kkbk.blog.hu

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok.

 

Sok helyről jöhetünk, de csak egyfelé tarthatunk, ha valóban értelmesek vagyunk és tisztességesek:

 

Ez az irány pedig a "nemzeti" szociáldemokrácia,
a jóléti állam, ahol minden jóravaló csoport és gondolat képviseltetheti magát, és ahol elég gazdag az alsó középosztály is, hogy vállalkozni tudjon az új ötleteivel és jó iskoláival.

Meg kell teremteni a lehetőséget, hogy a szegény ember gyereke is tudós lehessen; a tehetségtelen gazdagokat pedig el kell zavarni a krumpliföldekre.

Minden adófizető polgár szociáldemokráciában és jogállamban akar élni - csak nem tud róla.

Térjünk mindannyian konszenzusra.

posztos írkák

Nagyon fontos

ist


Csend vala, felleg alól szállt fel az éjjeli hold.

Szél kele most, mint sír szele kél; s a csarnok elontott
Oszlopi közt lebegő rémalak inte felém.
És mond:

magyar_partok333.JPG

"Füstöl a víz, lóg a káka kókkadón a pusztaságba" Holt Vidék kkbeka KáKánBéKa

Máté, 7. fejezet

15 Őrizkedjetek pedig a hamis prófétáktól, akik juhoknak ruhájában jőnek hozzátok, de belől ragadozó farkasok.
16 Gyümölcseikről ismeritek meg őket.
17 Ekképpen minden jó fa jó gyümölcsöt terem; a romlott fa pedig rossz gyümölcsöt terem.
18 Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.
19 Minden fa, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó írka

  • Tesz vesz XVIII.: Fókuszcsoport : nagy fideszes botrányok, egy része www.youtube.com/watch?v=lgAiOliN4eQ (2024.04.23. 10:19) Pár kérdés a fideszesekhez
  • Tesz vesz XVIII.: Magyar Péter: Pontosan tudom, hogy heti egyeztetések zajlottak Dúró Dóra és Kocsis Máté között. Magyar Péter szerint Dúró Dóra rendszeresen egyeztet Kocsis Mátéval, Dúró feljelent Gyomaendrődön járt, ahol a hallgatósága előtt elkezdett arról beszélni, hogy a Mi Hazánk Mozgalom a Fidesz... (2024.04.19. 15:52) Miért fideszes a Mi hazánk?
  • Utolsó 20

információ

A bölcsesség alapja a kétkedés.

 

A hír szent, a vélemény szabad - Pulitzer József

Ha van egy minőségi írása közéleti témában, versmegzenésítése, jó témája, filmje, ötlete, linkje, híre, információja
küldje el nekünk, feldogozzuk egyszer talán, és le is közölhetjük
kkbkorkukacgmail.com
vagy írja be a kommentekbe, csomót nem kérünk.
az értelmes kommentekre igyekszünk válaszolni, mert fontos a párbeszéd, főként félreértések esetén.
Ezen oldal semmilyen komment- és posztíró véleményével nem azonosul,
így kívánja megőrizni saját függetlenségét, elvét, illetve a szólás- és véleményszabadságot.

Az aktaszerű posztok folyamatosan frissülhetnek, a fontos témákban frissülnek is.

codex

 

