kkbk.blog.hu

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok.

 

Sok helyről jöhetünk, de csak egyfelé tarthatunk, ha valóban értelmesek vagyunk és tisztességesek:

 

Ez az irány pedig a "nemzeti" szociáldemokrácia,
a jóléti állam, ahol minden jóravaló csoport és gondolat képviseltetheti magát, és ahol elég gazdag az alsó középosztály is, hogy vállalkozni tudjon az új ötleteivel és jó iskoláival.

Meg kell teremteni a lehetőséget, hogy a szegény ember gyereke is tudós lehessen; a tehetségtelen gazdagokat pedig el kell zavarni a krumpliföldekre.

Minden adófizető polgár szociáldemokráciában és jogállamban akar élni - csak nem tud róla.

Térjünk mindannyian konszenzusra.

posztos írkák

Nagyon fontos

ist


Csend vala, felleg alól szállt fel az éjjeli hold.

Szél kele most, mint sír szele kél; s a csarnok elontott
Oszlopi közt lebegő rémalak inte felém.
És mond:

magyar_partok333.JPG

"Füstöl a víz, lóg a káka kókkadón a pusztaságba" Holt Vidék kkbeka KáKánBéKa

Máté, 7. fejezet

15 Őrizkedjetek pedig a hamis prófétáktól, akik juhoknak ruhájában jőnek hozzátok, de belől ragadozó farkasok.
16 Gyümölcseikről ismeritek meg őket.
17 Ekképpen minden jó fa jó gyümölcsöt terem; a romlott fa pedig rossz gyümölcsöt terem.
18 Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.
19 Minden fa, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik

 

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó írka

  • tesz-vesz: ezt azért bemásolom, mielőtt eltűnne: Szergej Gurijev szerint a diktátoroknak új fajtája van, és Orbán Viktor is közéjük tartozik Szergej Gurijev és Dániel Treisman Spin diktátorok – A zsarnokság új arca a 21. században című kötete a diktátorok új modelljével, a spin diktátorokkal fogl... (2024.03.13. 12:33) A biztos lábakon álló demokratikus jövő
  • tesz-vesz: A svájci sajtó az utóbbi napokban felfigyelt arra, hogy a magyar miniszterelnök fél éven belül már másodszor járt magánúton az alpesi országban. A látogatásról szóló hazai hivatalos indoklásokat fenntartásokkal kezelik, figyelmüket inkább egy, a svájci Zug kantonban bejegyzett offshore c... (2024.03.08. 11:11) Pár kérdés a fideszesekhez
  • Utolsó 20

információ

A bölcsesség alapja a kétkedés.

 

A hír szent, a vélemény szabad - Pulitzer József

Ha van egy minőségi írása közéleti témában, versmegzenésítése, jó témája, filmje, ötlete, linkje, híre, információja
küldje el nekünk, feldogozzuk egyszer talán, és le is közölhetjük
kkbkorkukacgmail.com
vagy írja be a kommentekbe, csomót nem kérünk.
az értelmes kommentekre igyekszünk válaszolni, mert fontos a párbeszéd, főként félreértések esetén.
Ezen oldal semmilyen komment- és posztíró véleményével nem azonosul,
így kívánja megőrizni saját függetlenségét, elvét, illetve a szólás- és véleményszabadságot.

Az aktaszerű posztok folyamatosan frissülhetnek, a fontos témákban frissülnek is.

codex

 

