kkbk.blog.hu

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok.

 

Sok helyről jöhetünk, de csak egyfelé tarthatunk, ha valóban értelmesek vagyunk és tisztességesek:

 

Ez az irány pedig a "nemzeti" szociáldemokrácia,
a jóléti állam, ahol minden jóravaló csoport és gondolat képviseltetheti magát, és ahol elég gazdag az alsó középosztály is, hogy vállalkozni tudjon az új ötleteivel és jó iskoláival.

Meg kell teremteni a lehetőséget, hogy a szegény ember gyereke is tudós lehessen; a tehetségtelen gazdagokat pedig el kell zavarni a krumpliföldekre.

Minden adófizető polgár szociáldemokráciában és jogállamban akar élni - csak nem tud róla.

Térjünk mindannyian konszenzusra.

posztos írkák

Nagyon fontos

ist


Csend vala, felleg alól szállt fel az éjjeli hold.

Szél kele most, mint sír szele kél; s a csarnok elontott
Oszlopi közt lebegő rémalak inte felém.
És mond:

magyar_partok333.JPG

"Füstöl a víz, lóg a káka kókkadón a pusztaságba" Holt Vidék kkbeka KáKánBéKa

Máté, 7. fejezet

15 Őrizkedjetek pedig a hamis prófétáktól, akik juhoknak ruhájában jőnek hozzátok, de belől ragadozó farkasok.
16 Gyümölcseikről ismeritek meg őket.
17 Ekképpen minden jó fa jó gyümölcsöt terem; a romlott fa pedig rossz gyümölcsöt terem.
18 Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.
19 Minden fa, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik

 

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Utolsó írka

információ

A bölcsesség alapja a kétkedés.
de csak a gonoszok tartanak mindenkit gonosznak.

 

A hír (a tény) szent, a vélemény szabad - Pulitzer József

Ha van egy minőségi írása közéleti témában, versmegzenésítése, jó témája, filmje, ötlete, linkje, híre, információja
küldje el nekünk, feldogozzuk egyszer talán, és le is közölhetjük
kkbkorkukacgmail.com
vagy írja be a kommentekbe, csomót nem kérünk.
az értelmes kommentekre igyekszünk válaszolni, mert fontos a párbeszéd, főként félreértések esetén.
Ezen oldal semmilyen komment- és posztíró véleményével nem azonosul,
így kívánja megőrizni saját függetlenségét, elvét, illetve a szólás- és véleményszabadságot.

Az aktaszerű posztok folyamatosan frissülhetnek, a fontos témákban frissülnek is.

codex

 

