering (1) hernádi (2) hetesi (2) híd (1) himnusz (1) hitel (4) hitgyülekezete (6) hitler (4) hoffman (2) hoffmann (3) hofi (1) hök (1) hold (1) hollán (1) holland (1) holoda (1) hóman (1) homoki (1) homoszexuális (10) Hőnyi (1) horn (4) hornok (3) hornyák (1) horoszkóp (1) horthy (36) horvát (4) horváth (16) hosszú (4) hrabovzsky (1) humor (95) hunvald (2) húsvét (1) huszár (1) huszti (1) huth (5) hutteritak (1) ideologia (4) idiota (2) igazság (3) igazságszolgáltatás (1) II. Erzsébet (1) iklad (1) illés (4) illiberális (2) illyés (1) ima (1) imf (3) incze (3) index (2) indoeurópaiak (2) infláció (2) inotai (1) ipar (2) ír (2) irak (3) irán (5) Irán (2) írnok (1) ISIS (6) iskola (20) isten (1) Isten (1) iszlám (6) ivády (2) iványi (2) izabella (2) izland (1) izrael (1) jakab (3) jáksó (2) jakupcsek (1) jámbor (1) jancsó (2) janet jackson (1) janics (2) jankovics (2) jános (4) janukovics (1) jány (1) jan kuciak (1) ján kuciak (1) járai (1) jászberényi (1) jászi (2) jegybank (1) jeles (1) jensen (1) jezsuita (1) Jézus (2) Jimmy Safechuck (1) jobbik (129) jobboldali (1) jog (1) johan (1) johnperkins (2) jones (1) jordán (1) Jordie Chandler (1) josip tot (1) jövő (1) jövőkép (1) józsef (5) judaizmus (1) juhász (8) julian (1) juncker (1) junker (1) juszt (1) kabai (1) kádár (3) kadirov (1) kaffka (1) kahn (1) kajászó (1) kakas (1) kaláka (1) kalifátus (2) kálium (1) káliumsó (1) kálmán (2) kaltenbach (2) kálvinista (2) kamatozású (1) kaminski (1) kánaán (1) kanada (1) Kancsendzönga (1) kányádi (3) kapitali (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) kapronczay (2) kapu (1) karácsony (12) karafiáth (1) karass (1) karinthy (2) kármán (1) károli (1) károlyi (7) kárpát (1) karsai (1) kásler (5) kaslik (1) kassai (1) kassák (1) kasza (1) katar (2) Katar (1) katrein (1) kaya ibrahim (1) kazincbarcika (1) kazinczy (1) Kazinczy (1) kdnp (32) kedvenc (69) kékfrank (2) kele (1) kémrepülő (1) kende (1) kennedy (2) kepes (1) képíró (2) kerdvenc (1) kerényi (4) keres (1) keresztény (5) keresztenyseg (30) kereszténység (8) keresztes (1) keresztúri (1) kéri (2) kern (1) kertész (8) Kesznyéten (1) kétfarkú kutya (1) kilián (1) kína (5) kincses (1) király (8) királyság (1) kisgazda (2) kisgergely (1) kishantos (2) kiskunhalas (1) kiss (3) klára (1) klebelsberg (3) klein (1) klímaváltozás (1) klub (1) knézy (1) kocsis (6) kóczián (1) koeman (1) kohászat (1) kóka (6) kóla (1) kölcsey (1) kollár (2) kolompár (2) koltay (1) komlós (1) komment (1) kommentár (1) kommunista (5) kommunizmus (2) koncz (2) kondor (1) kongresszus (1) konrád (5) kónya (3) konyár (1) konzerv (4) konzervatív (4) kopátsy (2) kopp (1) koppány (1) körmend (2) kornis (3) korona (6) koronavírus (2) korondi (1) kőrösi (2) korten (1) körtvélyesi (1) kósa (1) kossuth (2) kőszeg (2) kosznovszki (1) koszorús (1) koszta (1) kosztolányi (2) kóté (1) kötvény (1) kovács (9) kovalik (2) kővári (1) kövér (14) köves (1) kozenkay (1) közgazdász (2) közgép (2) kozma (1) krassó (2) krasznahorkai (1) krasznai (1) kratochvil (1) krausz (1) Krawiec (1) krím (3) krug (1) kuba (2) kubatov (1) kukorelly (3) kulcs (2) kulka (2) kultúra (1) kultura (59) kun (3) kuncze (1) kunó (2) kunszabó (4) kuruc (2) l. (1) labanc (2) laborc (3) lackfi (1) ladik (2) lakat (1) lakatos (2) lánczi (1) lanto (1) lantos (8) lányi (2) laogai (1) lascsik (1) lászló (3) latinovits (26) lator (1) latoya jackson (1) lauda (1) lázár (17) lazáry (1) leaving neverland (1) legszebb (1) léhmann (3) leisztinger (2) lendvai (2) lengyel (5) lenhardt (4) lenkei (2) lenkey (1) lepen (1) lépold (1) letelepedési kötvény (1) lévai (1) lezsák (2) Le pen (1) líbia (1) lipták (1) liszt (1) litván (1) lmp (55) lobbi (1) lomb (1) lomnici (2) london (1) lóránt (2) lovakrul (3) lovas (1) lovasíjász (1) lukács (3) M&Ms (2) Macaulay Culkin (1) mack (1) mackensen (1) maczó (2) madách (1) madár (2) madárirtás (1) mádl (1) mága (1) mager (1) magor (1) magvasi (1) magyar (13) magyarorszag (2) magyarország (126) magyarzene (1) Magyar Hang (1) makovecz (6) mal (2) maléter (4) malév (2) malina (2) málna (1) málta (1) mandela (2) mandiner (14) mann (1) mansfeld (1) márai (1) marcell (1) marianum (2) márki (1) Marokkó (2) Marrakech (2) martinovics (1) márton (2) martonyi (7) marx (1) matolcsy (4) matovic (1) mátra (1) matyi (1) máv (1) McConnell (1) mdf (21) mécs (4) medgyaszay (1) medgyessy (4) média (8) media (6) megadja (1) megafon (1) meggyes (2) megyeri (1) mekka (1) meleg (1) merkel (6) mese (2) mesterházy (6) mészáros (8) metró (3) mezőgazdaság (12) mhm (1) michael jackson (2) mici (4) micimackó (3) microsoft (1) mihály (2) mihók (1) mikepércs (1) mikes (1) miklós (1) mindszenty (2) mirkóczki (4) miskolc (2) mítosz (4) mi hazánk (1) mma (1) mohácsi (5) Mohamed (2) Mohammed (2) mok (1) mol (2) molnár (3) momentum (1) monarchia (5) mong (2) monitor (1) monsanto (3) móra (1) morell (1) móricz (2) morszi (1) morvai (1) moszkva (1) moys (1) MP (1) msz (1) mszmp (1) mszp (165) MTA (1) mta (2) mubarak (1) mugabe (2) müller (1) multikulti (6) mundruczó (1) murányi (1) musk (1) muszty (1) művészet (1) múzeumok (2) muzorewa (1) nacl (1) nádas (2) nagy (4) nagyatády (1) nagykőrös (1) nagy gergely (1) nánási (1) narcopata (1) nav (3) navarro (1) navracsics (3) navracsis (1) negatív (1) nemes (1) német (14) németh (12) némethné (1) németország (5) nemzeti (4) neoliberalizmus (1) nép (1) népesség (1) ner (1) neverland (1) nigel (1) nobel (4) nógrádi (1) norvégia (2) nosztalgia (10) novák (13) nsa (1) nulan (1) nyáry (1) Nyékládháza (1) nyelv (3) nyelvcsalád (5) nyelvtan (5) nyemcov (2) nyerges (5) nyíri (1) nyitrai (1) nyugat (1) nyugdíj (6) obama (5) occisor! (13) ókor (1) ókovács (1) olaf (1) olaj (1) olajszőkítés (1) olajügyek (1) olasz (1) olduva (1) olduvai (1) olimpia (4) olvasó (1) onfray (1) ontológia (1) orbán (124) orbán balázs (1) orbán kormány (1) ördög (1) orgován (1) origo (1) örmény (2) orosz (19) orvos (2) őstörténet (3) ostrom (1) oszama (2) osztie (1) osztolykán (2) otp (1) paizs (1) pakisztán (3) paks (4) paksy (1) palácsik (1) palesztina (1) pálffy (6) pálinkás (2) palya (1) panama (2) pándi (1) pap (12) pápa (1) papa (1) papademosz (1) papcsák (2) papp (3) parászka (1) paraszt (1) parks (1) parlament (4) parti (1) partizán (1) pásztor (1) pásztory (1) patai (1) patkány (1) patkó (1) patonai (1) paul (1) páva (1) pavarotti (2) pázmány (6) pécs (12) pécsi (5) pegasus (1) peled (1) pénz (9) pénzrendszer (1) perczel (6) perintfalvi (1) perjés (1) perkovátz (2) perzsa (2) Perzsia (2) peták (1) péter (1) péterfalvi (1) pethő (1) pető (2) petőcz (1) petőfi (5) petri (1) petró (1) picasso (1) piketty (2) pincebörtön (1) pincebörtönök (1) pintér (10) placebó (1) placebo (1) plutokrácia (1) poetapolitika (7) pogány (2) pogátsa (4) pokorni (2) polcz (1) polgármester (3) polgárőr (1) polt (7) pongrátz (5) popper (2) portik (1) pörzse (4) pősze (2) posztkommunista (89) powell (1) pozsgai (1) pozsgay (4) pozsonyi (1) pránanadi (1) prezi (1) princz (1) prohászka (3) prolikrata (45) prolisztokrácia (34) prózavers (1) pruck (1) pszichológia (3) pszichopata (1) publicisztika (4) puch (1) puch lászló (1) puskás (2) pusztai (1) putyin (6) puzsér (14) pyatt (1) quaestor (1) rab (1) rábaközi (1) rabár (3) rachel (1) rácz (2) ráday (1) radics (1) radio (1) radnóti (2) raffael (1) raffay (5) rahimkulov (1) rainer (1) rajcsányi (3) rákay (1) rákóczi (1) rákosi (3) ranitzki (1) rap (1) raskó (3) rasszista (1) rasszizmus (1) Readers (1) reagan (1) reakció (2) rédly (1) református (1) regnum (2) reichmann (1) rejtvény (1) rendőr (7) repülő (1) réthelyi (3) retkes (1) rétvári (1) revizio (1) rezesova (1) rezi (1) rezsi (1) richárd (1) rickman (1) rijád (3) rizner (1) rmdsz (1) rockefeller (1) rogán (10) röhrig (1) román (5) románia (3) ron (1) róna (3) roosevelt (2) rothschild (1) royalista (2) rózsa (1) ruanda (1) rubint (1) rushdie (1) ruttner (2) safik (1) sajó (2) sajto (5) sajtó (3) sáling (1) sándor (1) sápi (1) sarajevo (1) sarka (2) sarkadi (1) sárossy (1) Sátoraljaújhely (1) saul (1) schamschula (2) schenk (1) schiff (3) schiffer (15) schmidt (2) schmitt (10) sebestyén (1) sebő (2) sekielski (1) selmeczi (2) semjén (3) seregi (1) seres (3) seuso (1) shaw (1) sickratman (1) siemens (1) sikér (1) síklaky (1) sikó (1) simicska (15) simon (4) simonyi (2) simor (9) siófok (2) skrabski (1) skultéty (2) smith (1) snowden (3) (1) soltész (1) sólyom (4) somogy (1) sopron (1) soros (7) spanyol (3) spiró (3) sport (2) stadler (1) staudt (1) stefán (1) stefka (2) steiner (1) stiglitz (1) Stiglitz (2) stohl (6) storcz (1) strabag (1) stumpf (6) suchman (1) süle (1) süveges (1) sváby (1) svájc (1) svéd (2) svédország (2) sz (1) szabadkőműves (18) szabadpénz (1) szabó (12) szájer (1) szajlai (1) szakács (1) szakály (1) szalai (3) szalay (2) Szalay-Bobrovniczky (1) szamosvölgyi (1) szamuely (2) számvetés (3) szaniszló (1) szanyi (7) szarvas (1) szatmári (1) szaúd (4) szaúdi királyság (3) Szaúd Arábia (3) száva (1) szávay (1) századvég (1) szcientológia (4) szdsz (53) széchenyi (6) szegedi (7) szeivolt (1) székely (8) székelyföld (2) szekeres (1) székhelyi (1) szekszárd (2) szél (4) szele (1) Szelényi (1) széles (2) szemere (1) szemerey (1) szendi (2) szendrő (1) szent (5) szentencia (1) szentendre (1) szentkorona (1) szepesi (1) szerb (3) szerbia (4) szexi kenyér (11) szijjártó (6) szíjjártó (1) szilágyi (6) szilvásvárad (1) szilvásy (4) szima (9) színház (7) Szíria (2) szíria (5) szitka (1) szlovák (11) sznob (1) szó (1) szociopata (1) szőcs (3) szodoma (1) szöllősi (2) szolnoki (1) szombathely (1) szombathelyi (1) szörényi (1) szotyori (1) szotyori-lázár (1) szovjet (2) szózat (1) szűrös (3) tab (1) takaró (2) takáts (4) tákos (1) tállai (1) tallér (1) tamás (3) tamáska (1) tanártüntetés (1) tánc (1) tánczos (3) tandori (1) tarlós (8) tárnok (1) tarr (5) társadalom (1) tarsoly (1) tasnádi (3) tasz (3) techet (1) technika (12) ted (2) téglás (1) tej (1) tejfalussy (1) tek (2) teket (1) teleki (1) telekom (1) telex (1) templom (1) tér (3) térey (1) terror (4) tesz (5) tétényi (5) tgm (2) thatcher (1) tibet (1) tikvicki (1) tímár (1) tisza (3) tiszavasvári (3) tíz (1) tmrsz (9) tóbiás (1) tőke (2) tőkés (2) tolerancia (1) toma (1) tomcat (1) torgyán (2) tormay (33) tornyospálca (1) törőcsik (1) töröcskei (1) toroczkai (10) toroczkay (3) török (5) Törökország (3) törös (1) tortenele (1) történelem (4) tortenelem (90) tóth (8) tóthkároly (2) trianon (9) trockij (1) trump (1) ttip (1) tudomány (8) tudomany (26) turbucz (1) turcsány (1) turner (2) túró (1) türr (1) tusup (1) tutsek (1) tv2 (5) ügynök (1) uj (1) ujhelyi (1) ujsagiras (2) ukrán (9) ungár (1) ungváry (4) unio (2) unvári (1) uruguay (1) USA (5) usa (69) usztics (3) Vácszentlászló (1) vadai (3) vágó (3) vajda (1) vajna (3) vajta (1) választás (1) valéria (1) vallás (11) vallas (16) valláspszichológia (2) vámos (1) vámosi (1) vámosszabadi (1) vanczák (1) vankó (1) várady (1) váralja (1) varga (9) varga-damm (1) várhelyi (1) várhidi (1) vári (2) várnai (2) várszegi (1) vásárhelyi (1) vass (4) vasút (2) vaszily (1) vatikán (1) vázsonyi (1) védegylet (3) veér (1) végh (1) vér (1) vérbíró (1) verdi (1) veres (1) verestóy (1) vers (225) vespa (1) veszprém (3) vida (2) video (37) víg (1) viktor (1) vilagrend (7) vilmos (1) vita (1) vitéz (1) vitézy (1) vizi (1) volner (11) vona (27) vona-szabó (1) vörösiszap (2) vörösmarty (1) vukics (2) Wade Robson (1) waldmann (1) walesi (1) weiszfeld (1) welsi (1) welszi (1) weöres (2) who (1) wiesel (1) wikileaks (7) wittner (5) witzmann (1) woodman (1) wtc (1) wu (1) ybl (1) zach (1) zách (1) zacher (1) zagyva (2) zaharcsenko (1) závada (1) zay (1) zeitgeist (1) zelenszkij (2) zelnik (2) zene (163) zentai (1) zétényi (3) zichy (2) Zimbabwe (1) zimbardo (1) zold (37) zoltai (2) zoroasztrianizmus (1) zsák (2) zsanett (1) zsidó (3) zsidók (3) zsóri (1) zs kategória (249) zugló (2)