Archívum

Címkék

1848 (6) 1920 (8) 1956 (40) 2006 (12) 2rule (1) 444 (1) 4k (2) 64 (1) ábrányi (2) ácsné (6) aczél (3) ádám (2) áder (2) ady (20) afrika (4) akác (1) ákos (1) aktuális (8) aláírás (1) áldozat (34) alfödi (1) alföldi (16) alkotmány (4) állam (3) állat (1) almássy (1) álmos (1) ambrus (1) amerika (1) andrás (1) andrásfalvy (1) angol (14) ángyán (29) ángyén (1) animacio (24) antal (2) antall (11) antikultura (111) apáti (3) apor (1) arab (7) arany (6) argentína (2) arisztokrácia (5) arkan (1) arnoth (1) arokaso (33) árulólapok (5) árvai (1) ascher (2) ásotthalom (1) assange (1) aszódi (2) ateizmus (2) attila (1) audi (2) autó (3) autonómia (1) autonomia (1) ávh (1) azer (3) azori (1) b (2) babarcy (1) babics (1) babits (5) bacsa (1) bagemihl (1) bagó (1) bajnai (10) bakáts (1) bakó (1) balassagyarmat (1) balaton (2) balatoni (2) balavány (1) balázs (2) balczó (10) balikó (1) bálint (1) balla (1) balog (2) balogh (2) balsai (1) bana (1) bandó (1) bándy (1) bank (70) bankrendszer (1) bara (1) baranyay (1) barcs (1) bárd (1) bárdok (1) bárdos (2) barings (1) báró (1) bartók (1) bartos (2) bartus (2) bátorfi (1) batthyány (3) bauer (3) bayer (6) bbc (1) becsó (1) bede (1) békés (1) bélaság (1) belénessy (1) belga (2) bencsik (4) béndek (1) bene (2) benedek (1) benkő (2) benzin (13) berecz (1) bereznay (1) berija (2) berkesi (1) bertalan (1) bertha (2) bertók (1) berzeviczy (1) berzsenyi (1) bessenyei (1) bethlen (1) biden (1) bige (1) bilderberg (1) bíró (4) birodalom (1) bíróság (1) biszku (18) bitay (1) bkv (1) blaskó (4) blog (3) blunt (1) bmw (1) Bochkor (1) bocskor (1) bodoky (10) bodrogi (1) bogár (6) bogdán (2) bokor (1) bokros (5) bölcskei (1) boldizsár (1) boldoghy (1) bolgár (1) bologna (1) bombagyár (1) bonafarm (1) bono (1) borkai (1) borókai (1) boros (5) boross (2) boruzs (1) bosnyák (2) bőtös (1) botul (1) brádi (1) brády (6) Bremgarten (1) brenner (1) brezovics (1) bródy (2) bubla (1) budaházy (12) budai (5) budapest (1) bugár (1) bűn (38) búr (1) burány (1) burma (1) bush (2) buza (1) buzánszky (1) carlin (1) Casablanca (2) cegléd (1) ceglédi (1) ceta (1) chaplin (1) Charlie Hebdo (1) che (2) chikán (1) chomsky (1) cia (1) Cicciolina (1) Címkék (7) ciprasz (1) citadella (1) clark (1) colbert (1) coolidge (1) corrie (1) corvinus (1) csalad (10) csángó (1) csányi (13) császár (1) csecsen (1) cseh (15) csendőrség (1) csengey (1) csepel (2) csepreghy (1) csepregi (1) cserdi (1) cserháti (1) csernus (1) csetnik (1) csiba (2) csintalan (1) csipes (1) csiszár (1) csizmadia (1) csókay (2) csonka (1) csontos (2) csoóri (5) csurka (6) cukor (1) czeglédy (1) czeizel (1) czene (1) czettler (1) czike (11) czomba (1) c kategória (63) dajcs (1) Dallaire (1) damm (1) dán (2) dancsó (2) dániel (2) dan reed (1) daróczi (3) darvas (2) debrecen (3) délvidék (2) demcsák (1) demeter (2) demján (2) demokrácia (5) demszky (12) dénes (2) dés (1) deutsch (3) devizahitelesek (10) dézsi (1) dézsy (2) dienes (2) dietmar (1) Dieudonné (1) Digest (1) diktatúra (1) dk (1) dobay (1) dobozi (2) dobrai (1) dobrev (1) dodik (1) dojcsák (1) doku (3) dombóvári (1) donáth (1) dopping (1) dörner (5) dorosz (4) dotoho (1) dózsa (3) drábik (8) draskovics (2) dr morvai krisztina (27) dudits (1) dunaszerdahely (1) dúró (4) dzsudzsák (1) eccleston (2) eger (1) egervári (1) egészség (19) Egyesült Arab Emírségek (1) egyház (2) egyiptom (4) Egyiptom (3) együtt (1) elcoteq (1) élelmiszer (1) éliás (1) elitposzt (80) elnökség (4) elvis (1) ember (14) endre (2) endrésik (1) ensz (1) eon (1) eörsi (6) eötvös (1) ép-kar (1) erdély (7) erdő (2) erdogan (2) erdős (2) erőss (1) érpatak (2) ertsey (5) erzsébet (1) ésik (1) Esperay (1) esterházy (6) eszenyi (1) eszes (1) esztergom (7) eu (50) europai (4) everest (1) evola (1) fábián (1) Fábián (2) fabricius (1) fábry (3) facebook (5) fagyálló (1) faludy (1) falusi (1) farage (4) farkas (2) fazekas (2) fehérlófia (1) fehér kenyér (1) fekete (4) feketejános (4) fekszi (1) felcsút (1) felcsuti (1) felvidék (1) fenyő (1) ferenczy (1) ferihegy (1) ficsor (1) fidesz (369) film (106) filó (1) fischer (4) flaisz (1) fliegauf (1) flier (1) fodor (5) földes (1) földesi (1) földvári (1) forditas (1) forrai (1) francia (8) freedman (2) freud (1) friderikusz (3) friss (1) fülkeforradalom (1) fülöp (3) gábor (1) gajdics (1) gál (3) galácz (1) galambos (1) galilei (1) galkó (1) garancsi (1) garas (1) gárer (1) gaudi (7) gay (1) gazdaság (14) gdp (2) gedeon (1) gelencsér (1) gellért (4) génmódosított (3) geotermia (1) gera (1) gereben (1) gerendai (2) gerendás (1) gergényi (8) gerő (1) geszti (1) gina (1) giró (1) glattfelder (1) glutén (1) gmo (1) göd (1) gőgös (1) gój (1) gömöri (1) göncz (3) gonda (1) goodfriend (1) görgey (2) gorilla (1) görög (5) gosztonyi (2) grant (1) grass (2) gróf (1) groó (1) gulyás (2) guyana (1) guyon (1) gyárfás (3) gyöngyösi (8) gyöngyöspata (12) gyóni (1) győr (2) györgy (1) györgyey (1) györgyi (1) győri (1) győrkös (1) gyulai (1) gyurcsány (23) gyurta (1) habán (1) habony (5) habsburg (1) hack (1) hadházy (7) hagyó (4) hajdu (1) hajdú (5) hajnal (2) hajós (1) halász (3) hamvas (1) hankiss (4) harangozó (1) hargitay (1) haris (1) harrach (3) hász-fehér (1) hatvany (4) havas (1) havasi (2) havros (1) haza (1) hazugsággyár (1) heffentrager (1) hegedüs (1) hegedűs (2) heim (1) héjja (1) heller (4) hellókarácsony (1) hende (1) herceg (1) herczeg (3) herczog (1) herényi (1) hering (1) hernádi (2) hetesi (2) híd (1) himnusz (1) hitel (4) hitgyülekezete (6) hitler (4) hoffman (2) hoffmann (3) hofi (1) hök (1) hold (1) hollán (1) holland (1) holoda (1) hóman (1) homoki (1) homoszexuális (10) Hőnyi (1) horn (4) hornok (3) hornyák (1) horoszkóp (1) horthy (36) horvát (4) horváth (16) hosszú (4) hrabovzsky (1) humor (94) hunvald (2) húsvét (1) huszár (1) huszti (1) huth (4) hutteritak (1) ideologia (4) idiota (2) igazság (3) igazságszolgáltatás (1) II. Erzsébet (1) iklad (1) illés (4) illiberális (2) illyés (1) ima (1) imf (3) incze (3) index (2) indoeurópaiak (2) infláció (2) inotai (1) ipar (2) ír (2) irak (3) Irán (2) irán (5) írnok (1) ISIS (6) iskola (20) isten (1) Isten (1) iszlám (6) ivády (2) iványi (2) izabella (2) izland (1) izrael (1) jakab (3) jáksó (2) jakupcsek (1) jámbor (1) jancsó (2) janet jackson (1) janics (2) jankovics (2) jános (4) janukovics (1) jány (1) jan kuciak (1) ján kuciak (1) járai (1) jászberényi (1) jászi (2) jegybank (1) jeles (1) jensen (1) jezsuita (1) Jézus (2) Jimmy Safechuck (1) jobbik (129) jobboldali (1) jog (1) johan (1) johnperkins (2) jones (1) jordán (1) Jordie Chandler (1) josip tot (1) jövő (1) jövőkép (1) józsef (5) judaizmus (1) juhász (8) julian (1) juncker (1) junker (1) juszt (1) kabai (1) kádár (3) kadirov (1) kaffka (1) kahn (1) kajászó (1) kakas (1) kaláka (1) kalifátus (2) kálium (1) káliumsó (1) kálmán (2) kaltenbach (2) kálvinista (2) kamatozású (1) kaminski (1) kánaán (1) kanada (1) Kancsendzönga (1) kányádi (3) kapitali (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) kapronczay (2) kapu (1) karácsony (12) karafiáth (1) karass (1) karinthy (2) kármán (1) károli (1) károlyi (7) kárpát (1) karsai (1) kásler (5) kaslik (1) kassai (1) kassák (1) kasza (1) katar (2) Katar (1) katrein (1) kaya ibrahim (1) kazincbarcika (1) kazinczy (1) Kazinczy (1) kdnp (32) kedvenc (69) kékfrank (2) kele (1) kémrepülő (1) kende (1) kennedy (2) kepes (1) képíró (2) kerdvenc (1) kerényi (4) keres (1) keresztény (5) kereszténység (8) keresztenyseg (30) keresztes (1) keresztúri (1) kéri (2) kern (1) kertész (8) Kesznyéten (1) kétfarkú kutya (1) kilián (1) kína (4) kincses (1) király (8) királyság (1) kisgazda (2) kisgergely (1) kishantos (2) kiskunhalas (1) kiss (3) klára (1) klebelsberg (3) klein (1) klímaváltozás (1) klub (1) knézy (1) kocsis (6) kóczián (1) koeman (1) kohászat (1) kóka (6) kóla (1) kölcsey (1) kollár (2) kolompár (2) koltay (1) komlós (1) komment (1) kommentár (1) kommunista (5) kommunizmus (2) koncz (2) kondor (1) kongresszus (1) konrád (5) kónya (3) konyár (1) konzerv (4) konzervatív (4) kopátsy (2) kopp (1) koppány (1) körmend (2) kornis (3) korona (6) koronavírus (2) korondi (1) kőrösi (2) korten (1) körtvélyesi (1) kósa (1) kossuth (2) kőszeg (2) kosznovszki (1) koszorús (1) koszta (1) kosztolányi (2) kóté (1) kötvény (1) kovács (9) kovalik (2) kővári (1) kövér (14) köves (1) kozenkay (1) közgazdász (2) közgép (2) kozma (1) krassó (2) krasznahorkai (1) krasznai (1) kratochvil (1) krausz (1) Krawiec (1) krím (3) krug (1) kuba (2) kubatov (1) kukorelly (3) kulcs (2) kulka (2) kultura (59) kultúra (1) kun (3) kuncze (1) kunó (2) kunszabó (4) kuruc (2) l. (1) labanc (2) laborc (3) lackfi (1) ladik (2) lakat (1) lakatos (2) lánczi (1) lanto (1) lantos (8) lányi (2) laogai (1) lascsik (1) lászló (3) latinovits (26) lator (1) latoya jackson (1) lauda (1) lázár (17) lazáry (1) leaving neverland (1) legszebb (1) léhmann (3) leisztinger (2) lendvai (2) lengyel (5) lenhardt (4) lenkei (2) lenkey (1) lepen (1) lépold (1) letelepedési kötvény (1) lévai (1) lezsák (2) Le pen (1) líbia (1) lipták (1) liszt (1) litván (1) lmp (55) lobbi (1) lomb (1) lomnici (2) london (1) lóránt (2) lovakrul (3) lovas (1) lovasíjász (1) lukács (3) M&Ms (2) Macaulay Culkin (1) mack (1) mackensen (1) maczó (2) madách (1) madár (2) madárirtás (1) mádl (1) mága (1) mager (1) magor (1) magvasi (1) magyar (13) magyarorszag (2) magyarország (126) magyarzene (1) Magyar Hang (1) makovecz (6) mal (2) maléter (3) malév (2) malina (2) málna (1) málta (1) mandela (2) mandiner (14) mann (1) mansfeld (1) márai (1) marcell (1) marianum (2) márki (1) Marokkó (2) Marrakech (2) martinovics (1) márton (2) martonyi (7) marx (1) matolcsy (4) matovic (1) mátra (1) matyi (1) máv (1) mdf (21) mécs (4) medgyaszay (1) medgyessy (4) média (8) media (6) megadja (1) meggyes (2) megyeri (1) mekka (1) meleg (1) merkel (6) mese (2) mesterházy (6) mészáros (8) metró (3) mezőgazdaság (12) mhm (1) michael jackson (2) mici (4) micimackó (3) microsoft (1) mihály (2) mihók (1) mikes (1) miklós (1) mindszenty (2) mirkóczki (4) miskolc (2) mítosz (4) mi hazánk (1) mma (1) mohácsi (5) Mohamed (2) Mohammed (2) mok (1) mol (2) molnár (3) momentum (1) monarchia (5) mong (2) monitor (1) monsanto (3) móra (1) morell (1) móricz (2) morszi (1) morvai (1) moszkva (1) moys (1) msz (1) mszmp (1) mszp (164) mta (2) MTA (1) mubarak (1) mugabe (2) müller (1) multikulti (6) mundruczó (1) murányi (1) musk (1) muszty (1) művészet (1) múzeumok (2) muzorewa (1) nacl (1) nádas (2) nagy (4) nagyatády (1) nagykőrös (1) nagy gergely (1) nánási (1) nav (3) navarro (1) navracsics (3) navracsis (1) negatív (1) nemes (1) német (14) németh (12) némethné (1) németország (5) nemzeti (4) neoliberalizmus (1) nép (1) népesség (1) ner (1) neverland (1) nigel (1) nobel (4) nógrádi (1) norvégia (1) nosztalgia (10) novák (13) nsa (1) nulan (1) nyáry (1) Nyékládháza (1) nyelv (3) nyelvcsalád (5) nyelvtan (5) nyemcov (2) nyerges (5) nyíri (1) nyitrai (1) nyugat (1) nyugdíj (6) obama (5) occisor! (13) ókor (1) ókovács (1) olaf (1) olaj (1) olajszőkítés (1) olajügyek (1) olasz (1) olduva (1) olduvai (1) olimpia (4) olvasó (1) onfray (1) ontológia (1) orbán (121) orbán kormány (1) ördög (1) orgován (1) origo (1) örmény (2) orosz (19) orvos (2) őstörténet (3) ostrom (1) oszama (2) osztie (1) osztolykán (2) otp (1) paizs (1) pakisztán (3) paks (4) paksy (1) palácsik (1) palesztina (1) pálffy (6) pálinkás (2) palya (1) panama (2) pándi (1) pap (12) pápa (1) papa (1) papademosz (1) papcsák (2) papp (3) parászka (1) paraszt (1) parks (1) parlament (4) parti (1) partizán (1) pásztor (1) pásztory (1) patai (1) patkány (1) patkó (1) patonai (1) paul (1) páva (1) pavarotti (2) pázmány (6) pécs (12) pécsi (5) pegasus (1) peled (1) pénz (9) pénzrendszer (1) perczel (6) perintfalvi (1) perjés (1) perkovátz (2) perzsa (2) Perzsia (2) peták (1) péter (1) péterfalvi (1) pethő (1) pető (2) petőcz (1) petőfi (4) petri (1) petró (1) picasso (1) piketty (2) pincebörtön (1) pincebörtönök (1) pintér (10) placebó (1) placebo (1) plutokrácia (1) poetapolitika (7) pogány (2) pogátsa (4) pokorni (2) polcz (1) polgármester (3) polgárőr (1) polt (7) pongrátz (5) popper (1) portik (1) pörzse (4) pősze (2) posztkommunista (89) powell (1) pozsgai (1) pozsgay (4) pozsonyi (1) pránanadi (1) prezi (1) princz (1) prohászka (3) prolikrata (45) prolisztokrácia (34) prózavers (1) pruck (1) pszichológia (2) publicisztika (4) puch (1) puch lászló (1) puskás (2) pusztai (1) putyin (6) puzsér (14) pyatt (1) quaestor (1) rab (1) rábaközi (1) rabár (3) rachel (1) rácz (2) ráday (1) radics (1) radio (1) radnóti (2) raffael (1) raffay (5) rahimkulov (1) rainer (1) rajcsányi (3) rákay (1) rákóczi (1) rákosi (2) ranitzki (1) rap (1) raskó (3) rasszista (1) rasszizmus (1) Readers (1) reagan (1) reakció (2) rédly (1) református (1) regnum (2) reichmann (1) rejtvény (1) rendőr (7) repülő (1) réthelyi (3) retkes (1) rétvári (1) revizio (1) rezesova (1) rezi (1) rezsi (1) rickman (1) rijád (3) rizner (1) rmdsz (1) rockefeller (1) rogán (10) röhrig (1) román (5) románia (3) ron (1) róna (3) roosevelt (2) rothschild (1) royalista (2) rózsa (1) ruanda (1) rubint (1) rushdie (1) ruttner (2) safik (1) sajto (5) sajtó (3) sáling (1) sándor (1) sápi (1) sarajevo (1) sarka (2) sárossy (1) Sátoraljaújhely (1) saul (1) schamschula (2) schenk (1) schiff (3) schiffer (15) schmidt (2) schmitt (10) sebestyén (1) sebő (2) sekielski (1) selmeczi (2) semjén (3) seregi (1) seres (3) seuso (1) shaw (1) sickratman (1) siemens (1) sikér (1) síklaky (1) sikó (1) simicska (15) simon (4) simonyi (2) simor (9) siófok (2) skrabski (1) skultéty (2) smith (1) snowden (3) (1) soltész (1) sólyom (4) somogy (1) sopron (1) soros (7) spanyol (3) spiró (3) sport (2) stadler (1) staudt (1) stefán (1) stefka (2) steiner (1) stiglitz (1) Stiglitz (2) stohl (6) storcz (1) strabag (1) stumpf (6) suchman (1) süle (1) süveges (1) sváby (1) svájc (1) svéd (2) svédország (2) sz (1) szabadkőműves (18) szabadpénz (1) szabó (12) szájer (1) szajlai (1) szakács (1) szakály (1) szalai (3) szalay (2) Szalay-Bobrovniczky (1) szamosvölgyi (1) szamuely (2) számvetés (3) szaniszló (1) szanyi (7) szarvas (1) szatmári (1) szaúd (4) szaúdi királyság (3) Szaúd Arábia (3) száva (1) szávay (1) századvég (1) szcientológia (4) szdsz (53) széchenyi (6) szegedi (7) szeivolt (1) székely (8) székelyföld (2) szekeres (1) székhelyi (1) szekszárd (2) szél (4) szele (1) Szelényi (1) széles (2) szemere (1) szemerey (1) szendi (2) szendrő (1) szent (5) szentencia (1) szentendre (1) szentkorona (1) szepesi (1) szerb (3) szerbia (4) szexi kenyér (11) szijjártó (4) szíjjártó (1) szilágyi (6) szilvásvárad (1) szilvásy (4) szima (9) színház (7) Szíria (2) szíria (5) szitka (1) szlovák (11) sznob (1) szó (1) szőcs (3) szodoma (1) szöllősi (2) szolnoki (1) szombathely (1) szombathelyi (1) szörényi (1) szotyori (1) szotyori-lázár (1) szovjet (2) szózat (1) szűrös (3) tab (1) takaró (2) takáts (4) tákos (1) tállai (1) tallér (1) tamás (3) tamáska (1) tanártüntetés (1) tánc (1) tánczos (3) tandori (1) tarlós (8) tárnok (1) tarr (5) társadalom (1) tarsoly (1) tasnádi (3) tasz (3) techet (1) technika (12) ted (2) téglás (1) tej (1) tejfalussy (1) tek (2) teket (1) teleki (1) telekom (1) telex (1) templom (1) tér (3) térey (1) terror (4) tesz (5) tétényi (5) tgm (2) thatcher (1) tibet (1) tikvicki (1) tímár (1) tisza (3) tiszavasvári (3) tíz (1) tmrsz (9) tóbiás (1) tőke (2) tőkés (2) tolerancia (1) toma (1) tomcat (1) torgyán (2) tormay (33) tornyospálca (1) törőcsik (1) töröcskei (1) toroczkai (10) toroczkay (3) török (5) Törökország (3) törös (1) tortenele (1) történelem (4) tortenelem (90) tóth (8) tóthkároly (2) trianon (9) trockij (1) trump (1) ttip (1) tudomany (26) tudomány (8) turbucz (1) turcsány (1) turner (2) túró (1) türr (1) tusup (1) tutsek (1) tv2 (5) ügynök (1) uj (1) ujhelyi (1) ujsagiras (2) ukrán (7) ungár (1) ungváry (4) unio (2) unvári (1) uruguay (1) USA (5) usa (69) usztics (3) Vácszentlászló (1) vadai (3) vágó (3) vajda (1) vajna (3) vajta (1) választás (1) valéria (1) vallas (16) vallás (11) valláspszichológia (2) vámos (1) vámosi (1) vámosszabadi (1) vanczák (1) vankó (1) várady (1) váralja (1) varga (9) varga-damm (1) várhelyi (1) várhidi (1) vári (2) várnai (2) várszegi (1) vásárhelyi (1) vass (4) vasút (2) vaszily (1) vatikán (1) vázsonyi (1) védegylet (3) veér (1) végh (1) vér (1) vérbíró (1) verdi (1) veres (1) verestóy (1) vers (224) vespa (1) veszprém (3) vida (2) video (37) víg (1) viktor (1) vilagrend (7) vilmos (1) vita (1) vitéz (1) vitézy (1) vizi (1) volner (11) vona (27) vona-szabó (1) vörösiszap (2) vörösmarty (1) vukics (2) Wade Robson (1) waldmann (1) walesi (1) weiszfeld (1) welsi (1) welszi (1) weöres (2) who (1) wiesel (1) wikileaks (7) wittner (5) witzmann (1) woodman (1) wtc (1) wu (1) ybl (1) zach (1) zách (1) zacher (1) zagyva (2) zaharcsenko (1) závada (1) zay (1) zeitgeist (1) zelnik (2) zene (163) zétényi (3) zichy (2) Zimbabwe (1) zimbardo (1) zold (37) zoltai (2) zoroasztrianizmus (1) zsák (2) zsanett (1) zsidó (3) zsidók (3) zsóri (1) zs kategória (249) zugló (2)