Archívum

Címkék

1848 (6) 1920 (8) 1956 (41) 2006 (12) 2rule (1) 444 (1) 4k (2) 64 (1) ábrányi (2) ácsné (6) aczél (3) ádám (2) áder (2) Ady (1) ady (20) afrika (4) akác (1) ákos (1) aksi (2) aktuális (8) aláírás (1) áldozat (34) alfödi (1) alföldi (16) alkotmány (4) állam (3) állat (1) almássy (1) álmos (1) ambrus (1) amerika (1) andrás (1) andrásfalvy (1) angol (14) ángyán (29) ángyén (1) animacio (24) antal (2) antall (11) antikultura (111) apáti (3) apor (1) arab (7) arany (6) argentína (2) arisztokrácia (5) arkan (1) arnoth (1) arokaso (33) árulólapok (5) árvai (1) ascher (2) ásotthalom (1) assange (1) aszódi (2) ateizmus (2) attila (1) audi (2) autó (3) autonómia (1) autonomia (1) ávh (1) azer (3) azori (1) b (2) babarcy (1) babics (1) babits (5) bacsa (1) bagemihl (1) bagó (1) bajnai (10) bakáts (1) bakó (1) balassagyarmat (1) balaton (2) balatoni (2) balavány (1) balázs (2) balczó (10) balikó (1) bálint (1) balla (1) balog (2) balogh (2) balsai (1) bana (1) bandó (1) bándy (1) bank (70) bankrendszer (1) bara (1) baranyay (1) barcs (1) bárd (1) bárdok (1) bárdos (2) barings (1) báró (1) bartók (1) bartos (2) bartus (2) bátorfi (1) batthyány (3) bauer (3) bayer (8) bbc (1) becsó (1) bede (1) békés (1) bélaság (1) belénessy (1) belga (2) bencsik (4) béndek (1) bene (2) benedek (1) benkő (2) benzin (13) berecz (1) bereznay (1) berija (2) berkesi (1) bertalan (1) bertha (2) bertók (1) berzeviczy (1) berzsenyi (1) bessenyei (1) bethlen (1) biden (1) bige (1) bilderberg (1) bíró (4) birodalom (1) bíróság (1) biszku (18) bitay (1) bkv (1) blaskó (4) blog (3) blunt (1) bmw (1) Bochkor (1) bocskor (1) bodoky (10) bodrogi (1) bogár (6) bogdán (2) bokor (1) bokros (5) bölcskei (1) boldizsár (1) boldoghy (1) bolgár (1) bologna (1) bombagyár (1) bonafarm (1) bono (1) borkai (1) borókai (1) boros (5) boross (2) boruzs (1) bosnyák (2) bőtös (1) botul (1) brádi (1) brády (6) Bremgarten (1) brenner (1) brezovics (1) bródy (2) bubla (1) budaházy (12) budai (5) budapest (1) bugár (1) bűn (38) búr (1) burány (1) burma (1) bush (2) buza (1) buzánszky (1) carlin (1) Casablanca (2) cegléd (1) ceglédi (1) ceta (1) chaplin (1) Charlie Hebdo (1) che (2) chikán (1) chomsky (1) cia (1) Cicciolina (1) Címkék (7) ciprasz (1) citadella (1) clark (1) colbert (1) coolidge (1) corrie (1) corvinus (1) csalad (10) csángó (1) csányi (13) császár (1) csecsen (1) cseh (15) csendőrség (1) csengey (1) csepel (2) csepreghy (1) csepregi (1) cserdi (1) cserháti (1) csernus (1) csetnik (1) csiba (2) csintalan (1) csipes (1) csiszár (1) csizmadia (1) csókay (2) csonka (1) csontos (2) csoóri (5) csurka (6) cukor (1) czeglédy (1) czeizel (1) czene (1) czettler (1) czike (11) czomba (1) c kategória (63) dajcs (1) Dallaire (1) damm (1) dán (2) dancsó (2) dániel (2) dan reed (1) daróczi (3) darvas (2) debrecen (3) délvidék (2) demcsák (1) demeter (2) demján (2) demokrácia (5) demszky (12) dénes (2) dés (1) deutsch (3) devizahitelesek (10) dézsi (1) dézsy (2) dienes (2) dietmar (1) Dieudonné (1) Digest (1) diktatúra (1) dk (1) dobay (1) dobozi (2) dobrai (1) dobrev (1) dodik (1) dojcsák (1) doku (3) dombóvári (1) donáth (1) dopping (1) dörner (5) dorosz (4) dotoho (1) dózsa (3) drábik (8) draskovics (2) dr morvai krisztina (27) dudits (1) dunaszerdahely (1) dúró (4) dzsudzsák (1) eccleston (2) eger (1) egervári (1) egészség (19) Egyesült Arab Emírségek (1) egyház (2) Egyiptom (3) egyiptom (4) együtt (1) elcoteq (1) élelmiszer (1) éliás (1) elitposzt (80) elnökség (4) elvis (1) ember (14) endre (2) endrésik (1) ensz (1) eon (1) eörsi (6) eötvös (1) ép-kar (1) erdély (7) erdő (2) erdogan (2) erdős (2) erőss (1) érpatak (2) ertsey (5) erzsébet (1) ésik (1) Esperay (1) esterházy (6) eszenyi (1) eszes (1) esztergom (7) eu (50) europai (4) everest (1) evola (1) Fábián (2) fábián (1) fabricius (1) fábry (3) facebook (5) fagyálló (1) faludy (1) falusi (1) farage (4) farkas (2) fazekas (2) fehérlófia (1) fehér kenyér (1) fekete (4) feketejános (4) fekszi (1) felcsút (1) felcsuti (1) felvidék (1) fenyő (1) ferenczy (1) ferihegy (1) fico (1) ficsor (1) fidesz (372) film (107) filó (1) fischer (4) flaisz (1) fliegauf (1) flier (1) fodor (5) földes (1) földesi (1) földvári (1) forditas (1) forrai (1) francia (8) freedman (2) frész (1) freud (1) friderikusz (3) friss (1) fülkeforradalom (1) fülöp (3) g. nagy lászló (1) gábor (1) gajdics (1) gál (3) galácz (1) galambos (1) galilei (1) galkó (1) garancsi (1) garas (1) gárer (1) gaudi (7) gay (1) gazdaság (14) gdp (2) gedeon (1) gelencsér (1) gellért (4) génmódosított (3) geotermia (1) gera (1) gereben (1) gerendai (2) gerendás (1) gergényi (8) gerő (1) geszti (1) gina (1) giró (1) glattfelder (1) glutén (1) gmo (1) göd (1) gőgös (1) gój (1) gömöri (1) göncz (3) gonda (1) goodfriend (1) görgey (2) gorilla (1) görög (5) gosztonyi (2) grant (1) grass (2) gróf (1) groó (1) gulyás (2) guyana (1) guyon (1) gyárfás (3) gyöngyösi (8) gyöngyöspata (12) gyóni (1) győr (2) györgy (1) györgyey (1) györgyi (1) győri (1) győrkös (1) gyulai (1) gyurcsány (24) gyurta (1) habán (1) habony (5) habsburg (1) hack (1) hadházy (7) hagyó (4) hajdú (5) hajdu (1) hajnal (2) hajós (1) halász (3) hamvas (1) hankiss (4) harangozó (2) hargitay (1) haris (1) harrach (3) hász-fehér (1) hatvany (4) havas (1) havasi (2) havros (1) haza (1) hazugsággyár (1) heffentrager (1) hegedűs (2) hegedüs (1) heim (1) héjja (1) heller (4) hellókarácsony (1) hende (1) herceg (1) herczeg (3) herczog (1) herényi (1) hering (1) hernádi (2) hetesi (2) híd (1) himnusz (1) hitel (4) hitgyülekezete (6) hitler (4) hoffman (2) hoffmann (3) hofi (1) hök (1) hold (1) hollán (1) holland (1) holoda (1) hóman (1) homoki (1) homoszexuális (10) Hőnyi (1) horn (4) hornok (3) hornyák (1) horoszkóp (1) horthy (36) horvát (4) horváth (16) hosszú (4) hrabovzsky (1) humor (95) hunvald (2) húsvét (1) huszár (1) huszti (1) huth (5) hutteritak (1) ideologia (4) idiota (2) igazság (3) igazságszolgáltatás (1) II. Erzsébet (1) iklad (1) illés (4) illiberális (2) illyés (1) ima (1) imf (3) incze (3) index (2) indoeurópaiak (2) infláció (2) inotai (1) ipar (2) ír (2) irak (3) Irán (2) irán (5) írnok (1) ISIS (6) iskola (20) isten (1) Isten (1) iszlám (6) ivády (2) iványi (2) izabella (2) izland (1) izrael (1) jakab (3) jáksó (2) jakupcsek (1) jámbor (1) jancsó (2) janet jackson (1) janics (2) jankovics (2) jános (4) janukovics (1) jány (1) jan kuciak (1) ján kuciak (1) járai (1) jászberényi (1) jászi (2) jegybank (1) jeles (1) jensen (1) jezsuita (1) Jézus (2) Jimmy Safechuck (1) jobbik (129) jobboldali (1) jog (1) johan (1) johnperkins (2) jones (1) jordán (1) Jordie Chandler (1) josip tot (1) jövő (1) jövőkép (1) józsef (5) judaizmus (1) juhász (8) julian (1) juncker (1) junker (1) juszt (1) kabai (1) kádár (3) kadirov (1) kaffka (1) kahn (1) kajászó (1) kakas (1) kaláka (1) kalifátus (2) kálium (1) káliumsó (1) kálmán (2) kaltenbach (2) kálvinista (2) kamatozású (1) kaminski (1) kánaán (1) kanada (1) Kancsendzönga (1) kányádi (3) kapitali (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) kapronczay (2) kapu (1) karácsony (12) karafiáth (1) karass (1) karinthy (2) kármán (1) károli (1) károlyi (7) kárpát (1) karsai (1) kásler (5) kaslik (1) kassai (1) kassák (1) kasza (1) katar (2) Katar (1) katrein (1) kaya ibrahim (1) kazincbarcika (1) kazinczy (1) Kazinczy (1) kdnp (32) kedvenc (69) kékfrank (2) kele (1) kémrepülő (1) kende (1) kennedy (2) kepes (1) képíró (2) kerdvenc (1) kerényi (4) keres (1) keresztény (5) keresztenyseg (30) kereszténység (8) keresztes (1) keresztúri (1) kéri (2) kern (1) kertész (8) Kesznyéten (1) kétfarkú kutya (1) kilián (1) kína (5) kincses (1) király (8) királyság (1) kisgazda (2) kisgergely (1) kishantos (2) kiskunhalas (1) kiss (3) klára (1) klebelsberg (3) klein (1) klímaváltozás (1) klub (1) knézy (1) kocsis (6) kóczián (1) koeman (1) kohászat (1) kóka (6) kóla (1) kölcsey (1) kollár (2) kolompár (2) koltay (1) komlós (1) komment (1) kommentár (1) kommunista (5) kommunizmus (2) koncz (2) kondor (1) kongresszus (1) konrád (5) kónya (3) konyár (1) konzerv (4) konzervatív (4) kopátsy (2) kopp (1) koppány (1) körmend (2) kornis (3) korona (6) koronavírus (2) korondi (1) kőrösi (2) korten (1) körtvélyesi (1) kósa (1) kossuth (2) kőszeg (2) kosznovszki (1) koszorús (1) koszta (1) kosztolányi (2) kóté (1) kötvény (1) kovács (9) kovalik (2) kővári (1) kövér (14) köves (1) kozenkay (1) közgazdász (2) közgép (2) kozma (1) krassó (2) krasznahorkai (1) krasznai (1) kratochvil (1) krausz (1) Krawiec (1) krím (3) krug (1) kuba (2) kubatov (1) kukorelly (3) kulcs (2) kulka (2) kultura (59) kultúra (1) kun (3) kuncze (1) kunó (2) kunszabó (4) kuruc (2) l. (1) labanc (2) laborc (3) lackfi (1) ladik (2) lakat (1) lakatos (2) lánczi (1) lanto (1) lantos (8) lányi (2) laogai (1) lascsik (1) lászló (3) latinovits (26) lator (1) latoya jackson (1) lauda (1) lázár (17) lazáry (1) leaving neverland (1) legszebb (1) léhmann (3) leisztinger (2) lendvai (2) lengyel (5) lenhardt (4) lenkei (2) lenkey (1) lepen (1) lépold (1) letelepedési kötvény (1) lévai (1) lezsák (2) Le pen (1) líbia (1) lipták (1) liszt (1) litván (1) lmp (55) lobbi (1) lomb (1) lomnici (2) london (1) lóránt (2) lovakrul (3) lovas (1) lovasíjász (1) lukács (3) M&Ms (2) Macaulay Culkin (1) mack (1) mackensen (1) maczó (2) madách (1) madár (2) madárirtás (1) mádl (1) mága (1) mager (1) magor (1) magvasi (1) magyar (13) magyarország (126) magyarorszag (2) magyarzene (1) Magyar Hang (1) makovecz (6) mal (2) maléter (4) malév (2) malina (2) málna (1) málta (1) mandela (2) mandiner (14) mann (1) mansfeld (1) márai (1) marcell (1) marianum (2) márki (1) Marokkó (2) Marrakech (2) martinovics (1) márton (2) martonyi (7) marx (1) matolcsy (4) matovic (1) mátra (1) matyi (1) máv (1) McConnell (1) mdf (21) mécs (4) medgyaszay (1) medgyessy (4) media (6) média (8) megadja (1) megafon (1) meggyes (2) megyeri (1) mekka (1) meleg (1) merkel (6) mese (2) mesterházy (6) mészáros (8) metró (3) mezőgazdaság (12) mhm (1) michael jackson (2) mici (4) micimackó (3) microsoft (1) mihály (2) mihók (1) mikepércs (1) mikes (1) miklós (1) mindszenty (2) mirkóczki (4) miskolc (2) mítosz (4) mi hazánk (1) mma (1) mohácsi (5) Mohamed (2) Mohammed (2) mok (1) mol (2) molnár (3) momentum (1) monarchia (5) mong (2) monitor (1) monsanto (3) móra (1) morell (1) móricz (2) morszi (1) morvai (1) moszkva (1) moys (1) MP (1) msz (1) mszmp (1) mszp (165) MTA (1) mta (2) mubarak (1) mugabe (2) müller (1) multikulti (6) mundruczó (1) murányi (1) musk (1) muszty (1) művészet (1) múzeumok (2) muzorewa (1) nacl (1) nádas (2) nagy (4) nagyatády (1) nagykőrös (1) nagy gergely (1) nánási (1) narcopata (1) nav (3) navarro (1) navracsics (3) navracsis (1) negatív (1) nemes (1) német (14) németh (12) némethné (1) németország (5) nemzeti (4) neoliberalizmus (1) nép (1) népesség (1) ner (1) neverland (1) nigel (1) nobel (4) nógrádi (1) norvégia (2) nosztalgia (10) novák (13) nsa (1) nulan (1) nyáry (1) Nyékládháza (1) nyelv (3) nyelvcsalád (5) nyelvtan (5) nyemcov (2) nyerges (5) nyíri (1) nyitrai (1) nyugat (1) nyugdíj (6) obama (5) occisor! (13) ókor (1) ókovács (1) olaf (1) olaj (1) olajszőkítés (1) olajügyek (1) olasz (1) olduva (1) olduvai (1) olimpia (4) olvasó (1) onfray (1) ontológia (1) orbán (124) orbán balázs (1) orbán kormány (1) ördög (1) orgován (1) origo (1) örmény (2) orosz (19) orvos (2) őstörténet (3) ostrom (1) oszama (2) osztie (1) osztolykán (2) otp (1) paizs (1) pakisztán (3) paks (4) paksy (1) palácsik (1) palesztina (1) pálffy (6) pálinkás (2) palya (1) panama (2) pándi (1) pap (12) papa (1) pápa (1) papademosz (1) papcsák (2) papp (3) parászka (1) paraszt (1) parks (1) parlament (4) parti (1) partizán (1) pásztor (1) pásztory (1) patai (1) patkány (1) patkó (1) patonai (1) paul (1) páva (1) pavarotti (2) pázmány (6) pécs (12) pécsi (5) pegasus (1) peled (1) pénz (9) pénzrendszer (1) perczel (6) perintfalvi (1) perjés (1) perkovátz (2) perzsa (2) Perzsia (2) peták (1) péter (1) péterfalvi (1) pethő (1) pető (2) petőcz (1) petőfi (5) petri (1) petró (1) picasso (1) piketty (2) pincebörtön (1) pincebörtönök (1) pintér (10) placebó (1) placebo (1) plutokrácia (1) poetapolitika (7) pogány (2) pogátsa (4) pokorni (2) polcz (1) polgármester (3) polgárőr (1) polt (7) pongrátz (5) popper (2) portik (1) pörzse (4) pősze (2) posztkommunista (89) powell (1) pozsgai (1) pozsgay (4) pozsonyi (1) pránanadi (1) prezi (1) princz (1) prohászka (3) prolikrata (45) prolisztokrácia (34) prózavers (1) pruck (1) pszichológia (3) pszichopata (1) publicisztika (4) puch (1) puch lászló (1) puskás (2) pusztai (1) putyin (6) puzsér (14) pyatt (1) quaestor (1) rab (1) rábaközi (1) rabár (3) rachel (1) rácz (2) ráday (1) radics (1) radio (1) radnóti (2) raffael (1) raffay (5) rahimkulov (1) rainer (1) rajcsányi (3) rákay (1) rákóczi (1) rákosi (3) ranitzki (1) rap (1) raskó (3) rasszista (1) rasszizmus (1) Readers (1) reagan (1) reakció (2) rédly (1) református (1) regnum (2) reichmann (1) rejtvény (1) rendőr (7) repülő (1) réthelyi (3) retkes (1) rétvári (1) revizio (1) rezesova (1) rezi (1) rezsi (1) richárd (1) rickman (1) rijád (3) rizner (1) rmdsz (1) rockefeller (1) rogán (10) röhrig (1) román (5) románia (3) ron (1) róna (3) roosevelt (2) rothschild (1) royalista (2) rózsa (1) ruanda (1) rubint (1) rushdie (1) ruttner (2) safik (1) sajó (2) sajtó (3) sajto (5) sáling (1) sándor (1) sápi (1) sarajevo (1) sarka (2) sarkadi (1) sárossy (1) Sátoraljaújhely (1) saul (1) schamschula (2) schenk (1) schiff (3) schiffer (15) schmidt (2) schmitt (10) sebestyén (1) sebő (2) sekielski (1) selmeczi (2) semjén (3) seregi (1) seres (3) seuso (1) shaw (1) sickratman (1) siemens (1) sikér (1) síklaky (1) sikó (1) simicska (15) simon (4) simonyi (2) simor (9) siófok (2) skrabski (1) skultéty (2) smith (1) snowden (3) (1) soltész (1) sólyom (4) somogy (1) sopron (1) soros (7) spanyol (3) spiró (3) sport (2) stadler (1) staudt (1) stefán (1) stefka (2) steiner (1) stiglitz (1) Stiglitz (2) stohl (6) storcz (1) strabag (1) stumpf (6) suchman (1) süle (1) süveges (1) sváby (1) svájc (1) svéd (2) svédország (2) sz (1) szabadkőműves (18) szabadpénz (1) szabó (12) szájer (1) szajlai (1) szakács (1) szakály (1) szalai (3) szalay (2) Szalay-Bobrovniczky (1) szamosvölgyi (1) szamuely (2) számvetés (3) szaniszló (1) szanyi (7) szarvas (1) szatmári (1) szaúd (4) szaúdi királyság (3) Szaúd Arábia (3) száva (1) szávay (1) századvég (1) szcientológia (4) szdsz (53) széchenyi (6) szegedi (7) szeivolt (1) székely (8) székelyföld (2) szekeres (1) székhelyi (1) szekszárd (2) szél (4) szele (1) Szelényi (1) széles (2) szemere (1) szemerey (1) szendi (2) szendrő (1) szent (5) szentencia (1) szentendre (1) szentkorona (1) szepesi (1) szerb (3) szerbia (4) szexi kenyér (11) szijjártó (6) szíjjártó (1) szilágyi (6) szilvásvárad (1) szilvásy (4) szima (9) színház (7) Szíria (2) szíria (5) szitka (1) szlovák (11) sznob (1) szó (1) szociopata (1) szőcs (3) szodoma (1) szöllősi (2) szolnoki (1) szombathely (1) szombathelyi (1) szörényi (1) szotyori (1) szotyori-lázár (1) szovjet (2) szózat (1) szűrös (3) tab (1) takaró (2) takáts (4) tákos (1) tállai (1) tallér (1) tamás (3) tamáska (1) tanártüntetés (1) tánc (1) tánczos (3) tandori (1) tarlós (8) tárnok (1) tarr (5) társadalom (1) tarsoly (1) tasnádi (3) tasz (3) techet (1) technika (12) ted (2) téglás (1) tej (1) tejfalussy (1) tek (2) teket (1) teleki (1) telekom (1) telex (1) templom (1) tér (3) térey (1) terror (4) tesz (5) tétényi (5) tgm (2) thatcher (1) tibet (1) tikvicki (1) tímár (1) tisza (3) tiszavasvári (3) tíz (1) tmrsz (9) tóbiás (1) tőke (2) tőkés (2) tolerancia (1) toma (1) tomcat (1) torgyán (2) tormay (33) tornyospálca (1) törőcsik (1) töröcskei (1) toroczkai (10) toroczkay (3) török (5) Törökország (3) törös (1) tortenele (1) tortenelem (90) történelem (4) tóth (8) tóthkároly (2) trianon (9) trockij (1) trump (1) ttip (1) tudomany (26) tudomány (8) turbucz (1) turcsány (1) turner (2) túró (1) türr (1) tusup (1) tutsek (1) tv2 (5) ügynök (1) uj (1) ujhelyi (1) ujsagiras (2) ukrán (9) ungár (1) ungváry (4) unio (2) unvári (1) uruguay (1) usa (69) USA (5) usztics (3) Vácszentlászló (1) vadai (3) vágó (3) vajda (1) vajna (3) vajta (1) választás (1) valéria (1) vallás (11) vallas (16) valláspszichológia (2) vámos (1) vámosi (1) vámosszabadi (1) vanczák (1) vankó (1) várady (1) váralja (1) varga (9) varga-damm (1) várhelyi (1) várhidi (1) vári (2) várnai (2) várszegi (1) vásárhelyi (1) vass (4) vasút (2) vaszily (1) vatikán (1) vázsonyi (1) védegylet (3) veér (1) végh (1) vér (1) vérbíró (1) verdi (1) veres (1) verestóy (1) vers (225) vespa (1) veszprém (3) vida (2) video (37) víg (1) viktor (1) vilagrend (7) vilmos (1) vita (1) vitéz (1) vitézy (1) vizi (1) volner (11) vona (27) vona-szabó (1) vörösiszap (2) vörösmarty (1) vukics (2) Wade Robson (1) waldmann (1) walesi (1) weiszfeld (1) welsi (1) welszi (1) weöres (2) who (1) wiesel (1) wikileaks (7) wittner (5) witzmann (1) woodman (1) wtc (1) wu (1) ybl (1) zach (1) zách (1) zacher (1) zagyva (2) zaharcsenko (1) závada (1) zay (1) zeitgeist (1) zelenszkij (2) zelnik (2) zene (163) zentai (1) zétényi (3) zichy (2) Zimbabwe (1) zimbardo (1) zold (37) zoltai (2) zoroasztrianizmus (1) zsák (2) zsanett (1) zsidó (3) zsidók (3) zsóri (1) zs kategória (249) zugló (2)

KKBK

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok. Térjünk mindannyian konszenzusra.

Szilvásvárad és a fogyatékosok

2013.09.23. 19:47 | tesz-vesz | 121 komment

Címkék: fidesz horváth szabó szilvásvárad puzsér lmp

"S lélekharangot ha vágnak
Nem hasadna el szíven,
csókkal kevert zöld vízesésen."

http://egykor.hu/images/2010/original/szilvasvarad-szalajka-volgy-_2.jpg

Szilvásvárad község Heves megye Bélapátfalvai kistérségében, a Bükk lábánál, a hegységtől északnyugatra, a tenger szintje felett mintegy 345 méterrel. Elismert üdülőhely. A Szalajka-völgy a Bükki Nemzeti Park része, természetvédelmi terület. A Bükk hegység környékén már a kőkori ember lakott: az Istállós-kői-barlangban az ásatások 35–40 000 éves leleteket hoztak napvilágra.