Archívum

Címkék

1848 (6) 1920 (8) 1956 (40) 2006 (12) 2rule (1) 444 (1) 4k (2) 64 (1) ábrányi (2) ácsné (6) aczél (3) ádám (2) áder (2) ady (20) afrika (4) akác (1) ákos (1) aktuális (8) aláírás (1) áldozat (34) alfödi (1) alföldi (16) alkotmány (4) állam (3) állat (1) almássy (1) álmos (1) ambrus (1) amerika (1) andrás (1) andrásfalvy (1) angol (14) ángyán (29) ángyén (1) animacio (24) antal (2) antall (11) antikultura (111) apáti (3) apor (1) arab (7) arany (6) argentína (2) arisztokrácia (5) arkan (1) arnoth (1) arokaso (33) árulólapok (5) árvai (1) ascher (2) ásotthalom (1) assange (1) aszódi (2) ateizmus (2) attila (1) audi (2) autó (3) autonomia (1) autonómia (1) ávh (1) azer (3) azori (1) b (2) babarcy (1) babics (1) babits (5) bacsa (1) bagemihl (1) bagó (1) bajnai (10) bakáts (1) bakó (1) balassagyarmat (1) balaton (2) balatoni (2) balavány (1) balázs (2) balczó (10) balikó (1) bálint (1) balla (1) balog (2) balogh (2) balsai (1) bana (1) bandó (1) bándy (1) bank (70) bankrendszer (1) bara (1) baranyay (1) barcs (1) bárd (1) bárdok (1) bárdos (2) barings (1) báró (1) bartók (1) bartos (2) bartus (2) bátorfi (1) batthyány (3) bauer (3) bayer (6) bbc (1) becsó (1) bede (1) békés (1) bélaság (1) belénessy (1) belga (2) bencsik (4) béndek (1) bene (2) benedek (1) benkő (2) benzin (13) berecz (1) bereznay (1) berija (2) berkesi (1) bertalan (1) bertha (2) bertók (1) berzeviczy (1) berzsenyi (1) bessenyei (1) bethlen (1) biden (1) bige (1) bilderberg (1) bíró (4) birodalom (1) bíróság (1) biszku (18) bitay (1) bkv (1) blaskó (4) blog (3) blunt (1) bmw (1) Bochkor (1) bocskor (1) bodoky (10) bodrogi (1) bogár (6) bogdán (2) bokor (1) bokros (5) bölcskei (1) boldizsár (1) boldoghy (1) bolgár (1) bologna (1) bombagyár (1) bonafarm (1) bono (1) borkai (1) borókai (1) boros (5) boross (2) boruzs (1) bosnyák (2) bőtös (1) botul (1) brádi (1) brády (6) Bremgarten (1) brenner (1) brezovics (1) bródy (2) bubla (1) budaházy (12) budai (5) budapest (1) bugár (1) bűn (38) búr (1) burány (1) burma (1) bush (2) buza (1) buzánszky (1) carlin (1) Casablanca (2) cegléd (1) ceglédi (1) ceta (1) chaplin (1) Charlie Hebdo (1) che (2) chikán (1) chomsky (1) cia (1) Cicciolina (1) Címkék (7) ciprasz (1) citadella (1) clark (1) colbert (1) coolidge (1) corrie (1) corvinus (1) csalad (10) csángó (1) csányi (13) császár (1) csecsen (1) cseh (15) csendőrség (1) csengey (1) csepel (2) csepreghy (1) csepregi (1) cserdi (1) cserháti (1) csernus (1) csetnik (1) csiba (2) csintalan (1) csipes (1) csiszár (1) csizmadia (1) csókay (2) csonka (1) csontos (2) csoóri (5) csurka (6) cukor (1) czeglédy (1) czeizel (1) czene (1) czettler (1) czike (11) czomba (1) c kategória (63) dajcs (1) Dallaire (1) damm (1) dán (2) dancsó (2) dániel (2) dan reed (1) daróczi (3) darvas (2) debrecen (3) délvidék (2) demcsák (1) demeter (2) demján (2) demokrácia (5) demszky (12) dénes (2) dés (1) deutsch (3) devizahitelesek (10) dézsi (1) dézsy (2) dienes (2) dietmar (1) Dieudonné (1) Digest (1) diktatúra (1) dk (1) dobay (1) dobozi (2) dobrai (1) dobrev (1) dodik (1) dojcsák (1) doku (3) dombóvári (1) donáth (1) dopping (1) dörner (5) dorosz (4) dotoho (1) dózsa (3) drábik (8) draskovics (2) dr morvai krisztina (27) dudits (1) dunaszerdahely (1) dúró (4) dzsudzsák (1) eccleston (2) eger (1) egervári (1) egészség (19) Egyesült Arab Emírségek (1) egyház (2) Egyiptom (3) egyiptom (4) együtt (1) elcoteq (1) élelmiszer (1) éliás (1) elitposzt (80) elnökség (4) elvis (1) ember (14) endre (2) endrésik (1) ensz (1) eon (1) eörsi (6) eötvös (1) ép-kar (1) erdély (7) erdő (2) erdogan (2) erdős (2) erőss (1) érpatak (2) ertsey (5) erzsébet (1) ésik (1) Esperay (1) esterházy (6) eszenyi (1) eszes (1) esztergom (7) eu (50) europai (4) everest (1) evola (1) fábián (1) Fábián (2) fabricius (1) fábry (3) facebook (5) fagyálló (1) faludy (1) falusi (1) farage (4) farkas (2) fazekas (2) fehérlófia (1) fehér kenyér (1) fekete (4) feketejános (4) fekszi (1) felcsút (1) felcsuti (1) felvidék (1) fenyő (1) ferenczy (1) ferihegy (1) ficsor (1) fidesz (369) film (106) filó (1) fischer (4) flaisz (1) fliegauf (1) flier (1) fodor (5) földes (1) földesi (1) földvári (1) forditas (1) forrai (1) francia (8) freedman (2) freud (1) friderikusz (3) friss (1) fülkeforradalom (1) fülöp (3) gábor (1) gajdics (1) gál (3) galácz (1) galambos (1) galilei (1) galkó (1) garancsi (1) garas (1) gárer (1) gaudi (7) gay (1) gazdaság (14) gdp (2) gedeon (1) gelencsér (1) gellért (4) génmódosított (3) geotermia (1) gera (1) gereben (1) gerendai (2) gerendás (1) gergényi (8) gerő (1) geszti (1) gina (1) giró (1) glattfelder (1) glutén (1) gmo (1) göd (1) gőgös (1) gój (1) gömöri (1) göncz (3) gonda (1) goodfriend (1) görgey (2) gorilla (1) görög (5) gosztonyi (2) grant (1) grass (2) gróf (1) groó (1) gulyás (2) guyana (1) guyon (1) gyárfás (3) gyöngyösi (8) gyöngyöspata (12) gyóni (1) győr (2) györgy (1) györgyey (1) györgyi (1) győri (1) győrkös (1) gyulai (1) gyurcsány (23) gyurta (1) habán (1) habony (5) habsburg (1) hack (1) hadházy (7) hagyó (4) hajdu (1) hajdú (5) hajnal (2) hajós (1) halász (3) hamvas (1) hankiss (4) harangozó (1) hargitay (1) haris (1) harrach (3) hász-fehér (1) hatvany (4) havas (1) havasi (2) havros (1) haza (1) hazugsággyár (1) heffentrager (1) hegedűs (2) hegedüs (1) heim (1) héjja (1) heller (4) hellókarácsony (1) hende (1) herceg (1) herczeg (3) herczog (1) herényi (1) hering (1) hernádi (2) hetesi (2) híd (1) himnusz (1) hitel (4) hitgyülekezete (6) hitler (4) hoffman (2) hoffmann (3) hofi (1) hök (1) hold (1) hollán (1) holland (1) holoda (1) hóman (1) homoki (1) homoszexuális (10) Hőnyi (1) horn (4) hornok (3) hornyák (1) horoszkóp (1) horthy (36) horvát (4) horváth (16) hosszú (4) hrabovzsky (1) humor (94) hunvald (2) húsvét (1) huszár (1) huszti (1) huth (4) hutteritak (1) ideologia (4) idiota (2) igazság (3) igazságszolgáltatás (1) II. Erzsébet (1) iklad (1) illés (4) illiberális (2) illyés (1) ima (1) imf (3) incze (3) index (2) indoeurópaiak (2) infláció (2) inotai (1) ipar (2) ír (2) irak (3) irán (5) Irán (2) írnok (1) ISIS (6) iskola (20) Isten (1) isten (1) iszlám (6) ivády (2) iványi (2) izabella (2) izland (1) izrael (1) jakab (3) jáksó (2) jakupcsek (1) jámbor (1) jancsó (2) janet jackson (1) janics (2) jankovics (2) jános (4) janukovics (1) jány (1) jan kuciak (1) ján kuciak (1) járai (1) jászberényi (1) jászi (2) jegybank (1) jeles (1) jensen (1) jezsuita (1) Jézus (2) Jimmy Safechuck (1) jobbik (129) jobboldali (1) jog (1) johan (1) johnperkins (2) jones (1) jordán (1) Jordie Chandler (1) josip tot (1) jövő (1) jövőkép (1) józsef (5) judaizmus (1) juhász (8) julian (1) juncker (1) junker (1) juszt (1) kabai (1) kádár (3) kadirov (1) kaffka (1) kahn (1) kajászó (1) kakas (1) kaláka (1) kalifátus (2) kálium (1) káliumsó (1) kálmán (2) kaltenbach (2) kálvinista (2) kamatozású (1) kaminski (1) kánaán (1) kanada (1) Kancsendzönga (1) kányádi (3) kapitali (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) kapronczay (2) kapu (1) karácsony (12) karafiáth (1) karass (1) karinthy (2) kármán (1) károli (1) károlyi (7) kárpát (1) karsai (1) kásler (5) kaslik (1) kassai (1) kassák (1) kasza (1) Katar (1) katar (2) katrein (1) kaya ibrahim (1) kazincbarcika (1) kazinczy (1) Kazinczy (1) kdnp (32) kedvenc (69) kékfrank (2) kele (1) kémrepülő (1) kende (1) kennedy (2) kepes (1) képíró (2) kerdvenc (1) kerényi (4) keres (1) keresztény (5) kereszténység (8) keresztenyseg (30) keresztes (1) keresztúri (1) kéri (2) kern (1) kertész (8) Kesznyéten (1) kétfarkú kutya (1) kilián (1) kína (4) kincses (1) király (8) királyság (1) kisgazda (2) kisgergely (1) kishantos (2) kiskunhalas (1) kiss (3) klára (1) klebelsberg (3) klein (1) klímaváltozás (1) klub (1) knézy (1) kocsis (6) kóczián (1) koeman (1) kohászat (1) kóka (6) kóla (1) kölcsey (1) kollár (2) kolompár (2) koltay (1) komlós (1) komment (1) kommentár (1) kommunista (5) kommunizmus (2) koncz (2) kondor (1) kongresszus (1) konrád (5) kónya (3) konyár (1) konzerv (4) konzervatív (4) kopátsy (2) kopp (1) koppány (1) körmend (2) kornis (3) korona (6) koronavírus (2) korondi (1) kőrösi (2) korten (1) körtvélyesi (1) kósa (1) kossuth (2) kőszeg (2) kosznovszki (1) koszorús (1) koszta (1) kosztolányi (2) kóté (1) kötvény (1) kovács (9) kovalik (2) kővári (1) kövér (14) köves (1) kozenkay (1) közgazdász (2) közgép (2) kozma (1) krassó (2) krasznahorkai (1) krasznai (1) kratochvil (1) krausz (1) Krawiec (1) krím (3) krug (1) kuba (2) kubatov (1) kukorelly (3) kulcs (2) kulka (2) kultura (59) kultúra (1) kun (3) kuncze (1) kunó (2) kunszabó (4) kuruc (2) l. (1) labanc (2) laborc (3) lackfi (1) ladik (2) lakat (1) lakatos (2) lánczi (1) lanto (1) lantos (8) lányi (2) laogai (1) lascsik (1) lászló (3) latinovits (26) lator (1) latoya jackson (1) lauda (1) lázár (17) lazáry (1) leaving neverland (1) legszebb (1) léhmann (3) leisztinger (2) lendvai (2) lengyel (5) lenhardt (4) lenkei (2) lenkey (1) lepen (1) lépold (1) letelepedési kötvény (1) lévai (1) lezsák (2) Le pen (1) líbia (1) lipták (1) liszt (1) litván (1) lmp (55) lobbi (1) lomb (1) lomnici (2) london (1) lóránt (2) lovakrul (3) lovas (1) lovasíjász (1) lukács (3) M&Ms (2) Macaulay Culkin (1) mack (1) mackensen (1) maczó (2) madách (1) madár (2) madárirtás (1) mádl (1) mága (1) mager (1) magor (1) magvasi (1) magyar (13) magyarorszag (2) magyarország (126) magyarzene (1) Magyar Hang (1) makovecz (6) mal (2) maléter (3) malév (2) malina (2) málna (1) málta (1) mandela (2) mandiner (14) mann (1) mansfeld (1) márai (1) marcell (1) marianum (2) márki (1) Marokkó (2) Marrakech (2) martinovics (1) márton (2) martonyi (7) marx (1) matolcsy (4) matovic (1) mátra (1) matyi (1) máv (1) mdf (21) mécs (4) medgyaszay (1) medgyessy (4) média (8) media (6) megadja (1) meggyes (2) megyeri (1) mekka (1) meleg (1) merkel (6) mese (2) mesterházy (6) mészáros (8) metró (3) mezőgazdaság (12) mhm (1) michael jackson (2) mici (4) micimackó (3) microsoft (1) mihály (2) mihók (1) mikes (1) miklós (1) mindszenty (2) mirkóczki (4) miskolc (2) mítosz (4) mi hazánk (1) mma (1) mohácsi (5) Mohamed (2) Mohammed (2) mok (1) mol (2) molnár (3) momentum (1) monarchia (5) mong (2) monitor (1) monsanto (3) móra (1) morell (1) móricz (2) morszi (1) morvai (1) moszkva (1) moys (1) msz (1) mszmp (1) mszp (164) MTA (1) mta (2) mubarak (1) mugabe (2) müller (1) multikulti (6) mundruczó (1) murányi (1) musk (1) muszty (1) művészet (1) múzeumok (2) muzorewa (1) nacl (1) nádas (2) nagy (4) nagyatády (1) nagykőrös (1) nagy gergely (1) nánási (1) nav (3) navarro (1) navracsics (3) navracsis (1) negatív (1) nemes (1) német (14) németh (12) némethné (1) németország (5) nemzeti (4) neoliberalizmus (1) nép (1) népesség (1) ner (1) neverland (1) nigel (1) nobel (4) nógrádi (1) norvégia (1) nosztalgia (10) novák (13) nsa (1) nulan (1) nyáry (1) Nyékládháza (1) nyelv (3) nyelvcsalád (5) nyelvtan (5) nyemcov (2) nyerges (5) nyíri (1) nyitrai (1) nyugat (1) nyugdíj (6) obama (5) occisor! (13) ókor (1) ókovács (1) olaf (1) olaj (1) olajszőkítés (1) olajügyek (1) olasz (1) olduva (1) olduvai (1) olimpia (4) olvasó (1) onfray (1) ontológia (1) orbán (121) orbán kormány (1) ördög (1) orgován (1) origo (1) örmény (2) orosz (19) orvos (2) őstörténet (3) ostrom (1) oszama (2) osztie (1) osztolykán (2) otp (1) paizs (1) pakisztán (3) paks (4) paksy (1) palácsik (1) palesztina (1) pálffy (6) pálinkás (2) palya (1) panama (2) pándi (1) pap (12) papa (1) pápa (1) papademosz (1) papcsák (2) papp (3) parászka (1) paraszt (1) parks (1) parlament (4) parti (1) partizán (1) pásztor (1) pásztory (1) patai (1) patkány (1) patkó (1) patonai (1) paul (1) páva (1) pavarotti (2) pázmány (6) pécs (12) pécsi (5) pegasus (1) peled (1) pénz (9) pénzrendszer (1) perczel (6) perintfalvi (1) perjés (1) perkovátz (2) perzsa (2) Perzsia (2) peták (1) péter (1) péterfalvi (1) pethő (1) pető (2) petőcz (1) petőfi (4) petri (1) petró (1) picasso (1) piketty (2) pincebörtön (1) pincebörtönök (1) pintér (10) placebó (1) placebo (1) plutokrácia (1) poetapolitika (7) pogány (2) pogátsa (4) pokorni (2) polcz (1) polgármester (3) polgárőr (1) polt (7) pongrátz (5) popper (1) portik (1) pörzse (4) pősze (2) posztkommunista (89) powell (1) pozsgai (1) pozsgay (4) pozsonyi (1) pránanadi (1) prezi (1) princz (1) prohászka (3) prolikrata (45) prolisztokrácia (34) prózavers (1) pruck (1) pszichológia (2) publicisztika (4) puch (1) puch lászló (1) puskás (2) pusztai (1) putyin (6) puzsér (14) pyatt (1) quaestor (1) rab (1) rábaközi (1) rabár (3) rachel (1) rácz (2) ráday (1) radics (1) radio (1) radnóti (2) raffael (1) raffay (5) rahimkulov (1) rainer (1) rajcsányi (3) rákay (1) rákóczi (1) rákosi (2) ranitzki (1) rap (1) raskó (3) rasszista (1) rasszizmus (1) Readers (1) reagan (1) reakció (2) rédly (1) református (1) regnum (2) reichmann (1) rejtvény (1) rendőr (7) repülő (1) réthelyi (3) retkes (1) rétvári (1) revizio (1) rezesova (1) rezi (1) rezsi (1) rickman (1) rijád (3) rizner (1) rmdsz (1) rockefeller (1) rogán (10) röhrig (1) román (5) románia (3) ron (1) róna (3) roosevelt (2) rothschild (1) royalista (2) rózsa (1) ruanda (1) rubint (1) rushdie (1) ruttner (2) safik (1) sajto (5) sajtó (3) sáling (1) sándor (1) sápi (1) sarajevo (1) sarka (2) sárossy (1) Sátoraljaújhely (1) saul (1) schamschula (2) schenk (1) schiff (3) schiffer (15) schmidt (2) schmitt (10) sebestyén (1) sebő (2) sekielski (1) selmeczi (2) semjén (3) seregi (1) seres (3) seuso (1) shaw (1) sickratman (1) siemens (1) sikér (1) síklaky (1) sikó (1) simicska (15) simon (4) simonyi (2) simor (9) siófok (2) skrabski (1) skultéty (2) smith (1) snowden (3) (1) soltész (1) sólyom (4) somogy (1) sopron (1) soros (7) spanyol (3) spiró (3) sport (2) stadler (1) staudt (1) stefán (1) stefka (2) steiner (1) stiglitz (1) Stiglitz (2) stohl (6) storcz (1) strabag (1) stumpf (6) suchman (1) süle (1) süveges (1) sváby (1) svájc (1) svéd (2) svédország (2) sz (1) szabadkőműves (18) szabadpénz (1) szabó (12) szájer (1) szajlai (1) szakács (1) szakály (1) szalai (3) szalay (2) Szalay-Bobrovniczky (1) szamosvölgyi (1) szamuely (2) számvetés (3) szaniszló (1) szanyi (7) szarvas (1) szatmári (1) szaúd (4) szaúdi királyság (3) Szaúd Arábia (3) száva (1) szávay (1) századvég (1) szcientológia (4) szdsz (53) széchenyi (6) szegedi (7) szeivolt (1) székely (8) székelyföld (2) szekeres (1) székhelyi (1) szekszárd (2) szél (4) szele (1) Szelényi (1) széles (2) szemere (1) szemerey (1) szendi (2) szendrő (1) szent (5) szentencia (1) szentendre (1) szentkorona (1) szepesi (1) szerb (3) szerbia (4) szexi kenyér (11) szijjártó (4) szíjjártó (1) szilágyi (6) szilvásvárad (1) szilvásy (4) szima (9) színház (7) Szíria (2) szíria (5) szitka (1) szlovák (11) sznob (1) szó (1) szőcs (3) szodoma (1) szöllősi (2) szolnoki (1) szombathely (1) szombathelyi (1) szörényi (1) szotyori (1) szotyori-lázár (1) szovjet (2) szózat (1) szűrös (3) tab (1) takaró (2) takáts (4) tákos (1) tállai (1) tallér (1) tamás (3) tamáska (1) tanártüntetés (1) tánc (1) tánczos (3) tandori (1) tarlós (8) tárnok (1) tarr (5) társadalom (1) tarsoly (1) tasnádi (3) tasz (3) techet (1) technika (12) ted (2) téglás (1) tej (1) tejfalussy (1) tek (2) teket (1) teleki (1) telekom (1) telex (1) templom (1) tér (3) térey (1) terror (4) tesz (5) tétényi (5) tgm (2) thatcher (1) tibet (1) tikvicki (1) tímár (1) tisza (3) tiszavasvári (3) tíz (1) tmrsz (9) tóbiás (1) tőke (2) tőkés (2) tolerancia (1) toma (1) tomcat (1) torgyán (2) tormay (33) tornyospálca (1) törőcsik (1) töröcskei (1) toroczkai (10) toroczkay (3) török (5) Törökország (3) törös (1) tortenele (1) történelem (4) tortenelem (90) tóth (8) tóthkároly (2) trianon (9) trockij (1) trump (1) ttip (1) tudomany (26) tudomány (8) turbucz (1) turcsány (1) turner (2) túró (1) türr (1) tusup (1) tutsek (1) tv2 (5) ügynök (1) uj (1) ujhelyi (1) ujsagiras (2) ukrán (7) ungár (1) ungváry (4) unio (2) unvári (1) uruguay (1) usa (69) USA (5) usztics (3) Vácszentlászló (1) vadai (3) vágó (3) vajda (1) vajna (3) vajta (1) választás (1) valéria (1) vallas (16) vallás (11) valláspszichológia (2) vámos (1) vámosi (1) vámosszabadi (1) vanczák (1) vankó (1) várady (1) váralja (1) varga (9) varga-damm (1) várhelyi (1) várhidi (1) vári (2) várnai (2) várszegi (1) vásárhelyi (1) vass (4) vasút (2) vaszily (1) vatikán (1) vázsonyi (1) védegylet (3) veér (1) végh (1) vér (1) vérbíró (1) verdi (1) veres (1) verestóy (1) vers (224) vespa (1) veszprém (3) vida (2) video (37) víg (1) viktor (1) vilagrend (7) vilmos (1) vita (1) vitéz (1) vitézy (1) vizi (1) volner (11) vona (27) vona-szabó (1) vörösiszap (2) vörösmarty (1) vukics (2) Wade Robson (1) waldmann (1) walesi (1) weiszfeld (1) welsi (1) welszi (1) weöres (2) who (1) wiesel (1) wikileaks (7) wittner (5) witzmann (1) woodman (1) wtc (1) wu (1) ybl (1) zach (1) zách (1) zacher (1) zagyva (2) zaharcsenko (1) závada (1) zay (1) zeitgeist (1) zelnik (2) zene (163) zétényi (3) zichy (2) Zimbabwe (1) zimbardo (1) zold (37) zoltai (2) zoroasztrianizmus (1) zsák (2) zsanett (1) zsidó (3) zsidók (3) zsóri (1) zs kategória (249) zugló (2)

