blaskó a fajtád szégyene vagy, vagy mi a te fajtád? nem szeretnél igazgató lenni a Nemzetiben, ezek után már ne is akarj!
Blaskó Péter „védőbeszéde” és kérése Réthelyi Miklóshoz, hogy fontolja meg Alföldi leváltását, gyakorlatilag felesleges volt. Mégis, a jobboldali elköteleződéséről ismert színész, aki a Tragédiában az Úr szerepét alakítja elmondta: ugyan nem egyezik a világnézetük, mégis kiállt Alföldi mellett, mert elismeri a munkáját.
alföldi te proli, te degenerált bolsevik,
"tiszta a lelkiismeretem"
ne hazudj: olyan neked nincs, már hazugsággal indít, csak a videón látható nagyképű egód, a pillanatnyi hév, mikor az egotista hirtelen azt hiszi tényleg nagy ember, és lekezelheti azt az újságírót, akivel nem ért egyet (milyen demokrata és felvilágosult! milyen liberális!), és aki valóban mer újságíró lenni, hihetetlen, de ez az újságíró azt kérdezte, ami Magyarország lakosságának 80%-a gondol. a többi pártkutya jegyzetelő, eddig csak alákérdezett alföldinek. ideje lenne már, hogy Budapest a magyarok fővárosa legyen és ne a kisebbségé.
senkit nem sértettem meg
"ezt nem rajtad mérik már / hanem akit bántottál"
azt hogy más mit gondol, azért nehogy már ő mondja meg azt is! kérdezze meg ez a proletár fattyú, Sinkovits Szilviát, hogy mit is érez. mélyen megbántotta, egy nő becsületébe, ezáltal az én becsületembe is, gázolt, persze egy kommunistától, egy neoliberális gyökértelen, elvtelen, perverz homoszexuálistól ne várjunk olyat, hogy emberi becsület. emberi tisztesség. emberi viselkedés, udvariasság és intelligencia. olyat ne várjunk, hogy kultúra.
esetleg érzéseket még igen. annak valahol lennie kéne benne, tudjátok, kb olyan, amit az édesanyjától is kapott; ha kapott. szeretet.
trágár, obszcén kifejezést nem használtam
valóban. az "orális" szót Szilvia kisasszony mondta először. érdekes módon, tudom az mszp-, és szdsz-tagok és pártszimpatizánsok meglepődtek, de ő nem szólította fel a jelenlévőket azonnali orális tevékenységre. mily meglepő!
nem obszcén persze, kedves alföldi, szólítsd fel édesanyádat is ugyanezzel a mondattal, normális családokban az ilyen elképzelhetetlen és a tiédben? te perverz, te beteg, kínlódó állat.
a mon-dat-tar-ta-lom mióta mindegy egy mondatértelmezésnél, kedves, beteg kozmopolita alföldi úr?
valójában ez a bolsevik dekadencia már 1900-as évek elejétől megjelent az egész világon.
'A híres-hírhedt berlini kabarékban estéről estére azon röhögött a törzsközönség, hogy kifigurázták Trisztán és Izolda legendáját. Levizelték, kigúnyolták, kiröhögték mindazt, ami a németeknek fontos volt és szent. A cinizmus és a múlttalanság tobzódott minden este Berlin fülledt lokáljaiban. Aztán egy este megjelentek a nagyon szőke, nagyon kék szemű, horogkeresztes karszalagot viselő német fiúk, és felismerhetetlen péppé verték a bártulajdonos arcát a pult szélén...'
kifinomultságot, művészi szépséget ilyen barbár, primitív emberektől ne várjunk.
vért izzad, hogy az előre megfontolt hazugságot hihetővé tegye, de most nem segít semmilyen szerep.
mint lázáron, átlátunk rajtad és a barbárságodat kiszagoljuk finom, érzékeny ösztöneinkkel "ellenszélben, két kilométerről". valójában Lucifer szerepébe csúsztatta magát a napfényes kiszáradt, repedezett Nemzeti medencéjében. a szerep sikerült, az emberség nem.
ki is az a színész, ki még felnőttként is szerepre szorul, mikor személyisége már rég, hogy meg kellett volna szilárduljon?: egy bizonytalan, személyiség nélküli emberi lény, teremtmény, ha úgy tetszik, hisz személyisége darabkáit másoktól lopja. ezt teszi a gyermek is, de Lucifer már felnőtt, illene felnőttként is viselkedni, Luci most nem akarja a valóságot, nem akarja a komisz kölyök a büntetést, a nyakon csípést, és mivel szülei, a Fidesz nem felnőtt, tehát itt: nem gerinces emberek társasága, bizony a jogos büntetés elmaradhat.
