Az árvízjáró suzuki
2010.06.11. 11:01 | Lee van Cleef | 10 komment
Címkék: autó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Donna (Cara)mba 2010.06.11. 13:05:39
Amúgy jó márka.
Régen Suzukim vót, azóta is bánom, miért cseréltem le (vagyis a fiúk a ludasok benne) Renault Clióra. A Suzuki csak ment, beérte négy kerékkel meg benzinnel:) Ha felforrott a vizem, maximumra állítottam a fűtést (árnyékaen +40 fokban:), ablakok elől, hátul lehúzva, a hajam szabadon röpködött, csupa romántika;-D
Télen is úgy ment, hogy még csak benzint se adtam neki, hanem alapjáraton ment magától;-DDDD Ez komoly! Túl magasra állították be az alapjáratot, és elég volt neki az önindító, amit az felszívott:))))))))))
A férjem nem akart hinni a szemének:)
Aztán a fiammal egyetértésben ezt a jó autót beszámíttatták az új autó árába:(((( és lecserélték:(
Szinte semmit nem adtak érte:((((
Én szerettem volna megtartani, a fiam éppen akkor kezdett el vezetni. Kár volt, hogy eladtuk. Azóta sokszor láttam, még "él". Vígan pöfög a világba, míg a Cliómmal nem győzöm a javítási számlákat:(((((((
tudi 2010.06.11. 18:56:46
Lee van Cleef 2010.06.11. 19:38:00
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.11. 20:40:51
én eddig előbb haltam volna meg, mint h a "mi" autónkat vegyem meg
Donna (Cara)mba 2010.06.11. 21:15:32
Az ablalktörlő folyadék hiányát hamar észrevettem, azt vettem egy benzinkútnál és feltöltöttem. Kissé emlegettem az édes-kedves anyukájukat, de mentem tovább.
A célhoz közeledve kigyulladt a "nincs olaj" a rendszerben figyelmeztető jelzést. Igen ám, csakhogy nem volt nálam olaj, benzinkút akkora már nem volt a közelben. Gondoltam, csak kihúzza az úticélomig (egymagam utaztam, már alkonyodott, szóval azért ez nem túl bíztató állapot egy nőnek). Meg érkeztem e folyton égő figyelmeztető jelzőfénnyel. Elképzelhetitek, milyen idegállapotban. Kint egyre sötétebb lett közben.
Mikor megérkeztem, fáradt voltam, lefeküdtem, gondoltam, majd reggelre magához tér, biztos csak valami véletlen kóbor áram, mert hiszen pont az út előtt volt szervízben, ahol kértem, hogy a szélvédő cserén kívül is nézzenek meg mindent, mert hosszú útra megyek.
Na, csak a számla volt hosszú:( De az nagyon hosszú, hogy mi mindennel iparkodtak a szakik...
Másnap indítom a kocsit, a jelzés ugyanaz. Elmentem az első román alkatrész boltig, ahol az eladó bezárta addig a boltját, kijött, megnézte a kocsimat, várt, míg kihűl az olajtartály, aztán megnézte. Egy miliméternyi olaj se volt már benne jóformán. Talán vagy 10 percen múlott, hogy le nem ég a motor...
A boltos (echte román fickó), hozott olajat,ő maga feltöltötte a tartályt, persze előbb megkérdezte, hogy organikus olaj van-e benne, aztán mondta, hogy a Renaultba lehetőleg mindig ELF-et vegyek, mert akkor nem tévesztem el. És megmutatta, hogy az van a szélvédőmre is gyárilag ráírva. És az olajat mindig hideg motornál mérjem, várjak, amíg lehűl.
Hát ezt egy k-rva drága magyar szervízben miért nem tudták se elmondani, se fel nem töltötték, csak a ceruzájukat nyomták meg 160 ezer körül? (Szélvédő-csere is volt).
No, ekkor kerestem másik szervízt. Ez nem márkaszervíz, mindent javítanak, ahogy jön. Újragyűrűzték a motort, mert ette az olajat. Azóta eltelt több mint egy év, rendben van.Egy év garanciát kaptam a munkájukra.
Néha meg is nézem az olajszintet, ahogyan a román hapi mutatta. De eddig nem ereszt.
No, akkor kérdeztem tőle, melyik az az autó, amelyiket nem kell ennyit szervízbe vinni? Visszakérdezett: milyen autót nem látok a telepen? Persze, én nem vettem észre, nő vagyok, nem erre áll a szemem. Akkor mondta, hogy a Suzuki ilyen. Ha annak a javításából kellene megélnie, éhen halna:)
Ez így történt.
Donna (Cara)mba 2010.06.11. 21:44:15
Renault-t pedig, ha jót akarsz magadnak, az isten szerelméért, nehogy vegyél!
Utolsó írka