KKBK

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok. Térjünk mindannyian konszenzusra.

Egy fiatal énekesnő, Herczku Ágnes portréja

2010.05.09. 02:03 | tesz-vesz | 76 komment

népzene.hu:

Ágnessel nagyon könnyű dolgom volt, mert nem kellett feltennem a szokásos és szokványos kérdéseket. Szépen, halkan elkezdett mesélni, elmondta, mint cseppent bele a népdaléneklésbe, és hogy vált természetessé, hogy egyéb területeket is birtokba vesz gyönyörű énekével. Vannak egyéb területek? Szerintem, nincsenek, hiszen akiben benne van az Isten áldotta tehetség, annak a teljesítményén mindig átsüt az a szakmai alázat, amellyel az igazi művészetet szolgálja. És Herczku Ágnes, a háromszoros eMeRton- Bartók- és még különböző díjak és jelölések birtokosa, ilyen.

 

Elmondta, hogy a családjában mindenki szereti az éneket, a zene különböző területeit, de kijelölt útirányt az énekesi pályára nem kapott. Mégis, úgy érzi, a legtöbb lelki és szellemi inspirációt, anyai nagymamájának köszönheti, akinek révén bizonyos százalékban erdélyi vénákat is örökölt. Igazán csak most tudja értékelni azt a mesevilágot, amelyben élt, de amelynek mozzanatai mind hasznossá váltak életében. Nagymamájától tanulta meg, mi a kis- és a nagyírásos hímzés, a népviseletek gazdag palettája, számos könyv Erdélyről. Örömmel emlékszik a sátoraljaújhelyi almafára, amelynek ágai között kapta gyermekkora olvasmányélményeit, ezek hozzájárultak emberré és művésszé válásához.
A másik meghatározó élmény volt számára a középiskola, amit Sárospatakon végzett.
Zenét tanult, amivel együtt járt a szolfézs. Itt találkozott a Kodály biciniumokkal, meg mindazzal, ami ezzel járt. Megismerte a Tiszán innen, Dunán túl c. gyűjteményt és az egyéb népdalsorozatokat.
G.M.: Milyen élmények vezettek konkrétan az igényes népdalok felé?
H.Á.: Már eleinte is azok a dalok tetszettek, amelyeknél, ha ránéztem a kottaképre, láttam, hogy bonyolult díszítéseket tartalmaznak, azokban éreztem kihívást és késztetést a megtanulásra. Aztán jött az István a király Sebestyén Mártával, és engem egészen megragadott az élmény, hogy ilyen is van? Nálam a kamaszkori lázadás abban nyilvánult meg, hogy amikor hétvégeken hazajártam Sárospatakról, a kollégiumból, otthon minden szabadidőmet a bátyáim magnóinak birtokbavételével töltöttem, szünet nélkül népdalokat hallgatva. Ebben az időben már tudatosan jegyeztem le a szövegeket, bejelölve a hajlításokat. Magamba szívtam a népdalok szövegének szépségét, szimbolikáját, biztonságát, amit egyetlen más nép dalaiban sem lehet megtalálni. A Muzsikás Együttesen, Kalákán, meg ilyeneken nevelkedtem. Persze, 12 éves koromtól táncolni is tanultam, jazzbalettet és mindent, ami jött. Akkor még úgy éreztem, hogy a tánc a mindenem. Édesanyám is táncolt a Bodrog Néptáncegyüttesben, én is. Tehát ez a vérvonal is megvolt a családomban.
G.M.: Nem voltak továbbtanulási vágyaid?
  H.Á.:Ez nem vágy kérdése volt, mert az édesanyám nagyon szigorúan kikötötte, hogy egy diplomát kell szereznem, addig csak hobbi szinten táncolhatok. Ma már igen hálás vagyok neki ezért és mindenért, mert felnőtt fejjel jöttem rá, hogy mindenben igaza volt. Így kerültem a Miskolci Egyetemre, ahol történelem-tanári diplomát szereztem. Nem volt könnyű dolgom, mert közben bekerültem a Honvéd Együttesbe, és Novák Ferenc emberségének, megértésének köszönhetem, hogy összeegyeztethettem a tanulást és a táncot. Nagyon tiszteltem és szerettem őt, és ő is engem, remélem, most is. Aztán, akit még igazi mesteremnek tekintek, Szűcs Elemér, aki tánckarvezető volt, amikor én oda kerültem. A színpadi mozgást, gesztusokat, viselkedést, a színpadi megjelenést, a színészi jelenlétet, mind tőle tanultam. És aki zeneileg nagyon sokat segített, az Rossa tanár úr. Sokat énekeltem mellette stúdióban, ami kitűnően �megedzette� a hangom mellett a fülemet is. Mivel énekiskolába nem jártam, autodidakta módon sajátítottam el az éneklést. Szakmailag még akitől nagyon sokat tanultam, az Agócs Gergely volt. Ő nagyon sokszor vitt magával cigányokhoz, ruszinokhoz, magyarokhoz gyűjteni. Olyan élményeim vannak ebből az időből, amit nem tudok eléggé megköszönni Gergőnek. Ez alatt az idő alatt valóban megtanultam táncolni, de az éneklés is állandóan jelen volt az életemben, hiszen már ekkor egyre több ilyen lehetőséget kaptam. A tanulás és tánc mellett, Miskolcon elkezdtem tanítani is, mert az ottani balettmesternőm, Deresné Kónya Erzsébet és Sipos Mária rámbízta két gyerekcsoportját. Ennek apropóján elvégeztem Budapesten a moderntánc-pedagógus képzőt. Ott figyeltek fel rám, és én ennek köszönhetem, hogy a Honvéd Együttesbe kerülhettem.
G.M.: Tehát ekkor jegyezted el magadat a néptánccal, illetve a népdallal?
H.Á.: A népánccal igen. De igazi döntés elé akkor kerültem, amikor meghívást kaptam � énekesként � a Magyar Állami Népi Együttesbe. Ám, ennek is több fázisa volt.
1998-ban volt a rádióban a Bartók-verseny, amire Rossa tanár úr nógatott, mert én nem vagyok egy versenyzős alkat. Ott Sebő Ferenctől � a Magyar Állami Népi Együttes művészeti igazgatójától � különdíjat kaptam. Amikor a MÁNÉ-val elindult a �Naplegendás korszak�, engem már akkor át akartak hívni az Államiba táncosnak, úgy, hogy mellette énekelhetek is. Nagyon jól éreztem magam a Honvéd Együttesben, s a megtisztelő meghívást ekkor még nem fogadtam el. A későbbiekben, amikor Kelemen László lett a Hagyományok Háza főigazgatója � vele az előző években sokat dolgoztam együtt --, ő már mint énekest hívott az Államiba. De még akkor is rágódtam egy évig, mert úgy éreztem, hogy nekem a tánc tölti ki az életemet.
GM.: Mégis, mi volt a végső lépés, amely az Állami Népi Együttesbe vitt?
H.Á.: Egyszerűen már nem tudtam súrlódás nélkül egyeztetni a fellépéseimet. Sok koncertem elmaradt a tánc miatt, és akkor éreztem, hogy választanom kell. De itt is nagyon jól érzem magam, és nagyon toleráns velem a vezetőség, hiszen teljesen más, Együttesen kívüli felkéréseknek is eleget tehetek. Az éneklés ma már teljesen kitölti az életemet.
GM.: Gyönyörű műsorod volt a Hagyományok Házában az Állami Népi Együttessel. Mellette készül a rendkívül igényes Bartók-album: a népdalfeldolgozások, hangversenyed volt fiatal kortárs zeneszerzők művéből. A Művészetek Palotájában lesz március l9-én egy nagy hangverseny, amelynek szintén énekese vagy. Ezek közül melyiket tartottad a legnagyobb kihívásnak?
H.Á.: Azt gondolom, hogy a Bartók-album a legnehezebb. Djerdj Tímea Németországban élő, magyar származású művész és Kincses Margit a zongorakísérőim. Nagy kihívás, hogy úgy szólaltassam meg a népdalokat, hogy azok együtt tudjanak érvényesülni a klasszikus zongorakísérettel. Technikailag egy fiatal kortárs zeneszerző, Sztojanov Georgi műve volt eddig a legnagyobb kihívás. Az Ifjúsági Kortárs Zenei Esteken, Georgi �Novellák� c. darabjában énekeltem, az Óbudai Társaskörben. Ez rendkívül érdekes volt, komplex előadás, amolyan összművészeti fesztivál, tánccal, vetítéssel, performansszal stb.-vel egyszerre hatottunk a nézők különböző érzékszerveire. Ez nagyon érdekes kirándulás volt, de maradok a saját kaptafámnál�
GM.: Már érintetted a tanítást a tánccal kapcsolatban. De én már korábban is azon gondolkoztam, amikor énekelni hallottalak, és egy alkalommal, ahogy megénekeltetted a közönséget - bár nagyon-nagyon fiatal vagy-, hogy miként fogod továbbadni a még fiatalabbaknak ezt a csodát, ezt a póztalan gyönyörűséget, amit remekül közvetítesz?
H.Á.: A tanítás néhány alkalommal igazi feladat és nagy élmény volt az Állami Népi Együttesben. Például a �Kincses Felvidék� c. műsorunkra való készülésnél arra gondoltam, hogy a korábban Agócs Gergellyel gyűjtött ruszin dalokból meg kellene tanítani párat a jóhangú, együttesbeli lányokkal. És a tanulás után valami fantasztikus dolog született! Nagyon sok elismerő véleményt tehettünk zsebre a közönségtől és a többi táncostól is.
Sokszor azt érzem, hogy nincs elég türelmem a tanításhoz, meg talán egy kicsit elitista gondolkodással az ötleteim megvalósításához �profi� énekeseket képzelek el. De aztán rájöttem, hogy pl. a táncházban a legnagyobb élményt nem az jelenti, hogy az egyébként jól éneklő-táncoló embereket meg tudjuk mozgatni-énekeltetni, hanem azt, hogy akik csak ülnek és egyáltalán nem szoktak táncolni, azokat is magunkkal tudjuk ragadni. Igen, végülis későbbi terveim között szerepel a tanítás.
G.M.: Tehát a semmiből teremteni, az a legnagyobb kihívás?
H.Á.: Igen. Előfordult már, hogy vitáztam azokkal, akik azt mondják, hogy ne táncoljanak gömöri zenére szatmárit. Hát nem mindegy? Egy táncházban az a fontos, hogy egyáltalán megmozduljanak azok is akiknek nem a stílussal, hanem a saját kisebbségi komplexusukkal kell megbírkózniuk!
G.M.: Nem kerülhetem meg azt a kérdést, hogy mit fogunk látni, hallani tőled a közeljövőben, és milyen terveid vannak?
H.Á.: A Kodály-év kapcsán, a Művészetek Palotája nagytermében fogok énekelni Bognár Szilvivel és Szalóki Ágival (ő az idén gyereklemez kategóriában Fonogram-díjat kapott!). Kiss Ferenc szerzeményeit fogjuk előadni, és utána másfajta világzenei kalandozás lesz Nikola Parovval , akivel én már 10 éve (a Naplegenda óta) együtt dolgozom. Ezt követően a Bartók- emlékházban Selmeczi Margó kíséretével Bartók népdalfeldolgozásait fogom énekelni. Nemsokára megjelenik ez a Bartók-lemez, remélem, sokat koncertezünk majd az album anyagával. Idén Kelemen Lászlóval elkezdünk dolgozni az új szólólemezemen is. A másik, amit szeretnék elérni, hogy egy kicsit táncolhassak is, mert ez nekem nagyon hiányzik... Ez úgy néz ki májusra valóra is válik, egy új önálló előadói esten, amelynek régi Honvédos kolléganőm, Horváth Zsófia lesz a koreográfusa.
G.M.: Nem volna ez nagyon megterhelő kívánság?
H.Á.: Az biztos, hogy a kondíciómat vissza kell hoznom, de nem akarom az egész műsort végigtáncolni. A főszerep az éneké marad.
G.M.: A magánéletben milyen terveket szősz?
H.Á.: Sok gyermeket szeretnék, de úgy, hogy mellette a hivatásomat is megtarthassam. Jó szervezéssel össze lehet azt egyeztetni...
Herczku Ágnes, köszönjük neked, hogy vagy, hogy ilyen szeretettel és emberséggel végzed a munkádat, és ezzel példát mutatsz ebben a sokszor már teljesen sivárnak tűnő világban.
Minden szépet és jót kívánunk neked, teljesüljenek vágyaid, álmaid, a mi gyönyörűségünkre is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kkbk.blog.hu/api/trackback/id/tr71873432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abandi 2010.05.09. 16:39:08