A fideszes Horváth László a képmutatás új világbajnoka. Honlapján szeptember 6-án jelent meg egy poszt: "Kitagolás: Szilvásváradon ne vásároljanak ingatlanokat!" Miután viszont megírták, hogy mi történik a községben a politikus hirtelen a fogyatékkal élők legnagyobb barátja lett.


A történet arról szól, hogy a község nem látná szívesen, ha 14 fogyatékkal élő ember költözne be közéjük. A képviselőtestület tagjai szerint ezek az emberek nem nyújtanak szép látványt.

Egy szilvásváradi lakos a település közmeghallgatásán kijelentette: „ez a környezet számukra nem optimális környezet”. Más keményebben fogalmazott: „Ha még nem jött át, kicsit erélyesebben is tudom mondani, hogy nem kívánjuk ezeket az embereket ide Szilvásváradra”. Egy Vas megyéből érkezett turista viszont a Horváth László által feltöltött videóban úgy véli, „nem szabad őket kirekesztenünk, ugyanolyan egyenrangú embereknek kell őket tekintenünk”.

3. A falu lakóinak tökös rendpártiságát a tököli börtön Szilvásváradra költöztetésével jutalmaznám, az elesettek iránti figyelmességüket pedig azzal hálálnám meg, hogy a bicskei menekülttábort is a községükbe helyeztetném át. Továbbá látva, hogy milyen érzékenyek más települések problémái iránt, alighanem még ők lennének hálásak egy közepes méretű szemétégető valamint egy szennyvíztisztító telep üzembe helyezéséért valahol a falu határában.

4. Persze a döntéshozatal során nem elég a helyi lokálpatrióták fejével gondolkodni, a turizmus szempontjait is figyelembe kell venni. Hogy a kirándulók ne maradjanak el, nemzetközi motorostalálkozókat szerveznék, továbbá Szilvásvárad közigazgatási határain belül legalizálnám a fegyverviselést, mindennemű prostitúciót és valamennyi létező kábítószert, hogy ezzel is növeljem a település vonzerejét.

5. Ahogy a fogyatékosok nem költözhetnek Szilvásváradra, úgy a szilvásváradiak sem költözhetnének el a faluból. Ha pedig esetleg zúgolódnának, és nem éreznék igazságosnak a döntést, kormányzati értesítő tájékoztatná a helyieket: Rondák és ostobák vagytok, nem akarjuk, hogy máshol éljetek.

 

puzsér

 http://www.pihenek.hu/szallas/szilvasvarad/szalajka-volgy.jpg

szemétégetőt vizionálni egy nemzeti park mellé, kedves Puzsér, ez eléggé primitív, hogynemondjam hajdúi tempó

nem azzal kell a gyengét felemelni, hogy közben lenyomjuk a jókat. miért ne lehetne egy zsákfalu hasznos tagja ez a fogy.otthon? ott még munkahelyet is teremthetne, de azért egy turisztikai központba, egy nemzeti parkba ne telepítsünk már fogyatékos otthont, nem újkeletű dolog ám ez, a világ más részein, egy modern felvilágosult világban se tesznek ilyet, nem telepítenek nyomorlakókocsi parkot a grand kanyonhoz, nem lehet sátorozni a szabadság szobornál sem, Plitvicében sincsenek menekülttáborok és fogyatékosotthonok, Szilvásváradon se legyen, ez alap gondolkodás és turisztikai érdek, ha vki nyaralni megy nem azért megy oda, hogy sajnálkozzon és szánakozzon (((vagy undorodjon - bocs))) hanem hogy jól érezze magát, igaza van a szilvásiaknak, ez tény.
nem sérti meg senki ezzel a fogyatékos személyeket emberi méltóságában, ha nekem nem lenne se kezem, se lábam, elfogadnám, hogy nem a többség hibája, hogy nem jókedvvel néznek rám. és egy turisztikai központban lényegesek ez efféle dolgok.
ennyi a történet.

nyugodtan mehetnek a fogyatékosok is nyaralni Szilvásváradra, de miért kéne ott lakniuk? amikor a legdrágábbak ott az ingatlanok a környékbeli településekhez képest.

ez egyszerű turisztikai szempont. krematórium se szokás ilyen helyekre, mert negatív konnotációja van. nyaraláskor meg a pozitívat szeretjük, és azt is terjesztik majd ismerettségi körben, amilyen érzelmeket kaptak ott.

mondom: nem azzal kell a gyengét felemelni, hogy közben lenyomjuk a jókat. miért nem egy elöregedő zsákfalu? ahol még érték is lenne, ahol ott tarthatna pár fiatalt, ha már a földeket ellopják a vidékiek szeme elől, ahogy a városiak elől a trafikokat is.

 
engem, mint Szilvásváradon és környékén eddig gyakran és szívesen kiránduló magánszemélyt pont az riaszt el egy település látogatásától, ha ott a közhivatalt viselők a fogyatékos személyeket emberi méltóságukban megsértik, ha ellenséges és kirekesztő magatartást tanúsítanak kiszolgáltatott emberekkel szemben akkor, amikor ők csak tartózkodási helyük szabad megválasztásának alkotmányos jogával próbálnak élni.

Ezt e-mailben tudomására is hoztam az önkormányzatnak, illetve a Szilvásváradon turisztikai szálláshelyeket működtetőknek is. Mintegy kéttucat címre kiküldött levelemre eddig három helyi szállásadótól kaptam választ. Egyikük jelezte, hogy neki nincs kifogása a fogyatékosok kitagolása ellen, a másik kettő azonban a képviselők véleményével értett egyet. Egyikük azon aggódik, hogy 5 év elteltével a településnek kell majd fenntartani a lakóotthonokat, miközben a fogyatékosok látványa elriasztja a szállóvendégeket, emellett sérelmezi, hogy méltánytalanul bemocskolták a falu nevét. Másikuk
röviden csak annyit ír, nyaraljak olyan helyen, ahol sok a fogyatékos, biztosan felemelő látvány lesz, és miért nem kérvényezem, hogy az én környezetembe telepítsenek fogyatékosokat.

Ezúton jelzem, jöjjenek nyugodtan.

Szabó Rebeka, LMP

"az is tolerancia, hogy megértjük /ha nem is tudjuk elfogadni/ az ott lakók félelmeit."


kedves
Szabó Rebeka, legközelebb ne ilyet polkorrekt dolgokat posztolj, hanem inkább egy Ángyán-interjút
tehát nyugodtan költözhetnek Szabó Rebeka szomszédságába fogyatékosok?
de utána elköltözni nem ér

ilyenek a lakóotthonok:
Baráthegyi Lakóotthon Baráthegyi Lakóotthon, Miskolc
 
 
A diósgyőri városrészben, a 4 hektáron elterülő Rehabilitációs Majorságunkon épült fel alapítványunk második lakóotthona. Célunk a családban élő, felnőtt korú, fogyatékossággal élő személyek önálló életvitelének elősegítése. Az épület 12 fő értelmi sérült, halmozottan fogyatékos és autista fiatal befogadására alkalmas, ahol saját fürdőszobával rendelkező egyágyas szobákban biztosítjuk a lakhatást. A magas színvonalú szakmai ellátás és foglalkoztatás helyben biztosított. A majorságban növénytermesztéssel, állatgondozással és kézműves tevékenységgel kapcsolatos munkavégzési lehetőségeket biztosítunk, mely által az ellátott fiatalok elegendő jövedelemmel rendelkeznek a szolgáltatás igénybevételéhez. Mindezeken túl széles körű rehabilitációs és szabadidős programok vehetők igénybe: bábterápia, lovagoltatás, úszásoktatás, sportfoglalkozás, zeneterápia, diszkó, dolgozók klubja, para- bike program, kutya- terápiás foglalkozás, táboroztatás, mentori rendszer, stb.

stefko képe

A szilvásváradi képviselő-testület megalázó magatartást tanúsít a fogyatékos állampolgárokkal szemben.
A lakóhely szabad megválasztásához való jog alapvető emberi jog. Az Alaptörvény XXVII. cikk (1) bekezdése szerint „mindenkinek joga van a szabad mozgáshoz és tartózkodási helye szabad megválasztásához.” Annak ellenére, hogy ezt a jogot és annak sérthetetlenségét mind Bélapátfalva, mind pedig Szilvásvárad képviselőtestületei elismerik, véleményünk szerint nyomást gyakorolnak az intézet fenntartójára annak érdekében, hogy a fogyatékos lakók szabad mozgáshoz és tartózkódási helyük szabad megválasztásához való jogát korlátozzák. Mindezt egy különösen hátrányos helyzetű, kiszolgáltatott csoport kárára követik el.

Ezért véleményünk szerint a képviselőtestület megsértette az érintett fogyatékos személyek egyenlő bánásmódhoz való jogát, ugyanis nyilatkozatukkal az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség biztosításáról szóló 2003. évi CXXV. törvényben nevesített védett csoportba tartozó bélapátfalvai fogyatékos személyekkel szemben megalázó és ellenséges magatartást tanusítottak egy alapvető alkotmányos jogukkal – a tartózkodási hely szabad megválasztásához fűződő jogukkal – összefüggésben.

Kapronczay Stefánia, a TASZ elnöke nyílt levélben kéri Szilvásvárad képviselő-testületét nyilatkozatuk visszavonására és a fogyatékos állampolgárok jogainak és méltóságának tiszteletben tartására.

TASZ

taszblog

a tartózkodási hely szabad megválasztásához nekik joguk van? mikor ők arra sem képesek hogy önállóan gondoskodjanak magukról, hogyan beszélhetünk tehát szabad tart. hely megválasztásáról? sehogy. se gyakorlatban, se elméletben!
akit 24 órás gondnokság alá helyeznek annak milyen joga van a szabad mozgáshoz és tartózkodási helye szabad megválasztásához?
már megint generálják a feszültséget, megdolgoznak a pénzükért, legyen már látszata hogy dolgoznak ezek a külföldi pénzből ingyenélők. (A TASZ évi 200 millió forintos bevételből gazdálkodik ami kizárólag magánszemélyektől, cégektől és magánalapítványoktól érkezik a 30 munkatársnak. "Magánszemély", mint Bozsoki Péter és Felcsuti Péter)

ez egy állami szociális intézmény állami pénzből, 7 milliárd forintból, örüljenek, hogy megkaphatják, nehogy még berzenkedjenek is, ne akarjanak már a hiltonba egyből beköltözni, nem saját pénzből költözgetnek ide-oda.





"(a botrány maga) Egy turisztikai nevezetesség szívébe gazdaságilag öngyilkosság "betelepíteni" egy a turizmus által kínált felhőtlen szórakozást feldúló, emberi elveszettséget tükörként az arcunkba "köpő", amúgy tök emberi "fogyatékos projektet". Mi lesz a végkimenetele - ha kihúztuk a fejünket a homokból? Aki ott járt, nem arra emlékszik, hogy hű de, meg azannya, hanem egy jó esetben "szép volt..." (de soha többet nem megyek és nem is ajánlom) felemás érzés, ami miatt előbb, vagy utóbb, de biztosan rossz hírnévre tesz szert a hely, ami aztán magával vonzza a felelős keresését és sajnos ez a legártatlanabbakat, pont akiket segíteni akart a közösség, fog a leginkább sújtani. "


Amikor a bolondoknak kijarojuk van az otthonbol, az maga a horror! De egy sima fogyatekos otthon, mondjuk a falu szelen, erdö közelben, senkit sem zavarhat. Viszont, ha a falu közepen akarjak megcsinalni, az bizony visszataszito. Mondom ezt ugy, hogy magam is fogyatekos vagyok testileg.


En pl. pupos vagyok, es megertem, hogy nem lakhatnek egy ilyen otthonban a falu vagy varos közepen, mert a betegsegem (meg a többieke) undorito, es sok ilyen beteget latni egy helyen, megrazo elmeny lehet! En küzdök a testi fogyatekosok jogaiert, de megertem, hogy nem vagyunk egy szep latvany... Viszont az ertelmi fogyatekosok meg rosszabbak nalunk, különösen amikor szabad kijarot kapnak, es molesztaljak a lakosokat. Lattam egy fogyatekos otthont Vas megyeben, egy erdö közepen, olyanokat miert nem tudnak epiteni? Miert akarnak mindent bevinni a varos közepebe??? Miert???

Egyebkent az itt irkalo, fogyatekosokat megvedö alszent emberek, a sajat környezetükben melyen undorodnak tölünk es megvetnek minket. Nagyon gyakran tapasztaltam meg, hogy apolt, igenyes, müvelt letemre a hatam mögött megkaptam az "undorito" jelzöt, egy ruhaban alig latszo, hajammal is takart pupossagert. Sajat fülemmel hallottam, mikor mas felnött emberek targyaltak rolam, es hogy nem kellene az "ilyeneket" beengedni egy nyelvtanfolyamra. Na, azert ezeket megelni, kemeny volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kkbk.blog.hu/api/trackback/id/tr815530269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 15:39:54

@Jenyei: és szerinted én jól érzem magam, ha a tolókocsis, sérült skót barátodat látom? vagy ha autistát látok, szerinted felhőtlen boldogságtól fog sugározni az arcom?
nem.
itt nem arról van szó, hogy a szilvásiak azonnal máglyára küldenének egy helyi lakost, aki tolószékbe kényszerülne, hisz ő is fogyatékos, mégis ott lakik, gondolom akkor nem kéne elhagynia a helyet, vagy szerinted igen?
szerintem nem, itt egy intézmény felállításának ellenzéséről van szó, nem a fogyatékosok kiirtásáról.
majd ha a szilvásiak kivégeznek egy 40 éve helybenlakó tolószékbe kényszerült embert, meg ha megfojtanak egy helyben született autista csecsemőt, akkor majd visszatérhetünk arra, hogy a szilvásiak nem kedvelik a fogyatékosokat , jó?
nem a fogyatékosok elítélése az elsődleges.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 15:49:50

@Online Távmunkás: és ez szerinted miért van így?
melyik más települések utasították el?