KKBK

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok. Térjünk mindannyian konszenzusra.

Orbán és Perez; Fidesz és Likud; Izrael; Nemzetgazdaság

2009.08.27. 11:28 | tesz-vesz | 37 komment

Címkék: fidesz zs kategória

Míg az egész "jobbos médiának", Reakciónak és a Konzervatóriumnak az orosz befolyás fáj leginkább (érdekes módon csak ez); addig minekünk beszélnünk kell egy olyanról, amit csak a náczik emlegetnek. Ugye mindannyian emlékszünk simon perez, likud párti elnök szavaira? Úgy fogalmazott: „Manapság gyarmatok létesítése és hadsereg bevetése nélkül is lehet birodalmakat alapítani". (Milyen igaz: ma már nem sereggel gyarmatosítnak.) Ezek bizony jelentős súlyal rendelkező mondatok, még az olajos, hírtévés csintalan sem akarta elhinni (csak nem kompromittáló?): a videón csintalan, és a már unalomig ismételt simonperez

azért amúgy h Magyarországot emlegeti perez manhattan és Lengyelország mellett, mint kis országot a nagyok között, azért ez arra akar utalni, hogy Magyarországon jóval erősebb a hatalmuk, tőkéjük.

Sokan nem hiszik el hogy tényleg ez mondta Perez (kezdetben én sem hittem el). Hát ítt egy izreali újság, amelyik beszámol róla, onnan másolom ki ezt (alulról a negyedik bekezdés):

"לישראל יש הישגים כלכליים חסרי תקדים, הגענו לעצמאות כלכלית, ואנחנו קונים את מנהטן, את פולין ואת הונגריה. זה כמעט נס - אבל מי חולל אותו? אם אני אגיד שזאת הממשלה אתם תצחקו. חוללו את הנס אנשים עם יוזמה ותעוזה, כשרון ותנופה. את עיקר ההצלחה חוללו 30-20 אלף איש (פרס התכוון כנראה לאנשי הה

Ezt a szövegrészt bárki bemásolhatja a webfordításba, lefordíthatja héberről magyarra. Nem érdemes, ugyanaz jön ki, amit a videón is feliratoztak. Már azért sem érdemes, mert - ha kezdetben nem is merték, de - mostmár átvették a kuructól a nagyobb jobbosok is. Ahogy a Drasko bizonyítékhamísitási ügyet is átvették a kuructól a hírtévénél. Hát ezt a drasko ügyet a három nagy tévécsatorna, és a magyar rádió csak egy héttel a hírtévé után hozták le, az után, hogy az szdsz megnyilvánult az ügyben. Ezekben a kuruc volt az első. ahogy a linkjénél is látjuk, a Hírtévé kezd eléggé semmitmondó lenni..., erre azért ügyeljünk mindig, ne hagyjuk, hogy a buták és patkányok rángassanak minket. ... mi is már lassan a zs-kategóriás témákat is befejezzük, már nem is írok olyan posztot, amiben ne szerepelne a zsidó szó, dehát mit lehet tenni. a témát még nem jártuk körbe teljesen.

Ariel Sharon az izraeli Likud (Likud Front) egyik alapítója. Ennek a tagja és későbi Likud-miniszterelnök Simon Perez is, aki Lengyelországban született; ha nagyon szemét lennék azt mondamám, ő is egy "holokauszt-túlélő" (ugyanis N. G Filkenstein szerint, az a zsidó is holokauszt túlélőnek tartja magát sok esetben, aki 1945 előtt létezett, tehát nem Német-, vagy Lengyelországban volt, hanem bárhol a világban), ha még szemetebb lennék, akkor meg azt mondanám, ő is biztos egy "holokauszt-áldozat", ugyanis valakiket bele kellett számolni, abba a 6 millióba....

 

Félreértés ne essék: az izraeliek ma úgy irtják a palesztinokat, ahogy annak idején a nagy testvér, Amerika irtotta az indiánokat. A maguk korában a sajtó egyiket sem nehezményezte, háború van az indiánokkal - írták. ismerős? csak utána háromszáz évvel kezdték el sajnálni a Cseh Tamás egyik kedvenc népét. Ez lesz a palesztinokkal is, majd sajnálni fogja őket az egész világ, a megmaradt embereiket kis rezervátumaikban, de az izraeliek erről persze nem tehetnek hisz az már három generációval ezelőtt volt, kollektív bűnősség meg ugye nincsen, főleg mikor a zsidókról van szó. Hát 300 év múlva, már rohadt késő lesz sajnálni őket!

Mi magyarok meg sem indián, sem palesztin sorsa nem szeretnénk jutni...

Most nem foglalkozunk azzal, hogy Izraelnek semmilyen alapja nincs arra hogy létezzen, hiszen az askenázi zsidók és a szefárd zsidók egyike sem a Szentföldről származik. A mai zsidók 80%-át kitevő askenáziak a Kazár Birodalomból származnak, és ők nem zsidók, csupán felvették a zsidó vallást. Tehát a cionizmus, Izrael létrehozása a Szentföldön, nem más mint üres szólam, ezt mondja a kommunista, cionista zsidó Artúr Köszler, aki mellesleg magyar... vagy mit tudom én ezek minek tartják magukat, a Sötétség délben c. könyv írója is (és Benjamin Freedman is, szintén zenész - volt, míg ki nem keresztelkedett), aki kommunizmusát igen, de cionizmusát levedleni soha nem volt képes. De legalább nem hazudozik.