Minden elismerésem!
Első!
és sunáznám!

arlequin 2010.05.11. 17:49:53

@tesz-vesz: írja azt, hogy holdvilágos éjjel virágágyra fektetné?

ó.

Donna (Cara)mba 2010.05.11. 19:15:41

@arlequin: Igen, ez a minimum, amit kimond és a mód, amiképpen egy tisztességes nőnek mondani illik. Más az amit, és ahogyan gondolja. Nem gondolod?:-D

Egyébként a te megfogalmazásod tökéletes:) Herczku Ágnessel, mint a vágy esetleges tárgyával kapcsolatosan:-D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.11. 23:18:03

@arlequin: nem gondolom, h a foglalkozásod célja a meghökkentés lenne. már amennyiben az ami

hiába az utalás dantéra

arlequin 2010.05.11. 23:24:06

@tesz-vesz: ha neked hiába az utalás akkor olvass weöres-t:

Canzone
(feleségemnek)

Még nem tudom, hogy mennyi vagy nekem,
ó, hallgat még felőled benn a lélek,
mely fátylat von köréd, szerelmesem,
s még nem tudom hogy néked mennyit érek,
jósorsodat hozom, vagy tán halálom
arany s gyémánt díszét, még nem tudom:
új, mézes fájdalom
indái közt nehéz utat találnom.

Csak azt tudom, hogy társra sose várt
az én szívem s lettél egyszerre társa,
elvéve tőle életet s halált,
hogy visszaadd másféle ragyogásra;
hol bennem erdő volt: dúvad- s madár-had
hazátlan csörtet villámtűz elől;
és kunyhóm összedől,
ha benne otthonod meg nem találtad.

Csak azt tudom, hogy hajlós testeden
szinte öröktől ismerős a testem,
fejemnek fészke ott a kebleden,
s nem szégyen, ha előtted könnybe estem,
semmit se titkolok s ős-ismerősen
jársz vad, töretlen Tibet-tájamon,
imbolygó szánalom,
vagy éji égen csillagkérdező szem.

A megtépett ideg, e rossz kuvik,
szemed nyugodt kék mécsét megtalálja;
kicsinyke úrnő, térdedhez búvik
s elszunnyad az érzékiség kutyája;
és benn a Fénykirály, az örök ember,
még hallgat, tán nem tudja szép neved,
s nem mond ítéletet,
így vár piros ruhában, szerelemben.

én ezt a feleségemtől kaptam. 14 éve. neked pedig asszony kellene szerintem. de legközelebb nem leszek veled őszinte ha visszaélsz vele, ahelyett hogy. sőt. elhúzok és kész. és valóban.

Alfőmérnök 2010.05.11. 23:37:21

@arlequin: Úristen, egy pornográf költőt idézel?! Még a végén megbotránkozik tesz-vesz.
W.S. amúgy írt ennél durvábbakat is. pl.

Bodrog parttyát tsiga járja,
Ágaskodik a szorvája,
S hogy ha fogom kis markomba,
A szorváját vissza vonnya,
Szégyenemre.

Ám ha Patak fő útszáján
Lejtek faromat riszálván,
Minden legény szeme tátva,
Ágaskodik a szorvája,
Örömemre.

A hány deák, vagy úr féle,
Meg-fütykölne, tova-lépne,
Velem tengölt ne akasszon,
Nem kell nékem bába asszon,
Szégyenemre.

Mennyi kényes dölfös kokas,
Többet ér egy varga inas,
Tsirizes kis gatyájába
Híven vár rám a szorvája,
Örömemre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.11. 23:51:00

@arlequin: nem érted.

nem nekem hiába, hanem neked.
dantétől még nem leszel jobb, sem weöröstől

@Alfőmérnök: ez nem megbotránkozás igen tisztelt nagyra becsült aflőmérnök.

ez illem, és modor. ami sokakból hiányzik.

ilyen lett a világ, meg is látszik a cselédnépen

arlequin 2010.05.12. 00:10:36

@Alfőmérnök: w.s.-t nagyon szeretem. minden verséért. van egy különösen dédelgetett kötetem tőle. lehet abból fogok lassacskán számlát fizetni ;-D

arlequin 2010.05.12. 07:37:16

@tesz-vesz: kissé ritkítottam. kérlek ne emlegess itt olyan dolgokat amik nem ide tartoznak. köszönöm.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 08:08:09

@arlequin: figyelj, ha mégegyzser letöröld a kommentemet kitiltalak innen.

azért vegyél vissza!

hogy képzeled hogy letörlöd a kommetemet?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 08:10:36

@tesz-vesz: nem azért írtam,

legalább kimásoltad volna és a részt amelyben megpendítem, kicsillagoztad volna. de el nem árultam
kimásoltad?

arlequin 2010.05.12. 08:53:41

@tesz-vesz:
csak az érintetteket vettem ki.
azután, hogy másodjára is beletenyereltél. szóltam, hogy csak 1x lehet ezzel visszaélni. ha nem vetted észre akkor elsőre akkor minek csillagozzak bármit is?
erre nincs szükségem.
meg egy bizonyos feléd szálló replikámat irtottam ki. bár az szép volt. sebaj.
nem akartam méltatlan lenni, bár meglátásom szerint kissé görcsös voltál.
nem másoltam ki semmit. témát magam részéről lezártam.
jó utat tovább.
ha gondolod kitilthatsz, a versekkel azt csinálsz amit akarsz, nem ragaszkodom hozzájuk. majd később ha úgy alakul megjelennek.
mégvalami. ezt az utolsó két kommentemet is ki fogom törölni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 09:01:34

főleg, hogy azt a részt nem állásként értelmezné a laikus, hanem tulajdonságként

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 09:11:29

@arlequin: azt ne ítéld már meg h mik az én gondoltaim, de ha meg is ítéled SOHA ne töröld, se az én se más kommentjét ennek fényében, annak fényében h relevánsnak tartod, avagy sem.

olyan oldalakra nem kommentálok, ahol törölnek bejegyzést, nem véletlenül.

tehát, olyasmit IS írtam, h hadd ne én fogjam be a számat, ha te szólsz hozzám

"neked pedig asszony kellene szerintem. de legközelebb nem leszek veled őszinte ha visszaélsz vele, ahelyett hogy. de legközelebb nem leszek veled őszinte ha visszaélsz vele,
ahelyett hogy"

nem először vonsz le téves következtetést.
ennek semmi köze a magánélethez, magánéletről amúgy se beszélgettünk, és nem is tudsz te erről semmit. ne is tégy úgy, mintha.

lehet hogy értelmesen kéne fogalmazni, a gondolatok lényege h megértsék mások

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 09:18:23

@arlequin: kitörölted alfőnek szánt válaszomat is,
de ez téged nem érdekel

arlequin 2010.05.12. 09:35:58

@tesz-vesz: elnézést az alfői válasz radírozásáért.
mehetek? majd egyszer máskor találkozunk.
tévedést pedig napról-napra elkövet az ember és attól ember, hogy ezt felismeri. te éppen nem akarod ezt megérteni.
az emberek emberek és csak azt akarják megérteni ami a saját kötöttpályás gondolkodásukba beleillik. semmi többet, semmi mást. nagyon sokféleképpen gondolkodnak, de egyben közösek: a gondolatok lettek zsarnokaikká és teljesen ki vannak téve nekik. nem valóságot látnak, hanem az arról alkotott szerkesztett ábrándjaikat húzzák rá a világra. és mivel saját maguk húznak tudati kényszerzubbonyt látásukra, ezért meg vannak sértődve ha erre valaki rámutat. hiszen ezzel 'identitásukat' érzik megkérdőjelezve, ami persze rámutat önnön létbizonytalanságukra. hiszen kit érdekel, ha valaki azt mondja 'az ég az zöld', mikor bizonyosak vagyunk benne, hogy kék. ám mivel a valósággal így nem vagyunk tisztában, hanem gondolati síkon kényszerülünk védekezni... ...támadunk hát.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 10:44:09

@arlequin: Ez egy gyönyörű vers, nem a testiség ellen vagyunk akik a sunáznám szót nem kedveljük.
Szted Weöres így írta volna: Sunáznám, oszt jónapot?
Ettől lenne szép, férfias szenvedély egy testi szenvedély?