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2013.09.24. 15:50:12

"ha nekem nem lenne se kezem, se lábam, elfogadnám, hogy nem a többség hibája, hogy nem jókedvvel néznek rám..."

Fogadnád el a fenét, már bocsánat.... mit tudsz te arról, hogy valaki EGÉSZ ÉLETÉBEN HÁTRÁNNYAL ÉL MÁSOKHOZ KÉPEST? MIT? Ha semmit, vagy keveset, akkor mit osztod itt az észt ezzel a blogbejegyzéssel?

Az utolsó kommented meg picikét fasisztoid, nem érzed? A helyben lakó fogyatékos jó fogyatékos, ha mondjuk a szomszéd községből jön akkor már "menjen haza"..... Na az idegengyűlölők, antiszemiták, stb. pont hasonló logikával szoktak érvelni.

Eléggé elszállt az agyam, de sértegetés helyett inkább olvasnivalót ajánlok...mert (ha nehéz is megérteni), de bizony a ROKKANT IS EMBER!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 16:14:46

@Makkasz: "bar sok orajuk kulkon van a felzarkozas erdekeben."
biztos hogy a felzárkózás miatt?

ha kiépítenék szilvásváradon a fogyatékos fogadókat, akkor áramlanának ide a nyugati fogyatékosok?
biztos hogy mindenki ezt szeretné?
én nem hiszem. sajnálom.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 16:21:15

@Dzsikule: nem a csúnyaságról van szó elsődlegesen, hanem a szánakozásról.
1-2 fogyatékos még nem a világ vége, de ha elárasztják a környéket, igenis visszatartó erő lehet.

"Ahol ilyen kirekesztéssel bírnak a helyiek, ott ne hazudják, hogy vendégszerető a falu. A kettő nem fér össze. "

miért általánosítasz? és már mondtam, nem a fogyatékos nyaralók ellen vannak, hanem az intézmény ellen.

"középsúlyos fogyatékos fiamat mindenhová magammal viszem, nem érdekel mit szólnak hozzá."

szerinted Szilvásváradra nem engednének be a fiaddal?
nem kell sajnálni, barátom testvére autista féle.

Makkasz 2013.09.24. 16:25:13

@tesz-vesz: Igen, a felzarkozas miatt. Ami orajuk lehetseges egyutt, azt egyutt tartjak. Busz is ugyanugy hozza-viszi specialis igenyueket mint a tobbi gyereket.

Nalunk az egyetemen ugyanugy tanulhatnak, extra segitseget kapnak. Az extra segitsegert fizet az egyetem. Akar vak, akar toloszekes, akar diszlexias az illeto. Miert lenne kevesebb joga mint barki masnak?

Nem a nyugati fogyatekosok aramlananak, hanem azok a csaladok, akiknek van fogyatekos gyermekuk. A penzuk pont ugyanolyan. Arrol nem is beszelve, hogy jo hire lenne a telepulesnek Eu szerte, ingyen. Emiatt nem csak serult csaladok jarnanak.

Ma mar marketingesek azt is bevetik ha melegbarat egy szallashely, nem csak azt hogy csaladbarat. Szerinetm ez a normalis. Penzt keresni ugy, hogy masoknak is erteket adok, Ez a valami, nem a kozbeszerzes nyeres.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 16:26:30

@A rokkant is ember: milyen olvasnivalót ajánlasz?
van eszem tudod, és emlékezek arra, hogy én se boldogsággal néztem a félkarú embereket, ebből már le tudom szűrni, hogy engem se néznének jó kedvvel.
miért olyan nehéz ezt felfogni, megérteni?

"A helyben lakó fogyatékos jó fogyatékos, ha mondjuk a szomszéd községből jön akkor már "menjen haza" "

hm. nem, írtam, hogy nyugodtan nyaralhatnak ők is ott. itt egy intézményről van szó, több fogyatékossal, amit oda akarnak helyezni, nem egy maga jogán ott lakó fogyatékosról.
itt a kérdés az, hogy hova akarják helyeztetni az egész központot, miért oda? miért nem máshova?

Makkasz 2013.09.24. 16:33:46

@tesz-vesz: A specialis igenyuekkel egyenjoguakkent banas a vilag jobbik felen elvaras. A kivetelesen segito hozzaallas pedig pozitiv.

Csak ki kell lepni a kenyszerkepzetekbol.

Aki specialis igenyu, aki segiti, aki csaldtagja kulonos megbecsulest erdemel.

Aki ezt nem erti, annak csak marad a szabaly, mindnkinek egyenlo joga van, nemzetisegtol, vallastol, borszintol, nemi identitastol, veleszuletett nehezsegeitol eltekintve.

Ha elkezdodik a kivetelezes, nagyon-nagyon rossz iranyba haladunk.

Makkasz 2013.09.24. 16:39:14

Gyorsan megosztottam amerikai kolleganommel mi tortenik. Nehezen ertette meg. Utana azt mondta: this is bad, really bad.

komplikato 2013.09.24. 16:58:19

@Voodookoop: "nyilván Szilvásváradon mindenki hülye."

Mindenki biztos nem, de aki elhiszi 3000 lakosból 300 aláírás a "többség akarata" ... nos, az vitán felűl áll.

@tesz-vesz: Nem te kérdezted előszőr, de Szilvásvárad előtt egy pár másik "haladó" község is hasonlóan járt el. Ahogy más írta tiltsuk ki őket az országból, mert nem tetszik vagy nehezebb megenni a kakaós csigát reggelire, ha van egy fogyatékos vagy fogyatékkal élő 500 méteres körzetben?
Ne etessen meg senki azzal, hogy Szilvásváradón a legdrágább túrisztikai részen vezsnek ingatlant a rászorulóknak ... meg azzal se etessen senki, hogy majd éjjel a fogyatékosok fognak kiszökdösni a természetvédelmi terűletet tönkretenni, szemét és sitt halmokat telepíteni az erdőben.

Az ARC kiállításon meg ideológiát kettőt szoktak támadni, a kirekesztő nácikat és az emberi hülyeséget, bár a kettő igen közel van egymáshoz. (Mert gondolom nem a korrupció ellenes plakátokat utálod te sem ...)

Azt a nem annyira okos embert meg Albert Sweitzernek hívták, és nem csak a dumája, az élettapasztalata is mérhetetlenűl nagyobb volt, mint bárkinek aki hozzászól a témához ...

Az egész nem lenne enynire felfújva és futtatva, ha nem lóg bele egy politikus keze is a témába és ha elmúlt 1.5-2 év nem arról szólt volna idehaza, hogy aki rokkant, fogyatékos, siket vagy vak, mozgássérűlt, cukor beteg, rákos, hajléktalan, stb. az mind csak sokkad rendű állampolgár. Csakhogy jelenleg a marhára európai Magyarországon ez a trend, a divat és még köpködnek is arra aki nem áll be a sorba ...

@Makkasz:
" A specialis igenyuekkel egyenjoguakkent banas a vilag jobbik felen elvaras."

Már régen nem, addig volt ELVÁRÁS amíg nem lett TERMÉSZETES. Elvárás az nálunk az, mert mindenki sz*rik rá ... persze amíg olyan helyzetbe nem kerűl vagy a családtagja, utána marha gyorsan tudnak megtérni, kb. mint Horváth kartárs.

komplikato 2013.09.24. 17:01:42

@tesz-vesz: Szó nem volt egész központról, az egész ügy pont kitagolásról szólt egész végig, azaz sok kicsi lakóközösség egy intézmény helyett. És mindenhol betettek nekik eddig csak úgy emberségesen.

Nemrég volt, hogy a bezárás szélére sodorták az ország egyetlen valamire való mozgássérűlt középiskoláját is a "senkit nem hagyunk az út szélén" emberek ... ilyenekről sem jót, sem emberséget, se semmi olyat NEM tudok feltételezni ami egy társadalom építéséhez ALAPOT adhatna. Az ilyen ember csak rombolni tud.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 17:23:44

@Makkasz: kérdezd már meg tőle, tud-e olyan helyet amerikában, ahogy fogyatékosközpont van turisztikai központban, a yellowstonnál van?
nem hotel, ami képes mozgássérülteket ellátni, hanem központ, ahol laknak!
miért érzem, úgy, hogy ezt nem fogod megkérdezni?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 17:31:02

@Makkasz: " Miert lenne kevesebb joga mint barki masnak?"

nincs kevesebb joga, bámilyen testi fogyatékossággal élő ember, akit nem helyeztek gondokság alá , magánpénzéből ott vesz házat jelenleg Maygarországon ahol akar, ha van eladó ház Szilváson, akkor azt megveheti, ti miről beszéltek?
nagyon kíváncsi lennék, betűről betűre, h mit mondtál te az amerikai ismerősödnek. ilyen gondolkodással.
ez egy állami szociális intézmény, és elhelyezésének kérdései, szóval megkérdezed?

"Arrol nem is beszelve, hogy jo hire lenne a telepulesnek"

biztos hogy az egészséges lakosság körében jó híre lenne a településnek amelyet elárasztanak testi és lelki fogyatékosok? kötve hiszem.
persze, azt sejtettem, hogy nem egyedül jönnek a fogyatékosok.
ja, hogy a melegbarát szálláshelyeket is protezsálod? hát tudod mit? én nem szívesen megyek olyan helyre, amit elborult agyú, ostoba, 2bites marketingesek melegbarátként reklámoznak, lehet azért mert nem vagyok meleg, és lehet azért mert rohadtul ízléstelennek tartom. nyilvánvaló, hogy az ilyen helyek kizárólag a melegekre építenek! tehát ezzel a példáddal csak az én véleményemet erősíted.

Makkasz 2013.09.24. 17:31:11

@tesz-vesz: Miert lenne szukseg "fogyatekoskozpontra", amikor folyamatosan a tarsadalomba integralva elnek.

Szeritem ez a fogalom teljesen ismeretlen. miert lennenek egy kozpontba elkulonitve?

Azt tudom, tavaly Cherokeeban voltunk, pisztrangoztam mikor szoltak hogy jonnek a specialis igenyu veteranok versenyezni, menjunk masik szakaszra. Valojaban a horgaszok nem mentek el, hanem a soderban segitettunk mozgatni a specialis outdoor toloszekeket.

Cherokee buszke ra hogy helyt ad ennek a rendezvenynek. Utana az emberek hazamennek szeretteikhez, nem "fogyatekoskozpontba".

Mitol turisztikai kozpont szilvavarad? Jartam ott, szep hely. A turistakozpntra mas jogszabalyok, erkolcsi normak vonatkoznak mint mas telepulsere? Mikor vilagossa tettem szamodra, penz tobb lenne ha nem elutasitanak, hanem komolyan vennek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 17:33:35

@Makkasz: A specialis igenyuekkel egyenjoguakkent banas a vilag jobbik felen elvaras."

hogy lehetne elvárás, amikor nekik speciális igényeik vannak?!
persze, mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy egy autista szülője nagyobb munkát végez. a munka nagyobb.

Makkasz 2013.09.24. 17:34:08

@tesz-vesz: Amit leirtam, hogy egy telepules elutasitja hogy fogadja a specialis igenyu embereket.

Voltam tobbszor melegbarat szallodaban. pont olyan mint a tobbi. Attol hogy kiadnak ket ferfinek, nonek franciaagyas szobat, nem lesznek rosszabbak.

"Elarasztanak a testi es lelki fogyatekosok". neked elborult az elmed. Mi az hogy elarasztjak?

hogy tobb az embere az utcan? miben nyilvanul meg az elarasztas?

Nehez teged komolyan venni:)))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 17:57:47

@komplikato: melyik másik település?

már megint olyanról beszélsz amit írtam a posztban.
ha vki nyaralni megy nem azért megy oda, hogy sajnálkozzon és szánakozzon, nem attól félnek, hogy
hanem a turistákban nem a jó emlék alakul ki, hanem a szánalomérzet emléke

az emberi hülyeség nem ideológia, a revizionizmus, irredentizmus, pedig a MAGYAR történelem öröksége. de része mindenképp, ha ez a kozmopolitáknak nem tetszik keressen országot maguknak a kisantantban.

azért ne emeljük Albert Sweitzert az istenek közé, mert mondott egy darab fura mondatot.

miért lenne egy mozgássérűlt, cukor beteg, rákos sokadrangú állampolgár?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 18:00:05

@komplikato: nem értek egyet iskolák bezárásával, de ez a sok kis kihelyezett állami szociális intézményt én egy fogy. központnak hívok.
tehát nagyobb területeten, ua fogyatékos.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 18:04:19

@Makkasz: ezt a sok kis kihelyezést hívom fogy. központnal, bocs ha félreérthető

Chirokiban is nyaralni voltak, semmi kifogásom sincs ez ellen, ahogy írtam

"Mitol turisztikai kozpont szilvavarad? Jartam ott, szep hely. A turistakozpntra mas jogszabalyok, erkolcsi normak vonatkoznak mint mas telepulsere? Mikor vilagossa tettem szamodra, penz tobb lenne ha nem elutasitanak, hanem komolyan vennek. "

én meg azt mondom nem lenne több a pénz. ahogy a meleghotelekbe se mennek normális emberek, úgy egy fogyatékosközpontba se járogatnak túlzottan.
már elmondtam a posztban, nem akarnak szánakozó emberekkel reklámozni. visszatetszést keltene

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 18:04:52

@Makkasz: miért nem jó egy másik falu?
miért kell pont ebbe, pont ide ragaszkodni?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 18:07:38

@Makkasz:

"Amit leirtam, hogy egy telepules elutasitja hogy fogadja a speciális igenyű embereket."