Felvették a vallást, semmilyen alapjuk nincs arra, hogy a Szentföldön legyenek. Olyan mintha a római katolikus-keresztény lengyelek területi követelést nyújtanának be Rómára, mert Schlomo Morell elkapott pár lengyelt is. És el is érkeztünk oda, miért vált vallási dogmává a holokauszt: ez a legitimációs alapja Izrael megalakulásának. Ma a vallást lehet tagadni, de egy történelmi eseményt nem, nem akarom én bátorítani a holokauszt-tagadókat, de mégis milyen "demokrácia" ez? Nincs új a nap alatt, ez még mindig az "egyház" írányította sötét középkor. Csak ez most nem a keresztény egyház. Kitalálják akkor melyik? De mi most ezzel nem foglalkozunk.

"menachem begin, 1979
yitzhak rabin, 1994
shimon peres, 1994
Mind Nobel Béke-dijas népirtók, aktivan reszt vettek a Palesztin Nép kiirtásában. Persze csak gyáva féreg módjan, fegyvertelen falvakban öltek, főleg gyermekeket, nőket....." - straydog

Nobel-díjasok, akárcsak Kertész Imre.http://image.guardian.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/steve_bell/2001/02/07/belltoon512.jpg

Mi, magyarok nem véletlenül vagyunk jordán gyarmat. Nagyonsokmindent izraelből irányítanak, és nem csak az építőipart. A haszon meg, sokszor mondtam már, kifolyik az országból. Most a Szent István egyetem dékánja, aki egy mérnök, és egy közgazdász építettek egy olyan analóg, hidraulikus számítógépet, ami a nemzetgazdaságot szimulálja. Egy elektromos számítógéppel kalibrálják a különböző programokat: hadi gazdaság a rákosi-rendszerben, nagy adók=kevés pénze van a népnek; kevés adó=sok pénze van a népnek (gyakorlatilag ugyanaz lehet). Igenám!, csakhogy ez a nemzetgazdaság nem jó a mai magyarországi gazdaság bemutatására! Mert a külföldi multik - az analóg számítógéphez viszonyítva - evőkanállal merik ki a vizet szimbolizáló pénzt az országból. Sok-sok evőkanál lapátolja a vizet éjjel-nappal három műszakban. A Víz elfogy onnan, ezért pótolni kell - hitelekből. Ezért deficites az ország, nagyrészben. Kisrészben az állandóan, elképesztően növekedő nemzetközi hitel miatt, aminek csak azért nem kérvényeztük az eltörlését, mert a lámpavasra való "magyar" politikusokat lefizették, meggyőzték a külföldi embereik, hogy ezt ne tegyék. Ebben részben segítségükre volt a nemzetközi szabadkőműves hálózat, na nem az a része, amelyik előadásokat tart és adakozik. Nem a reklámpáholy foglalkozik ilyenekkel. Az eladósításukban, a juszt lászló elvtárs által egekig dicsért, fekete jános mellett három nemzetközi szabadkőműves is fontos szerepet kapott. Ez nem összesküvés. Ez tény. Még a szabadkőművesek (és posztkommunisták) dicsekedtek ezzel, hogy milyen jót tettek az országnak a hitellel. Biztos azzal is jót tettek az országnak hogy az összes hazaáruló milliárdos lett, és százmilliós bkv-jutalmakat, végkielégítéseket osztogatnak maguknak, miközben a buszszerelőknek nemhogy alapanyagra, de szerszámra sincs pénze! Biztos az is jót tesz az országnak, hogy a magyar nemzeti bank elnőke és a magyar rádió kommunista elnöke 6-7 millió forintot keres! HAVONTA!

Az itt élő emberek, mondjuk ki: a magyarok, dolgoznak, de a munkájuk hasznával nem rendelkeznek, ugyanis a multi nem a két szép szemünkért jön ide, hanem a profitért. Őt nem érdekli, hogy mindenki éhen döglik-e itt (max csak a reputációja miatt, pár kisvezetőt emberileg megérinthet a helyzet, de a nagyot nem érdekelheti más, csak a profit), csak az hogy haszon legyen. Persze, kap fizetést a dolgozó, és ez tán elég is lenne, ha nem lennének közösségi tulajdonok. Ha nem lennének iskolák, kórházak, utak, hidak stb. amik állami pénzből élnek.

Nemzetgazdaság. Részleges nemzetgazdaság a kulcs, a jövőnk záloga. Bezár minden most, - aki szerint jó fele tartuk az egy senki. Bezárt a gyermekbőrgyógyászat sok helyen, kezdenek bezáni a felnőtt bőrgyógyászatok is ...- nem folytatom. Nincs pénz.

Már írtam egyszer egy jövőnek a felvázolását, a távoli jövő, de lehet jelen helyzetben egy biztonsági megoldás is, melyben munkaerővel tudnánk fizeti, cserekereskedelem lehet országok között stb (az idegenszívű Venus-projekt pár részletében hasonlít, amit a Zeitgeist Addendumból ismerhetünk), hát írok most is: Alapvető, hogy saját termékeket vegyünk, magyar búza, magyar malom, magyar kenyér (itt nem termelt termékek behozatala, importja ezt nem zárja ki). Nemcsak azért mert munkát adunk a földeken a termelőknek, hanem azért is, mert a magyar nem megy el innen, ha esik a profitja; nem megy el, ha a világpiacok változnak, és nincs több igény hifire, meg luxusautóra. Jelenleg a magyar mézet akarják tönkretenni, méztermelőet zárnak be hónapokra, mert állítólag hamisítványok, de a  rendőrségi nyomozás ezt nem állapította meg. Az itt dolgozó külföldi mézeket viszont senki nem ellenőrizte, csak a magyarba kötöttek bele a magyar hatóságok. A mezőgazdaságnál is láthatjuk: mintha valakinek az lenne a szándéka, hogy tönkretegyék a magyar termékeket, de nem baj!: majd a tisztességes és derék politikusaink majd ellenálnak, és szolgálni fogják a magyar érdekeket! Ideje lenne felébrednünk: a magyar politikusok a külföldi érdekeket szolgálják, nem a magyart. Az MSZP, SZDSZ, MDF mindenképpen. Ők küldték ki az ellenőröket, hogy csak a magyar mézeket vizsgálják ki, csak a magyart tiltsák be, a külföldit pedig ne, mert ezt mondták nekik. 

Perez magyarországi végrehajtója surányi györgy, ahogy bokros is. mszp-sek. ők teljesen biztos, hogy nem magyar érdekeket szolgálnak.

Annak idején a rabszolgatartónak nem állt érdekében, hogy elpusztuljon a rabszolgája, a földesúrnak a jobbágya, a gyárigazgatónak a munkása, ezért mindent megtettek, hogy életben maradjanak, hogy alkalmazni tudja őket. Ma is: a dolgozók nagyrészének - szerintem az átlagembereknek - a pénze elfogy a hónap végére, épp csak annyira elég, hogy minimálisan megéljenek a fizetésből.

E két ok miatt vagyunk gyarmat és magyar munkaválalóik rabszolgák, jobbágyok a saját hazájukban:

1. a hasznot kiviszik a külföldi nagyvállalatok

2. a fizetés épp csak arra elég, hogy önmagát fenntartsa az egyedülálló dolgozó

És itt jön képbe a Fidesz, ami tele van ellentmondással... csak hogy legyen vmi konkrétum: makói gázmező, lisszaboni szerződés; gárdisták felképelése, miközben a magyar Gárdának fidesz-alapítótagjai is vannak. A kommunistákat nem akarják kitiltani a közéletből, miközben ez az ország érdeke, tehát a rendszerváltást nem akarják befejezni, etnikai túlszaporulat nem probléma szerintük, olajügyek. kövér lászló miatt egységes álláspontot felvenni nem lehetett trianon kérdésében 90 után (akkor még baloldali volt  a fidesz). szabadkőműves, bilderberges fideszesek (martonyi pl), a MagyarNemzetOnlájnban (tehát a Fideszben) együtt él a Likuddal szövetséges Fidesz és a Likudot fasisztának tartó Lovas István, akit Orbán nyilvánosan köszönt a születésnapján. Ez a jobboldal széles egységét mutatja, hiszen együtt van benne, aki fasiszta és aki fasisztáz egyaránt. Hogy melyik melyik, azt majd kisorsolják egymás között...

na jó kimondom: mindenkivel akivel eddig beszéltem s ennek része a volt fideszes ivádi polgármester is, megerősíti azt a gyanúmat: a fidesz semi (frajdi elírás) más csak üres lózungokkal operáló felfújt léggömb, akinek csak a pozicióharc és a szavatszerzés a fontos, semmi más, ezért nem tesz semmit nyilvánvaló kérdésekben, mert pár ostoba szavazóját elveszítené, és ez neki fájna. mégis milyen zseniális dolog lenne, hogyha úgy küldték a fidesz jobbra, ahogy küldték az szdsz-t a komcsik ellenzékbe, úgy küldhették a fideszt is; ahogy az mdf a mai napig konzervnek hazudja magát, úgy hazudhatja Orbán is.

de én nem hiszem hogy küldték, egyszerűen a fidesz az eu kutyája, az imf kutyája, izrael kutyája.

de most lesz négy éve, hogy bizonyítson. ez az utolsó esélyük.

Egy biztos: a magyarok érdekeit szolgálni nem egy leányálom... kemény és erős kéz kell hozzá, nem töketlenkedés.

De hogyan szolgálhatja az erkölcsi normát, az, ha valaki népirtókkal parolázik, és szorosan együttműködik? Amellett hogy az izraeli befektetők ellen bizonyos, hogy nem fog fellépni.

Mint írtam már egy kommentbe, a Likud párt jobboldali. Jelenleg a magyar érdekeket csak és kizárólag jobboldali pártok érvényesíthetik, ez nyilvánvaló, az elmúlt 60 év, és a részben jelenleg is tartó baloldali diktatúrának az eredménye, de részben más is... Aki úgy szocializálódik, hogy feltétlen engedelmeskedik a vörösnek, az hogyan képviselhetné a kékkel szemben az érdekeinket? Sehogy. Ahogy láthatjuk kovács lászlónál is, úgy láthatjuk eörsi mátyás ügyénél is: ahogyan behódolt a szlovákoknak a Dunaszerdahelyi mérkőzés után, azóta minden szlovák és román kormány, ilyen "jó magyarokat" akar az itteni kormányba. Így nekünk is az lenne jó, ha megadnák az autonómiát a felvidéki magyaroknak, nem pedig büntetnék őket ha magyarul szólalnak meg, a jobboldali szlovákok erősebben képviselik az érdekeiket, a szélsőjobb slota olyannyira fél az elcsatolástől, hogy megtámadná Budapestet is. A jobboldaliak jobban képviselik az érdekeiket, van nemzettudatuk, van nacionalizmusuk.