Itt kicsit eltévedtél, Bolond. A feleséged gyönyörűt üzent Neked. A tiszta testi vágyat költészet formájában megfogalmazva.

A sunáznám sztem valami más, lehet helyettesíteni sok más szóval, amivel tisztességes férfii tisztességes nőt azért nem illet.
Pláne ismeretlenül nem.

Akkkor hogyan kell szólni a testét áruló nőhöz? Ha nincs semmi de semmi különbség? Végül is biológiailag az aktus ugyanaz.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 10:55:13

@arlequin: Nem tudom, mit történt itt, de miért vagytok ilyen engesztelhetetlenek?
Mint a dúvadak, mentek neki mindennek, én, hülye gyerek csak állok és nézek.
Ha valaki azt írja: sunáznám, nem tetszik, de jó, hát írja. Ha akarom, szóvá teszem, de ebből ekkora vihart keverni az nekem nevetséges kakaskodás.

arlequin 2010.05.12. 10:57:31

@Donna (Cara)mba:
jaj ne!
néköm se tetszik a sunázás, soha nem is használtam, mert a használóját is minősíti.
láttál te tőlem ilyen hsz-t valaha?
egy nő, pláne egy hölgy, nem 'tárgya' a kapcsolatnak hanem egyenrangú alanya, különben állati szintre süllyed az egész.
ezt próbáltam mindössze tréfásan-könnyedén átvezetni virágágyra és holdvilágra, ami szerintem szép és illő, mondhatnám 'költői'. próbáltam el és felvezetni. és ezzel kellő hozzáállást mutatni, ami nem a másik kínpadra vonása, hanem feloldása egy helyzetnek.
na ebbe kellett belekötni.
ezért veszélyes az irogatás személyes kapcsolat nélkül.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 13:04:03

@arlequin: Igen, ebben igazat adok neked. Én ebben a vonatkozásban talán még liberálisabb is vagyok nálad:-D
Rám ilyet ne mondjanak (már nem is szolgáltat becses személyem ilyen beszólásokra okot, de soha nem tűrtem, mert én ilyen voltam, erről már nem tehetek, nagyon utáltam, ha "beszóltak" anno, fel is háborított rendesen), de Herczku Ágnes se megjelenése, se teljesítménye, se műveltsége okán nem az a nő, akire ezt a szót használni lehet. Egy jó idomú kis cicababacelebre még elfogadhatónak tartom, mint szlenget.
Mondom, a végén úgy gyüvök ki, mint "ultraliberális":-DDDDDDD
Na, ezen a felvetésen nem nevetni, hanem röhögni kell, még egy nőnek is!:)
Azért lepődtem meg, mert higgadt vagy, ha meg mókázol, soha nem sértően. Vagy ha mégis, azt nálad nagyon-nagyon ki kell "érdemelni":)
A csipkelődés, humor - az mehet. A kritika is.

Én nem is tudom ennyire nem vagyok karakter, hogy ha letolnak is képes vagyok megbocsátani és újból szóba állni azzal, aki nem megalázni akart, csak félreértett, morc napja van?....
Én a bocsánatkérést se tartom megalázónak, ha belátom, tévedtem és ostobaságból megbántottam valakit. Ha akarva tettem, mert sztem megérdemelte tőlem, az más.

Hé, emberek vagyunk, vagy mi a csuda?

Az Alfőmérnök bekopizott Weöres vers pedig azért nem közönséges, mert...olvassátok el. Kifejezetten középkori buffó jut az embernek eszébe róla. És a nép kissé szabados szája. De itt helyénvaló, a szituáció is olyan (ringatja a csípejét a menyecske az utcán, és örül, hogy vágyakozva bámészkodnak utána a legények).
Velem van a baj? Én úgy értettem, mint egy jelenetet egy bármelyik régi falu életéből, ahol ringósan, kopogós szögedi papucsosan mögy az incselkedő némber, és tetszik neki a saját teste, amelyet érez és érzi az éhes legény mög embör pillantásokon keresztül a eléje irányuló egyértelmű vágyat.
Ez egy vers...
Nem egy: sunáznám. Pedig hej, mi minden illetlen szó fordulhat mög az férfiembörök gondolatjában, miközben a gangosan tovaringó némbört stírölik:-DDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 13:20:19

@Donna (Cara)mba: Nem szoktam ilyenre felhívni a figyelmet, de most megteszem: nagyjából erről a kérdésről készítettem egy pindurka posztot, a Nő illata c. filmből vettem az ötletet.
A gesztusaink finomságáról próbáltam írni, linkelni.
14-én jelenik meg, ha lesz rá néhány perced, nézd meg, hátha jobban megérted, miről írtam fentebb:)

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 13:21:13

@arlequin: Bocs,a fenti komment még neked szól!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 13:57:55

@arlequin:

"mert a használóját is minősíti."

érdekes, a 3. komment mintha nem erről szólna

"tévedést pedig napról-napra elkövet az ember és attól ember, hogy ezt felismeri. te éppen nem akarod ezt megérteni."

hol van itt szó tévedésről? mit nem akarok megérteni? h jön ez ide?
"bűn" nem maradhat "büntetés" nélkül.
ez egy apróság, én meg mondtam, h ezt azért ne. mit nem akarok megérteni?
tévedünk mindannyian igen, és se akarom most halálraítélni abandit

"kötöttpályás gondolkodásukba beleillik. semmi többet, semmi mást. "

igen: "az erkölcs görcs, ami alakítható"

" nem valóságot látnak, hanem az arról alkotott szerkesztett ábrándjaikat húzzák rá a világra. és mivel saját maguk húznak tudati kényszerzubbonyt látásukra,"

pontosan látom a valóságot, de ez nem ok arra, h ne próbáljam meg változtatni a többség véleményét, ha így tartja kedvem.

" ezért meg vannak sértődve ha erre valaki rámutat."

nem vagyok megsértődve, te ajánlod folyton a lemondásodat, mint egy primadona

"hiszen ezzel 'identitásukat' érzik megkérdőjelezve, ami persze rámutat önnön létbizonytalanságukra."

ejha. téves, száraz, tankönyvi következtetés lehetne. de ez csak simán butaság
mondom, tisztán látom a valóságot, a neoliberálisok életmódját. erkölcsöt az ember mára csak a keresztény jobboldalon lát, szórványban .
óvom a férfit a nőies viselkedéstől
óvom a jobboldalt, a baloldali tulajdonságoktól
ha ez elítélendő, az nem engem minősít, régesrég túlvagyok, azon h ha vki megkérdőjelezi az identitásom, akkor egyből megkérdőjelezem magamat.
utoljára 16 éves korom körül volt ilyen.
de mondom, mondták már nekem, h ezt kinövöm, ezt az erkölcsiséget, nem nőttem ki, és ezt már akkor tudtam, csak a probléma, hogy ezt nem egy intelligens ember mondta, nem egy kifinomult elme. h finoman fogalmazzak, és köze nem volt a valláshoz, köze nem volt a jobboldalhoz.

"k tisztában, hanem gondolati síkon kényszerülünk védekezni... ...támadunk hát."

és támadtál.
a 3. kommentben

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 13:59:24

@Donna (Cara)mba:

hiába.

"az erkölcs egy görcs.
minden kornak megvan a maga erkölcse , nem érdemes ezzel foglalkozni, szűk látókörűek azok akik megteszik"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 14:10:18

@arlequin:

"néköm se tetszik a sunázás, soha nem is használtam, mert a használóját is minősíti."

vö.:

" írja azt, hogy holdvilágos éjjel virágágyra fektetné?

ó."

"láttál te tőlem ilyen hsz-t valaha?"

ilyet nem, de durva dolgokat hallottunk már, telefonban is igen

"egy nő, pláne egy hölgy, nem 'tárgya' a kapcsolatnak hanem egyenrangú alanya, "

szerintem az a mondat, h "ha egy férfi megcsal egy nőt, arról csak a nő tehet", nem arra utal, h a ffi és a nő egyenrangúak lennének szerinted a kapcsolatban
(ez is visszaélés? - jelzem nem mondtam ki a foglalkozásod, csak a vallásod)

"különben állati szintre süllyed az egész."

mesélsz?

"ezt próbáltam mindössze tréfásan-könnyedén átvezetni virágágyra és holdvilágra, ami szerintem szép és illő, mondhatnám 'költői'. próbáltam el és felvezetni. és ezzel kellő hozzáállást mutatni, ami nem a másik kínpadra vonása, hanem feloldása egy helyzetnek.
na ebbe kellett belekötni."

akár el is hihetné, aki nem ismer. de nekem nem hihető, kicsit nevetséges is ez a magyarázkodás.
a lényeg, hogy te belém kötöttél, mert szóvá tettem.