Jézusom, most írd le neki újra hogy fogyatékosközpontot akarnak létrehozni, a fogadás azt jelenti, hogy még nyaralni, kirándulni se mehetnek oda.

"Mi az hogy elarasztjak?"

hát hogyha erre specializálódnak, csak többen mennek oda fogyatékosokkal , nem? nem ebből várod az sok pénzt?

komplikato 2013.09.24. 18:29:10

@tesz-vesz: Tudnál nekem mondani magán Jézuson és némely szenten kívűl bárki halandó embert aki a hummanizmust és a keresztényi szeretetet és könyörületességet a szájtépés HELYETT tetekben olyan szinten vagy töredékében képes volt művelni, mint Albert Sweitzer? Ki a fenének kéne a véleményét jelen helyzetben figyelembe venni? Hitlerét vagy mi? Ő az akit senki nem vádolhat soha, hogy csak dumált a dologról ...

Elolvastam az indokokat és továbbra is úgy látom, hogy saját magával próbálsz te és mások egy védhetetlen és embertelen szituációt védeni. Eszembe jutott a hozzá állás ami a siket-vakok bentlakásos intézetét szüntette meg, mert biztos ezerszer jobb életminőségük lesz eg szobába zárva kvázi biódíszletként vagy szobanövényként funkciónálva ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 18:29:43

@Makkasz: pont most akadálymentesítették az egész szalajka-völgyet, ezt is mondd el az amerikai ismerősödnek. ne csak azt hogy nem fogadják őket.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 18:44:27

@komplikato: nem Albert munkásságára tettem megjegyzés, hanem a furcsa mondatára, melyről azt hittem nyilvánvalóan kiderült, nem illik ebbe a kontextusba, ez a példamondatod sem analóg, ahogy a példáid se.

miért nem jó egy másik falu?
miért kell pont ebbe kapaszkodni, pont ide ragaszkodni? amikor a legdrágábbak itt az ingatlanok a környékbeli településekhez képest

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 18:50:24

@komplikato: budapesti szociális főigazgatóság döntötte el, nem érzed a korrupció lehetőségét benne?

komplikato 2013.09.24. 18:55:39

@tesz-vesz: Az a baj, hogy eredeti szövegkörnyezetből kiragadva írtam a mondatot. És ez azért baj, mert aki azt olvasta az pontosan tudja, hogy 100%-ban abban a konetxtusban írta, amiben pl. te írtad, hogy jaj szegény túristák vagy helyi mlakos ne érezze már rosszul magát miattuk. Ráadásul külön ellemzést érdemel, hogy mitől é miért is érzi kényelmetlenűl valaki magát ... De mindegy, nem vagyok én hittérítő, hogy másokat győzködjek.

"miért nem jó egy másik falu?"

Mi is történt az ELŐZŐ falvakban? Már kérdeztem párszor, de nincs rá válasz. Hát nem véletlenűl ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 19:04:51

@komplikato: amikor a legdrágábbak itt az ingatlanok a környékbeli településekhez képest
erre nem válaszoltál.
az önkormányzat felajánlott korábban egy területet amúgy, pont erre a célra, de nem éltek ezzel.

komplikato 2013.09.24. 19:17:13

@tesz-vesz: Arra gondolsz, hogy volt egy ilyen felajánlás, ami feltételezzűk nem volt mondjuk egy erdő vagy mocsár közepén, de még sem fogadták el, de kéne valakinek ingatlan panamához a drága értékesebb ingatlan?

Makkasz 2013.09.24. 19:18:56

@tesz-vesz: Az egyenjoguság pont az, hogy kielégíted speciális igényüket. Ha vak akar faipari mérnök lenni, akkor ugy adsz sepcialis segitseget. Ha toloszekes jelentkezik az oradra, akkor az odajutast biztosító terembe tartod oraidat, ha kell atteszed mas epuletbe. Ha tanulasi zavara van, plusz orakat adsz neki ugyanakkora tandíj mellett mint bérki más fizet.

Ez az egyenjogúság. Ugyanazokat a lehetőségeket kell megkapja mint bárki más.

Ha akadalymentesitettek a szalajka volgyet az cool, mar eljottem a munkahelyemrol es ez nem kerdes, azzal meg ne foglalkozz a kolléganőm mit gondol a magyarokról, azt úgy is az én mintám alapján gondolja, nem az ismeretlen nevű település idiota döntéhozói miatt. Még annyit hozzátett, itt ilyen esetben a seriffnek sok dolga lenne, meg kellene vedenie a kedve önkormányzati képviselőket az önbíráskodástól, egy kiadós veréstől.

Abban meg biztos vagyok, hogy nem a szilvásváradiak döntésére, az ő pénzükből lett szalajka völgy akadálymentesítve, és abban is 99%-ig hogy a munkákon egyetlen önkéntes órát sem töltött el egyetlen önkori képviselő. Szóval kisebb elánnal kéne mellett döngetni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 19:22:09

@komplikato: igen, jogosan lehet túlszámlázni, mit gondolsz a fideszes horvát lászló OGY-i képviselő miért gondolta meg magát? mert jó a szíve? erről híresek a politikusok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 19:33:55

@Makkasz: de akit bíróság cselekvőképtelennek nyilvánított annak nincsenek jogai a szabad mozgáshoz, hiszen gondokság alá helyezték.
azt azért ne várjuk el, hoyg valaki ingyen többet dolgozzon, csak azért mert valaki nem fogta fel az óráin a dolgokat és nem azért mert rosszul magyarázott, mi legyen még?
dobjuk be őket Gyurta mellé az olimpián, mert egyenjogúság, és ezért jogosan rakhatunk rájuk motoros hajtóműveket?
nem kéne átesni a másik végletbe.

jó lenne ha megértetnéd külföldi ismerősöddel, hogy rosszul magyaráztad el korábban a dolgot, mondd azt is hogy akadálymentesítették, meg azt is, hogy a legdrágábbak itt az ingatlanok a környékbeli településekhez képest
meg az önkormányzat felajánlott korábban egy területet amúgy, pont erre a célra, de nem éltek ezzel.
úgy érzem, nem nagyon tűnik ki neked, hogy ezeket még el kéne mondanod. meg mondd el azt is, hogy a nyár végén pont szilvásvárad tartott Szilva-napon is voltak fogyatékosok, és mindenki segítőkész volt velük.

Makkasz 2013.09.24. 19:44:55

"azt azért ne várjuk el, hoyg valaki ingyen többet dolgozzon, csak azért mert valaki nem fogta fel az óráin a dolgokat és nem azért mert rosszul magyarázott, mi legyen még?"

Látom, neked is nehézségeid vannak az olvasásértéssel.
Én csak azt mondtam, hogy a speciális igényűnek nem kell fizetni érte. Felsőbb évfolyamos vagy végzett tutorok segítenek nekik óránként $10-ért. Az egyetem fizeti ez nem kerül nekik semmibe. lenne is botrány ha a tolószékest a többlet lifthasználatért fizetésre köteleznék. ugyanmár.

Egyébként meg bizony tartanak korrepetálást is főiskola előtt. A gyermek saját évfolyamánál egyel feljebb vagy lejebb is járhat egy-egy tantárgyból, attól függ, hogy megy neki (többöl is, csak ez nem bukás, ugyanakkor végez mint társai, a gyenge matekos még ráhuzhat egy nyarat fősuli előtt, de nem muszáj matek szakra mennie).

A sportos példád azért nagyon jó, mert semmilyen sportra nem szabadna egy kanyi állami pénzt költeni, kivéve parasportolókra.

Ahol van erkölcs, ott ez így megy. Miért kéne azért pénzt összedobnunk hogy az 1000-es átlagos nézőszám mellett a focista 40.000-es vadonűns stadionban páváskodjon? Elmebaj.

hogy a világ legerősebb fiataljai, kicsattannak az erőtől, vígan úszhassanak, míg a masik ember Sajókazán komposztot lapátol.

Ugyanmár.

Mondom, ne foglalkozz munkatársaim véleményével, bár a parlamenti zsidó listázást is elmondtam, mert az ők a véleményüket az én viselkedésem alapján formálják magyarokról.

Én pedig önkénteskedk, legutoljára múlthét előtti szombaton, és adakozom is, bár alig van zsetonom. Szóval ne izgulj, tudják ők hogy nem minden magyar érzéketlen ostoba önző barom.

eöeöe 2013.09.24. 19:50:20

Ez a lebegő empátia, ami a posztból árad igazán szívmelengető, gratulálok hozzá, ritka az ilyen felvilágosult és nyitott elme. Rokeach büszke lenne rátok!

Makkasz 2013.09.24. 19:51:31

@tesz-vesz: Azt becsülöm benned, hogy próbálod védeni a védhetetlent.

Makkasz 2013.09.24. 19:52:40

@komplikato: Olvastad tegnap a jobbegyenesen a wannebe magyarokat?:)

rfbzs 2013.09.24. 20:11:45

@tesz-vesz: Hogy a hülye magyarokat nemt oleráljuk (így többesszámban, - hát az engem nem érdekel. Sőt az sem, hogy miről szól az oldal, ezért hát értelmezési problémáim nem is lehetnek.
Általánosságban szóltam a témához.
Gondoljon minden tiltakozó arra, hogy nem kaptunk garanciát arra, hogy magunk nem válhatunk fogyatékossá, vagy a családunkban valaki. Mindjárt más szemüvegen át nézzük az egészet.

rfbzs 2013.09.24. 20:16:37

@Voodookoop:
"... ezt nem értitek, liberális nyomorultak, hogy nem ti vagytok a többség. Menjetek dolgozni. "

Nem csak a "liberális nyomorultak" nem értik,de egyetlen tisztességesen gondolkodó ember sem.

rfbzs 2013.09.24. 20:23:55

@tesz-vesz:
Tévedsz, ha azt hiszed, nem értik , nem értjük. Pontosan tudják, tudjuk, hogy miről van itt szó, konkrétan.
Csakhogy nem lehet ebben a témában az érzelmeket kizárni.
Ha ez zavar, az a te bajod.

Makkasz 2013.09.24. 20:35:38

@tesz-vesz: @komplikato:

Valaki tett már feljelentést?

A videón világosan hallatszik mikor a szemüveges képviselőúr emlékeztet arra a sikerre, amikor a" cigánycsaládokat kitelepítettük". Valaki visszaszólt, hogy csak egy családról van szó.

Ez az egész büncselekménygyanús. Ha még senki nem tett feljelentést, én holnap megteszem.

Makkasz 2013.09.24. 20:36:56

@rfbzs: Ez így van, nincs itt liberális, konzervatív, jobb vagy baloldal, normális ember ezt nem fogadhatja el, nem mehet el mellette szótlanul.

Szúnyog 2013.09.24. 21:22:27

Végignéztem a háromnegyedórás videót a testületi ülésről. Így lenne lottó ötösöm.
Korábban hozzászóltam, hogy a TASZ, meg a Rebeka miatt büdös az egész. S lám kiderült, libsihisztiről van ismét szó. Olyan életszerű, olyan érthető minden hozzászólás. Az is, amelyik csúnyán elutasító.
Csak ugye mindig kell csinálni a botrányt, a gyűlöletkeltést. Ez az ároktemetők örök fegyvere: az árokásás.

Makkasz 2013.09.24. 21:25:16

@tesz-vesz: @rfbzs: @komplikato:

Blogge gézu kérésére kiszedtem hogy miért kell feljelenteni Szilvásvárad önkormányzatát, milyen bűncselekményeket követtek el:

@Blogger Géza:
Kitelepíteni valakiket? Lakhelyváltoztatásra kényszeríteni?
Származása miatt?

Várj csak, tákolmány:

"XV. Cikk (2) Magyarország az alapvető jogokat mindenkinek bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, nem, fogyatékosság, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül biztosítja."

www.szmm.gov.hu/main.php?folderID=21369&articleID=42416&ctag=articlelist&iid=1

"Az Alkotmány 70/A. §-a faj, szín, nem, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési helyzet mellett kimondja az egyéb helyzet szerinti hátrányos megkülönböztetés tilalmát is,"

"2003. évi CXXV. törvény az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról
Az egyenlő bánásmódról szóló törvény szerint tilos a szexuális irányultság vagy nemi identitás szerinti közvetlen vagy közvetett hátrányos megkülönböztetés, illetve zaklatás a foglalkoztatás, a szociális biztonság és egészségügy, a lakhatás, az oktatás és képzés, valamint az áruk forgalma és szolgáltatások igénybevétele területén. A hátrányos megkülönböztetés áldozatai panaszukkal az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz, más állami szervekhez, illetve a bírósághoz fordulhatnak. A jogszabály az ilyen esetekben ún. fordított bizonyítási eljárás alkalmazását írja elő, tehát az áldozatnak elég valószínűsítenie a bekövetkezett hátrányt, illetve hogy rendelkezik a védett tulajdonsággal, és az eljárás alá vontnak kell bizonyítania, hogy az egyenlő bánásmód követelményét megtartotta vagy arra nem volt köteles."

Különös módon elég valószínűsíteni a hátrányos megkülönböztetést, a másik félnek kell bizonyítania hogy nem tette.

Egyébként a feljelentésnek nem kötelező eleme a jogszabályi hivatkozások csatolása, általában elegendő az ember természetes jogérzéke.

Amúgy is a 220 törvény és 440 rendelet / év országában jogazabályokra hivatkozni nem nagy esély van.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 22:48:39

@Makkasz: akinek plusz órák kellenek ne járjon már egyetemre, ne keverjük a szellemi fogyatékost meg a tolószékest.

