kkbk.blog.hu

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok.

 

Sok helyről jöhetünk, de csak egyfelé tarthatunk, ha valóban értelmesek vagyunk és tisztességesek:

 

Ez az irány pedig a "nemzeti" szociáldemokrácia,
a jóléti állam, ahol minden jóravaló csoport és gondolat képviseltetheti magát, és ahol elég gazdag az alsó középosztály is, hogy vállalkozni tudjon az új ötleteivel és jó iskoláival.

Meg kell teremteni a lehetőséget, hogy a szegény ember gyereke is tudós lehessen; a tehetségtelen gazdagokat pedig el kell zavarni a krumpliföldekre.

Minden adófizető polgár szociáldemokráciában és jogállamban akar élni - csak nem tud róla.

Térjünk mindannyian konszenzusra.

posztos írkák

Nagyon fontos

ist


Csend vala, felleg alól szállt fel az éjjeli hold.

Szél kele most, mint sír szele kél; s a csarnok elontott
Oszlopi közt lebegő rémalak inte felém.
És mond:

magyar_partok333.JPG

"Füstöl a víz, lóg a káka kókkadón a pusztaságba" Holt Vidék kkbeka KáKánBéKa

Máté, 7. fejezet

15 Őrizkedjetek pedig a hamis prófétáktól, akik juhoknak ruhájában jőnek hozzátok, de belől ragadozó farkasok.
16 Gyümölcseikről ismeritek meg őket.
17 Ekképpen minden jó fa jó gyümölcsöt terem; a romlott fa pedig rossz gyümölcsöt terem.
18 Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.
19 Minden fa, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó írka

  • Tesz vesz XVI.: Egyszerre lépett ki a Mi Hazánkból tizenhat tag Vácon – számolt be a Vác.hu Csereklye Krisztina közleménye alapján. Csereklye a kilépést azzal indokolta, hogy bizalmi válság alakult ki az országos elnökség irányába, de szerepet játszott „a radikális, bajtársi szemléletünkkel összeegyezte... (2024.04.04. 16:57) Miért fideszes a Mi hazánk?
  • Tesz vesz XVI.: Andrew Carnegie nemcsak Hanauer (2024.03.20. 13:33) Bana, az exjobbikosok buta kommentölő messiása
  • Utolsó 20

információ

A bölcsesség alapja a kétkedés.

 

A hír szent, a vélemény szabad - Pulitzer József

Ha van egy minőségi írása közéleti témában, versmegzenésítése, jó témája, filmje, ötlete, linkje, híre, információja
küldje el nekünk, feldogozzuk egyszer talán, és le is közölhetjük
kkbkorkukacgmail.com
vagy írja be a kommentekbe, csomót nem kérünk.
az értelmes kommentekre igyekszünk válaszolni, mert fontos a párbeszéd, főként félreértések esetén.
Ezen oldal semmilyen komment- és posztíró véleményével nem azonosul,
így kívánja megőrizni saját függetlenségét, elvét, illetve a szólás- és véleményszabadságot.

Az aktaszerű posztok folyamatosan frissülhetnek, a fontos témákban frissülnek is.

codex

 