Mivel a konzervatorium.blog - tehát egy "jobbos" oldal - egyik szerzőjének fogalma sincs mi az a nacionalizmus, ezért ezt is be kell írni:

"A nacionalizmus: meghatározott nemzethez vagy közösséghez tartozás érzése, amelyet a többi nemzettől vagy csoporttól olyan jegyek különböztetnek meg, mint a közös nyelv, kultúra, esetleg vallás, történelmi hagyományok és a körülhatároló földrajzi táj elfoglalása. A nacionalizmus Ny-Európában a feudalizmus hanyatlása után alakult ki, de a francia forradalomban nyilvánult meg először. A 19. században végigsöpört Európán, a 20. században Afrikán és Ázsián, és ma a modern kor egyik legerősebb politikai hatóereje.
Bár a 20. század első felében a nemzetszocializmushoz és a fasizmushoz való kapcsolódása miatt folt esett rajta, a nacionalizmus az utobbi időben ismét megerősödött, amit leghatásosabban a volt Szovjetunió és a Jugoszlávia felbomlása példáz."
Forrás: Illustrated Dictionary of Essential Knowledge, London, 1995.

Tény, hogy van szélsőséges nacionalizmus ("mi különbek vagyunk"), meg mérsékelt ("mi mások vagyunk") - legalábbis én ezt tanultam politológián.

A jobboldali Likud párt, azaz egy zsidó fajvédő párt, akinek vezetői világuralomra törnek (ld. Perez videó), tehát nem valószínű, hogy olyan nagyon szemrevételezné Magyarország érdekeit. Mint a mágnes, az ellentétek vonzzák egymást. A hasonlóak, pedig taszítják; vagy taszítaniuk kellene:

Ez található a Fidesz oldalán:

Együttműködés lesz
    
Orbán Viktor Szilvan Salom izraeli külügyminiszterrel találkozott a parlamentben. A megbeszélésen a Fidesz és a Likud közötti együttműködés is szóba került.

"Mi továbbra is az egyik legfontosabb kérdésnek a térség biztonságához vezető úton Izrael állam biztonságát tekintjük" - emelte ki. Orbán Viktor örömmel fogadta el a külügyminiszter meghívását, és amit lehet, sort kerít az izraeli látogatásra. A politikus kitért a Fidesz és az izraeli jobboldali párt, a Likud kapcsolatára is. Elmondta, hogy korábban a folyamatosságot nem tudták fenntartani a két párt kapcsolatában, de most jó esélyt lát arra, hogy magas szintű, állandó kapcsolatot építsenek ki.
"Azért is fogadtam nagy örömmel a külügyminiszter úr meghívását Izraelbe, mert ez esélyt teremt arra, hogy magas szintű látogatással ezeket a kapcsolatokat folyamatossá és állandóvá tegyük. Nagyon hasznos, és gyümölcsöző megbeszélésen vagyunk túl. Mindketten jó reményekkel nézünk a jövőbeli együttműködés irányába" - tette hozzá.
 


fidesz. hu: We are partners to Israel

Orbán: Izrael számíthat a Fideszre a térség stabilizációjában

Az izraeli külügyminiszter a mintegy fél órás megbeszélés után hangsúlyozta: jó kapcsolataik vannak Magyarországon mind a kormánnyal, mind az ellenzékkel, és szeretnének mindent megtenni a két ország és a két nép kapcsolatainak erősítéséért.

2005.03.02 19:12 MTI


Az izraeli kormánypártban ideológiai partnerre találtak Orbánék.

"Orbán hozzátette: a Izrael ebben mindig partnerként számíthat a Fideszre, amely éppen Izrael biztonságát tekinti az egyik legfontosabb kérdésnek"

A Fidesz cionista. Egyértelmű. A Jugoszláviában a taposóakna-üzletben érdekelt Soros György nemcsak az MDF kampányát támogatja? Vagy akár a Lantos Tom nevezetű izé. Nem nehéz elképzelni, hiszen Amerikában a zsidók többsége "konzervatív ideológiát vall", fokozatosan jobbra tolódtak, még akkor is, ha közérdekű témáknál, mint szexuálerkölcs és magzatelhajtás inkább a baloldal vonalát képviselték, és a Fidesz, látjuk, cionista.


2001: ...a konferencián kiadott nyilatkozatban népirtással és háborús bűnökkel vádolják a zsidó államot. A nyilatkozattól több emberi jogi szervezet is elhatárolta magát. A dél-afrikai Durbanban az ENSZ rasszizmusról szóló konferenciájával párhuzamosan folyó Rasszizmus-ellenes Konferencia "apartheid államnak" nyilvánította vasárnap Izraelt, mely "háborús bűnökben, népirtásban és etnikai tisztogatásban" bűnös - jelentette a CNN

 

A zsidó államot elítélő deklarációt a 3000 küldött többsége elfogadta. A nyilatkozat jelentős támogatottsága sokkolta a zsidó képviselőket, akik kivonultak a találkozóról. Egyes nemzetközi emberi jogi szervezetek, például az Amnesty International és a Human Rights Watch elhatárolta magát a deklarációtól. (tehát akkor kinek a kutyái?)

Simon Perez izraeli külügyminiszter kormányának aggodalmát fejezte ki. "Ez az antiszemitizmus és anticionizmus kirobbantotta gyűlölet híján van bármiféle megfontolásnak" (ugyanaz a barbár taktika a zsidóknál, a svéd lap: palesztin-szervekkel kereskednek az izraeliek c cikkére is ugyanez a válasz volt) - közölte Tel Avivban Perez.

 

Az erkölcsi kérdés is fontos dolog egy pártnál, de számunkra sokkal lényegesebb a hazai izraeli és egyéb befektetők elleni fellépés, először is az adókedvezmények, adómentességek megszüntetése. A multik elleni határozott fellépés a fontos, és ennek jórésze izraeli, A fidesz semmi ellen nem fog fellépni, ami izraeli, csak ha nyilvánvalóan törvényellenes, pl a Velencei-tó kaszinója.

Ha Rachel Corrienak nem is hisz senki, de a dél-afrikai Durban konferencia már sokkal hitelesebb.

 Orbán Viktor Izraelbe látogat
2005. március 2. 19:46


MNO
A Fidesznek tovább kell építenie az izraeli Likud Párttal a szövetséget – mondta Orbán Viktor
, miután találkozott az izraeli külügy- miniszterrel.

Szilvan Shalom Somogyi Ferenc külügyminiszter meghívására érkezett Budapestre. Shalom szerint Európa-szerte fel kell venni a harcot az aniszemitizmus ellen.
A találkozón elhangzott az is, hogy Orbán Viktor hamarosan Izraelbe látogat. (HírTv)

 

- mintha nem is a hírtévé lenne, hanem a népszabadság.

 

" A zsidóknak Izraelben van egy joguk, más vallású emberek ellen, ha nem hiszed el, gyere ide, mint turista csak egy napra, neked tudnod kell, hogy a rendőrök nem tartoztathanak le semmilyen zsidót itt, aki megsért vagy megver egy másik vallású embert, de a másik börtönbe fog menni, ha ugyanezt teszi egy zsidóval. Mondom én, mert én szintén izraeli vagyok, de ex-zsidó.

"Próbálj meg beutazni Izraelbe.A határon mindenféle indok nélkül visszafordíthatnak.Pont.Ha olyan számítástechnikai ezközt akarsz bevinni,ami az országban nincs engedélyezve,akkor a határon elveszik vagy megsemmisítik.Az utóbbira is volt példa.
Ha bárkivel ezt megteszik,akkor a világ azt mondja,rendben van,vigyáznak a biztonságra.
Ha ugyanezt egy zsidó polgárral teszik meg bárhol a világon,akkor az adott ország mocskos antiszemita holokauszttagadó lesz,akit blokáddal embargóval és különböző szankciókkal KELL sújtani.AZok az országok akik nem értenek ezzel egyet, ugyancsak az előbbi szankciókkal sújtandók."

blokád?

 

az árja faj? kicsit fasiszta felsőbbrendűség van, nem?

nem hihetetlen az alábbi videó, a "Ágnes doktornő" állítása a zsidó-kommunista csintalan sándor HÍR tv-s műsorában: 3:45- től! de az egészet érdemes megnézni

 

 

A Fidesz kommunikációjának egy a lényege, mindenkinek azt mondani amit hallani akar!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kkbk.blog.hu/api/trackback/id/tr741339305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.08.27. 12:00:18

Két videó jut eszembe:
Ez első egy izraeli reklámfilm, arról, hogy milyen barátságosak is a katonák az izraeli-palesztin határnál:
www.youtube.com/watch?v=YjyoHvqPA6k&feature=related
A második meg a kurva nagy valóság:
www.youtube.com/watch?v=Et8VGyCDt10&feature=related

És itt még nagyon vajszívűek voltak a katonák... Akár le is lőhették volna őket...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.27. 18:46:16

@turner: durva videó, főleg az első, a reklám.
biztos a második meg "antiszemita képzelgés"..

molaris 2009.08.28. 12:14:41

De ronda antiszemita nézeteid vannak. Még emlékezni is tudsz.::))

ügyfélszolgálatos 2009.08.28. 12:34:47

Obvious nazi needs a swastika carved in his forehead.

vargatom 2009.08.28. 16:10:13

Hidraulikus számítógép????

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.08.28. 16:11:13

Értem, hogy akartok egy lapot, meg nyilvánosságot, de miért hívjátok konzervatívnak?
Ebben semmi konzervatív nincs, felesleges széljobbról centrumnak állítani be magatokat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.28. 17:07:47

@molaris: emlékezni :) mire?

@ügyfélszolgálatos: miva?

@vargatom: aha, víz van benne, az a pénz

@szomorutojas: ismerem az esetet, igen, de mi, leg én tényleg konzervatívak vagyunk.
ugye az antiszemitizmus :) és a cionizmus egy tulajdonság, tehát egy cionista, filoszemita lehet szociáldemokrata, vagy szocialista, netán liberális :)
ugyanaíg lehet valaki konzervatívként antiszemita.

de én nem vok antiszemita, jaj de unom mondani, ezért van zs-kategória, nézd meg, ne legyél buta.

de nehogy összezavarjalak tehát két kérdést teszek fel neked, szeretném ha mindkettőre válaszolnál, nagyon érdekel.