"A sportos példád azért nagyon jó, mert semmilyen sportra nem szabadna egy kanyi állami pénzt költeni, kivéve parasportolókra."

látom sikerült átesni a szélsőségbe. a kis parasportolóknak mindet ugye? hát elmebaj szerintem turisztikai központba telepíteni fogyiközpontot, mikor ott magasabbak a telekárak, de nyilván itt neked nem olyan kevés a pénztárcád, ennél nyilván nem probléma, csak az aranyérmes sportolókat fosszuk meg a fizetéstől.

és kikérte az amerikai a zsidólistázást? amerikában?
itt van amúgy az is:
kkbk.blog.hu/2012/11/28/a_gyongyosi-gumicsont

érdekesnek találom, hogy nem lehet nyilvános ki kettős állampolgár a magyar parlamentben, nyilván szószerint így adtad elő te is...
Dr. Jóri András Adatvédelmi Biztos állásfoglalása értelmében az országgyűlési képviselők esetleges kettős állampolgársága, továbbá az a tény, hogy kettős állampolgárság esetén a magyaron kívül melyik más ország állampolgárságával rendelkeznek, valamint az állampolgárságuk keletkezésének időpontja közérdekből nyilvános adatnak minősül

az a baj tudod, hogy akik ők ostoba önző baromnak tartanak, valójában nem azok, csak te vagy debil.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 22:51:03

@Makkasz: ez nem védhetetlen, még mindig nem látok olyan példát az egész világból, ahol turistaparadicsomban fogyatékosotthont akartak létesíteni.
nem nyaralás, nem mozgássérült hotel.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 22:53:20

@rfbzs: már miért néznék? ha nem olvasod el a posztot, ne csodálkozz azon, hogy leidiótáznak, amiért úgy alkotsz véleményt, hogy fogalmad sincs a témáról.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 22:55:04

@rfbzs: arra célzott, hogy általánosítotok, minden zsidó áruló, ugye, ezt mondjátok, csak másképp. így talán megérted.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 22:56:03

@rfbzs: akkor miért nem válaszolsz rá?
Miért pont Szilvásvárad kell? Miért nem az n+1 környező falu egyike? ahol nem ilyen magas a telekár?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 22:57:40

@Makkasz: nyugodtan, ha azt akarod hogy körberöhögjenek.
nem a képviselőtestület a korrupt, hanem a kiszervezést végző bp-i intézmény valszeg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 23:04:41

@A rokkant is ember: de a felvetéseimre nem válaszolsz? nem tudsz?

Makkasz 2013.09.24. 23:09:03

@tesz-vesz:
"akinek plusz órák kellenek ne járjon már egyetemre, ne keverjük a szellemi fogyatékost meg a tolószékest."

De, járjon. Tudod mit, jár is. Sokan, és diplomát is kapnak, majd munkát is kapnak. Adót is fizetnek.

Akinek szellemi képessége nem teszi lehetővé hogy egyetemet végezzen, az nem fog, de együtt jár iskolába a többiekkel. Együtt tanulnak, együtt esznek, együtt ünnepelnek. Minden nap emlékeztetik a többieket arra, hogy mennyire fontos a szeretet és a többi ember tisztelete.

Nincs olyan hogy turisztikai központra más szabályok vonatkoznának mint másra, különösen nem alkotmányos jogok tekintetében. Majd ha kikiáltják a független szilvásváradi köztársaságot, akkor igen, bár gyanítom, meggyűlne a bajuk a nemzetközi közösséggel.

Nem, nem mondta hogy a parasportolóknak mindent, ezt te mondtad. n azt mondtam, az egxetlen állami pénzből támogatandó sport a parasport lehet. A többi megél magától. Normális országokban az állam nem finanszíroz élsportot. Az olimpia éremtáblázatok világosak, Mo GDP és lakosságarányosan is a legjobb háromban van olimpiai érmek tekintetében. Ennek az értelme mi? Miért kell ezért adóforintot költeni (jajj, a foci meg tragikus)? Ahogy mondtam, a vilag legerosebb sracai és lányi kapnak pénzt hogy ússzanak, kajakozzanak (focizzanak, bár itt erősségről szó nincs). Moon van 800.000 közalkalmazott, de gyanítom + 50.000 feletti állami fizetésből sportból élő. Mindegy, ez mellékvágány.

A parasportoló nem "kis" parasportoló, hanem nagyszerű ember, kiemelkedőt alkot.

A zsidó listázást elmondtam egy másik munkatársamnak, értse miért nem jó Moon élni, legalábbis extrém kaland.

"A gázai konfliktus kapcsán itt lenne az ideje annak, "hogy felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a magyar országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára. Úgy gondolom, hogy adósai egy ilyen felméréssel Magyarországnak" – mondta hétfőn a parlamentben a külügyminisztert interpellálva Gyöngyösi Márton, a Jobbik külpolitikai szakértője.

A fenti idézet szó szerinti, így nem egészen világos, hogy milyen körben tartaná szükségesnek a zsidók összeírását Gyöngyösi, akinek szavaitól pártja nem határolódott el. Szűkebben akár "csak" a kormánytagokra és a parlamenti képviselőkre érthető a listázás, de a felszólítás valójában az "itt élőkre" kitétellel kezdődik, azaz akár a teljes lakosságra is érthető."

Szó nincs itt kettős állampolgárságról. Bezzeg hogy hörögnél ha szlovák vagy román parlamentben történne ugyanez (szlovák parlamentből saját szabályaik szerint meg is vonhatnák magyar állampolgártól szlovák állampolgárságát és aktív választójogát).

Nem vagyok debil, bár ha az lennék, akkor is átlátnék az ordas fasiszta eszméken.

Amíg egy ember is ott ül az ülésen felszólalok közül az önkormányzatban, addig senkinek nem javaslom hogy Szilvásváradra látogasson, amíg nem indul eljárás ezen emberek ellen addig senkinek nem javaslom hogy Magyarországra utazzon.

Egyébként arról beszéltem, hogy köszönhetően nekem, nem tartanak minden magyart ostoba önző baromnak, példámmal megvédem kishazánk jó hírnevét (amíg lehet).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.24. 23:09:51

@Makkasz: nem azért költöztették át, mert cigány te debil, gondolom összedőlt már a háza, az hogy cigány volt az egy dolog.
de pereld be légyszi a fészekrakó gyurcsányékat is, azok viszont sokat ártottak miskolcnak

és még te mondod hogy ez nem politikai ideó, libsi és konzerv tempó? hát nem úgy tűnik!
"nincs itt liberális, konzervatív, jobb vagy baloldal, normális ember ezt nem fogadhatja el, nem mehet el mellette szótlanul. "

itt cáfolod saját magadat folyamatosan.

Makkasz 2013.09.24. 23:36:31

@tesz-vesz: "nem azért költöztették át, mert cigány te debil, gondolom összedőlt már a háza, az hogy cigány volt az egy dolog."

Maradjunk a tényeknél. Azt állította a képviselő, hogy cigányokat telepítettek ki. Az egész videó arról szól, hogy hátrányosan megkülönböztetik emberek egy csoportját.

Amit állítasz az csak a fantáziád (összedölt a háza), majd pontosítanak a bíróságon.

Fogalmam sincs mit ártottak Gyurcsányék Miskolcnak, azt tudom, az országnak éppen eleget. Konkrétumot nem tudok, miért kéne nekem feljelenteni, mikor nem ismerek jogsértést, tudomásom nincs róla. Fidesz amúgy meg tett feljelentést eleget, biztos olyanok, akik tudnak konkrétumot. Nem vagyok feljelentő mániás, mot is több értelmét látnám, ha helyszínen tartozkodó tenne feljelentést.

Mivel cáfolom magam?

Hogy gondolkodni képes, értelmes ember szótlanul ezt nem tűrheti? Ez az ügy független pártállástól, politikai beállítódástól.

Debil vagyok, ha ez segít. Mégis tisztábban látok.

Szúnyog 2013.09.24. 23:41:43

@Makkasz: "Amíg egy ember is ott ül az ülésen felszólalok közül az önkormányzatban, addig senkinek nem javaslom hogy Szilvásváradra látogasson, amíg nem indul eljárás ezen emberek ellen addig senkinek nem javaslom hogy Magyarországra utazzon." - mondod.

Te egyszerűen nem vagy normális.
De vége ám annak, hogy a magadfajta megmondja, mikor, kitől kell elhatárolódni, kit kell kirekeszteni, kinek mit szabad.
Tégy feljelentést, szerezz pár vidám percet baromságoddal, s mutasd meg a szilvásváradiaknak, mifélék vagytok.
Te viszont igazán elutazhatnál....

Makkasz 2013.09.24. 23:47:35

@Szúnyog: "Magadfajta megmondja". Látom neked is nehezn megy a szövegértés. Segítek: "senkinek nem javaslom". Tőlem mindenki azt csinál amit akar. Mindenesetre én nem tenném.

"mutasd meg a szilvásváradiaknak, mifélék vagytok."

Kik? Nem vagyok senkivel egy csoportban. Mire gondoltál kicsi szívem?

Nem a szilvásváradianak, hanem minden kirekesztőnek meg akarom mutatni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 00:02:57

@Makkasz:

és milyen munkát kapnak majd? a tasznál?
mikortól nem kell neki már nekik "plusz óra"? vagy mikor már tudják az anyagot, akkor már nem kell segítség egy szellemi fogyatékosnak?

"Akinek szellemi képessége nem teszi lehetővé hogy egyetemet végezzen, az nem fog"

akkor minek fizessenk neki plusz órát az állam az egyetemen?
ha nem tartja vissza a többieket, akár járhat a többiekkel egy osztályban a szellemi fogyatékos, a testi fogyatékos egyértelmű, hogy járjon.

"Nincs olyan hogy turisztikai központra más szabályok vonatkoznának mint másra"

nincs olyan hogy kiemelt üdülőkörzet? nincs olyan hogy természetvédelmi terület, nemzeti parkok övezeti területei?
ilyen helyeken ne épüljön se kórház, se fogy.otthon.

meggyűlne a bajuk a nemzetközi közösséggel? nagyon meggyűlt az izraelieknek is a bajuk, mikor irtják a palesztinokat, meg a é-koreaiaknak is a bajuk, amikor ölik a civileket. meg a szlovákoknak is, hogy elveszik a magyar állapolgárságot, a románok meg nem adnak nemzeti önrendelkezést a székelyeknek, de ez úgy látom nem éri el a ti (te és a nemzetközi közösség)ingerküszöbötöket.

"Nem, nem mondta hogy a parasportolóknak mindent, ezt te mondtad. n azt mondtam, az egxetlen állami pénzből támogatandó sport a parasport lehet."

most mit rugózol ezen a mindenen? ezt mondtad:
"semmilyen sportra nem szabadna egy kanyi állami pénzt költeni, kivéve parasportolókra."
Erre mondtam, h látom sikerült átesni a szélsőségbe. a kis parasportolóknak mindet, mert gondolom, nem fél súlyzót kapnak, meg fél evezőt, hanem tejes értékű támogatásokat, tehát mindent, így értettem.
mi értelme van a parasportolókat támogatni? nekik miért kéne fizetni, ha az egészséges embernek sincs értelme? miért ne lehetne szponzor a parasportban? ott csak hamis kínai eszközállománnyal dolgoznak?
kiemelkedőt alkot az olimpiai aranyérmes is és ő is nagyszerű ember. itt kezdődik a durván beteges szélsőség.

stadionra én se költenék
kkbk.blog.hu/2013/08/04/orban_a_focistak_muveszek

"aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára" egyértelmű, később kijavította a az izraeli kettős állampolgárságra a zsidót. amúgy gyöngyösi gyanús, diplomata szülei voltak a diktatúrában.
úgy tudom a kettős állampolgárság nyilvános az usában, ahogy jóri idején az volt itthon is.

jaj olvasd már el a posztot, nem hörögnék, teljesen érthető román szempontból, érdekből ez, ha felmérik ki jelent nemzetbiztonsági kockázatot, és szerinted amúgy nem mérik fel? a felvilágodáskor beszüntették ők a titkosszolgálataikat?

a szlovákok elvették annak az egy-két CIVIL felvidéki magyarnak a szlovák állampolgárságát, aki magyar kettős állampolgárságot vett fel, hol volt akkor a nemzetközi közösség? hol vett el itthon izraeli kettős állampolgárságot bárki is? borzalmasan ostoba vagy. továbbiakban a gyöngyösi-ügyről a másik posztban.
fasiszta eszmék? jól van fiam, elégtelen.
40 évnyi kommunista diktaúra után nem fasiszta eszmékről kellene hallucinálni.

"Amíg egy ember is ott ül az ülésen felszólalok közül az önkormányzatban, addig senkinek nem javaslom hogy Szilvásváradra látogasson"

jól van, legalább rendes emberek lesznek ott, amikor én megyek.

"amíg nem indul eljárás ezen emberek ellen addig senkinek nem javaslom hogy Magyarországra utazzon."

ezért viszont el kéne venni a magyar állampolgárságod.
van másik amúgy?

"Egyébként arról beszéltem, hogy köszönhetően nekem, nem tartanak minden magyart ostoba önző baromnak"

én meg arról beszéltem, hogy akik ők ostoba önző baromnak tartanak miattad, azok valójában nem azok, csak te vagy debil.

jól van, csak kibújt a szög a zsákból.
egy ostoba neoliberális hisztériakeltés. ennyit tudtok.