Archívum

Címkék

1848 (6) 1920 (8) 1956 (40) 2006 (12) 2rule (1) 444 (1) 4k (2) 64 (1) ábrányi (2) ácsné (6) aczél (3) ádám (2) áder (2) ady (20) afrika (4) akác (1) ákos (1) aktuális (8) aláírás (1) áldozat (34) alfödi (1) alföldi (16) alkotmány (4) állam (3) állat (1) almássy (1) álmos (1) ambrus (1) amerika (1) andrás (1) andrásfalvy (1) angol (14) ángyán (29) ángyén (1) animacio (24) antal (2) antall (11) antikultura (111) apáti (3) apor (1) arab (7) arany (6) argentína (2) arisztokrácia (5) arkan (1) arnoth (1) arokaso (33) árulólapok (5) árvai (1) ascher (2) ásotthalom (1) assange (1) aszódi (2) ateizmus (2) attila (1) audi (2) autó (3) autonomia (1) autonómia (1) ávh (1) azer (3) azori (1) b (2) babarcy (1) babics (1) babits (5) bacsa (1) bagemihl (1) bagó (1) bajnai (10) bakáts (1) bakó (1) balassagyarmat (1) balaton (2) balatoni (2) balavány (1) balázs (2) balczó (10) balikó (1) bálint (1) balla (1) balog (2) balogh (2) balsai (1) bana (1) bandó (1) bándy (1) bank (70) bankrendszer (1) bara (1) baranyay (1) barcs (1) bárd (1) bárdok (1) bárdos (2) barings (1) báró (1) bartók (1) bartos (2) bartus (2) bátorfi (1) batthyány (3) bauer (3) bayer (6) bbc (1) becsó (1) bede (1) békés (1) bélaság (1) belénessy (1) belga (2) bencsik (4) béndek (1) bene (2) benedek (1) benkő (2) benzin (13) berecz (1) bereznay (1) berija (2) berkesi (1) bertalan (1) bertha (2) bertók (1) berzeviczy (1) berzsenyi (1) bessenyei (1) bethlen (1) biden (1) bige (1) bilderberg (1) bíró (4) birodalom (1) bíróság (1) biszku (18) bitay (1) bkv (1) blaskó (4) blog (3) blunt (1) bmw (1) Bochkor (1) bocskor (1) bodoky (10) bodrogi (1) bogár (6) bogdán (2) bokor (1) bokros (5) bölcskei (1) boldizsár (1) boldoghy (1) bolgár (1) bologna (1) bombagyár (1) bonafarm (1) bono (1) borkai (1) borókai (1) boros (5) boross (2) boruzs (1) bosnyák (2) bőtös (1) botul (1) brádi (1) brády (6) Bremgarten (1) brenner (1) brezovics (1) bródy (2) bubla (1) budaházy (12) budai (5) budapest (1) bugár (1) bűn (38) búr (1) burány (1) burma (1) bush (2) buza (1) buzánszky (1) carlin (1) Casablanca (2) cegléd (1) ceglédi (1) ceta (1) chaplin (1) Charlie Hebdo (1) che (2) chikán (1) chomsky (1) cia (1) Cicciolina (1) Címkék (7) ciprasz (1) citadella (1) clark (1) colbert (1) coolidge (1) corrie (1) corvinus (1) csalad (10) csángó (1) csányi (13) császár (1) csecsen (1) cseh (15) csendőrség (1) csengey (1) csepel (2) csepreghy (1) csepregi (1) cserdi (1) cserháti (1) csernus (1) csetnik (1) csiba (2) csintalan (1) csipes (1) csiszár (1) csizmadia (1) csókay (2) csonka (1) csontos (2) csoóri (5) csurka (6) cukor (1) czeglédy (1) czeizel (1) czene (1) czettler (1) czike (11) czomba (1) c kategória (63) dajcs (1) Dallaire (1) damm (1) dán (2) dancsó (2) dániel (2) dan reed (1) daróczi (3) darvas (2) debrecen (3) délvidék (2) demcsák (1) demeter (2) demján (2) demokrácia (5) demszky (12) dénes (2) dés (1) deutsch (3) devizahitelesek (10) dézsi (1) dézsy (2) dienes (2) dietmar (1) Dieudonné (1) Digest (1) diktatúra (1) dk (1) dobay (1) dobozi (2) dobrai (1) dobrev (1) dodik (1) dojcsák (1) doku (3) dombóvári (1) donáth (1) dopping (1) dörner (5) dorosz (4) dotoho (1) dózsa (3) drábik (8) draskovics (2) dr morvai krisztina (27) dudits (1) dunaszerdahely (1) dúró (4) dzsudzsák (1) eccleston (2) eger (1) egervári (1) egészség (19) Egyesült Arab Emírségek (1) egyház (2) Egyiptom (3) egyiptom (4) együtt (1) elcoteq (1) élelmiszer (1) éliás (1) elitposzt (80) elnökség (4) elvis (1) ember (14) endre (2) endrésik (1) ensz (1) eon (1) eörsi (6) eötvös (1) ép-kar (1) erdély (7) erdő (2) erdogan (2) erdős (2) erőss (1) érpatak (2) ertsey (5) erzsébet (1) ésik (1) Esperay (1) esterházy (6) eszenyi (1) eszes (1) esztergom (7) eu (50) europai (4) everest (1) evola (1) Fábián (2) fábián (1) fabricius (1) fábry (3) facebook (5) fagyálló (1) faludy (1) falusi (1) farage (4) farkas (2) fazekas (2) fehérlófia (1) fehér kenyér (1) fekete (4) feketejános (4) fekszi (1) felcsút (1) felcsuti (1) felvidék (1) fenyő (1) ferenczy (1) ferihegy (1) ficsor (1) fidesz (369) film (106) filó (1) fischer (4) flaisz (1) fliegauf (1) flier (1) fodor (5) földes (1) földesi (1) földvári (1) forditas (1) forrai (1) francia (8) freedman (2) freud (1) friderikusz (3) friss (1) fülkeforradalom (1) fülöp (3) gábor (1) gajdics (1) gál (3) galácz (1) galambos (1) galilei (1) galkó (1) garancsi (1) garas (1) gárer (1) gaudi (7) gay (1) gazdaság (14) gdp (2) gedeon (1) gelencsér (1) gellért (4) génmódosított (3) geotermia (1) gera (1) gereben (1) gerendai (2) gerendás (1) gergényi (8) gerő (1) geszti (1) gina (1) giró (1) glattfelder (1) glutén (1) gmo (1) göd (1) gőgös (1) gój (1) gömöri (1) göncz (3) gonda (1) goodfriend (1) görgey (2) gorilla (1) görög (5) gosztonyi (2) grant (1) grass (2) gróf (1) groó (1) gulyás (2) guyana (1) guyon (1) gyárfás (3) gyöngyösi (8) gyöngyöspata (12) gyóni (1) győr (2) györgy (1) györgyey (1) györgyi (1) győri (1) győrkös (1) gyulai (1) gyurcsány (23) gyurta (1) habán (1) habony (5) habsburg (1) hack (1) hadházy (7) hagyó (4) hajdu (1) hajdú (5) hajnal (2) hajós (1) halász (3) hamvas (1) hankiss (4) harangozó (1) hargitay (1) haris (1) harrach (3) hász-fehér (1) hatvany (4) havas (1) havasi (2) havros (1) haza (1) hazugsággyár (1) heffentrager (1) hegedüs (1) hegedűs (2) heim (1) héjja (1) heller (4) hellókarácsony (1) hende (1) herceg (1) herczeg (3) herczog (1) herényi (1) hering (1) hernádi (2) hetesi (2) híd (1) himnusz (1) hitel (4) hitgyülekezete (6) hitler (4) hoffman (2) hoffmann (3) hofi (1) hök (1) hold (1) hollán (1) holland (1) holoda (1) hóman (1) homoki (1) homoszexuális (10) Hőnyi (1) horn (4) hornok (3) hornyák (1) horoszkóp (1) horthy (36) horvát (4) horváth (16) hosszú (4) hrabovzsky (1) humor (94) hunvald (2) húsvét (1) huszár (1) huszti (1) huth (4) hutteritak (1) ideologia (4) idiota (2) igazság (3) igazságszolgáltatás (1) II. Erzsébet (1) iklad (1) illés (4) illiberális (2) illyés (1) ima (1) imf (3) incze (3) index (2) indoeurópaiak (2) infláció (2) inotai (1) ipar (2) ír (2) irak (3) Irán (2) irán (5) írnok (1) ISIS (6) iskola (20) Isten (1) isten (1) iszlám (6) ivády (2) iványi (2) izabella (2) izland (1) izrael (1) jakab (3) jáksó (2) jakupcsek (1) jámbor (1) jancsó (2) janet jackson (1) janics (2) jankovics (2) jános (4) janukovics (1) jány (1) jan kuciak (1) ján kuciak (1) járai (1) jászberényi (1) jászi (2) jegybank (1) jeles (1) jensen (1) jezsuita (1) Jézus (2) Jimmy Safechuck (1) jobbik (129) jobboldali (1) jog (1) johan (1) johnperkins (2) jones (1) jordán (1) Jordie Chandler (1) josip tot (1) jövő (1) jövőkép (1) józsef (5) judaizmus (1) juhász (8) julian (1) juncker (1) junker (1) juszt (1) kabai (1) kádár (3) kadirov (1) kaffka (1) kahn (1) kajászó (1) kakas (1) kaláka (1) kalifátus (2) kálium (1) káliumsó (1) kálmán (2) kaltenbach (2) kálvinista (2) kamatozású (1) kaminski (1) kánaán (1) kanada (1) Kancsendzönga (1) kányádi (3) kapitali (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) kapronczay (2) kapu (1) karácsony (12) karafiáth (1) karass (1) karinthy (2) kármán (1) károli (1) károlyi (7) kárpát (1) karsai (1) kásler (5) kaslik (1) kassai (1) kassák (1) kasza (1) Katar (1) katar (2) katrein (1) kaya ibrahim (1) kazincbarcika (1) kazinczy (1) Kazinczy (1) kdnp (32) kedvenc (69) kékfrank (2) kele (1) kémrepülő (1) kende (1) kennedy (2) kepes (1) képíró (2) kerdvenc (1) kerényi (4) keres (1) keresztény (5) kereszténység (8) keresztenyseg (30) keresztes (1) keresztúri (1) kéri (2) kern (1) kertész (8) Kesznyéten (1) kétfarkú kutya (1) kilián (1) kína (4) kincses (1) király (8) királyság (1) kisgazda (2) kisgergely (1) kishantos (2) kiskunhalas (1) kiss (3) klára (1) klebelsberg (3) klein (1) klímaváltozás (1) klub (1) knézy (1) kocsis (6) kóczián (1) koeman (1) kohászat (1) kóka (6) kóla (1) kölcsey (1) kollár (2) kolompár (2) koltay (1) komlós (1) komment (1) kommentár (1) kommunista (5) kommunizmus (2) koncz (2) kondor (1) kongresszus (1) konrád (5) kónya (3) konyár (1) konzerv (4) konzervatív (4) kopátsy (2) kopp (1) koppány (1) körmend (2) kornis (3) korona (6) koronavírus (2) korondi (1) kőrösi (2) korten (1) körtvélyesi (1) kósa (1) kossuth (2) kőszeg (2) kosznovszki (1) koszorús (1) koszta (1) kosztolányi (2) kóté (1) kötvény (1) kovács (9) kovalik (2) kővári (1) kövér (14) köves (1) kozenkay (1) közgazdász (2) közgép (2) kozma (1) krassó (2) krasznahorkai (1) krasznai (1) kratochvil (1) krausz (1) Krawiec (1) krím (3) krug (1) kuba (2) kubatov (1) kukorelly (3) kulcs (2) kulka (2) kultura (59) kultúra (1) kun (3) kuncze (1) kunó (2) kunszabó (4) kuruc (2) l. (1) labanc (2) laborc (3) lackfi (1) ladik (2) lakat (1) lakatos (2) lánczi (1) lanto (1) lantos (8) lányi (2) laogai (1) lascsik (1) lászló (3) latinovits (26) lator (1) latoya jackson (1) lauda (1) lázár (17) lazáry (1) leaving neverland (1) legszebb (1) léhmann (3) leisztinger (2) lendvai (2) lengyel (5) lenhardt (4) lenkei (2) lenkey (1) lepen (1) lépold (1) letelepedési kötvény (1) lévai (1) lezsák (2) Le pen (1) líbia (1) lipták (1) liszt (1) litván (1) lmp (55) lobbi (1) lomb (1) lomnici (2) london (1) lóránt (2) lovakrul (3) lovas (1) lovasíjász (1) lukács (3) M&Ms (2) Macaulay Culkin (1) mack (1) mackensen (1) maczó (2) madách (1) madár (2) madárirtás (1) mádl (1) mága (1) mager (1) magor (1) magvasi (1) magyar (13) magyarország (126) magyarorszag (2) magyarzene (1) Magyar Hang (1) makovecz (6) mal (2) maléter (3) malév (2) malina (2) málna (1) málta (1) mandela (2) mandiner (14) mann (1) mansfeld (1) márai (1) marcell (1) marianum (2) márki (1) Marokkó (2) Marrakech (2) martinovics (1) márton (2) martonyi (7) marx (1) matolcsy (4) matovic (1) mátra (1) matyi (1) máv (1) mdf (21) mécs (4) medgyaszay (1) medgyessy (4) média (8) media (6) megadja (1) meggyes (2) megyeri (1) mekka (1) meleg (1) merkel (6) mese (2) mesterházy (6) mészáros (8) metró (3) mezőgazdaság (12) mhm (1) michael jackson (2) mici (4) micimackó (3) microsoft (1) mihály (2) mihók (1) mikes (1) miklós (1) mindszenty (2) mirkóczki (4) miskolc (2) mítosz (4) mi hazánk (1) mma (1) mohácsi (5) Mohamed (2) Mohammed (2) mok (1) mol (2) molnár (3) momentum (1) monarchia (5) mong (2) monitor (1) monsanto (3) móra (1) morell (1) móricz (2) morszi (1) morvai (1) moszkva (1) moys (1) msz (1) mszmp (1) mszp (164) MTA (1) mta (2) mubarak (1) mugabe (2) müller (1) multikulti (6) mundruczó (1) murányi (1) musk (1) muszty (1) művészet (1) múzeumok (2) muzorewa (1) nacl (1) nádas (2) nagy (4) nagyatády (1) nagykőrös (1) nagy gergely (1) nánási (1) nav (3) navarro (1) navracsics (3) navracsis (1) negatív (1) nemes (1) német (14) németh (12) némethné (1) németország (5) nemzeti (4) neoliberalizmus (1) nép (1) népesség (1) ner (1) neverland (1) nigel (1) nobel (4) nógrádi (1) norvégia (1) nosztalgia (10) novák (13) nsa (1) nulan (1) nyáry (1) Nyékládháza (1) nyelv (3) nyelvcsalád (5) nyelvtan (5) nyemcov (2) nyerges (5) nyíri (1) nyitrai (1) nyugat (1) nyugdíj (6) obama (5) occisor! (13) ókor (1) ókovács (1) olaf (1) olaj (1) olajszőkítés (1) olajügyek (1) olasz (1) olduva (1) olduvai (1) olimpia (4) olvasó (1) onfray (1) ontológia (1) orbán (121) orbán kormány (1) ördög (1) orgován (1) origo (1) örmény (2) orosz (19) orvos (2) őstörténet (3) ostrom (1) oszama (2) osztie (1) osztolykán (2) otp (1) paizs (1) pakisztán (3) paks (4) paksy (1) palácsik (1) palesztina (1) pálffy (6) pálinkás (2) palya (1) panama (2) pándi (1) pap (12) pápa (1) papa (1) papademosz (1) papcsák (2) papp (3) parászka (1) paraszt (1) parks (1) parlament (4) parti (1) partizán (1) pásztor (1) pásztory (1) patai (1) patkány (1) patkó (1) patonai (1) paul (1) páva (1) pavarotti (2) pázmány (6) pécs (12) pécsi (5) pegasus (1) peled (1) pénz (9) pénzrendszer (1) perczel (6) perintfalvi (1) perjés (1) perkovátz (2) perzsa (2) Perzsia (2) peták (1) péter (1) péterfalvi (1) pethő (1) pető (2) petőcz (1) petőfi (4) petri (1) petró (1) picasso (1) piketty (2) pincebörtön (1) pincebörtönök (1) pintér (10) placebo (1) placebó (1) plutokrácia (1) poetapolitika (7) pogány (2) pogátsa (4) pokorni (2) polcz (1) polgármester (3) polgárőr (1) polt (7) pongrátz (5) popper (1) portik (1) pörzse (4) pősze (2) posztkommunista (89) powell (1) pozsgai (1) pozsgay (4) pozsonyi (1) pránanadi (1) prezi (1) princz (1) prohászka (3) prolikrata (45) prolisztokrácia (34) prózavers (1) pruck (1) pszichológia (2) publicisztika (4) puch (1) puch lászló (1) puskás (2) pusztai (1) putyin (6) puzsér (14) pyatt (1) quaestor (1) rab (1) rábaközi (1) rabár (3) rachel (1) rácz (2) ráday (1) radics (1) radio (1) radnóti (2) raffael (1) raffay (5) rahimkulov (1) rainer (1) rajcsányi (3) rákay (1) rákóczi (1) rákosi (2) ranitzki (1) rap (1) raskó (3) rasszista (1) rasszizmus (1) Readers (1) reagan (1) reakció (2) rédly (1) református (1) regnum (2) reichmann (1) rejtvény (1) rendőr (7) repülő (1) réthelyi (3) retkes (1) rétvári (1) revizio (1) rezesova (1) rezi (1) rezsi (1) rickman (1) rijád (3) rizner (1) rmdsz (1) rockefeller (1) rogán (10) röhrig (1) román (5) románia (3) ron (1) róna (3) roosevelt (2) rothschild (1) royalista (2) rózsa (1) ruanda (1) rubint (1) rushdie (1) ruttner (2) safik (1) sajtó (3) sajto (5) sáling (1) sándor (1) sápi (1) sarajevo (1) sarka (2) sárossy (1) Sátoraljaújhely (1) saul (1) schamschula (2) schenk (1) schiff (3) schiffer (15) schmidt (2) schmitt (10) sebestyén (1) sebő (2) sekielski (1) selmeczi (2) semjén (3) seregi (1) seres (3) seuso (1) shaw (1) sickratman (1) siemens (1) sikér (1) síklaky (1) sikó (1) simicska (15) simon (4) simonyi (2) simor (9) siófok (2) skrabski (1) skultéty (2) smith (1) snowden (3) (1) soltész (1) sólyom (4) somogy (1) sopron (1) soros (7) spanyol (3) spiró (3) sport (2) stadler (1) staudt (1) stefán (1) stefka (2) steiner (1) Stiglitz (2) stiglitz (1) stohl (6) storcz (1) strabag (1) stumpf (6) suchman (1) süle (1) süveges (1) sváby (1) svájc (1) svéd (2) svédország (2) sz (1) szabadkőműves (18) szabadpénz (1) szabó (12) szájer (1) szajlai (1) szakács (1) szakály (1) szalai (3) szalay (2) Szalay-Bobrovniczky (1) szamosvölgyi (1) szamuely (2) számvetés (3) szaniszló (1) szanyi (7) szarvas (1) szatmári (1) szaúd (4) szaúdi királyság (3) Szaúd Arábia (3) száva (1) szávay (1) századvég (1) szcientológia (4) szdsz (53) széchenyi (6) szegedi (7) szeivolt (1) székely (8) székelyföld (2) szekeres (1) székhelyi (1) szekszárd (2) szél (4) szele (1) Szelényi (1) széles (2) szemere (1) szemerey (1) szendi (2) szendrő (1) szent (5) szentencia (1) szentendre (1) szentkorona (1) szepesi (1) szerb (3) szerbia (4) szexi kenyér (11) szíjjártó (1) szijjártó (4) szilágyi (6) szilvásvárad (1) szilvásy (4) szima (9) színház (7) Szíria (2) szíria (5) szitka (1) szlovák (11) sznob (1) szó (1) szőcs (3) szodoma (1) szöllősi (2) szolnoki (1) szombathely (1) szombathelyi (1) szörényi (1) szotyori (1) szotyori-lázár (1) szovjet (2) szózat (1) szűrös (3) tab (1) takaró (2) takáts (4) tákos (1) tállai (1) tallér (1) tamás (3) tamáska (1) tanártüntetés (1) tánc (1) tánczos (3) tandori (1) tarlós (8) tárnok (1) tarr (5) társadalom (1) tarsoly (1) tasnádi (3) tasz (3) techet (1) technika (12) ted (2) téglás (1) tej (1) tejfalussy (1) tek (2) teket (1) teleki (1) telekom (1) telex (1) templom (1) tér (3) térey (1) terror (4) tesz (5) tétényi (5) tgm (2) thatcher (1) tibet (1) tikvicki (1) tímár (1) tisza (3) tiszavasvári (3) tíz (1) tmrsz (9) tóbiás (1) tőke (2) tőkés (2) tolerancia (1) toma (1) tomcat (1) torgyán (2) tormay (33) tornyospálca (1) törőcsik (1) töröcskei (1) toroczkai (10) toroczkay (3) török (5) Törökország (3) törös (1) tortenele (1) tortenelem (90) történelem (4) tóth (8) tóthkároly (2) trianon (9) trockij (1) trump (1) ttip (1) tudomány (8) tudomany (26) turbucz (1) turcsány (1) turner (2) túró (1) türr (1) tusup (1) tutsek (1) tv2 (5) ügynök (1) uj (1) ujhelyi (1) ujsagiras (2) ukrán (7) ungár (1) ungváry (4) unio (2) unvári (1) uruguay (1) USA (5) usa (69) usztics (3) Vácszentlászló (1) vadai (3) vágó (3) vajda (1) vajna (3) vajta (1) választás (1) valéria (1) vallas (16) vallás (11) valláspszichológia (2) vámos (1) vámosi (1) vámosszabadi (1) vanczák (1) vankó (1) várady (1) váralja (1) varga (9) varga-damm (1) várhelyi (1) várhidi (1) vári (2) várnai (2) várszegi (1) vásárhelyi (1) vass (4) vasút (2) vaszily (1) vatikán (1) vázsonyi (1) védegylet (3) veér (1) végh (1) vér (1) vérbíró (1) verdi (1) veres (1) verestóy (1) vers (224) vespa (1) veszprém (3) vida (2) video (37) víg (1) viktor (1) vilagrend (7) vilmos (1) vita (1) vitéz (1) vitézy (1) vizi (1) volner (11) vona (27) vona-szabó (1) vörösiszap (2) vörösmarty (1) vukics (2) Wade Robson (1) waldmann (1) walesi (1) weiszfeld (1) welsi (1) welszi (1) weöres (2) who (1) wiesel (1) wikileaks (7) wittner (5) witzmann (1) woodman (1) wtc (1) wu (1) ybl (1) zách (1) zach (1) zacher (1) zagyva (2) zaharcsenko (1) závada (1) zay (1) zeitgeist (1) zelnik (2) zene (163) zétényi (3) zichy (2) Zimbabwe (1) zimbardo (1) zold (37) zoltai (2) zoroasztrianizmus (1) zsák (2) zsanett (1) zsidó (3) zsidók (3) zsóri (1) zs kategória (249) zugló (2)