1. miért vagyok én antiszemita?

2. szerinted mi, ki a konzervatív?

a saját mondataidat használd, ne nézd meg a wikit. nagyon kíváncsi vagyok rád. a 2-est muszáj megkérdeznem, nem akarom én lelőni a poént.
tehát válaszolj lécci

kalandféreg 2009.08.28. 17:15:45

Nagyon sok ellenérzésem van a poszttal kapcsolatban.
A probléma, amit a posz elemez, talán a legfontosabb: Magyarország kiszolgáltatása.
Viszont a legkevésbé sem értek egyet az eszmefuttatásokkal és a probléma behatárolásával, a következtetésekkel és a masszív zsidózással.
Gyakorlatilag egy nagyon is fontos probléma vizsgálata antiszemitizmusba fullad.
Este megpróbálok időt szakítani a részletes válaszra.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.28. 17:57:56

@kalandféreg: de miért antiszemita? ne viccelj már

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.08.28. 17:58:31

@tesz-vesz: Bár egy csöppet magas lóról szólsz le, node én szívesen válaszolok.
Elsôsorban nem mondtam, hogy antiszemita lennél, csupán szélsôjobbnak mondtalak.
A konzervativizmus szerintem a múlt értékeire támaszkodást, azok megôrzésére irányuló kisérletet jelenti, olyan értékekét, amelyeket az évszázadok múlása, pusztán fennmaradásuk és koruk tesz értékessé.
Ezzel szemben -újfent szerintem- a szélsôjobboldal kizárólag a nemzeti, a sajátosan nemzeti értékeket tekinti sajátjának, mindent, ami az adott idôpontban nem tekinthetô sajátjának, azt elveti.

Természetesen a kettônek van metszete, hiszen a nemzeti sajátságok jelentôs része, -legalábbis európában, egy modern társadalom esetén- nem valamiféle ôsi nemzeti, hanem valamikor korábban magáévá tett mém.

Emellett a szélsôjobb sajátja a nemzet fogalmának olyan meghatározása, ami kizárja az állampolgárok egy részét, valamiféle vélt vagy valós hovatartozás alapján. Példaképp említeném, a Faludy lesajnálós cikketeket, amiben fontosnak tartottátok megjegyezni, hogy sem Radnóti, sem Faludy nem elég magyar. (noha Radnóti véleménye egybeesett a tietekkel, ezért elnézôek voltatok vele).

A konzervativizmus számára mind Radnóti, mind Faludy értéket képvisel, mert mindkettô magyarul alkotott, költészetet alkotott, és irodalomtörténeti megitélésük (ami lassan százéves lesz) egységesen a költôk közé helyezi ôket. A ti szempontotok azonban nem tudománytörténeti átértékelés volt, hanem valamiképp a származása (identitása) folytán a magyarságának és ebbôl fakadó értékének megkérdôjelezése. Itt a hangsúly pedig az _ebbôl fakadón_ van.

Az, hogy szerintetek egy történettudományi felülvizsgálat (hány millió is az annyimillió) nem azt mutatja, hogy a kérdéskört folyamatosan vizsgálják, felülvizsgálják, hogy valójában a mértéke nem biztos mindmáig, hanem valami szándékosnak sugallt nagyotmondás, nem azt mutatja, hogy a történelemtudománnyal értékrend szerint bánnál. Mert ugye a történelemtudomány ugyanaz a tudomány, ami egy nemzet emlékeit eleveníti fel és rendszerezi.

Megpróbálod Finkelsteint idézni, de Irvinget már nem, lévén Irvingnek éppen a milliók felülvizsgálatának témájában egészen más, megengedô a véleménye. Ez nem antiszemitizmus, lévén a holokauszt bármilyen relativizálása nem a jelenleg élô szemiták (ezeken belül önkényesen kiválasztva a zsidókat) ellen szól, hanem a történelmi felülvizsgálat része. Azonban ha az, vajon miért nem értékén kezelve?

Ezek nem illeszkednek a konzervatív értékrendbe, sokkal inkább egy nemzeti öndefiníciós kényszerpályának tûnnek. Legyen az magyar, aki keresztény, beszél magyarul, és... és akkor keressünk olyan jellemzôket, amik nekünk szimpatikusak.

Erre alapozom a véleményemet, az antiszemitizmus pedig lehet sajátotok ettôl függetlenül, azonban Izrael nem a zsidóság, azt kritizálni nem antiszemitizmus, a holokauszt sem a zsidóság, azt relativizálni sem antiszemitizmus. Ezek csupán olyan tettek, vélemények, amik az antiszemitákat is jellemzik, azonban ettôl még ti nem lesztek azok, legalábbis az én szememben.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.28. 17:59:58

Azért mert azt mondom hogy a zsidók izraelben népirtók, az miért anitzsmitizmus? a durbani konf is antiszemita?
azért mert azt modnom, a multik nagyrésze, az összes pláza izraeli, az miért antiszemita?

pl. szemét románok, kiirtották a tisza élővilágát.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.08.28. 18:00:18

@szomorutojas: kicsit sok a vesszô, olyan helyeken, ahol nem is kellene annyira. Remélem az érthetôséget nem befolyásolja.

A kalapos ékezetekért pedig elnézést kérek, nincsenek ilyen ékezetek a gépemen.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.28. 18:20:38

@szomorutojas: "a múlt értékeire támaszkodást, azok megôrzésére irányuló kisérletet jelenti, olyan értékekét, amelyeket az évszázadok múlása, pusztán fennmaradásuk és koruk tesz értékessé."

és honnan tudod hogy ez bennem nincs meg?
de tévúton vagy.

az a konzervatív, akinek van vallása, hite. erkölcse, nemzeti érzései, családcentrikus. tehát röviden: ISTEN HAZA CSALÁD NEMZET
az a náci, akinek nincs hite, de szereti hitlert, szállasit, és erkölcsei sem olyan kifinomultak (utóbbi nem biztos, ugyanis a náci németoba, biztos hogy volt erkölcsileg korrekt széljobbos, ma úgy hiszem ez nem jellemző)

"Emellett a szélsôjobb sajátja a nemzet fogalmának olyan meghatározása, ami kizárja az állampolgárok egy részét"

tehát a fidesz részben szélsőjobb :)
ugyan, ez butaság. jelenleg intellektuális polgárháború van, ezért is butaság erről beszélgetni, nincs egész, normális társadalmi rend. polgárháború van, intellektuális.

Faludy posztot átvettük a műmájer konzerv blogról, azt nem mi írtuk, hanem a polkorrektek :D
kkbk.blog.hu/2009/06/08/faludy_villon_1

Radnótiról a véleményemeet elmondom itt, nem akarom megismételni. kkbk.blog.hu/2009/08/14/nepi_irok_urbanusok_konzervativok_emberek_a_bertalan_rendszer_erdely
Radnóti jó költő volt - ez érték.
ahogy Fábry zel zoltáról mondta... na mindeg ynem is mondom, anyiiszor ismétlem magamat. bencze józsef posztnál van fábry és zelk zoltán, ami illik ide, nem radnótire vonatkoztatva, csupán a szitura.

"em valamiképp a származása (identitása) folytán a magyarságának és ebbôl fakadó értékének megkérdôjelezése. Itt a hangsúly pedig az _ebbôl fakadón_ van."

azt nem én írtam, mégsem hiszem h ez benne lenne, ezt te beleképzeled

"(hány millió is az annyimillió)...
jaj :(
kkbk.blog.hu/2009/07/11/b_m_dosa_garda_a_holokauszt_emleknapon

nézd, nem várom el, hogy megnézd az összes linket, pedig nem tartana sokáig, egyszerűen mindig ismételnem kellene. ez zavaró, ha már 20x-ra kell megcsinálnom.

"Megpróbálod Finkelsteint idézni, de Irvinget már nem,"

nemcsak megpróbálom idézni Filkensteint, (akinek a szülei megjárták a koncentrációs táborokat, tehát ő is egy zsidó, mint annyi ember, akitől idézek, akire linkelek), hanem idézem is, kétszer is, ha jól emlékszem. irvinget nagyon egyszerű hoyg miért nem idézem, egy holokauszt-tagadó sem vagyok , 2 nem ismerem. azt se tudom mit írt, hát így hogyan idézzem??!

"Izrael nem a zsidóság"
nem, de az IZRAELIEK ZSIDÓK!
tán minden alakalommal be kéne linkelnem ezt? www.youtube.com/watch?v=6RjnvQHWyLE
ne viccelj már!
ha a románok kiirtják a tiszát, akkor kell keresni egy hírt amiben a románok jót is cselekedtek? abszurdum!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.28. 18:22:46

@szomorutojas: semmi baj, tökéletesen értettem, és bocsánat ha kezelőnek tűntem, egyszerűen annyi hülye van a világban...

==T== 2009.08.28. 21:07:43

Jó blog. Kedvencekbe beteszem.

ügyfélszolgálatos 2009.08.29. 08:20:37

@tesz-vesz: Just to be sure, so people will know you're a nazi even when you aren't wearing the uniform.

phaidros 2009.08.29. 12:27:34

@ügyfélszolgálatos: Just to be sure, you are an idiot.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.08.29. 13:05:28

@tesz-vesz:
"azt nem én írtam, mégsem hiszem h ez benne lenne, ezt te beleképzeled"
Igen, ez igaz. Valószínûleg én vagyok a hibás, mert a kontextus összességében ezt a gondolatot ébresztette bennem. Úgy érzem, hogy kissé szándékosan "sturcolod" az antiszemitizmus határát, de nagyon ügyesen kívül maradsz a körön.

Az, hogy "Izrael nem a zsidóság" azt jelentette, hogy azért, mert te nem szereted Izraelt nem leszel antiszemita, mert ezzel nem a zsidóság egészét nem szereted, hanem egy államot. Ellenben, aki a zsidóság egészét nem szereti, az Izrael államot sem, mivel -ahogy írtad is- Izrael zsidó állam. Tehát én azt támasztottam alá ezzel a mondattal, hogy te nem vagy attól antiszemita, hogy Izraelt nem szereted. Lám engem sem moderáltál ki ;)

Azokban az értékekben, amelyeket leírsz (Isten, Haza, Család, Nemzet) nekem úgy tûnik, hogy a nemzet eredetileg nem szerepelt. A Haza nem egy földrajzi fogalom, így a nemzetet is fedi. Ennek a -számomra új- megjelenése viszont számomra nacionalista felhang (ahol natio=nemzet és nem nazi=nacio (sic!) :) ).
A konzervativizmus jelenlegi formájában európai értékekrôl beszél, tágabb kulturális hazát, és szûkebb nemzeti hazát véve, ami valljuk be újszerû a konzervativizmusban, de érthetô az általad intellektuális polgárháborúnak nevezett, számomra pedig értékhiányos állapotnak érzett idôszakban.