Szúnyog 2013.09.25. 00:06:58

@tesz-vesz: Minek etetni egy ilyen faszt?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 00:18:22

@Makkasz:
"Azt állította a képviselő, hogy cigányokat telepítettek ki"

ja, és hogyha cigányt tartóztat le a rendőr, őt is csak azért mert cigány. nyilván.

hogy összedőlt a háza, nem fantázia, hanem valószínűség, vagy már eleve szociális házban lakott.
te retardált, szerinted a TASZ, aminek külön cigányosztálya van, nem ugrott volna azonnal erre az ügyre? már rég beperelték volna.
a fidesz nem tett feljelentés, csak hazudznak összevissza, de nyugodtan tehet, a hatalmi ágak nincsenek szétválasztva, elintézik egymás közt, amúgy teljesen ugyanaz a két párt.

cáfolod hogy itt nincs politikai ideológia, folyamatosan. ez függ ettől. és nem látsz tisztán.

Makkasz 2013.09.25. 00:19:39

@tesz-vesz: Akinek nem teszi képessége lehetővé hogy egyetemet végezzen, az nem megy egyetemre.

Ha valakinek külön óra kell, mert süket, vak, dislexiás, diskalkuliás, tolószékes és nem ér át egyik óráról a másikra, az nem jelenti azt, hogy ne lehetne kiváló mérnök vagy más szakember.

Ahogy írtam, alkotmányos jogok tekintetében nem vonatkoznak szilvásváradra más szabályok. Próbáld meg jogszabályba foglalni, hogy kiemelt turisztikai területen ne lehessenek speciális igényüek, azok intézetei, csúny emberek, stb...

Továbbra is, sose mondtam hogy parasportolóknak mindent. Csak azt hogy élsportra semmit. Ha ezt nem érted, kérj különórát, adok skypon.

Miért kéne elvenni a magyar állampolgárságom? Mert javaslatot teszek valakinek valamire. Mekkora ütődött vagy:)))

Továbbra is, nem tartják ostoba, önző baromnak a magyarokat, mert ismernek engem. Sokadjára elolvasod, talán megérted.

@Szúnyog: köszönöm a jelzőt kicsim. Előre, a butaság győzni fog!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 00:27:50

@Szúnyog: hogy kiderüljön mindenki számára hogy mekkora degeneráltak is ezek, az első kommentjeiből még nem jött le mindenkinek, most már mindenki láthatja
emellett kíváncsi vagyok hova jutunk ki, emlékeztett a majom otovovszkira a stílusa, lehet ő is álnéven.
a vége fele közelít már a beszélgetés, már idegesít hogy csak magamat ismétlem.
mégiscsak a saját blogomon vagyok, nem hagyhatom hogy egy elmebeteg fogyatékos ossza itt az észt.

Makkasz 2013.09.25. 00:34:25

@tesz-vesz: "valószínúség" ez mit jelent? Semmit a konkrét ügyben, még a 99.999%-os sem. Montál egy nagyot oszt orrabuktál benne.

Én is erre jutottam, holnap először megkérdezem TASZ-t, tettek-e feljelentést, és utána teszem meg, ha nem.

Mindig ezen a néven írok, ha esetleg rólam írsz. Nem tartozom általatok gondolt semmilyen csoportba.

Egyszerűen úgy tűnik, többen átlátnak a homályos butaságotok terjengő ködén.

Erre a blogra meg kár nagyon büszkének lenni. Helyedben törölném visszamenőleg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 00:45:53

@Makkasz:
ja, hogy akinek plusz órát adnak, az már sikeresen szerez diplomát, értem.
nem ám aztán vmi érdemjegy-megvásárlásról van szó

egy süket, rokkant lehet mérnök, de egy vak hogyan, könyörgöm. zenész lehet pl a vakból.
diszleksziás, diszkalk.-an mérnök? te egy troll vagy basszus! elnéz egy számot, és leszakad a lift, összedől a híd.
lassan befejezzük ezt a párbeszédet, mert előre nem haladunk viszont egyre primkóbb vagy, ami már tolerálhatatlan.

hogyha törvénybe van ami alapvető, akkor megnyugszol?
hol van turistapradicsomban fogy.központ? az egész világról mondhatsz nekem példát, még mindig semmi?
és arra se, hogyha olyan fontos a pénz sporólás, akkor miért drága ingatlanokat vesznek meg turistaparadicsomban? erre sincs válasz?
ha nem válaszolsz a kérdéseimre, otovovszki-módszerével járok el. ez pedig a kitiltás. én reagálok a felvetéseidre, egy ilyen hosszú vitában elvárom hogy te is reagálj az enyéimre. a kérdéseimre válaszolj. különben nem látlak itt szívesen.

miért rúgozol a "mindenen" te szerencsétlen?
teljesen olyan vagy mint otovovszki. olyan ostoba. nem megmondtam? az előző kommentemben? nem érted?
teljes értékű támogatásokat kapnak, tehát mindent, így értettem.

azért mert kollektív módon ítéled meg a magyarságot, ráadásul otthon, mintha bármilyen jelentősége lenne a turistákra, külföldiekre ez, mintha nem lennének itt biztonságban, mintha elárulnád a saját országod, ezt sugalmazod, és ezért a mintháért én már elvenném az állampolgárságod.

"Továbbra is, nem tartják ostoba, önző baromnak a magyarokat, mert ismernek engem. Sokadjára elolvasod, talán megérted."

a b k any-dat te f.

ezt írtad korábban:
"nem tartanak minden magyart ostoba önző baromnak"

én meg ezt:
de "akit ők ostoba önző baromnak tartanak, valójában nem azok, csak te vagy debil. "

érik nagyon a kitiltás!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 00:48:30

@Makkasz: aha, akkor viszlát és kösz a halakat!

2013.09.25. 08:20:51

@tesz-vesz:

"de honnan tudod ezt a fizetést? biztos helyet kínáltak nekik vhol?"

LMP-és ismerőseim mondták, akik ugyancsak megkapták ezt az ajánlatot.

Látom, többnyire racionális érvelés mentén védted az igazadat, míg ellenfeleid emocionális érvelés mentén, megfűszerezve néhány bizonyíthatatlan kijelentéssel, ugrottak neki a posztodnak.

Lassan lezárod a vitát?

rfbzs 2013.09.25. 10:41:54

@tesz-vesz:
Minek izgatod ennyire magad a véleményem miatt? Egyébként meg honnan veszed, hogy nem olvastam el a posztot? Attól még általánosságban írhatok véleményt, nem kötelező a konkrét témáról kommentelni.
Idiótának nem nevezett senki, ha te szeretnél, egyáltalán nem zavar, mert beszéded csak annyi, mit légyzümmögés, - vagyis legfeljebb bosszantó.
Nem céloztam a zsidókra, eszembe se jutott, de ha így rákérdeztél, el kell mondanom, nagyon tévdsz. Én nagyon is sokra tartom őket, izraeli személyes tapasztalataim okán is.

Hogy miért pont Szilvásvárad, s nem az n+1-edik falu? Hiszen válaszoltam rá. Mégpedig azt, hogy ilyen alapon hazánk többezer települése is lehetne. Szilvásvárad jó hely, ső nagyon jó, de ezzel együtt, sőt éppen ezért igenis befogadó kéne, hogy legyen. A telekárak nem ott a legmagasabbak.
Miért nem Szilvásvárad? Ez meg az én kérdésem.

Nem kérek választ.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 12:28:00

@Ahasverus: nem , nyugodtan alkothatsz véleményt te is, tudod, hogy eddig csak otovszkit tiltottam ki, de azt is 150 felesleges komment után

durva ez az lmp-s félmillió. de hogyan fizetik ezt ki nekik havonta?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 12:38:21

@rfbzs: látod, nem érted amit írtam, tudom, hogy nem céloztál a zsidókra, pont azért írtam ezt a példát, mert sejtettem, hogy neked fontosak a zsidók , de te nem érted
javaslom olvasd el mégegyszer a hozzászólásomat.

akkor nem volt igaza a helyi lakosnak aki azt mondja, hogy szilvásváradon a legmagasabbak az ingatlanárak a környékbeli
falukhoz képest?
akkor hol, ha nem itt?
itt most nem a több ezer kistelepülésről van szó, hanem szilvásról.
amúgy én se szeretném, ha a közvetlen és csendes szomszédságomba költözne ilyen fogy.otthon. ez van.
de azért azt elképzelhetetlennek tartom, hogy olyan nagyon nehéz lenne találni az egész Magyarországon egy olyan helyet, ahol jól meglennének.
utoljára mondom, szilvásvárad turisztikai központ, ezért nem helyénvaló a kérdés , hogy "miért ne szilvásvárad", mivel az ország többi faluja, települése nem turisztikai központ, ezért az a kérdés helyénvaló: miért szilvásvárad?
remélem teljesen közérthető vagyok.

2013.09.25. 13:59:06

@tesz-vesz:

"durva ez az lmp-s félmillió. de hogyan fizetik ezt ki nekik havonta?"

Milliomos körök állnak Bajnait. Mindenféle "alapítványok". Tudják ezeket a szellemi zsoldoskatonákat pénzelni - aztán, ha nincs szükség rájuk, eldobják őket, mint a használt kotont.

"remélem teljesen közérthető vagyok."

Hagyjad. "Bizonyítani" szeretnék, hogy te fogyatékos-ellenes vagy. Ami elég durva támadás a személyed ellen. Én elgondolkodnék helyedben a moderáció lehetőségén.

rfbzs 2013.09.25. 15:13:47

@tesz-vesz:
"... látod, nem érted amit írtam, tudom, hogy nem céloztál a zsidókra, pont azért írtam ezt a példát, mert sejtettem, hogy neked fontosak a zsidók , de te nem érted"
De értem, hogy mit írogatsz.sőt azt is, hogy a zsidókkal kapcsolatos felvetés provokáció volt a részdről.
Azt viszont te nem értetted meg, hogy nem kértem választ.
Szerepelgess csak, igazad azonban nem lehet, és más szilvásinak sem ebben az ügyben. Hogy miért? Ez az egyetlen mondat megmagyaráz mindent:
"...amúgy én se szeretném, ha a közvetlen és csendes szomszédságomba költözne ilyen fogy.otthon."
"... utoljára mondom, szilvásvárad turisztikai központ, "
Igen, az egyik az országban, de nem az egyetlen és nem az első. Ha az volna, az sem indokolná a tiltakozást. Ellenkezőleg.
A fogyatékos embereknek - testi vagy szellemi - éppen hogy az ingergazdag környezet a jó. Nem csak a lovak, meg a pisztrángok szeretik Szilvásváradot.

rfbzs 2013.09.25. 15:18:48

@rfbzs:
"Hagyjad. "Bizonyítani" szeretnék, hogy te fogyatékos-ellenes vagy. Ami elég durva támadás a személyed ellen. Én elgondolkodnék helyedben a moderáció lehetőségén."

Szó sincs róla. Aki támad, az éppen tsz-vesz. Senki nem beszélt itt ellene, csak magára vette azt, amit általában a fogyatékosokkal szembeni viselkedésről és a szilvásváradiak hozzáállásáról írtunk.

rfbzs 2013.09.25. 15:20:35

@Ahasverus:
mellényúltam, magamnak címeztem, de Ahasverusnak szól.
"Hagyjad. "Bizonyítani" szeretnék, hogy te fogyatékos-ellenes vagy. Ami elég durva támadás a személyed ellen. Én elgondolkodnék helyedben a moderáció lehetőségén."

Szó sincs róla. Aki támad, az éppen tsz-vesz. Senki nem beszélt itt ellene, csak magára vette azt, amit általában a fogyatékosokkal szembeni viselkedésről és a szilvásváradiak hozzáállásáról írtunk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 21:55:31

@Ahasverus: nem akarok moderálni, egyelőre csak fenyegetek vele egy embert, aki képtelen kérdésekre válaszolni, és fárasztóan kezd sárrágó lenni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 22:13:23

@rfbzs: számomra teljesen nyilvánvaló ebből:

"Nem céloztam a zsidókra, eszembe se jutott, de ha így rákérdeztél, el kell mondanom, nagyon tévdsz."

hogy nem értetted meg korábban.

"Azt viszont te nem értetted meg, hogy nem kértem választ. "

elolvastam, nem volt olyan nehéz ezt felfogni ám, és nem érdekelt, én se kértem hogy ideírj, mégse cseszlek le, hogy írtál, pedig nem vagyok veled előrébb veled, hát elhiheted. pf.

inkább csak visszatartasz és az időmet veszed el.
itt nem egy olyan településről szólok, írok posztot, amelyik nem turisztikai központ, akkor nyilván máshogy fogalmazok, és nem ítélem el annyira a hisztérikus visítozókat, egyébként a mi városunkban is vagy fogy.otthon, nem ágálok ellene, mert nem a közvetlen szomszédságomban van, és viszonylag elkülönítve, parkosítva van, bár én laknék olyan helyen, tehát jó környezetben vannak, az a lényeg.

nem magyaráz meg semmit az a mondat,

" az egyik az országban, de nem az egyetlen és nem az első. Ha az volna, az sem indokolná a tiltakozást. "

kérdés amire ildomos válaszolni: az egész világban HOL van még fogyatékos otthon turisztikai központ közelében?
HOL? nem számít mikor alapították szilvásváradot, az se számít hordanak-e sapkát az ott lakók, úgy érzem, mintha logikailag teljesen szétcsúsztál volna.

" az ingergazdag környezet a jó. Nem csak a lovak, meg a pisztrángok szeretik Szilvásváradot."

ja, mondtam, én is szeretnék a hiltonba egy saját lakást. szegény átlagembereknek se jut szilvásváradi lakás, ej, pedig mennyire ingergazdag az környezet! nyaralhatnak ők is ott, akkor jobban fogják élvezni, mintha ott laknának. ez a lényege a nyaralásnak, hogy nem rosszabb helyekre járunk, hanem jobbakra.
majd akkor te egyedül kifizeted az ingatlanárkülönbséget, jó?
az én adómból, ne küldjék már el a hiltonba azt akinek ugyanolyan jó egy szép, csendes kis falu is.
és ez ugyanúgy érvényed a mindenkori primkó miniszterelnök magán/bérelt gépére is.