KKBK

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok. Térjünk mindannyian konszenzusra.

Üdv Mindenkinek!

2009.08.15. 19:34 | Pisze | 86 komment

Mostantól Én is a blog írója lettem és szeretném néhány előző írásomat bemutatni a digitusmedius.blog.hu-ról bemutatkozásként.

"bársonyos népírtás" kora a felvidéken

2009.07.27. 16:55 | Pisze |

 

Úgy tűnik a szlovákok a nyelvtörvény beiktatásánál nem állnak meg. Ján Slota újabb és újabb megmozdulásai a törvények általi magyar népírtást tűzték ki céljukul. Bár persze nem olyan látványosak és drasztikusak mint a Hitleri intézkedések, de eredményük és szellemiségük egy irányba mutat. Feltűnő a hasonlóság abban is ahogy ezt a nagyhatalmak tűrik, ahogy hagyták akkor a náci Németország megerősödését, úgy nézik most karosszékeikből a magyar kisebbség megalázását és asszimiláló elnyomását. Az EU passzivitását látva Slota és a radikális társai egyre nagyobb önbizalommal, gátlástalanul támadják a magyar kisebbséget, illetve aktuálisan a magyar földrajzi neveket.

A Ján Slota által vezetett Szlovák Nemzeti Párt (SNS) és Vladimír Meciar Demokratikus Szlovákiáért Mozgalma (HZDS) a februárban módosított tanügyi törvény ügyét már májusban az alkotmánybíróság elé akarta vinni, amiért a törvény megengedi, hogy a kisebbségi, így a magyar iskolákban használt tankönyvekben feltüntethetőek a magyar földrajzi nevek...

Ez már a sokadik nyílt támadás és ez minősíti a magyar külpolitika helyzetét. Olyan gyengének mutatkozunk, hogy még azért sem fáradnak, hogy törvények kis cikkejeiben, lassan, óvatosan menjenek a magyar nép ellen, nem, Ők nyíltan egyenesen, felvállalt módon akarnak eltaposni minket és Mi mindeközben szlovákiai kisebbségi napot tartunk ahol Bajnai szlovákul köszönti a megjelenteket...erre most mit mondjak, sírni volna kedvem és bele se merek gondolni, hogy a felvidéki honfitársaink milyen érzésekkel lehetnek az ilyen hírek után.

