a csodálatos orgánumú nemzeti színésznő, Eszenyi Enikő újra akcióban,
nem orrhangú ez, hanem ez kuriózum!
Uramisten..Lehultem teljesen..Ez iszonyu
iskolás szint :( mint egy hisztériás...
sose értettem, mit látnak ebbe a donáldkacsába. nekem a kulturális jelentősége mindig teljesen adekvát volt a Legényanya című filmbéli szerepének a jelentőségével: falusi kurtizán. a színművészet slampos prostituáltja.
Ajjajjajjajjaj.
Sosem bírtam Eszenyit, de ezzel a szavalattal elvágta magát nálam, végleg.
a donáldkacsa nemcsak nekem jutott eszembe:
Mint egy Donald kacsába oltott mosónő. És ezzel az egész nyilvános ténykedését jellemeztem.
ugye ez után döntöttek úgy h színigazgatót csinálnak belőle? megértem, mindenki félt, hogy mire képes, ha nem kapja meg a posztot.
Meggyalázott egy gyönyörű verset...
te jószagú ..... kitiltani minden színházból, mielőtt még komolyabb károkat csinál ....
Jó lenne, ha megtanulna már magyarul. A magyar nyelvben létezik rövid és hossszú magánhangzó,amelyek a nyelvet dallamossá teszik. Ö nem tesz különbséget.
hát ez tényleg egy őstehetség:D:D::DD nekem okozott pár vidám percet:D és mindenkinek üzenem, aki szerint ez MŰVÉSZET, hogy ne higyjetek a látszatnak, mindig a tartalmat keressétek:)
ez felháborítóan rossz! Miért nem megy kapálni?
Gyerekek.... ez a tehetségtelen nő vezeti a Vígszínházat? Jesszusom... Aki magyar színművész létére nem tudja a Nemzeti Dalt normálisan előadni az ne akarjon színházat vezetni. Ilyen posztra olyan emberek valók akik valóban értenek a színművészethez és a kultúrához, akik át tudnak élni egy művet nem pedig meggyalázzák mint ahogy Enikőnk itt is tette. Hihetetlen.... már itt is a politika dominál és nem a valós tehetség...
Átálhatsz a megasz*r másik oldalára a süttyők közé, borzalmas, legalább ne visíts
Sose értettem színészi sikerét - bár voltak számosan, akik szerint tehetséges. Gondoltam, egészségükre. A hangja miatt szerintem eleve pályaalkalmatlan. Egyszer láttam színházban még Kaszás Attilával a Dühöngő ifjúságban. (Két világklasszis: Kenneth Branagh és Emma Thompson után. Gondoljátok el!) Tönkrevágta számomra az előadást a sipító, éles-érdes hangjával, így azt mondtam, soha többet. Ehhez is tartottam magam. Lehet, hogy az a koncepció nem lenne rossz, amivel ezt a verset mondja, ám ezzel a hanggal még egy vitán felüli koncepció is élvezhetetlen.
s nem elég, hogy csipog és nyávog, és ebből áll a teljes eszköztára, de köznapi szinten nem tud magyarul hangsúlyozni. A saját színházát folyamatosan vigszinház-nak mondja. Hallgassunk bele, hogy beszél magyarul ez az "élenjáró magyar színésznő"
Az emberben ösztönösen él a tudás, hogy a magasabb hang messzebb visz. A színpadon ennek megfelelően a normál beszédhangnál esetleg magasabb fekvésben kell beszélni a hallhatóság és érthetőség kedvéért a köznapihoz képest. Az ő hangja nem tolerálja ezt a váltást, akkor válik sipítóvá, és magánhangzók ejtése torzul (nála főleg az e, é). A másik gondom vele az affektált beszéd. Ez is egyfajta elváltozott hang, módosult hangejtés, ami az ő esetében hangképzési problémákkal társul. Rendszerint egykék, elkényeztetett legkisebb vagy behízelgésre kényszerített gyerekek szoktak beleragadni felnőtt korukra is ebbe a beszédmódba. Vannak beszédsajátságok, amit meghatároz a gyerekkori, fiatalkori környezet, és egy élet nem képes megváltoztatni. Ilyen lehet a hangok hosszúságának ejtése a szóbeli helyzetüktől függően. Ettől még az általa vezetett színház nevét megtanulhatná helyesen ejteni.
például ott van Varga Mária, akit alföldi kirúgott, én még nem láttam, de azt mondják nagyon tehetséges. róla nem hallunk soha, csak erről a donáldkacsába oltott mosónőről:
bírálj, csak bírálj!
bírálj, míg teheted -
nagyobb bírák döntöttek
már feletted
Utolsó írka