2013.09.26. 07:34:49

@komplikato:
@tesz-vesz:

Mivel burkoltan megemlítődött Geszti Péter.

Geszti az ez évi ARC-kiállítással és a Nemzeti Vágtával megtette a maga hajbókolását a kormány felé. A mindenkori kormány felé. Jelenleg a FIDESZ-kormány irányába.
Geszti Gyurcsány alatt nagy liberális volt, most Orbán alatt nagy magyar.
Geszti élelmes.
Nincs ezzel nagy baj, hiszen Geszti üzletember, és egy igazi üzletembernek pénztárcája van, nem ideája.

Na, ennyit az ARC-kiállításról, a Nemzeti Vágtáról, és annak kitalálójáról!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.26. 11:26:51

@Ahasverus: zt ne felejtsük el, hogy geszti apja párthű komcsi volt, vezető szerkesztő volt a diktatúra tévéjében. kereskedelmi osztályon

fiacskája meg az szdsz-nek a kampányát bonyolította le, de mézga aladárnak jó volt

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.09.26. 13:10:24

@tesz-vesz: Például Bélapátfalva elutasította őket, ezért mentek Szilvásváradra. 10 éve az Alföldre tervezett autista farmot torpedózta meg több település, végül Karácsondra települt.

Azt nem értem, hogy miért 1-2 ezer fős településekre viszik ezeket a központokat? Ha a lakosság 1-2%-a lesz hirtelen mozgássérült, autista, stb. akkor az igen jelentős változás. Szerintem egy 20 ezer fős településen sokkal jobban elfogadnák őket és még önkénteseket is könnyebben találhatnának. Mert az egy dolog, hogy az első években az EU-s pénzekből működtetik, de mi lesz utána?

rfbzs 2013.09.26. 14:03:04

Igaz, hogy a témához sem Geszti, sem az SZDSZ nem tartozik, de ez ne is számítson.
A lényeg, hogy aki ezt a blogot " kbérelte" , érezze jól magát.
Nem számít, hogy másnak eltérő a véleménye, és emocionálisi alapon tud (szerencsére másokkal együtt is) egy olyan témához közeliteni, amiben a mások racionalitása emberi sorsokat keseríthet meg.
A videót megnézve - és erre kellett volna legelőször reagálnom - nemcsak elgondolkodtató, hanem visszataszító az a hozzáállás, hogy egy fogyatékos jelenléte "ronthatja az üzletet" Hát talán nem kevés élel, de azt mondom; az a hölgy sem túlzottan vásárlócsalogató.
Másrészt kulturált ember tudomásul veszi, hogy az életünk része az is - sajnos - hogy szellemi vagy testi fogyatékosok is élnek. Aki ezen utálkozik, az úgy az egyszerű, mint a frekventált turisztikai környezetben finnyás kifogásokat keres. Pedig senki sincs bebiztosítva arra, hogy a családjában ne fordulhasson elő emberi tragédia.
Én azon szerencsések közé tartozom, akiknek a családjában nincs ilyen sérült ember, de büszke vagyok arra, hogy látványuk nem zavar, és nem látok "üzletrontást" bennük.
Éppen attól vagyonk EMBEREK, hogy ezt elfogadjuk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.27. 12:02:38

@Online Távmunkás: nem tudom hol lettek volna Bélapátfalván, elv elvegyíteni értelmi fogyatékosokat két családi ház közé, kicsit merésznek tűnik nekem, és ekkor megértem a lakossági ellenállást, ellenben nem annyira.
Az jutott eszembe, hogy tudod, most már állítólag vannak középiskolákban nagyon helyesen "önkéntes" kötelező feladatok, az érettség jegyében, a városokban könnyebben mehetnek oda a fiatalok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.27. 12:09:32

@rfbzs: a mások racionalitása emberi sorsokat keseríthet meg"

melyik emberi sors keseredett meg ezen?
már megint ugyanazt szajkózod, élnek fogyatékosok köztünk igen, aki Szilvásváradon így születik, ott lesz azzá, annak nem kell harakirit végeznie.
itt több intézetes lakóház felállításáról van szó.
nem életszerű egy csapat fogyatékos, sehol se, csak olyan helyen ahol már megszokták, elfogadták őket a lakók, mivel turisztikai központba sok idegen ember megy, így a többségüknek nem lesz megszokott látvány

hogy jön ide egy családi tragédia? én is lehetek még fogyatékos, most mit kezdjek ezzel az információval? hogyan jön ez logikailag, racionálisan szilvásvárad történetéhez?

2013.09.27. 14:08:05

@tesz-vesz: Az "rfbzs" nevű úriember még mindig azon fáradozik, hogy "bebizonyítsa", hogy te fogyatékosellenes vagy. Vagyis rágalmaz téged. Undorító, amit csinál. Nyugodtan hajítsd csak ki a fogadóból, vagyis küldd el a blogodról, élj moderációs jogaiddal! Persze csak tanács, mindenesetre minden határon túl megy az a rágalomhadjárat, amit "rfbzs" folytat ellened. A bicska kinyílik a zsebemben tőle.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.27. 14:43:59

@Ahasverus: dehogyis nem tiltok ki senkit alapvetően.
annyiban igaza van, hogy nem vagyok a fogyatékosok nagy barátja, de van bennem liberalizmus annyi, hogy ne utáljam őket.

mi is utáltunk egymást korábban, nem emlékszel ?:)
mi lett volna ha kitiltottalak volna?

rfbzs 2013.09.27. 16:48:31

Tesz-vesz!
Miért idegesíted magad? Még csak nem is neked címeztem a hozzászólásomat. És ugyan miért ne írhatnám le a gondolataimat?
Te céloztál arra, hogy nem értem, miról van szó. Te meg annyira mérges lennél, hogy l már nem is olvasol értően? Én ugyanis Szilvásvárad ürügyén már rég nem csak Szilvásváradról írok.
Ha blogot csináltál, azt nem magadért tetted, gondolom, hanem azért, hogy vitára bocsáss egy témát.Ezért tűrd el, hogy másnak más a véleménye. Semmi sértőt nem íram, csak azt, amit gondolok.
Hogy te nem érted, hogyan jönnek össze logikailag a mondanivalóm témái, arról én nem tehetek. Talán ha higgadtabban olvasnád, megértenéd(nem egyetértenél, azt nem is várom, és el is fogadom).

Ahasverus nagy tévedésben van. Eszemben sincs bizonyítani semmit, sőt még rágalmazni sem. Egyszerűen más a véleményem, és lehetőségem van, hogy ezt leírjam. Azt hiszem, nem kell egyetértenünk mindenben.
Amúgy nem férfi vagyok. Amit pedig a 14.43-as hsz-ében ír, hát sokkal inkább undorító, mint az én véleményem. Nyitogassa csak a bicskát nyugodtan.
Fogalma sincs, mi az a rágalmazás, sem köznapi, sem jogi értelemben.
Az, hogy Tesz-vesz fogyatékosellenes, le sem írtam. Általában beszéltem a témáról, Szilvásvárad ürügyén. Hogy ez benne ekkora indulatot kelt, az érthetetlen. Támadó fellépése a szabad - és nem (brecsület)sértő - vélemény-nyilvánításom ellen őt minősíti.

Egy biztos: eddigi véleményemet fenntartom, de erre a blogra soha többet nem írok.

2013.09.27. 16:59:18

@rfbzs: Nem mondod ki nyíltan, csak sejtetted, hogy "Tesz-Vesz" gyűlöli a fogyatékosokat". Miközben Tesz-Vesz csak a véleményét fejezi ki mind a posztjában, mind a kommentjeiben, amiben egyetért a szilvásváradiakkal, és konfrontálódik az ilyen-olyan jogvédőkkel, mindezt pedig alátámasztja racionális érvekkel. Te vagy az, akinek nem tetszik a posztíró véleménye, és ha már nem sikerül arrogáns stílusban meggyőznöd, bemocskolód.

Bocs, de ez etikátlan, erkölcstelen!

Tesz-Vesz pedig rendes és korrekt veled szemben (bár te szilárdan hiszed az ellenkezőjét), mert bár te mocskolod, ahol éred, ő engedélyezi, hogy még mindig kifejtsd a véleményedet ezen az oldalon!

De annyiban jól beszélsz, miszerint soha többé nem írsz a blogra, mert a trollkodásodra egyre kevesebben kíváncsiak az oldalon (kivétel a hasonszőrűek).

2013.09.27. 17:01:12

@tesz-vesz: Minden tiszteletem a tiéd, hogy még képes vagy racionálisan érvelni annak ellenére, hogy vitapartnered már rég nem adja meg neked a tiszteletet. Le a kalappal! :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.27. 17:01:55

@rfbzs: már rég nem csak Szilvásváradról írok. "

én meg azt állítottam sokadszorra, hogy ne emeljük szilvást egy sorba azokkal akik nem szilvások, fenti mondatoddal megint egybeemeled a kettőt.
lehet másról is kommentelni , csak ne mossuk össze a kettőt

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.02. 09:22:21

ezennel javaslom az összes szilvásváradon élő ronda, nyúlfogú, bibircsókos, sánta és púpos ember azonnali szalajka-patakba fojtását. mégse állapot, hogy ott nyaralok és ezeket kell néznem akár messziről is, hát kifordul a belem tőlük.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.02. 13:20:46

@zsiráfffff: vannak ilyen lakosok ott?
mielőtt válaszolsz, olvasd el a kommenteket újra, nincs kedved elölről kezdeni egy meddő vitát

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.02. 13:25:58

@tesz-vesz: nocsak, még a végén kiderül, hogy szilvásváradon lakik a magyar populáció testi hibáktól teljesen mentes lakosságának 100 százaléka. jut eszembe, benőtt körmöt se akarok látni, sőt ha nagyon szigorúan veszem, akkor el kell mondjam azt is, hogy borzasztóan zavaró ha a házinéni nem borotválja a lábát naponta kétszer és kivillan az otthonkája alól a borosta.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.02. 14:29:07

@zsiráfffff: nagyon kezdesz szalonképtelen lenni, ahogy mondtam, nemcsak az undorról van szó, hanem a szánalom érzetéről, nagyon utálom , hogy a posztot be kell másolnom a kommentek közé,
próbáld hasznossá tenni magad itt, és tanulj meg olvasni, ezt a vitát már lejátszottuk a kommentekben, ne fárassz.
egy benőtt köröm és egy fogyatékos csoport nem hinném hogy egyenlő megítélés alá kellene hogy essen, vagy szerinted igen?
még ha igen lenne is, nem számítana egyetlen egy ember véleménye

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.02. 14:32:38

@tesz-vesz: tényleg nem egyenlő megítélés, mert a benőtt köröm sokkal undorítóbb egy fogyatékos csoportnál, ebben azt hiszem mindketten egyetértünk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.02. 14:42:21

@zsiráfffff: nemcsak az undorról van szó, hanem a szánalom érzetéről, nagyon utálom, hogy a posztot újra be kell másolnom a kommentek közé, nagyon unom, hogy az előző kommentemet kell újra bemásolnom

nem számítana egyetlen egy ember véleménye , vannak akik akármilyen szép turistaparadicsomban nekiállnak fanyalogni, kritizálni, ők nem számítanak. 1-2 % mindig van a populációban, de nem 98 %

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.02. 14:49:58

@tesz-vesz: nos, nincs szükségük a szánalomra. meg kell mondjam őszintén, nagyon sok papíron egészséges embert sokkal jobban lehet sajnálni és szánni, mint a fogyatékkal élőket. legyen szép napod és ha netán ma a szemed elé tolaxik egy fogyatékkal élő ember, el ne felejts egy könnycseppet elmorzsolni a szemedben a nagy sajnálkozásodban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.02. 17:51:08

@zsiráfffff: nincs szükségük rá, de ezt ébresztenek, ahogy a stop táblának sincs szüksége arra, hogy megálljanak előtte, mégis ezt idézi elő

bennem az értelmi fogyatékosok nem feltétlen szánalmat idéznek elő. én a turistákról beszélek
amúgy most jutott eszembe, hogy volt egy ilyen posztom is:
kkbk.blog.hu/2011/09/18/temple_grandin_2013

2013.10.22. 08:49:33

@tesz-vesz: Engedd meg, hogy javítsam magam!

Egy választott képviselő havi 700 000 Ft-ot keres. Így Jávor és társai is ennyit kerestek az LMP színeiben. Bajnai még 500 000-et ajánlott, ha átmennek hozzá. Így a havi fizetésük 1 200 000 Ft.

Még egyszer...

...1 200 000 Ft!!!...

Na, mit szólsz hozzá?

2013.10.22. 12:41:43

@tesz-vesz: Egyáltalán nem baj. Jól tetted.

Néztem a kommentjeidet a blogbejegyzése alatt. Meglehetősen korrekt voltál.

Számomra elgondolkodtató, hogy a felvetéseid közül egyedül akkor reagált, amikor a pénztárcája került szóba. A többi egyelőre nem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.22. 15:57:13

@Ahasverus: bajnaira már nem reagál, meg arra hogy az Együtt-pm összeállt az mszp-vel, ahogy megjósoltam előre.

mandiner.blog.hu/2013/10/20/mszp_mszp_mszp_pm_mszp_mszp

2013.10.22. 21:31:53

@tesz-vesz: Kezdi hitelét veszíteni a kislány...
süti beállítások módosítása