Egy csapásra nagymagyar

2009.07.20. 19:10 | Pisze |

 

A teljes szétmorzsolódás szélén táncol az SZDSZ, hála Istennek. Alapító tagjainak nagy része már kilépett, a megyei fejesek száma is erőssen megfogyatkozott. Nem rég megválasztott új elnökük, Retkes Attila, tett még egy gyenge kísérletet az elmúlt 20 év magyar politikai palettájának egyik legnagyobb gazemberének, nevezetesen Kóka Jánosnak, a pártból való kizárására, remélvén ezzel vissza tud nyerni 0,000000001%-nyi szavazatot, de Kóka úgy néz ki nem adja magát ilyen könnyen, sőt, ellentámadásba kezd.

Tudni illik, végső elkeseredésében, úgy döntött, hogy bármennyire is elvei ellen van, felszólal a szlovákiai magyarok mellett - a nyelvtörvény ellen, a hirtelen pálfordulás miértjére nem is fecsérelnék szót olyan egyértelmű.

Ez van kedves olvasók, a baloldal haldoklik, még tartják magukat a kormányban, hátha tudnak még pár milliárdot zsebre tenni maradék idejükben, a liberálisok kijátszák utolsó kártyáikat (kíváncsi vagyok mikor jön elő a melegek ügye) és hamarosan eljő a jobboldali európa korszaka. Boldogsággal és bizakodással töltenek el ezek a folyamatok és remélem ezek az érzések megmaradnak; megmaradhatnak bennem az egész korszak alatt.

"A tények makacs dolgok..."

2009.03.19. 19:34 | Pisze | 

 

 

Egy újabb diákverés híre járja az országot, most egy mp4-es lejátszóért folyt a harc. 3 roma vs 1 magyar volt a felállás, gondolom nem kell említenem kié volt a lejátszó. A gyereknek eltört az arccsontja és olyan súlyos koponysérülést szenvedett, hogy kettőslátása lett és kórházba kellett szállítani.

Nem baj a balliberális média majd szépen elegyengeti az ügyet, provokálta a gyerek szegény roma fiatalokat akiknek nem telik mp4 lejátszóra és csak saját önbecsülésüket védték. Már látom magam előtt Mohácsi Viktória roma felszabadítási élharcost amint súlyos szavakkal szájában és  világnyi fájdalommal az arcán kesereg a televízióban, hogy a magyar nép megkeseríti és ellehetetleníti a kissebbség életét.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hol vannak azok a békét és romák melletti kiállást nyílvánító celebek akik mondjuk a 2 meggyilkot roma temetésén a kameráknak feszítettek. Ne értsenek félre, nem mondom, hogy nem volt egy sajnálatos és elítálendő eset, de mély szomorúsággal és fájdalommal tölt el, hogy az európai újságok úgy írtak utánna a magyar népről mitha az rasszista módon kiközösítené a roma lakosságot és folyamatos terrorban tartaná.

Sajnálatos, hogy nem keresik meg azokat a vidéki kisvárosokban-falvakban élő megkeseredett embereket akiknek mindennapjait teszik tönkre a romák fosztogató, állati csordái.

Sajnálatos, hogy amikor kiközösítésről és elnyomásról beszélnek elfelejtik megemlíteni, hogy a Magyar Állam, a magyar adófizetők pénzéből, azon emberek pénzéből akik napi 8 órát dolgoznak, hogy eltartsák a családjukat, a roma családok támogatására évi 400-500 millió magyar forint megy el.

Sajnálatos, hogy ha az ember roma bűnözésről beszél száját ezer meg ezer jogvédő próbálja befogni, de mikor tényszerűen bebizonyosodik, hogy roma volt az elkövető mélyen hallgatnak.

Visszatérve az európai álláspontra. Bár minket tartanak rasszistának jól emlékszem, hogy néhány évvel ezelőtt amikor néhány romákkal teli repülőgép indult svédországba, a svédek olyan gyorsasággal váltották ki nekik a return jegyüket ahogy csak lehetett és már küldték is vissza Őket nekünk akár csak egy rosszul címzett levelet. Ők nem hülyék...

Summa summarum el lehet fedni "trükkök százaival" a valóságot, meg lehet téveszteni a közvéleményt, de aki nyitott szemmel jár az országban és figyeli az országban zajló folyamatokat azokat ilyen nyílvánvaló hazugságokkal nem lehet megetetni.

Ahogy a Csapd le csacsiban is oly bölcsen megjegyezték: "...a tények makacs dolgok..."

A bejegyzés trackback címe:

https://kkbk.blog.hu/api/trackback/id/tr131311685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.15. 19:58:29

helló:)
Tőkés László meg Romániára használta a békés népirtó szót...

a tények makacs dolgok Pelikán elvtárs.
nem a Tanúban volt?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.15. 20:01:12

a, beraktam egy more-parancsot, használd légyszi, tudod hogy kell?
a forráskódba egy more jelet (nem kelenik meg itt ha leírom úgyhogy ha kell majd emailbe elküldöm), és megjelenik a tovább gomb ott.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.16. 17:14:40

@Buzgómócsing: Pisze egy doktor!
úgyhogy úgy kell hívnunk hogy Dr. Pisze :)
milyen orvos vagy? általános orvos? sebész?

Mócsing, majd te is megjelenítheted a bejegyzéseit,
(egy átmeneti időszak kell mindenkinek, amíg kiderül h megbízható a társunk, és csak aztán lesz előléptetve, amikoris ő maga is megjelenítheti a posztjait, és másokét is, akik alatta vannak a ranglétrán.
én vagyok a "király", csak én tudok előléptetési rangot adni! :D
erre még egy kormányzó se képes.
a vitézi rang meg nem számít, az nudli.

Teq 2009.08.16. 18:20:13

meg nem orvos, csak annak tanul :D
olyan mint egy zigota... meg barmi lehet belole

Pisze 2009.08.16. 18:20:38

nem még csak orvostanhallgató vagyok:), de ha már így kérdezed a szívsebészet felé tendálok:)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.16. 18:59:47

@Pisze:
Légy üdvözölve!
Ha jó orvos leszel, majd nálad műttetem magam. :-))
WPW-s vagyok. Három éve akartak a katéterezni, de nem volt hozzá kedvem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.16. 19:04:00

@Teq: zigóta:DDD

te jössz ide?;)

@Pisze:
szívsebészet, mint az a pécsi, ősmagyar professzor, hogy is hívják? nem akartok írni róla? jelentős embernek tűnik. szívesen olvasnám.

@Mr Falafel: ne ám vmi bajod legyen :(

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.16. 19:08:40

@tesz-vesz:
A WPW-szindróma egy szívritmus-zavar. Velem született, nem veszélyes. Gyakorlatilag észre sem veszem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.16. 19:45:53

@tesz-vesz:
Ezt az orvostól kérdezd, ő erőltette. Mivel renszeresen sportolok, és meglehetősen aktívan, nem jön elő sűrűn. A doki szerint, ha leállok az edzésekkel, hamar eljöhet az idő, amikor kénytelen leszek befeküdni egy klinikára.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.16. 21:03:53

Örülök, hogy elkezdett a csapat erősödni, mert a srácok írásait a DIGITUS-on már régóta figyelemmel kísérem (bár kevés kommentet látok, ami félszegen arra utal, hogy sokan nem látják még őket)(de ne legyen igazam!), és tetszenek az írások.

Remélem, sikerül úgy "megcsinálni" ezt a blogot, ahogy az álmaidban van, kedves tesz-vesz, és ha gondolod, szívesen segítek külalakkal, sablonnal, bármiféle ötlettel, kérdéseidre válasszal, zavarj csak nyugodtan!

Nekem ugyanolyan fontos egy látogatott blog, mint a sajátom, ha az igenis baráti blog! :-)

Hajrá, srácok!

Pisze 2009.08.16. 21:28:35

@Tom Bobb: Köszi Tom, jólesnek a szavaid!
Ez a blog tényleg nagyon jó és sok színvonalas írást láttam rajta, de a külalakban tényleg segíthetnél egy kicsit, hogy áttekinthetőbb legyen és szebb, bár gondolom tesz-vesznek is vannak törekvései ez ügyben mert írt róla Nekem, de a segítség és az új ötletek mindig jól jönnek!:)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.16. 22:17:58

Usian Bolt földönkívüli!

@Pisze:
Azért azt sem árt szem előtt tartanunk, hogy mások véleménye szerint ez blog egy széljobbos, nemzeti radikális, antiszemita blog. Bizonyos körökben privát levelezésben köpködnek minket.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.16. 22:38:53

@Mr Falafel: Bocs, hogy ebbe is belepofázok, de mindhárman (mindannyian) tudjuk, hogy ha valaki ma mást mer mondani, mint amit AZOK meg EZEK hallani akarnak, akkor az rögtön antiszemita (he-he), radikális (ha-ha), szélsőjobbos (hi-hi), és ebben az a vicc, hogy azt sem tudják, mit beszélnek.

@Pisze: Amennyiben határozuott ötlet merült fel sablont érintően, és elakadtok a kivitelezésben, kérdezzetek - nagyon sok éjszakám ment rá pölö az AGYMOSOTT-ra, hogy úgy nézzen ki, ahogy!

Még jó, hogy segítek! Ne sértegess! :-)

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.16. 22:39:26

@Pisze: Az áttekinthetőség pedig NAGYON fontos lenne, mert most sok a szöveg a két oldaldobozban.

Buzgómócsing 2009.08.16. 23:06:09

@tesz-vesz: Köszönöm az előléptetést! Ezek szerint a saját cikkeimet is megjelentethetem már? ;)

Korrigálok: Helló dr. Pisze!