"ezért veszélyes az irogatás személyes kapcsolat nélkül. "
neked veszélyes, én meg próbálom azt mondani amit teszek, tettem, és próbálom azt tenni amit mondok

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 14:25:56

Ha tudnám legalább, miért cibáljátok egymást...

Amilyen huncutkodó kedvemben vagyok, meggyanúsítanálak benneteket azzal, hogy van valaki (számomra ismeretlen) harmadik (nőszemély), akinek a kegyeiért mint bősz bikák vívtok?-DDDD

Ja, ez csak irónia, nehogy már komolyan vegye egyik fél is és megsértődjön a végén :-DDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 14:51:56

@tesz-vesz: @arlequin: @Donna (Cara)mba:

erőteljes plebejus érzések vannak bennem
nem bírom a tekintélyt, utálom a kirekesztő elitizmust ...,
a sznobériát,

nem is akarok a kkbk-hoz tartozni, mert kirekesztőnek érzem a közeget....
/ tesz-vesz: nem reagáltál az accos felvetésmere sem.. /

a régi nagyok sose voltak azok, csak utólag lettek értékek........

inkább petőfi az aki hozzám közel áll
na őő tényleg akart valamit
!!!!!!
[ ma ő bodoky nekem ... aki ballibes, de tuti az életét, a bőrét viszi a vásárra az igazságért ......
!!!!!!
neki kijár a maximális tisztelet(em)
]

én inkább eszem szart, de nem leszek sznob elutasó és képmutató
[ ld a Donna által ultimátummal/zsarolással (donna azt mondta h elhagyja a blogot, ha nem

szedem le.) leszedetett Balázs sós posztomat ...amit leszedtem, mert Donna fontos volt

nekem.
DE ettől még a zsarolás az zsarolás. ]

szóval a balázs só nem méltó hozzám v bárkihez...
"kb 0 a színvonala"
/ Donna írta nekem kb /

SZÓVAL

## konkrétan - itt van a kkbk... tesz-vesz szellemisége:

ez a képmutató konzervatívizmus..
színtiszta üres képmutatás

1#
itt csúnya illetlen szavakon/kifejezéseken való lovaglás

2#
stól bucit rugdossuk, mer egy nyomorék majom, és ez nem színvonalon
aluli téma ....

ez a kkbk színvonala... / vagy csak tesz-veszé /
szerintem ez is 0.
..
/stól bucinak nincs hatalma senki felett
de ilyeneken lehet szörnyülködni ... /

miközben 1000* súlyosabb dolgok nincsenek észrevéve .....

SZÓVAL

kkbk szemlélet vs balázs só:
"
a nagy konzervatív értékek őrzői ...

csak egyéni egyszerű emberként buknak meg simán ...

undorító, nekem ez az undorító és nem a balázs só....
az csak simán szar és kritikán aluli

de nem képmutató és hazug
az erkölcsöt prédikáló, mikor konkrétan erkölcstelenül viselkedik ....
"

## általában is ....

annyi magyarkodót hazafit konzervatívot ismertem aki megbukott előttem
1-1 mondattal erkölcsileg ...
jön a nagy eszmékkel, stb
de a szavát pl nem tudja betartani...

kedves tesz-vesz, számomra te is egy vagy ezen bukott képmutatók közt.
tesz-vesz, a rólad írt dolgaim nem ismétlem meg itt, minek

itt vannak az offoson:

offos.blog.hu/2010/05/09/host_of_the_seraphim/fullcommentlist/1#c9759196

-------------------------------
u.i.
@tesz-vesz:

nyugodtan moderáld ki, a strucc politika csodálatos dolog.

arlequin 2010.05.12. 14:52:39

@tesz-vesz: nézd tesz-vesz.
1. te mondod, hogy ez nem illik. OK
2. erre írom, hogy ez jobb lenne? ez kérdés volt. ó. iróniával. ó.
3. "mondom, tisztán látom a valóságot, a neoliberálisok életmódját. erkölcsöt az ember mára csak a keresztény jobboldalon lát, szórványban .
óvom a férfit a nőies viselkedéstől"
százszázalékosan egyetértek. csak szerintem ez nem az örök valóság amiben nincs változás.
4. a 3. komment lásd fenn. én nem támadtam, ha te ezt támadásnak vetted, az a te dolgod. mond és ennyi. erről beszéltem.
5. "ha egy férfi megcsal egy nőt, arról csak a nő tehet"
na hallod ezt hol írtam? erre esküszöm nem emlékezem.
6. "aki nem ismer" ha te két telefon után és x poszt után azt hiszed, hogy ismersz akkor nagyot tévedsz. én sem ismerlek kellőképpen, különben nem mentünk volna bele ebbe az egészbe.
bocsánat.

@Donna (Cara)mba:
bárcsak az lenne. de nem. tesz-vesznek - helyesen - nagyon szilárd erkölcsi alapjai vannak és az azzal való iróniát nem viseli el. én meg voltam akkora bolond és ezt kiviteleztem.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 16:36:23

@szorokin: Csak most olvasom, amit írsz. Zsaroltalak. Képmutató vagyok. Ember vagyok - csak éppen jellemtelen, megbuktam.
Nem tartok olyan sokat a magam személye felől, de annyit mégis ideírok Neked: ha ennyire jellemtelen embereket vet eléd a jó Sorsod, sohase lesz okod panaszra.
Képletesen 100x megkövettelek, aggódtam, hol vagy, mi van Veled.
Sajnálom. Nagyon kedveltelek. Adjon az Isten csupa jellemgazdag, nagyszerű embereket, barátokat az útadba.
Nem tagadom, amit írtál rólam, kegyetlenül fáj.
A jellemtelen, megbukott konzervatív skatulya (amit én magamról soha le nem írtam, konkrétan azt, hogy konzervatív), amibe nemes egyszerűséggel belegyömöszöltél, az még az ilyen semmirekellőknek kis fáj, mint én vagyok.
Nagyon fáj.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 16:39:43

@arlequin: Na, ma ilyen mindentkiborogatós nap van. Te is jellemtelennek tartasz eddigi írásos megnyilvánulásaim alapján? Csak hogy tudjam már, hogyan áll a szénám.
Szorokin fáj. Nem tudtam, hogy ilyen is lehet. Hogy van.
Mondj valamit, Bolond, kérlek!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 16:56:56

@szorokin: én moderálok? heló itt nem én törölhetek össze-vissza saját értékrendem szerint.

accos felvetés?
én mindenre reagáltam.

"miközben 1000* súlyosabb dolgok nincsenek észrevéve ....."

pl mik? mondd már el légyszi, mert semmit nem tudok, ami súlyos és nincs megemlítve

stólbucit rugdossuk, amennyiben erre adott okot

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 16:59:09

@arlequin: "ha egy férfi megcsal egy nőt, arról csak a nő tehet"

sehol, ezt telefonba mondtad.
lehet sok volt az alkohol. vagy a kokó?:)

www.youtube.com/watch?v=k64aH8Rbs5s

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 17:01:17

@arlequin: csak annyira, csak úgy támadtál, mint amennyire te azt hitted, hogy én támadok

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.12. 17:03:57

@arlequin: az irónia szót gyűlölöm. a liberálisok szokták mondani, mikor magyargyűlölettel támadják őket.

mondjuk magyarul, sokkal jobban kifejezi magát így

gúny, gúnyolódás

de még kifejezőbb, ha azt mondjuk, neked nem tetszett, h nem tetszik másnak a beszólás

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 17:08:37

@tesz-vesz: Nem lehetne privát levelezésre vezetni a kettőtök között felmerült ellentétet? Most már nem szeretem olvasni, mert olyanok kerülnek a tudomásomra, amiket nem nekem mondtak, ebből kifolyólag nem is tartoznak rám.Tanácsolom én,jószívvel, az ügyeletes offos:(
Ez meghaladj egy határt nálam, ez a fajta kiteregetése olyan beszélgetéseknek, amelyek nem az én füleimnek voltak szánva. Amelyek kettőtök között zajlottak.
Köszönöm.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 17:09:47

@arlequin: Lehetséges válaszolnod a kérdésemre? Nekem fontos lenne. Köszönöm. Kicsit megégettem itt magam.

arlequin 2010.05.12. 17:14:50

@Donna (Cara)mba: dehogy donna. ne viccelj már. nem tartalak jellemtelennek.

@tesz-vesz: ilyenre nem emlékszem. te tudod. én pont valami fordítottra emlékszem. rá is kérdeztem. emlékszel? mert én igen. ;-D
egyébként bort szoktam inni, kokainnal nem élek. az lgt-ben pedig egy buzi zsidó énekel ha már ott tartunk... ez téged szokott zavarni, nem? LOL

gyűlölni egy szót? te tudod. legyen gúny ha neked ez jó. bár inkább tréfának nevezném.

najóvan. szép estét.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 17:19:41

@arlequin: Jólesik a válaszod. Lepuszított ma ez az oldal. Nekem sejtelemem sem volt, hogy Szorokin nem bocsát, büntet hetediziglen:(

Köszönöm a jószavaid. Mennyire sajnáljuk egymástól, mi, emberek. Pedig alig kerülnek valamibe...

arlequin 2010.05.12. 17:24:10

@Donna (Cara)mba: "ez a fajta kiteregetése olyan beszélgetéseknek, amelyek nem az én füleimnek voltak szánva. Amelyek kettőtök között zajlottak."