"Alföldi kétségkívül túlment egy határon, személyében sértette meg a jobboldalhoz húzó kolléganőt..." (Népszava)
"Alföldi tehát hibázott. Illetlen volt. " (Heti Válasz)
Még a végén áttérek a Népszavára!
esetleg egy színésznek még elmenne, egy - neolibek által - legendás pinceszínház vezetésére. valójában ez az ándergráund jót is tenne nekik és nekünk is, nekik ez a piciny szelet jutott a világból. nem értik meg, pedig a világ rendjét, a minimális példányszámú Nyugatot, a szovjet katonák túlereje döntötte meg és emelte fel - és vele együtt azokat akik kollaboráltak velük, tehát hazaárulók lettek.
érdekes mód többnyire ezek az emberek tartják nagyszerű művészetnek a vászonra festett kockákat, kassákot, a gyerekes, primitív polgárpukkasztást, mert aki csak azzal lesz híres, hogy a "társadalom határait feszegeti, és túllépi", az más teljesítményre, munkára, művészi eredményre nem képes. buták, ezért a butaság, a neoliberalizmus apologétái lesznek, kollaborálnak a kollaboránssal. így lesz áruló egy egész ideológia.
abban a stílusban
stílus? a lopott szerepek buzeráns intonációja mióta stílus.
újságíró határozta meg
erőlködj csak, nálatok ez jeles, nálunk elégtelen, és itt a csoport nem jobb és bal, hanem ráció-logika-igazság triumvirátus és hívő-korrupt Suffes.
tulajdonképpen a semmit kívántam az újságírónőnek
-
nincs benne szexuális aktus
ha nincs, miért kell a rendezésedben megjeleníteni az orális szexet?
mert hülye vagy?
te nem semmit kívántál! a jelenetben a "dőzsölés" szóból csak az gondol arra, aki arra akar gondolni. akár még lucullusi lakomát is tarthatnak ledér ruhában a rómaiak, időnként ledugva egy színes, selymes pávatollat a torkukon, hogy aztán kezdhessék elölről az egész lakomát a különös emberek. Orgia - régi, eredeti jelentése: római ebéd, istentiszteleti szertartások.
a jelenetben nem feltétlen szex van. a jelenetetben halott van, ahogy már tegnap mondtuk:
"(A halottat nyílt koporsóban behozzák, s az asztalra helyezik. Kísérete a háttérben marad. Lucifer ráköszönt.)
Igyál pajtás, holnap nekem, ma néked!
HIPPIA
Talán inkább csókot kivánsz?
LUCIFER
Öleld meg,
És lopd ki szájából az obulust.
HIPPIA
Ha tégedet csókollak, őt miért ne?
(A halottat megcsókolja. Péter apostol a kíséret közül kilép.) "
"és kíván a sajtós csajnak "ilyen orális szexet egész további életére" "
Szokatlan a kisebbségnek, hogy Magyarország hamarosan a magyaroké lesz, Szokatlan hallani neki a magyar nép és a magyar nemzet csecsemőhangjait, újdonság, a friss erő, melyből lehet hamarosan farkasordítás, később oroszlánüvöltés lehet.
Budapest a magyarok fővárosa, ideje lenne visszaszerezni.
Újjászületik az éltető nacionalizmus, mint egy rigorózus főnixmadár.
„Testvérim vannak, számos milliók;
Én védem őket, ők megvédnek engem.
Nem félek tőled, sors, bármit akarsz.
Ez az, miért csüggedni nem szabad.”
nincs mitől félnem
te rettegsz. egy kicsit pánikba vagy, de a szereped nem engedi megmutatni. azért kicsit kilóg a lóláb a videóinterjúdon Lucifer. a hangod remegése leleplez és lehull rád a bíbor függöny.
méltatlanul.
A város
Mocskos kővidék, szennyezett patak
Hömpölygő tömeg, mely dolgáért halad.
Az utcán korcs sihederek.
Vattacukorszagú lányok
Utcaszépe, szeméttenger
Sárga, zöld és lila felsők.
Ruganyosmellű macskaléptek
A sikátorban ammónia, a metróban, minden utcán
árkád alatt, a parkokban.
Foxi-maxi tanszékek, parlamenti pockok
Koszos eltés egyetemisták.
− Fehérterror kéne ide
Ez a város; színes rongyokba öltözött
2009. ősz, Budapest
mire végére értem, már nem haragszom Blaskóra, nagyon gyenge és ferdítő az érvelése, keresztényként akar fellépni, és értékelhető a bocsánatkérésre felszólító mondata, de megtagadja ezzel az emberi értékeket és magyarságát. nem helyes a hozzászólása, nem ebben a formában, és mondatokkal, alföldi a tagadásba menekül, görcsösen és ridegen nem képes elfogadni, hogy vétett a társadalmi érintkezés ellen.
ennek fő oka, hogy megszokta már, hogy a korrupt, ideológiai alapon működtetett újságírók éltessék.
akkor kell velük így beszélni, ha már nem ők uralkodnak, és a kisebbség, ténylegesen kisebbséggé válik. akkor kell szeretetünket kimutatnunk feléjük, ha már ártalmatlanok és nem fenyegetik létünket. akkor lehet szeretni az ellenséget, ha bármikor legyőzhetjük. ahogy az apa játszik gyerekével.
így nem biztos, hogy megértik.
Utolsó írka