Pisze 2009.08.17. 08:30:11

@Mr Falafel:
Ezekkel a dolgokkal már az előző blogomban is találkoztam, vannak ilyen emberek, sajnos nagyon sokan, akiknek a liberális média a fejébe ültette, hogy a cigány kérdésről beszélni fajgyűlölő, a magyar értékeket szeretni; követni szélső jobboldali.
Ezekkel az emberekkel folyamatosan harcoltunk a különböző posztok során, de sosem tudtak megrendíteni a hitemben, véleményemben mert teljes szívemből érzem, hogy azok igazak és nem egy kizsákmányoló, butító hatalom termékei.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 15:27:39

@Mr Falafel: kik mondják? antiszemita? szélsőjobbos? nane! ki ekkora marha?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 15:29:15

@Tom Bobb: most jó lett a linked a béka blog-ajánlóban. lehet hogy az indexesek segítettek. :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 15:39:12

@Tom Bobb: dehát az oldaldobozokat nem kell nézni, egyszer elolvasta valaki, akkor már tudja mi van ott.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 15:41:11

@Buzgómócsing: igen és másét is.
de most mit kacsingatsz?:D
csak nehogy törlöjetek valamit, az a halálom, adminba egymás mellett van a szerkesztés meg a törtés.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 15:52:38

ha antiszemiták lennénk egyből nem is raktam volna ki Radnóti versét

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.17. 16:57:20

@tesz-vesz:
Tegnap kerestem egy régi posztomat a Tea-körön. Amióta az ominózus "bezárunk, de előbb elküldünk a picsába" üzenetet kaptam Loxontól, nem jártam arra. Sajnos felfigyeltem az utolsó posztra, amelyben Grift, a "nagy" /muhahaha/ Grift úgy emleget engem, mint diverzánst, mint trójai falovat, aki valahogy befurakodott az intellektuálisan felsőbbnek számító körökbe, és ott valami aknamunkát végeztem. Ma a Gasper nevű kommentelő egyenesen arról beszél, ha Oli bácsi nincs résen, miattam vége lett volna a Tea-körnek, mert én szétvertem volna.
Nos, anno Loxon hívott meg. Habár nem teljesen az én világom, de nem tettem a lábam az asztalra a teázóban. Talán 3-4 posztot írtam összesen. Végül az utolsó, a Tormay Cécyle-ről szóló kiverte a biztosítékot. Ezt követően rúgtak ki. Ami még belefért volna, de az, hogy privátban gyűlölködnek, kicsit erős. Szerintem benne lehet az is, hogy "valaki" az én stílusomban elég szépen osztogatta őket a Reakción. Én rád tippelek. Nem haragszom, ha így van, tudom, hogy rühelled őket. Annyi volt a gond, hogy én megígértem, hogy nem fogom fikázni őket sehol. Amikor a másodnickemmel csörtéztem velük, - mindannyiszor Tevvton kezdeményezésére - a vulgáris kifejezéseket szándékosan mellőztem. Elvártam volna tőlük, hogy privátban megkérdezzék, miért csesztetem őket, ha egyszer megígértem, hogy nem leszek paraszt velük. Elmondtam volna, hogy nem én osztom őket, hogy nem akarok ártani nekik. Nem tették. Helyette gyártottak egy elméletet, amely szerint én ezer nick-kel diverzálni akarom a hátsójukat. Persze, ki mint él, úgy ítél. Főleg, hogy Oli bácsi, a közismert sémita szartróger szava nekik többet ér, mint az enyém. Ha mindezt a kirúgás módjához hozzácsatoljuk, nagyon méltatlannak érzem a Tea-kör szelleméhez, amelyet én soha, egyetlen mondattal sem sértettem meg, sem szándékosan, sem akaratlanul.
Ők kineveztek engem első számú közellenséggé, és jól a képbe illik nekik, hogy pont veled fogtam össze, a másik büdös nácival. Olvasnak minket, és acsarkodnak. Érdekes fejlemények elé nézünk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 17:46:48

@Mr Falafel: "ha Oli bácsi nincs résen" ha ezt komolyan gondolják elmebetegek, de szerintem csak vicceltek, azt olvastam: ők is lenézik Olikát, ennyire nem lehetnek hülyék. kár hoyg nem reklámoztad valahogy az oldalunkat, pár olvasó megtapasztalhatta volna az igazi konzervet. a jobbosokot, és nem a műmájer gigerliket.

"az én stílusomban" a te stílusod nem az én stílusom, az én stílusom az az én stílusom :) én már évek óta nem bírom elviselni a hülyéket. :)
emlkékeszem tölgy egyszer mintha nekirugaszkodott volna, hogy kikezdje a konzervemet, de mikor nyíltan rákérdeztem, hogy "tessék! miért nem vagyok én konzerv?" akkor gyáván megfutamodott. biztos nem volt kéznél egy nícse idézet.
hát de könyörgöm: milyen konzerv az aki nem vezsi észre a reakción hogy ostoba, libsi, pártkutya társaság? az nem is konzerv, nem is jobbos, aki ilyet nem vesz észre.

"Oli bácsi, a közismert sémita szartróger szava nekik többet ér, mint az enyém" hogyhogy többet ér? sejtehettem volna hogy zsidó. tipikus zsidó módszerrel él, a b*dös fattya.

nézted az órát, nem túl gicsses, nem ízléstelen? Szent István aláírás alatt az volt, de ott fent eggyel jobb. először kicsit zavaró volt, mintha sürgetne állandóan a másodpercmutató:)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.17. 18:06:00

@tesz-vesz:

"Gasper írta...
Mindazonáltal Griftnek tökéletesen igaza van a trójai Falafeleket illetően! Vigyázzanak az ilyen diverzánsokra, amennyiben folytatják a blogot.
Pláne hogy ezt az offenzívát is egy autszájdernek, azaz Oli bácsinak kellett lelepleznie. "

Offenzíva, érted?!!!!

Az órával nincs baj. Tom Bobb ötleteit át kéne gondolni. Szerintem a malacmews-szenzor blogkettőssel is jóban kéne lennünk. Szerintem Sün malac jó arc.
Továbbra is szorgalmaznám, hogy üljünk le egy kávé/sör mellé, hogy összehozzunk valami stratégiát. Már elég sokan vagyunk ahhoz, hogy egyeztetés nélkül tudjunk működni. Hülyeséget beszélek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 18:20:39

@Mr Falafel: ezek hülyék, milyen leleplezés? hogy azt mondta, oli h Tormay meleg? inkább másról van szó. oli hozzátud férni olyan adatokhoz, amikhez más nem: tudta a koromat. majdnem pontosan, tán az mszp szerverénél dolgozik, vagy az indexénél.
valamit tud rólad is.

a malacokat nem ismerem, majd beszélünk velük,
a stratégiát küldd el ímélben

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 19:35:05

@Mr Falafel: nézd milyen szép blogot találtam, szép a fejléc
nem is nézted meg a jövő elkezdődött írásomat? nem láttad vagy nem is jó?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.17. 20:20:55

@tesz-vesz:
Nem tudom, mit gondoljak. Az én adataim nyilvánosak. Ott az iwiw, oszt lehet köpködni. A Tea-körbe csak Biomechanoidként írtam, az volt az eredeti nickem. Amikor Turul tiltott egy időre a REakcióról, akkor volt két nick (Ravasz Cugel és Wahari), amivel ökörködtem. De hogy én bármilyen offenzívára is készültem volna, az nagyon nagy ökörség. Aki ilyet gondol rólam, az egyszerűen nem elég intelligens. Én nem akarok sunnyogni, cselezni, én a pofájába mászok mindenkinek, ha akarok valamit.
Oli bennfentessége egy lófasz. Ha ő terjeszt rólam hamis állításokat, szétrúgom a seggét... de nem a virtuálisat.

Na, ez a blog architektúra nem rossz!

Alfőmérnök 2009.08.17. 21:23:08

@Mr Falafel:
Én azt hiszem, Grift azóta néz rád görbén, mióta a nagyszüleidről meséltél. Persze lehet, hogy tévedek. Tény, hogy kissé paranoid a gyerek. Mindemellet engem szórakoztat a stílusa.
Az viszont meglep, hogy Loxon ilyet írt.
Az a furi, hogy ők is belátják, hogy jókat szórakoznak a kommentjeiden, közben meg ilyeneket írnak, hogy faló meg diverzáns...

Buzgómócsing 2009.08.17. 21:47:06

@tesz-vesz: Oksa, majd figyelek. A kommenteknél moderálok mindig majdnem a válasz helyett...