én már csak egy kávét kérek.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 17:30:10

@arlequin: Olaszosat vagy inkább bécsieset?:-D
Én az erős olasz kávét kedvelem. A székelyek mellett én a déli népeket szeretem, olyan lazák, kedvesek, és élnitudók. Márai is imádta az olaszokat, a dél-olaszokat.
Ha valahova elbújhatnék, tudod hova mennék?
két hely, pontosabban 3 hely jöhetne szóba:
- Székelyföld arra amerre a Vargyas folyik, vagy a Gyimes-szoros
- Szicília
- Provansz

Mit szólsz hozzá? Jó helyek?:)
Nevessünk már valamin. Én tényleg nem szeretek olyasmibe még véletlenül se "belehallani", amit nem az én füleimnek szántak.
Merthogy fordítva se szeretném.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 17:31:56

@arlequin: Ha még válaszolsz rövid időn belül, azt még megvárom, ha nem, csak később, este 8 után leszek:(

arlequin 2010.05.12. 17:47:33

@Donna (Cara)mba: székelyföldre szavazok, esetleg a bakonyra. és nekem is mennem kell. majd holnap, ha lesz holnap. ég áldjon.

Donna (Cara)mba 2010.05.12. 17:51:55

@arlequin: A legjobbakat addig is. Holnap Pesten leszek.
Majd találkozunk az éterben, valamikor.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.12. 17:53:39

@Donna (Cara)mba:

"A jellemtelen, megbukott konzervatív skatulya (amit én magamról soha le nem írtam, konkrétan azt, hogy konzervatív), amibe nemes egyszerűséggel belegyömöszöltél,"

nem gyömöszöltelek bele.
nem erről beszéltem, nem ezt írtam.

arlequin 2010.05.12. 22:26:03

naésmégvalami.
eddig is lapítottál, elvetted a szerkesztési jogot.
engem ez különösebben nem zavar. tényleg sunyi vagy.
viszont ezzel bizonyítottad a képmutatás gerinctelenségét, valamint képtelenséged a hallgatásra és diszkrécióra. többszöri figyelmeztetés után.

csak neked

farkasfalka magányosan hóban tévelyeg
nem tudja mit hoz a hideg, s mit hoz a vihar
menti irháját, menti a koncot, hogy ehessen
bundáját kifordítja
mancsát lelapítja
fogait takarja
füleit vakarja
hideg ez a tél, fagyos a táj
de mégis a ragadozás, mi legjobban fáj.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.13. 10:49:46

@arlequin: milyen szerkesztési jog?

lehet szerkeszteni, de azt nem engedem meg h törölgessél kommentet.
mégis mit képzeltél? h itt fogsz törölgetni?

az előbb még ki akartál lépni, most meg baj, h nem publikálhatsz meg törölgethetsz?
szerkeszthetsz, de kezdeti stádiumban vagy, ahogy voltál is. nem tudod publikálni, csak vki más tudja, pl donna

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.13. 10:54:18

@arlequin: "ilyenre nem emlékszem. te tudod. én pont valami fordítottra emlékszem. rá is kérdeztem. emlékszel? mert én igen. ;-D"

te beteg vagy. azt az idézetet egy az egyben te mondtad, és én kérdeztem rá. h ezt mégis h.
te megismételted.

"pedig egy buzi zsidó énekel ha már ott tartunk... ez téged szokott zavarni, nem? LOL"

te zsidóztál minden ok nélkül telefonban. részegen? mert úgy látom tényleg nem emlékszel semmire, v játszod itt a hülyét
nem a szívem csücske a zsidó nép, tény.
a melegekkel amúgy semmi bajom, ha nem mutogatják magukat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.13. 11:12:14

@arlequin: milyen menekülés?
hagyjál már a hülyeségeiddel

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.13. 11:15:31

@arlequin: tényleg sunyi vagy.
viszont ezzel bizonyítottad a képmutatás gerinctelenségét, "

vö:

"ilyenre nem emlékszem. te tudod. én pont valami fordítottra emlékszem. rá is kérdeztem. emlékszel? mert én igen. ;-D"

"valamint képtelenséged a hallgatásra és diszkrécióra. többszöri figyelmeztetés után."

kérdezd meg a diszkréciómról a szürke eminenciást. a "foglalkozás" szót csak ki lehet mondani kommentben, nem?

a figyelmeztetést, meg magyarul szokás mondani. egy figyelmeztetésféle volt, nem több, azt se lehetett érteni

jó költőnek tartalak. csak jellembeli, és értelmi hibáid vannak

arlequin 2010.05.13. 14:45:26

@tesz-vesz: akkor ennyi. készségesen elismerem, hogy teli vagyok hibával, sőt hülye is vagyok. köszönöm a figyelmeztetést. ég áldjon.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.15. 08:04:02

@arlequin: befejezted?

hiszti az nem ez. vmi komoly baj van veled

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.07. 19:17:23

@tesz-vesz:

írád:
"accos felvetés?
én mindenre reagáltam."

nem igaz.
csak eddig ezt leszartam.
de most előszettem a padlásról.

nesze neked, nagy értékőrző...
igen, az ilyenek, mint, te csak eccerű kisemberként buknak el.
hazudnak.

pffff.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.07. 19:52:23

@szorokin: miért mondod ezt?

nem értelek.

mondd el érthetően.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.07. 21:12:59

@tesz-vesz:

ott van feljebb az egyértelmű szövegkörnyezet.

minden egyértelmű.

és te hazudtál. ill valótlant állítottál.

ennyi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.07. 23:47:33

@szorokin: TE MIBE HAZUDTAM TE SZERENCSÉTLEN?
mi van feljebb? nem egyértelmű

nyögd már ki végre, olyan nehéz értelmesen fogalmazni?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 08:36:24

"accos felvetés?
én mindenre reagáltam."

ebben. pont.
"TE SZERENCSÉTLEN"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.08. 11:18:52

@szorokin: még mindig nem megy az értelmes beszéd (és gondolkodás?)

az accos szót sem értem

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.08. 11:53:28

@szorokin: itt mindenre reagáltam, de mégis mit vártál, h beszélek majd veled, hogyha mindenhol a lehazugozol egyfolytában?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 14:07:27

@tesz-vesz:

nem reagáltál mindenre.
és akkor még nem hazugoztalak le.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 14:37:48

@tesz-vesz:

"
még mindig nem megy az értelmes beszéd (és gondolkodás?)

az accos szót sem értem
"

pedig ezt tőled idéztem, a saját szavaidról nem tudod h mit jelentenek ?
írsz valamit nekem, aminek nem tudod a jelentését ?

??

gratulálok. non plus ultra.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 14:39:01

azaz egyértelműsítve:

"accos felvetés?
én mindenre reagáltam."

- ezt tőled idéztem.-

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.08. 16:38:48

@szorokin:

szorokin 2010.05.12. 14:51:56
@tesz-vesz: @arlequin: @Donna (Cara)mba:

erőteljes plebejus érzések vannak bennem
nem bírom a tekintélyt, utálom a kirekesztő elitizmust ...,
a sznobériát,

nem is akarok a kkbk-hoz tartozni, mert kirekesztőnek érzem a közeget....
/ tesz-vesz: nem reagáltál az accos felvetésmere sem.. /

"

valóban. te tényleg ilyen hülye vagy? accos, TE ÍRTAD ELŐSZÖR, érted?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 18:05:24

@tesz-vesz:

igen én írtam, és
aztán te ezt használtad fel a válaszodban.
panelként, anélkül h tudtad volna az értelmét, jelentését.

írtad feljebb: "még mindig nem megy az értelmes beszéd (és gondolkodás?)

az accos szót sem értem"

így létrejött az h nem tudtad h miről beszélek, mert nem érthetted a mondatomat és a rá adott válaszodat sem.

hmm, amúgy nem semmi.
ezt sose gondoltam volna. na mindegy.

épp azt a választ, ami szerintem nem igaz, aka, hazugság.

így állánk.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 18:12:28

@tesz-vesz:

ja és akkor, anno:

minden úgy tűnt h érthető vagyok, nem tettél fel kérdést, csak válaszoltál.

kis magyar abszurdban élünk...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.08. 19:28:58

@szorokin: te teljesen hülye vagy:

accos

"pedig ezt tőled idéztem, a saját szavaidról nem tudod h mit jelentenek ?"

vö:

"igen én írtam, és
aztán te ezt használtad fel a válaszodban.
panelként, anélkül h tudtad volna az értelmét, jelentését.

1. most akkor kié a szó? "ezt tőled idéztem"

2. nem panelként használtam, ha nem tűnt volna ki. itt: @tesz-vesz:

"accos felvetés?" valóban úgy tűnik h panelként felhasználom, és használom, anélkül, h tudnám mit jelent, nem pedig azt jelentené, hogy megkérdezem mit jelent. TE MEGŐRÜLTÉL. idiótákkal nem vitatkozom, csak az időm megy rá, nem vagy szalonképes az értelem terén. kopj le, nem érdekel, mit mondogatsz rólam.

már miért is tennék fel kérdést így utólag is, ha egyre se válaszolsz ÉRTELMESEN, AHOGY EMBEREK SZOKTAK KOMMUNIKÁLNI.

de kopj le, csak felbosszantasz!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.06.08. 19:43:00

@tesz-vesz:

uff megaszontad. bravó. bravissimo.
citius. altius. fortius.

ámen.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.10. 11:14:27

@A Nép - Te vagy!: nem lényeges, felbosszantott egy 16 éves
süti beállítások módosítása