Ha ismered Finkelsteint (és bocsánat a "megpróbálod" kifejezésért), valószínûleg ismered a Finkelstein-Dershowitz vitát is, ez számomra erôsen árnyalja Finkelstein véleményét. Finkelstein találta fel a holokauszt-ipar szófordulatot, nehéz nem holokausztrelativistának nevezni. Irvinget is érdemes olvasni, nem azért, mert holokauszt tagadó (valójában relativista), hanem azért, mert ô történész, és történészi szemmel nézi a folyamatos, élô vitákat. A milliók számlálása, újraszámolása, források keresése 90-ben indulhatott újra, mert a kommunista rezsim(ek) a fasizmus mértékén nem akartak csökkenteni. Tudom, hogy ez a közvéleményben a kommunista zsidók számlájára írandó, de a kommunizmus képzelt ellenfele a fasizmus volt még 89-ben is, nem lehetett, szabadott érdemi történelmi munkát végezni.

"honnan veszed a bátorságod h a holokauszt az emberiség legsötétebb korszakának nevezd?" (nem nekem szólt)
A holokauszt valóban nem az emberiség legsötétebb korszaka, hanem az európai kultúra legsötétebb tette. Gondold csak meg, hogy a legközelebbi hasonló méretû esemény Ruandában zajlott le, pedig Ruanda nem akarja magát a magas kultúra bölcsôjének beállítani.

A posztra visszatérve kicsit vitatkoznék azzal, hogy "kollektív bűnősség meg ugye nincsen, főleg mikor a zsidókról van szó", valójában egyáltalán nincs kollektív bûnösség. Azonban egy állam (ami nem nemzet, tehát nem tartalmazza fogalmilag minden állampolgárát) önálló jogi személy, ami mint végrehajtó és hatalmi szerv lehet bûnös. Az amerikai egyesült államokat elítélték Vietnamért népirtás bûnében. Nem minden amerikai állampolgárt, hanem az államot, amely jogfolytonosan ugyanaz. A németek (német emberek) kollektív bûnösségét sem állította jogi forrás, a német állam bûnösségét állítja. Amikor a magyar állam elnézést kér a deportálásokban végrehajtott segítségért, akkor nem én kérek elnézést a dédapámtól, és nem te tôlem, hanem az állam, amit az állampolgárai azért tartanak fent, hogy a közös ügyeket intézze, és azokra a közös forrást kezelje, egyes állampolgárai ellen tett. A hangzatos "gyilkosok közt cinkos aki néma" igazán ostobaság nemzeti szinten.

"tehát a fidesz részben szélsőjobb :)"
A fidesz tömegpárt, akinek egészen széles spektrumon kell szimpatikusnak lennie. Ahogy a maszop is félrekacsintgat a szélsôbalnak, úgy a fidesz is a szélsôjobbnak. Tehát az állítás úgy igaz, hogy a fidesznek van szélsôjobboldali retorikája, mert máskülönben valamilyen elv mentén kellene politizálnia, az viszont nem vonz elég embert, szavazót. Ráadásul azok, akiket az elvek vonzanak, nagyon sértôdékenyek: lásd hogy járt a liberalizmus nem képviselô szadesz, elfordultak a liberális szavazók, és ezzel eltûnt.

"ha a románok kiirtják a tiszát, akkor kell keresni egy hírt amiben a románok jót is cselekedtek?"
Nem, de nem mindegy a kontextus. Ha te az élôvizekért aggódsz, és az élôvizek ellen irányuló minden támadást bírálsz -köztük a románt is-, az más, mintha te a románok bûneit sorolod, és közéjük veszed a Tiszát. Mert a kontextus árnyalja a mondanivalót. A holokauszt példád ezért jó, te leírod, hogy minden emberi élet számít, elítéled a holokauszt elvét, és párhuzamba állítod más népirtásokkal, amikor az élet tisztelete sérül.
Ha a holokauszt méretének történészi átértékelését, a zsidó állam jelenlegi politikáját, egy magyar zsidó életpályáját, egyes költôknél a zsidóságát fontosnak tartod egymás mellé helyezni, a kontextus olyanná teszi, mintha a zsidósággal foglalkoznál, szinte kizárólag kritikai szemmel, és bizony vonzza az antiszemitizmus vádját.
Akkor is ha nem vagy az.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.08.29. 15:30:44

@szomorutojas: "Gondold csak meg, hogy a legközelebbi hasonló méretû esemény Ruandában zajlott le" illetve természetesen Ukrajnában, ami maximum földrajzilag Európa.

kalandféreg 2009.08.29. 19:04:55

Részben felül kell bírálnom az első kommentemet. Mégegyszer elolvasva a posztot vicces volt belátni, hogy én, aki irtózom az előitéletektől, eleve előitélettel olvastam az írást és már az elején véleményt alkottam, magára a cikkre nem is figyelve. De talán nem alaptalanul. Kemény in medias res-sel nyitottál amin még túl jutottam, de a kuruc emlegetése már kiásta bennem a csatabárdot. Nagyon jól informált az az oldal, de stílusa és célja miatt szúrós szemmel méregetem a kurucot forrásként emlegetőktet, még akkor is, ha az onnan hozott hír igaz. Bicsaklásom a holokauszt résznél teljesedett ki és onnantól már szemüvegen keresztül olvastam végig a posztot. Nem írtad ugyan le, hogy holokauszt tagadó vagy, de az eszmefuttatás (még a források ellenére is) egyértelműen erre utalt. Csak a kommentből derült ki számomra, hogy szó sincs ilyenről. Ami a kommenteket illeti, @szomorutojas: , @tesz-vesz: pfff... Nagyon pici intellektuális porszem vagyok hozzátok képest. Még az intellektuálist sem merem ideírni, inkább csak porszem :o) Faltam soraitokat! szomorútojás, remélem rendszeres kommentelő leszel!
A filozófiai részbe nem is merek belebillenteni, mert nevetség tárgyává válnék, viszont egy misét megér maga az előitélet.
Az előitélet szót kisajátították az "ügyfélszolgálatosok", pedig az ellenkezője épp annyira előitélet, mint amit ők szajkóznak. Nem lehet leírni a zsidó, vagy Izrael szavakat következmények nélkül és ez szerintem épp akkora probléma, mint az antiszemitizmus. Épp ezért javasolnám a sokkal óvatosabb fogalmazást. Gyanítom nem csak én olvastam így végig a posztot. Előitéletemet az is erősítette, hogy egy pontból fókuszáltál egy problémára felnagyítva, sarkítva azt. Persze ez így baromság, hiszen a zsidó/izraeli tevékenységről szólt a poszt, de mivel a többi szereplő említésre sem került ezért az írás szerintem szélsőséges. Mert tudjuk, nem csak izraeli multik szivattyúzzák a pénzt Magyarországról. A németeket és az oroszokat sem kell félteni. Viszont így, ebben a formában a teljes cikk azt a benyomást kelti, hogy minden baj forrása kizárólag Izrael, ami nyilván nem így van. Szintén kimaradt az érem másik oldala, miszerint a két ország kapcsolata nem csak ebből áll. Vagyis nyilván kapunk is, nem csak adunk.
Továbbá az, hogy Izrael állam ennyire agresszíven terjeszkedik, nem jelenti feltétlenül azt, hogy ezzel minden izraeli egyetért. Épp úgy, mint ahogy az, hogy Gyurcsány kiment Brüsszelbe "alap létrehozás" címszó alatt tarhálni, megalázva ezzel 10 millió embert, sem jelentette azt, hogy ezzel mi egyetértettünk.
Mindezek szerintem szélsőséges és a hangulata miatt antiszemita színben tüntetik föl a posztot, ámbár az ennél jóval többről szól.
A Fideszes, EU-s részre majd külön kommentben térnék ki.
Mégha nekem erős is, el kell ismerni, alapos munka, rengeteg hivatkozással.

kalandféreg 2009.08.29. 19:16:52

Off. Míg az előző kommentet írtam, fölugrottam a kurucra, hogy biztos legyek rossz véleményem megalapozottságát illetően :o)
Durva meglepetés várt:
kuruc.info/r/6/45838/

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.08.29. 21:33:08

hosszú, érdektelen szöveg, ami az első pár bekezdés után is már a szokásos "partravetett hal vergődése" effektust láttatja. csak azért írok, hogy a faszom mindenkibe! különösen a fitymátlanokba!!!!!!!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 12:22:23

@==T==: köszi :)

@ügyfélszolgálatos: látom nagyon örülsz neki, hogy tudsz angolul, igaz, a magyar már nem divatos, viszont a szöveg magyarul volt, és nem angolul, tudod hogy hívom az olyan kis libsiket, mint amilyen te vagy?: sznob!
ha érdemi hozzászólásod nincs, akkor szevasz.

@szomorutojas: "szándékosan "sturcolod" az antiszemitizmus határát, de nagyon ügyesen kívül maradsz a körön."