Egyébként meg tikkelek, mint Kádár. ;)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.17. 22:29:21

@Buzgómócsing: hú, akkor lefokozlak.
ne moderálj! :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.18. 07:33:21

@Alfőmérnök: @tesz-vesz:
Nehezen tudom elhinni, hogy a zsidó származású nagyszüleim miatt orroltak meg. Mint említettem, a Tormay poszt után bolydult fel a méhkas. Akkor jött Oli, és kezdett el engem atniszemitázni, meg hogy mindenhonnan ki vagyok tiltva zsidózás miatt. Loxon erre olyat írt, hogy a Tevvton javaslatára az a legfőbb kérdés, hogy engem eltávolítsanak a Tea-körből.
Én már korábban is jeleztem, hogy sok, most éppen konzervatív nagy magyarnak mutatkozó blogger nem az, akinek mondja magát. Én is bírtam Grift stílusát, de ma már csak úgy tudok rá gondolni, hogy egy imágó, semmi több.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.18. 09:45:50

@Mr Falafel: privátba antiszemitázott le?

nézd:
mukim.blog.hu/
milyen? neked lesznek fejléceképeid akkor?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.18. 09:58:29

@tesz-vesz:
Nem, nem privátban, hanem az "Oli bácsi megmondja a frankót" című performansz keretén belül.
Éppen írtam egy posztot, amiben szeretném a segítségedet kérni. Azt szeretném, ha az rész, hogy " promt zsidózás" rámutatna Oli bácsi ominózus írására. Valamint az "élettér-elmélet" pedig egy cikkre az élettér-elméletről. Én nem tudom, hogyan kell csinálni. Segíts megszerkeszteni a posztot. Az a címe, hogy "Holokauszt diploma". Mindjárt a szerkesztőbe teszem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.18. 10:08:37

Rákerestem az Oli bácsis linkre, de már nem engedi látni, amit oda írt. :-((

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.18. 15:43:19

@Mr Falafel: mi a link?

a szereksztőben meg úg ykell, hogy kijelölöd a részt ami kel neked a szövegben. itt a promt zsidózás-t, és van a szekeztsőnben egy kcsii láncszemecske, katt rá, megjelenik egy ablak és oda bemásolod a linket.
ennyi

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.18. 15:46:37

@Mr Falafel: valószínű hamarosan jó lesz a link, most szerintem vmi karbantartás van, mert az alap blog sem müxik.
nem másoltad ki? érdekelne mit írtak rólad

Alfőmérnök 2009.08.19. 09:13:22

Egész jó az új fejléc, vagy mi.
Még mindig egy kicsit átláthatatlan a dolog szerintem, persze lehet, hogy egy blog esetében ez normális, nem értek hozzá. Nem lehet (elvileg) valami menü-féleséget csinálni és tematizálni a bejegyzéseket?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 17:55:27

@Alfőmérnök: bocs, de mi az átláthatalan? baloldalon a Szent István ellenjegyzésig kell nézni, jhobb oldalon meg az egészet.
miylen menüre gondolsz? ezt most nem értem?

tematizálni a bejegyzéseket? akkor oda a szabadság, korlátok közé kényszerítenél minket?:) amellett hogy nem értem mire gondolsz tematizálás mellett, legyenek gazdasági hírek vagy mi?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 17:56:05

@Alfőmérnök: dehát egyébként meg csak a közepét kell nézni

Alfőmérnök 2009.08.19. 18:11:36

@tesz-vesz:
félreértettél, mert félreérthetően fogalmaztam. :)
Csak egy kicsit ömlesztve van a sok írás, nem nekem átláthatalan, mert én majd minden nap benézek, hanem annak aki idetéved - szerintem.
Tematizáláson csak azt érettem, hogy mondjuk a versek-zenék külön pakkba menjenek, az esszé jellegű dolgok szintén, stb. De lehet, hogy egy blognál ez nem így szokás, mondom, nem értek hozzá, csak felmerült.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 18:47:31

@Alfőmérnök: nyugodtan szóljatok, ha valami bajotok, kifogásotok van, én már túl régóta vagyok itt, nem tudom milyen elsőre.
nekem pl a reakcó rendszere elsőre nagyon zavaró volt, hogy két oldalsáv van egymás mellett. nem is kommenteltem ott az elején, a vastagbőr meg pont átlátható volt mert közepén volt alényeg, a két oldalsáv ott is sok, e mégis csak most néztem meg, mi van a vastagbőr bal oldalsávjában.
de mára reakción is megszoktam és nem zavar.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.27. 09:39:25

@Mr Falafel: „Tevvton kér(d)ésére”? Ilyet én nem írtam Magának. Tevvton volt az, akivel mérlegeltük, hogy maradnia kellene, sőt ő volt az, akivel anno meg akartuk hívni, és meg is hívtuk. Mostanában Tölgy is rákérdezett, haragszunk-e Magára. Nem haragszunk.

De hát Maga össze-vissza kavar, amint itt is látom. Mert szeret kavarni. Sajnálom, de ezek szerint tényleg jobb, ha nincs az „intellektuálisan felsőbbnek számító körökben”. (Brrr, nem erre szerződtünk.)

Képzelje, anno Oli bácsit is meghívtam, és ő megköszönte, majd elutasította a meghívást. De hogy ő vagy Gasper mondatai hatottak volna rám vagy a mi privát véleményünkre, az szimpla feltételezés, ami nem igaz. Pláne hogy Maga azt hiszi, fő-fő bomlasztónak, meg offenzíva-indítónak tartjuk. Ebben téved és félreértelmezte a szituációt.

Először is Maga evolucionista. Másodszor ateista. Ezzel eleve kiiratkozik a konzervatívságból meg az „igazi jobboldaliságból”. Harmadszor néha tahó — bocsásson meg. Ezt Maga is elismeri: „hogy én bármilyen offenzívára is készültem volna, az nagyon nagy ökörség. Aki ilyet gondol rólam, az egyszerűen nem elég intelligens. Én nem akarok sunnyogni, cselezni, én a pofájába mászok mindenkinek, ha akarok valamit.”

Elég intelligens vagyok, de nekünk ne másszon a „pofánkba”, mert egyrészt arcunk van, másrészt elég ahhoz beszélni, belemászni felesleges.

Töröltem posztjait, pont Tormay-átvételét leszámítva, mert hivatkozom rá. Szegény Koló (Isten nyugosztalja) tematice nem illett a blogra, meg a doppingról való elmélkedés sem, az evolucionista fantasy-részlet sem, és a „varázsló átkával” sem igazán tudtunk mit kezdeni, nyögvenyelős volt. Az igazat megvallva azt hittem, már elfelejtett minket, aztán egyszercsak nekilendült, amikor a hőn gyűlölt Reakcióról letiltották (mi a fenének azt olvasta, ha az nem tetszik Magának, jegyzem meg.) Az írásait azonban kimentettem egy külön blogba, amihez éppen hozzáférést kívántam biztosítani, hogy ne vesszenek el, annak ellenére, hogy azt mondta, nyugodtan töröljük azokat. (Küldök is hozzáférést, ahogy odajutok.)

biomechanoidtea.blogspot.com

Kezdet kezdetén azt írtam, meglátjuk, tudunk-e együttműködni. Megláttuk, és nem volt igazán gyümölcsöző ez a dolog, harag azonban nincs, és kommentátorok + Oli bácsi meg a falovat emlegetők véleménye azonban nem befolyásolt. Legfeljebb tréfából mondtam olyat, hogy Falafel helyett hívjuk meg Hamburgert. :>

Aztán azt írta, navigáljon-e másfelé. Azt írtam, kicsit sajnálkozva (ld. fentiek): navigare necesse est.

Szóval kár itt az isten háta mögött a porcelánokra rúgni a port egy nem létező ügy miatt.

A Reakció meg majd védi magát, ha akarja, ahhoz nekem sok közöm nincs.

@Alfőmérnök:
Továbbra is jókat szórakozunk Falafel kommentjein, amennyiben van szórakoznivaló azokon (nem mindegyik olyan vicces, na).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.27. 11:02:31

@Loxon: dehát mi volt a baj a Tormay írással? mert ugye ez volt avégső pont. amellett hogy nagyon érdekes, és megérthetjük belőle a kort, az akkori konzervatívok és hazafiak szócsöve Tormay.

"Maga evolucionista. Másodszor ateista. Ezzel eleve kiiratkozik a konzervatívságból"

ez igaz. az ateista nem lehet konzervatív, de fala nem is az, hanem liberális. nemzeti tán.
oli meg "se nem liberális" se nem konzervatív. leg mintha ezt írta volna
szerintem az se lehet konzervatív , aki elutasítja Tormayt, az nem lehet hazaszerető. nem lehet teljes mértékben hazafi. ez egy nagyon érdekes kérdés, pont ezen gondolkoztam a fidesz kapcsán, hogy a cionista lehet-e igazi hazafi, és úgy vélem hogy nem. már csak azért sem, mert az izraeliek népirtók, és a konzervnek muszáj vmi erkölcsiséget magára aggatnia, népirtókat támogatni - se hitlert, se perezt - pedig nem támogathat konzervatív.

"meg az „igazi jobboldaliságból” "

ezzel nem értek egyet.

"kár itt az isten háta mögött"

ez igazán kedves magától
várjon csak? nem maga mondta falára hogy tahó?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.27. 11:56:33

@tesz-vesz: Ateista vs. liberális? Ez nem ellentét, nem is egy kategóriáról van szó. Ilyen értelemben mi is liberálisak voltunk, hogy elfogadtuk Falafel úr ateizmusát (ő maga mondja ezt, nem én), és evolucionizmusát. Jobboldaliság és konzervativizmus között eredetileg semmiféle ellentét nincs.

Mondom, a Tormay-írás ott maradt. Nem látja?

Az „isten háta mögött” arra vonatkozott, hogy nem tudunk róla semmit, hogy megy itt rólunk a vita. A „tahó” talán erős szó volt, bocsánat, de Falafel úr nem fukarkodik az efféle kifejezésekkel, így nem érzem indokolatlannak egyszer a fejéhez vágni, amikor éppen azt látom, hogy valótlanságokat ír rólunk.
De hadd ne kérjek Magától, kedves Tesz-Vesz, bocsánatot.

Én nem tudom, hogy Tormay Hitler-ellenes volt-e, abban az időben még a Times is Hitlert hozta címlapon mint az év emberét, fölösleges megvédeni őt utólag az „antiszemita” vádtól. Mindenesetre biztos, hogy a zsidó Szerb Antal és más zsidók szépeket és igazakat írtak róla, így a mai filoszemita károgástól is el lehet tekinteni.

tewton 2009.08.27. 12:04:44

@Mr Falafel:
"Amikor a másodnickemmel csörtéztem velük, - mindannyiszor Tevvton kezdeményezésére - a vulgáris kifejezéseket szándékosan mellőztem."

1. Az én kezdeményezésemre? mikor? hol? (milyen nickkel)? lehet, hogy hülye vagyok (vannak erre utaló jelek), de nem tudom, mire gondol. Nem kever valakivel?
2. semmiféle "kitiltását" nem kezdeményeztem. nem a stílusom amúgy se az ilyesmi. Kifogásom a Tormay-cikkel kapcsolatban az volt, hogy túl hosszú és húzni kellett volna.
3. "Ők kineveztek engem első számú közellenséggé" -- ez fájó általánosítás. Biztos mindenkinek megvan a véleménye (vagy nincs), de ilyesmi szóba se jött. ilyesfajta közösségi döntések nem jellemzőek. már amennyire én látom.
4. "Főleg, hogy Oli bácsi ... szava nekik többet ér, mint az enyém." ne általánosítsunk itt se, Oli bát se értékeljük ennyire fel. Biztos fontos figura, de sokan vannak olyan felszínes arcok, akiknek nem annyira fontos. Nekem sem.
5. Wahari? Óbazz. Az Maga volt? Pfff. Egyszerűbb lett volna, ha Mr. Falafelként beszél. De Falafelt én respektálom, W meg egy nyominger volt (ahogy homályosan emlékszem).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.27. 18:29:15

@Loxon: "ateista vs. liberális? Ez nem ellentét"

de, ez ellentét. vallásos nem vallásos, istentelen.
ez ellentét, de mindegy is, nem értem hogy jött ez ide. azt mondtam, aki nem vallásos, az nem lehet konzervatív.

"Tormay írással? mert ugye ez volt a végső pont." én meg ezt írtam, nem látja?
én egyébként nagyonsokmindent látok.

nem, nem: nyugodtan lehet mondani hogy tahó, ha vlaki az, akkor az, ez van. a butákkal és aki nem érdemli meg, én se vagyok kedves, ilyenkor lehet rám is mondani hogy szemét vagyok, bunkó stb.
bár remélem megfigyelte, hogy én indokolatlanul sosem vagyok udvariatlan. mindig próbálok korrekt lenni.

"De hadd ne kérjek Magától, kedves Tesz-Vesz, bocsánatot."
miért? lenéz? :D

"és evolucionizmusát. " miért? mi a probléma ezzel az evolucionizmussal? Az Evolucionizmust felhozni, mint tényezőt egy politikai ideológia eldöntésénél, egyelőre eléggé szőrszálhasogatónak tűnik.

" megy itt rólunk a vita". csupán beszélgetés, ez nem kavarás :) az még reméljük nem tilos.

én nem védem Tormayt, a Horthy c posztnál el is mondom a véleményemet róla, ill. a num. claususról.
ez alapvető a nemzeti oldalon. az akkori kor, az akkori volt, a mai meg a mai....
ne hinném hogy antiszemita volt, egyszerűn kimondta amit látott, a lenin-fiúk mind zsidók voltak, a komm.ták többségében mind zsidók voltak, azért mert kimondja az igazságot, attól még nem lesz vki anitszem. ő ezért azt vonta le, mint mi sokan a nemzetijobb oldalon: a zsidók közt termékeny volt a kommunizmus.
kimondani hogy az ávh-ban nagyonsok zsidó volt, ez nem antiszemitizmus úgyszintén

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.27. 18:30:41

@tewton:
Akkor még nem tudtam, hogy a Falafel nick műxik, elvégre Turul kitiltott. Gondoltam, akkor leszek egy kicsit libbancs. Nem szeretnék abba hibába esni, mint Grift, nincs üldözési mániám, csak olvasgattam. Trójai faló és diverzáns voltam egyesek szerint.
Tölgy biztosan tudta, hogy Wahari is én vagyok. Neki korábban elárultam, hogy a blogolgatás nekem többnyire szerepjáték, szórakozás. Arra következtettem, hogy Tölgy mindenkinek elmondta a Tea-körben, én vagyok Ravasz Cugel és Wahari. Erre enged következtetni a kwawanyamu nick megjelenése, aki a piaroák hite szerint Wahari felesége volt.
Nem kérdés, kaptam tőled bőséggel, de egyszer sem válaszoltam vissza falafelesen, mert akkor úgy tűnhetett volna, hogy megszegem az ígéretem, amit Loxonnak tettem a "Tormay apropóján" posztban.
Szerintem lecsengett ez az ügy. Én tartom magam az ígéreteimhez, a többi meg majd kialakul.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.27. 18:34:18

@tesz-vesz: "ateista vs. liberális? Ez nem ellentét"

de, ez ellentét. vallásos nem vallásos, istentelen.

ezt elolvastam. bocsánat, én vétkem.
a liberális helyett vallásost olvastam, túl gyorsan olvasok.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.27. 19:07:55

@Loxon:
No igen, a szemantikai problémák. És most is.
Másrészt totál fölösleges magyarázkodni, a kommentek ott vannak. Bizonyára félreértettem néhány dolgot. Ahogy Önök is. Tewtontól elnézést kérek ezúton is! Oli és Gasper avasszagú tevebaszók, az ő véleményük nem számít.
Egyébként azért szeretek olyan helyeket olvasni, amelyek ideológiájával nem értek egyet, mert falafelként ilyen helyeken tudok viselkedni. Vulgáris, provokatív - mondhatja bunkónak, ha úgy jobban tetszik - stílusom kiváltja a kellő reakciókat, amelyekre hajtok. Falafel nem dr. Hegedűs Béla, 41 éves, nős férfi, akit kötnek társadalmi konvenciók. A polgári életem van olyan izgalmas, hogy ne kelljen megjelenítenem saját személyiségemet a virtuális világban. Lehet ez másoknak visszatetsző, de ez vagyok én. A Reakció azért jó, mert tényleg liberálisok, és adnak a szólásszabadságra, eg elég sok hülye ár oda.
Most ide vackoltam be magam, és többet jövök ide olvasni, mint a Reakcióra vicsorogni. Kell egy bázis, egy biztonságos öböl. Tesz-vesz-szel meg ráadásul sokban hasonlítunk. A blog is fejlődik.
Nem vagyok a harag híve, a sértődöttséget sem tartom sokra. Legyen békesség!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.27. 19:14:34

@tesz-vesz:
Nem is vagyok istentelen, csak a keresztény dogmában nem hiszek. A teremtőben feltétlenül hiszek.
Liberális is úgy vagyok, ahogy humanizmus korában megfogalmazott legfőbb emberi értékek védelmét elsőredű feladatnak tartom. Sajnos sok konzerv nem hajlandó tudomásul venni, hogy a liberalizmus elsősorban a konzervatívizmusba olvadt bele. Ez a folyamat száz éve lezajlott. Önálló liberális irányzat nincs, csak egy erőszakkal fenntartott fikció. Keynes-t sokan csak közgazdásznak tartják, pedig filozófiai indíttatású írásait kéne inkább olvasni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.27. 19:23:49

@Mr Falafel: az istentelen t úgy értem hogy nem valllásos

"a liberalizmus elsősorban a konzervatívizmusba olvadt bele"

ezt hogy érted? mert itt jelenleg a jobboldal a progresszív, a szabadságjogokért küzdő stb, így? mert ez akkor igaz.

és mi van már ezzel az evo.-val?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.27. 19:26:22

@Mr Falafel: békesség."

akkor bbjnicket kéne még meghívni ide :) az nagy békepárti
én meg békapárti vagyok

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.27. 20:22:55

@tesz-vesz:
"A liberalizmus kezdettől fogva kijelölt egy privát szférát (beleértve lelkiismeretet, családot és véleményt), amelybe a kormányzatnak nem szabad betolakodnia. A liberális társadalmi rend különféle alapjogokon és szabadságjogokon-kiváltságokon alapul, mint például a habeas corpus, a gondolat és vélemény szabadsága, a sajtószabadság, a gyülekezési szabadság, a helyváltoztatás szabadsága, a tisztességes (törvényes) eljáráshoz való jog, a politikai részvételi jogok stb., és elkötelezett az alkotmányosság mint a jogilag korlátozott kormányzat irányában. A liberális demokrácia olyan minősített vagy feltételekhez kötött demokratikus társulás, melyben a "közakarat" jogokkal és alkotmányos eljárásokkal körülhatárolt, másfelől a kisebbségeket több módon védelmezik a többségi döntésekkel szemben, vagyis a 'többség zsarnokságától'. Az alkotmányos demokrácia ezen univerzális formája a nyugati világban mindenütt elterjedt."
Ebben minden benne van.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.27. 20:29:17

@tesz-vesz:
Az evolúció egy tettenérhető jelenség mind makro, mind mikro szinten. A Föld nem hatezer éves, legalábbis a mi időszámításunk szerint. Az istenit meg nem ismerjük. Ahogy azt sem tudjuk, hogy neki a hatodik nap mennyi földi időt jelent. Mivel Ő egy időn kívüli lény, lehet, hogy nekünk évmilliókon át tartott, amíg kísérletezgetett a "tökéletes" emberrel, neki viszont csak egy napnak tűnt. Ez meg megint ott sántít, hogy Isten nem mérte az időt, nem volt rá szüksége. Éppenséggel a relativitás elmélete vezet vissza minket arra az útra, hogy a világmindenség létezése mögött egy magasabb szellemi erőt és akaratot sejtsünk.

tewton 2009.08.27. 20:45:07

@Mr Falafel:
ö ö ö ... nem, Tölgy nem mondta el a dolgot, nekem meg nem jutott volna eszembe :)
úgyhogy őszintén idegesített a karakter, olyan hitelesen-tipikusan sárdobáló-blogos arcnak tűnt :)
hahaha!

semmi gond, nincs harag, peace :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.28. 09:34:16

@Mr Falafel: értem, de akkor ez ugyanúgy vonatkozhat a normális szociáldemokatákra is. pl Angliában csak van olyan

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.28. 09:42:10

@Mr Falafel: és Loxon szerint hogy jön ide a jobboldaliság?
az evolucionizmushoz?