(ha gondolod elolvashatom mégegyszer a faludy posztot, régen olvastam már, és megbeszélhetjük az oda vonatkozó részeket.)

nem, én megmondom őszintén, teljesen őszintén írok. én nem provokálok, egyszerűen így ilyen őszintén ki kéne beszélni ezt a dolgot az egész országnak. mondok egy példát.
akkor már van Magyarországon zsidókérdés, ha szidók tömegesen azért nem szavaznak a fideszre, mert zsidók. azt most ne nézzük hogy kinek a hibája, mert sokáig tartana, de most inkább már a jobbkkal van így.
ha zsidó nem szavaz a jobibkra, mert ő zsidó, akkor van zsidókérdés.
ez ilyen egyszerű. ha nem lenne ilyen, akkor ők is magyarok lennének, kész.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 12:34:14

@szomorutojas: a zsidóknak meg az a célja, hogy minél több legyen az antiszemita. szeretik sajnáltatni magukat. ez egy kivételes védelem a szidó népnek, amit a barbár zsidók ki is használnak. csak őket nem lehet kritizálni. mert anitszeeemitááá lezs az ember.

antiszemita Hitler volt, mikor megtudta, h egyik kedvenc zeneszerzője a Csárdáskirálynő írója Kálmán Imre zsidó, és nem hallgatta többet a dalait. de itt van kaláka is stb nem sorolom.

nekem a szidó vallással, zsidó kultúrával (már ha van olyan muhaha!:D tehát már nem magyarok mi?) semmi bajom sincsen, nekem tetszik ez a szám is:
www.youtube.com/watch?v=KJzWGkgFcTU
én nem utálom az összes zsidót, arról meg nem tehetek hogy a médiában, politikában közéletben csak liberálbolsevik zsidók vannak.
de itt ez a versike is:

"Az nem „antiszemitizmus”,
ha csak azt a zsidót gyűlöljük,
aki gyűlöli a magyart.
Hát engedje már meg nekem az Isten!
Hogy ne parolázzak az ország rombadöntőivel.
És azokkal!, kik támogatják ikszükkel
Kárthágó rombadöntőit és sószóróit."

kkbk.blog.hu/2009/07/31/eszter_konyve_ha_szabad_orszagba_szulettel

én nem vok antiszemita.
mert az antiszemitizmus csak abban az esetben bűn, ha azt jelenti a szó, ha az a definíció,
amit én mondtam:
"antiszemita az aki minden zsidót utál. mindet. csak azért mert zsidó, egytől egyig, és ezért bojkottálja a műveiket"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 13:10:16

@szomorutojas: "Lám engem sem moderáltál ki ;)"

MÉR ZSIDÓ VAGY?! MOST azonnal kitiltottalak !
:D (csak viccelek)

beszéltem már zsidókkal, a magyar történelemhez, és a mai politikához nagyon nem értenek, hogy finoman fogalmazzak.
a haza földrajzi fogalom, a Nemzet nem földrajzi.
egy szlovák nem szólalhat meg magyarul különben pénzbírságot kap, az nem "hazája", nemzete pedig nem törődik vele. az a minimum hogy az asztalracsapjuk ilyen helyzetben.

"valóban nem az emberiség legsötétebb korszaka, hanem az európai kultúra legsötétebb tette. Gondold csak meg, hogy a legközelebbi hasonló méretû esemény"
tehát most már a méret számít, akkor épp ideje lenne kideríteni mennyien haltak meg ott, és mennyien élték túl, ideje lenne kideríteni mibe haltak bele sokan, mert ugye a magyarok kiirtása, az nem az európai kultúra legsötétebb korszak, azok nem számítanak, ott mégcsak nem is milliós az áldozati szám! bagatel. világos, hogy az nem számít...

Finkelstein-Dershowitz vitát felvázolhatnád néhány mondatban
vagy csinálhatnál hozzá feliratot, nem vagyok ennyire profi az angolban
video.google.com/videoplay?docid=-1899267555870962994

Dersc. Chomskyval is vitázott
www.youtube.com/watch?v=ULvJrb5lKu4

mit jelent az hogy holokausztrelativista?
mert azzal hogy leírja a létező holokauszt-ipart, még nem válik semmilyen dehonesztáló jelző tulajdonosává.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 13:25:10

@szomorutojas: kollektív bűnőség: a magyarok mind tehettek a holokausztról, mind fasiszták voltak. ezt mondja kertész is gondolom, aki jobban utálja a magyarokat, mint a németeket, és ezt mondja az egyik rabbi is. nagyonsok zsidó gondolkozik így, pl sárvári endre fasistákat lőtt le, nem magyarokat, nem ártatlan embereket, hanem fasisztákat.

"-Emellett a szélsôjobb sajátja a nemzet fogalmának olyan meghatározása, ami kizárja az állampolgárok egy részét"
tehát a fidesz részben szélsőjobb."

nézd, ez nem szélsőjobb. aki nem képvislei a magyar kultúrát, magyar érdekeket az nem magyar, ez ilyen egyszerű.
állampolgár lehet, de nem magyar.
és most azt mondani, hogy az mind náci, aki szerint ezek nem magyarok, és ezt ő ki is mondja, az butaságot mond.

"A holokauszt példád ezért jó"
melyik példára gondolsz? most hirtelen nem értem

"te leírod, hogy minden emberi élet számít, elítéled a holokauszt elvét"
leírtam? nem hiszem, de az lehet hogy kiérződik belőle, mindenesetre le kellett volna írnom konkrétan, az igaz.


"egyes költôknél a zsidóságát fontosnak tartod egymás mellé helyezni"
hát persze, hiszen van zsidókérdés. fontos, hogy a tanácsköztársaság minisztereinek kb 80%-a zsidó volt, a lenin-fiúk mind zsidók voltak, ebből nem vonni le következtetést óriási hiba.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 14:36:13

@kalandféreg: jaj már te is kezded?

kkbk.blog.hu/2009/07/11/b_m_dosa_garda_a_holokauszt_emleknapon

mit jelent az h holokausztagadó?
ha ki akarjuk deríteni az igazságot az már nálad holokauszt-tagadás?

igen a kuruc holokauszt-tagadó, és lehet antiszemita is, van náci beütése is. nem kíméletesek a holokauszttal , de (most nemakarom írni a horngyulás Na és?-t) akkoris ők hozták le először a drasko ügyet stb.

nem vagyok holokauszt-tagadó. de hadd kérdezzem már meg, mi az a holokauszt-tagadás? pontos, magyar defje micsoda?

én nem hivatkoztam rájuk, nem is olvasom őket gyakran
folyt köv

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.08.30. 15:17:16

@tesz-vesz: A zsidóság nem egységes, amiképp a magyarság sem egységes, természetesen lehet szülni olyan nemzetfogalmat, amiben egységes lesz, csak kizársz belôle egy csomó magyar anyanyelvû, Magyarországon (vagy jelenleg környezô országokban) született és élô embert, csupán azért, hogy egységesnek tûnjön. A zsidóság ugyanilyen, nemigen tudod definiálni, mert nem vallás (nagyon sok nem vallásos zsidó van), nincs egységes nyelve, nincsenek egységes szimbólumai (a vallási szimbólumokon túl, de ld.vallás), a zsidóság jelentôs részének nincs belsô kohéziója, nem vállal egymással közösséget azon túl, hogy az antiszemitizmus érinti.
A zsidóság ma külsô meghatározású csoport, amibe hirtelen belekerül bárki, aki nem tetszik valakinek. Így lett Várszegi Gábor zsidó, amikor a fotex csoportnak jól ment, nomeg Princz Gábor. Van belsô meghatározású olvasata is, ami nem esik egybe a külsô meghatározással, ez az identitás, avagy szubkulturális jellemzôk. Tehát sokan azért válnak zsidóvá, mert az emberek egy csoportja úgy gondolja, hogy az zsidó. Ez az ún ciklikus reflexív csoportmeghatározás, ami nagyon tipikus a természeti népeknél, törzseknél és szubkulturális formában továbbél. A ciklikus önreflexió viszont kizárólag a modern társadalmakban jelenik meg, válaszképp.
(példaképp: egy törzsnek van szava saját magára, ô az ember, a többiek pedig démonok, azáltal határozza meg a többiek csoportját, hogy azok nem emberek -nem tartoznak a törzshöz- tehát démonok. A természeti népeknél azonban nem alakul ki, hogy innentôl magukat démonoknak tartsák azok, akiket így határoztak meg, hanem ugyanúgy, magukat tartják embernek, és a másikat démonnak, és nem válallnak közösséget a harmadik csoporttal, amit az elsô szintén démonnak tart)
A ciklikus önreflexióra jó példa az ún menedzserek csoportja, akik semmiben nem különböznek más irodai munkavállalóktól, kizárólag abban, hogy a beosztásuk folytán utálják ôket, a menedzserek ettôl összezárnak, és kialakítanak egy saját szubkulturális attribútumhalmazt, ami a menedzserek jellemzôjévé válik. Ebben természetesen nagyon komoly anyagi érdekek is vannak, a középkategóriás márkák ebbôl, és ennek vonzataiból élnek.

A zsidóság hasonlóképpen ciklikus önreflexív csoport, attól válik egységessé, hogy a nemzet (vö. mi vagyunk az emberek) kimondja, hogy ôk másik (vö. démonok), ettôl pedig összezár. Ezt az egyéneknél lehet jól megfigyelni, a nem vallásos, és otthonról zsidó identitást nem hozott tizenévesek a többiek hatására (reflexió) kezdenek foglalkozni a saját zsidóságukkal (önreflexió), ezáltal a csoport meghatározása a kívülálló reflexiójára adott válaszként él (ez benne a ciklicitás).

Nem várom, hogy a tudásodat a lenin fiúk és a tanácsköztársaság minisztereirôl átértékeld, csak meg akartam mutatni, hogy ez a tudás kulturális jellemzô.

Ugyanis a tudások, ismeretek egy-egy kombinációja kulturális jellemzô, a magyar történelem ismerete (az új nemzeties történelemé, és a hivatalos történelemírásé egyaránt) kulturális jellemzô. Az újmagyarok nem kanonizált történelemírást vezettek be, amibe párhuzamosan belefér(t) Mu szigete, a Szíriusz, az etruszkok, a szkíták meg még ki tudja ki mindenki. Ez egy kulturális jellemzô, amire én ráakasztottam az újmagyar jelzôt, létrehoztam egy külsô meghatározású csoportot, aminek a tagjai fel vannak háborodva, hogy egységesen kezelem ôket. (ld. Magyar Gárda egyik szányra holokauszttagadó, de a másik nem).

A kultúra fogalmát nem illendô keverni a magaskultúra fogalmával, amire te utalsz, az a magaskultúra (dráma, irodalom, film etc). A popkultúra (népszerû kultúra) pedig a magaskultúra és a kultúra egymásra hatása.
A kultúra fogalmára nagyon sok definíció született, különbözô forrásokból, különbözô indíttatással.
A zsidó kultúra fogalmára talán leginkább Barthes altal megfogalmazott szimbolikus definíció illik. Saját szavaim helyett idézek a kommunikációtudományi intézet lapjáról:

"A kultúrát át- meg átszövik a különböző kulturális mítoszok, melyek bizonyos kulturális értékek megalapozásában a legfontosabb szerepet játsszák. A mítoszok egyik alapvető tulajdonsága, hogy felmutatnak bizonyos értékeket, illetve ideológiákat, de nem érvelnek azok mellett. Barthes elemzésében a mítosz egy beszédforma, egy másodlagos szemiotikai rendszer, mely parazita módon az elsődleges jelentést eltorzítva, azt ideologikus fogyasztásra teszi alkalmassá, teszi pedig ezt azáltal, hogy a mítosz által megjelenített tartalom, vagyis maga a mítosz, a szignifikáció, úgy tűnik fel a mítosz fogyasztója számára, mint ami semmiféle további magyarázatot nem igényel, természetessé válik, túl-igazolódik. Ezek a mítoszok adják az egyes kultúrákra jellemző ideologikus értékeket."