én azon szoktam ámuldozni, hogy a világegyetem végtelen-e?
mégis hogy lehet végtelen? a végtelent nem lehet emberi ésszel felfogni.
de hogyha nem végtelen, akkor van határa, és akkor azon kívül mi van?
mindegy...
nem megyek bele, mert megőrülök.

az viszont nagyon úgy tűnik, hogy minél jobban fejlődik a tudomány, minél többet tudunk a világról, annál közelebb fogunk kerülni Istenhez. ez már számomra is feltűnt.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.28. 16:53:55

@tesz-vesz: A jobboldaliság és az evolucionizmus don't match.

A végtelent nem a tudomány találta ki, és nem a tudomány fogja leírni sem (egyáltalán nem is lehet leírni). Istenhez bármely korban „közel lehet(ett) kerülni”.

Már csak ezért sem áll meg az evolucionizmus és a progresszió tételezése, ha következetes akar maradni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.28. 17:33:04

@Loxon: én értetttem már az először is h "dont máccs"

de azt kérdezem immár 2x-ra, harmadszorra, hogy miért is dontmáccs?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.28. 20:55:05

@Loxon:
Hát éppenséggel a fogalmaink emberi produktumok. A végtelen, mint fogalom, emberi termék.
Az evolúció csak az időközönként meghátráló egyházak szerint nem létezik. Az evolucionizmus olyan ördöglakat, mint Nietzsche liberalizmusa. Az evolucionizmus akkor veszélyes, ha kérlelhetetlen materializmussal párosul. A materializmus az ősbutaság eszménye.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.29. 13:56:58

@tesz-vesz: @Mr Falafel: Az evolucionizmus mint fejlődéselmélet (nem mint genetikai mutacionizmus, ami nem evolucionizmus, csak annak nevezik) azt a szükségtelen prekoncepciót iktatja be, hogy Isten (vagy a Szellem vagy nevezzék akárminek) úgy teremt, hogy „fejleszt”. Ez feltételezné azt, hogy Isten vagy az Abszolútum ma jobban „megközelíthető”, mint korábban, és a jövő felé egyre jobban „megközelíthető” lesz. Ám erre nem hogy bizonyíték nincs, de az egyszerű gondolkodásban is megbukik. Az idő tartalma (a múlté éppúgy, mint a jövőé) relatívumok halmazata, soha nem lesz egy olyan ideális pont, ahol a tapasztaló egyszer csak a piedesztálra ér, vagy egy olyan sámlira, ahonnan már „könnyebben eléri Istent”, sőt. A relatívumok világába merülő élet sokkal inkább ahhoz vezet (főleg nagy és tehetetlen kollektívumok esetében), hogy a tapasztaló eltávolódik bármely igazán aktív transzcendentális törekvéstől.

Az, hogy egyszercsak passzívan (tehát elszenvedően) megtörténik velünk a teleologikus csoda, egy evolucionista agyrém, amely az emberi történelemre kivetítve a progresszionizmus: haladunk, haladunk, s egyszercsak elérjük a „Kánaánt”, vagy ha nem is érjük el, sokkal közelebb lesz. Minderre, ismétlem, semmiféle bizonyíték nincs, ellenkezőjére utaló jelek viszont bőséggel állnak rendelkezésre. (Már persze akkor, ha az ember figyeli ezeket.)

Az, hogy az ember saját törekvéseiben képes az individuális „fejlődésre”, nem kollektivizálható és nem biológiailag továbbörökíthető dolog.

Ha Platónnak lesz egy fia, az nem lesz okosabb Platónnál, annak a gyermeke pedig még okosabb, és így tovább. Ha Arisztotelészt a XXI. században valahol kiadják x nyelvre fordítva, akkor a világ nem lesz Arisztotelészből jobban képben, mint Arisztotelész korában. De ez áll mindenre, a perecsütésről kezdve a malterkeverésig.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.29. 15:29:21

@Loxon:
Genetikai mutacionizums? :-)))
Vicces kis blődli.

A bibliában szereplő Isten cselekedeteiben antropomorfizált, és sosem absztrakt. Ennél fogva nagyon nehéz lenne pont a teremtést absztraktként felfogni. Miért ennek a fogalomnak ne érthetnénk a jelentését? Az özönvíz esetén keresztül tetten érhető, hogy Isten nem teremtett tökéletest, ezért el akarja pusztítani teremtményét. Vagyis próbálkozott, de nem jött be neki. Talán nem véletlen, hiszen az anyag nem tökéletes, számtalan hátránya van.

Aztán itt van a legnagyobb kérdés: mi végre teremtette Isten az embert? Hogy gyönyörködjön sok kis hülyében, akik hasonlatosak hozzá? Istennek lenne anyagi vetülete, van arca két szemel, orral és két füllel? - Ja, tényleg, a hülye amerikai filmeken az a szakállas fazon! Vagy csak azért teremtett minket, hogy megegyük a csirkecombot? Estleg pornó rajongó, és nézi a szaporodási aktust? Isten egy kukkoló?
Na, akkor mi végre teremtette Isten az embert? Mi volt a célja,a motivációja? Passzióból tette?

A továbbörökíthetőség problematikáját kb. úgy zártad le, mint az evolucionizmust az elején. :-(

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.29. 21:13:32

@Loxon:
Nos igen, Isten talán hamarabb tudna válaszolni a kérdésekre. Ő talán eloszlathatná a kételyeket, de nem vagyunk jóban. Megígértem neki, ha elkapom, széttrancsírozom a családjával együtt, mint egy Freddy Krueger. Azóta be van tojva a vén kaporszakállú, és elkerül, ha teheti.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.08.29. 21:14:56

@Loxon:
Utólagos elnézést a neveletlen stílusért! Hiába, még túl fiatal vagyok.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.30. 00:20:39

@Mr Falafel: ne szerénykedjen. A Talmudot már meghaladta.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 12:07:02

@Loxon: "hogy Isten úgy teremt, hogy „fejleszt”"

és ezért nem lehet vki jobboldali?
maga megőrült!
skolasztikusság mintapéldánya, jó reggelt kívánunk.(nem nem, köznapi értelemben értem a skolaisztukusságot: a valóságtól erugaszkodott ember, semmin rágódó, szőrszálhasogató, I. P. S, pont ugyanilyan a spiró posztnál, csak ő a liberális oldalról jön)

ilyenkor elgondolkodok, tényleg, hogy mennyit ér az ún. "értelmiség".
szerintem az értelmiségi munkásokat, havonta, egyszer, de inkább hetente egyszer fizikai hasznos munkára kéne fogni, nehogy elfelejtsék az élet igazi fontosságát, és megtapasztalják az élet teljes boldogságát, a hasznos munka örömét.
mert így a társadalom hasznára nem válnak, csak ártanak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 12:10:32

@Loxon: zsidózgatunk, zsidózgatunk?
hát ez a polkorrekt? :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.30. 19:33:14

@Loxon: tudod kedves loxonka, mit tartok én intelligenciának?
intelligencia nem az aki bemagolja a latin, angol, német szótárat, az se buta, de mégsem az igazi intelligencia
az az igazán intelligens, aki a lehető legbonyolultabb dolgokat a lehető legegyszerűbben tudja elmondani, hogy azt a laikus is megértse.
te erre nem voltál képes.
hiába gondolod magad "tüchtig kis konzervatívocskának" nem vagy más, mint egy műmájer pojáca, aki a szakszavak mögé menekül, nehogy kiderüljön mennyire antitehetséges, és mennyire korlátolt buta.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.30. 19:48:10

@tesz-vesz: értem. No, akkor Maga nagyonokos, mesélje el nekem az evolúciót meg a konzervativizmust egyszerűen, hogy én, műmájer is megértsem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.31. 13:08:19

@Loxon: nem, nem, nem én mesélek, hanem te.
az előbb még kedves voltam, amikor azt mondtam, nem tudtad elmagyarázni normálisan, hogy mi köze az evohoz a jobboldalisághoz,

mert ha tényleg az amit eddig leírtál, akkor, tényleg megőrültél.
ilyen nüanszok alapján pol ideológia eldőlhet? nane.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.31. 13:13:18

@tesz-vesz: Hát ez nem túl velős magyarázat, de beérem ennyivel is. :>

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.31. 16:09:42

@Loxon: milyen magyarázat? miről beszélsz?!
teneked kéne magyaráznod, te állítottál nem én!
segítek: teneked kéne most mondani indokokat,érveket, miért is nem jobboldali az, aki evo-s.
látom belebonyolódnak magukba a bölcsészek, szegények

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.31. 16:12:11

@Loxon: tölgy is itt van? ő is ugyagilyen, mikor már nem tud "értelmeseket" mondani, hát olyanokat mond, amiből kiderül mennyire is buta egy ember ő.
nagyon durvák vagytok, nagyon durvák, és hát Bakosról, meg az "ambivalensről " nem is beszélve

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.31. 17:35:10

@tesz-vesz: Egyáltalán miről beszél, kedves tesz-vesz? Lehet, hogy tényleg buta vagyok, mert nem értem. Viszont csodálkozom, hogy mennyire képtelen bemutatni a saját álláspontját. Magam részéről írtam néhány posztot és kommentárt a témában, tudja, hol találja.

Amit állítottam, azt megmagyaráztam. Most Magának kell előrukkolnia a konkrét kérdéseivel. Mert hát mire is válaszoljak még?
süti beállítások módosítása