Hogy egybôl a témához is kapcsoljam, a holokauszt az egyik legújabb, legélôbb zsidó mítosz. (próbálj meg nem lecsapni a mítosz köznapi értelmére ;)). Az a zsidó kultúra, ami kizárólag keverékeiben jelenik meg európában, például a magyar zsidó kultúra, ugyanannyira különbözik a lengyel zsidó kultúrától, mint a magyar kultúra a lengyeltôl. Mindkettônek vannak közös elemei, és egyes rétegeinek több közös eleme van. Vesd össze, hogy a magyar geek szubkultúra mennyire hasonlít a lengyel geek szubkultúrára.

Más:
Én egyszer találkoztam egy rettentôen részeg svéd emberrel, akinek szemétszállító cége van Szentpétervárott. Másik alkalommal meg egy magyar segédmunkással, aki nem tudta ki József Attila.

A relativizmus az egyes események olvasatának új viszonyítási alapból történô megvizsgálása. Nem szitokszó. A holokausztot relativizálni új viszonyítást jelent, ami ellen tiltakozik az a szubkultúra, aki a holokaszutot a szimbolikus kultúrája értékének tartja. Az pedig, hogy ez nagyobb médiavisszhangot kap, csupán a reflexív kultúrakép másolata, azok zsidók ma (a külsô definiáló számára), aki sikeres, pénze van. Ezek pedig magukévá teszik a szimbolikus kultúra mítoszainak egy részét. Egyébként összevetheted, hogy mekkora médiavisszhangot kapott a magyar bányák bezárása, és egyetlen kórház privatizációja. Az összehasonlíthatatlanul kisebb hatású kórházprivatizáció nagyobbat, ugyanis egy orvos véleményének valahogy nagyobb a médiaértéke, mint egy bányásznak. A történelmet felülvizsgálni nem bûn, ahogy az újmagyar történelemmítoszok sem bûnösök, csak nehéz a kanonizációt elérni.

Antiszemita az, aki a zsidóságot egységesen utálja. És valóban, azok számára ez viszonyítási alap az általuk felismert jelenségek minôsítésére (Csárdáskirálynô minôségére, gyilkosságok súlyosságára, egy kormány megítélésére, stb.).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 18:26:57

@szomorutojas: a zsidóság vezetői úgy látom teljesen egységesek

a mórok kutyája maga is mór, a filoszemitákat lezyidózni nem ngy hiba, de inkább vmi oylan szót kéne rájuk alkotni, mint a fehércigányokra tették.

"Nem várom, hogy a tudásodat a lenin fiúk és a tanácsköztársaság minisztereirôl átértékeld, csak meg akartam mutatni, hogy ez a tudás kulturális jellemzô."

mármint mibe kellene megváltoztatni? ezek zsidók, tény.
de az az akkori helyzet volt, ma meg ma van. nagyonsok mindenben egyetértek veled, igen. ezek teljesen egyértelmű dolgok.

"ugyanannyira különbözik a lengyel zsidó kultúrától, mint a magyar kultúra a lengyeltôl. "

ez azért nem teljesen van így. a zene pl hasonló a zsidóknál, a jiddish, a nyelv is. a héber adott.
viszont hogy nemzetbiztonsági aggályokat fogalmazzak meg: az hogy minden országban van egy nép, ami egy másik nép, bizony nemzetbiztonsági kckázatokat is rejt magában, sajnálatos de ki kell mondani.
pl a rosenberg-házaspár, ha jók az infomrmációim, azzal védekeztek néha, hoyg ők nem oroszoknak adták ki az atomtitkokat, hanem orosz állampolgárságú zsidóknak, ez az usát nem hatotta meg (ha igaz): kivégezte őket.

"Az pedig, hogy ez nagyobb médiavisszhangot kap, csupán a reflexív kultúrakép másolata, "
ennek sokkal egyszerűbb magyarázata van :)
azért van szó sokat a holokausztról a médiában mert mszp-s, szdsz-es emberek ülnek az mtvben, magyar rádióban, tv2-ben rtl klubban, népszabadságban atvben, klubrádióban stb.
és ezek politikai bunkósbotként használják a holokasuztot.
mindig mire meg yki ajáték? a zsidók népirtására: antiszemita vagy= ki akarod irtani a zsidókat, rettegjünk.
a komm diktatúra laatt a hiv sajtó, azzal "nyugtatta" a zsidókat, hogy amig itt vannak az orosz katonák, addig a magyarok értsd: fasiszták, nem fogják kiirtatni , dunába lőni őket.

és mivan a vitával?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.08.22. 11:07:09

azért amúgy h magyarországot emlegeti perez manhattan és lengyelország mellett, mint kis országot a nagyok között, azért ez arra akar utalni, hogy Magyarországon jóval erősebb a hatalmuk, tőkéjük.

nicknélküli 2011.01.28. 09:48:04

Pár napja olvasgatom ezeket a rendkívül érdekes,magasröptű,egymást kioktató módfelett izgalmas kommenteket Hessröl,Orbánról,Székely Gáborról,a magyarokrol,zsidókról.
Ismerös és ismeretlen szavakkal dobálózó ismerösök és ismeretlenek...
szoval:nem szeretnék itt személyeskedni.vannak egész jo meglátású,kifejezetten joeszű,de indulatokkal teli,elvakult nemzetiérzelműek,akiknek semmi nem jo:lehet az Orbán,aki a zsidókat támogatja...érdekes felvetések...
a magyarok legnagyobb hibája,hogy az érzéseire hallgat,nem az eszére...a másik,hogy nagy a szájuk,a bátorságuk már nem annyira....most biztosan jön pár felindultságbol irott levél....addig is folytatom a magasröptű kommentek olvasását...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.28. 10:44:04

@nicknélküli: sajnálom, hogy valamit nem értettél meg.
pedig lenne a gondolkodáshoz affinitásod, úgy látom.

nicknélküli 2011.01.28. 14:13:07

@tesz-vesz: igen,egyvalamit nem értek:a magyarok tugyimutyisága.ez az,amit nem értek.
ugy látszik,nem érzed az elözö írásomban azt a kis iróniát.talán nem voltam elég erélyes.nos,visszamerülök az okfejtegetések olvasásába...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.28. 16:26:12

@nicknélküli: hogy érted a tutyimutyságot?

de érzem a gúnyt, csak éppen nem tudom mi a véleményed

BaloghGD 2012.06.26. 10:49:48

Nem akarom ennek a szerencsétlen Peresznek szépítgetni a szavait, de van néhány megjegyzésem:
- Simon Peresz Munkapárti, nem Likud
- nem írtják a palesztínokat, azok főként saját magukat írtják. Kétszázszor több palesztín esett el honfitársaitól, mint az izraeliek kezétől.
-Ők támadták meg Izraelt - viseljék a következményeit.
-Nagyon sok palesztín a cionizmust támogatja az iszlám ellenében.
-Ma csak Izrael védi a keresztények érdekeit a Közel-Keleten. Ma ott népírtás folyik, a keresztényeket írtják a muzulmánok. Ez senkit nem zavar?
-A génvizsgálatok (és ezzel nem lehet vitatkozni) szerint a mai zsidók igenis Közel-Keleti származásúak (J géncsoport), szemben a kabarokkal, egy türk néppel, akikhez semmi génkapcsolat nincs a zsidóságnak.

Egyébként nem vettétek észre, hogy Magyarországnak (vagy bárki másnak) akkor ment jól, amikor befogadták az idegeneket (lásd Szent István intelmei fiához), a kiegyezés után, stb, és akkor ment rosszul, amikor a szélsőséges nacionalista irány jött? A hős Hortynak sikerült kiirtania, több, mint félmillió magyart, és kiirtaniai az intelligenciát? Amerika meg csak bezsebeli a kiűzött európai intelligenciát, amitől mi, szerencsétlenek mindig megszabadulunk. Fehérterror, vörösterror, holokauszt, németek kitelepítése, stb. SAJÁT magunk heréljük ki magunkat, ne vádoljunk másokat. Horty önként támadta meg a Szovjetúniót egy olyan szövetségessel, aki azt mondta: "a magyarországi korrupt feudális rendszer oly messze van tőlünk, mint a Nap a Holdtól. Semmire sem fogunk soha menni Magyarországgal. Egyszer meg kell semmisítenünk." ( Göbbels naplója 1940 november)

Hát csoda, hogy nem vesznek minket komolyan, amíg folyton indiánosdit játszunk, ahelyett, hogy az országot építenénk, mint a nyugati társadalmak?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.06.27. 11:43:36

@Balogh Dénes: igaz, tényleg nem likud párti elnök, még kezdő koromban szerkesztettem ezt a posztot, már nem emlékszem honnan szedtem, hogy ő az elnöke, jogos. javítom.

rachel corrie máshogy gondolja a palesztinirtást:
kkbk.blog.hu/2011/10/10/rachel_corrie

a lengyelek meg megtámadták németországot, világos. az izraeliek kezdték 48-ban a háborút, folyamatosan kiszorítják a palesztinokat, te nem gondolod, hogy minden média cionista lenne ezért nem a kicsi palesztinok véleménye van a világ újságjainak címsorában?

Horthy nem irtott ki senkit itt nem voltak gázkamrák, és nem is tudott a gázkamrákról, és a nacionalizmus nem függ össze a balsorssal és azzal mikor jön ide egy megszálló orosz hadsereg. az intelligencia = félmillió zsidóság? ez a színtiszta felsőbbrendű náci ideológia.
Horthy hintapolitika? nem hallottad még? a szövetséges nem egyenlő Göbbelsel, még ha hitler naplójából idéztél volna, ugyanis ő volt a szövetségesünk vezére, akkor lenne mérvadó az idézet, így ez nem sokat jelent, már ha igaz.

"Naplóját magyarul a háború alatt, 1942-ben adta ki a Könyv- és Lapkiadó Rt. Fiala Ferenc fordításában. Ez természetesen autentikus napló, szemben az 1945 után kiadott állítólagos Goebbels naplókkal. "
metapédia

a végvári harcok idején is volt nacionalizmus, végvári dalok, stb. és akkor pont hogy az mentett meg minket.
szent istván intelmeit egy olyan korban írta, amikor a hazaárulókat még négyfelé vágták és súlyosan kevés volt a lakosság száma, ma sok a MAGYAR munkanélkül, nekünk most ezekről kell gondoskodnunk és nem behozni még 1 millió kínait. szent istván is megvédte volna a népét, és ha túlnépesedés lett volna, akkor megírta az intelmeiben, hogy ne fogadja a jöttmenteket.
most pont azért nem tudunk építeni, mert nincs itthon nacionalizmus, csak gyarmati függés van és üres, hazug propaganda ostoba kommunista származású bábkormányokkal és helytartókkal, a nyugati társadalmakban oly jól élő bankárok vezetésével
süti beállítások módosítása