KKBK

Kultúra, poetapolitika, vers, vita, igazság, szociális érzékenység, Nemzet, forradalom, meg amit akartok. Térjünk mindannyian konszenzusra.

A melegpárok gyermekei

2015.02.19. 05:42 | tesz-vesz | komment

Címkék: homoszexuális

A melegpárok által nevelt gyermekek kétszer annyi érzelmi problémával szenvednek – állítja egy amerikai szociológus frissen megjelent tanulmánya, amely sokkal nagyobb mintával dolgozott, mint a korábbi, hasonló kutatások. A szerző, Paul Sullins szerint ezek az érzelmi problémák nem a homofóbiával vannak összefüggésben.

Kétszer annyi érzelmi problémától szenvednek az azonos nemű párok gyermekei, mint a különneműek által neveltek – állítja a témában eddig végzett legnagyobb kutatás eredményeit nemrég közzétevő Paul Sullins szociológus. A tanulmány a British Journal of Education, Society & Behavioural Science című lapban jelent meg. 
 
A kutatásnak, amelyet a Mercatornet ismertetett, azért állt neki az Amerikai Katolikus Egyetem szociológusa (tehát elfogult), aki egyébként katolikus pap és háromgyermekes családapa (korábban episzkopális lelkipásztor volt és katolizált), mert a témában végzett eddigi kutatások, amelyeknek a többsége nem mutatott ki ilyen problémát, számos módszertani hibától szenvedtek: a mintáik rendkívül kicsik voltak, s általában hólabda-módszerrel választották ki hozzá a kutatási alanyokat, azaz nem volt a mintavétel véletlenszerű. A szakirodalom a kontrollcsoportok hiányát  vagy elégtelen mivoltát is felrója a korábbi tanulmányoknak. 
 
Az eddigi legszélesebb merítésű tanulmány a témában a texasi Mark Regnerus, az Austini Egyetem fiatal szociológiaprofesszorának 2012-es publikációja volt, amely rengeteg szempontból talált hátrányt az azonos nemű párok által nevelt gyermekek esetében – Regnerusnak majdnem a karrierjébe került a kutatás (NFSS), ugyanis etikai vizsgálatot indítottak ellene, amelyen azonban nem találtak hibát a kutatásában, kétszáz tudós pedig levelet írt ellene a tanulmányát közlő lapnak – amire válaszul majd' harminc tudós állt ki mellette. Mivel az azonos neműek által vezetett háztartásban élő amerikai gyermekek száma elenyésző, a gyermekes amerikai háztartások 0,005 százaléka, ezért a kutatási alanyait véletlenszerűen kiválasztó Regnerus is csak 39-et talált egy 2988-as mintából. (Sullins tanulmányát éppenséggel Regnerus ismerteti a Witherspoon Institute online lapjában, a Public Discourse-ban.)

 
A Regnerus-tanulmányt közlő folyóiratszámban egyébként a luisianai egyetem professzora, Loren Marks bizonyította be, hogy az Amerikai Pszichiátriai Társaságnak (APA)az azonos neműek örökbefogadási joga melletti állásfoglalása által hivatkozott tanulmányok minimális mintával és rossz metodológiával készültek.
 
Paul Sullins azonban 519 ilyen gyermeket vizsgált (a US National Health Interview Survey segítségével) egy 207,007 fős reprezentatív mintából. Ennek eredményeként állítja, hogy megdőlt a „nincs különbség” elmélete, azaz nem igaz, hogy az azonos nemű párok által nevelt gyermekek semmilyen hátrányt nem szenvednek különnemű szülők által nevelt társaikhoz képest. 
 
Sullins leszögezi: ezek szerint házasság fő előnye a gyermekek számára nem pusztán az, hogy stabilabb családjuk és anyagilag előnyösebb helyzetben lévő szüleik lesznek, habár ez is igaz, hanem az, hogy a saját szüleik nevelik fel őket. Így aztán a biológiai szülők határozottan, megkülönböztethetően eredményesebbek a gyermeknevelésben, mint az azonos nemű párok.
 
Sullins szerint mindezen nem változtat az azonos neműek házasságának bevezetése: „a két családi forma továbbra is alapvetően más lesz, s még a biológiai tényezők is továbbra is ellentétes hatással lesznek a gyermekek jólétére, az azonos nemű párok által nevelt gyermekek relatív hátrányára”.
 
Mindennek egyik magyarázata Sullins szerint az instabilitás lehet. A gyermekeknek jobbat tesz az állandó lakhely, ám az azonos nemű párok inkább laknak albérletben, mint saját házban, ami az állandó költözés traumájával jár a gyermekek számára. Ez azt is jelenti, hogy nevelőszüleik sem feltétlen annyira biztosak a kapcsolatukban. Márpedig a szülők pszichológiai problémái kihatással vannak a gyermekekre is.
 
A leggyakoribb magyarázat az azonos nemű szülők által nevelt gyermekek esetleges hátrányaira a homofóbia, azaz hogy a nevelőszüleik miatt stigmatizálják a gyermeket a környezetében: élcelődések célpontja lesz és kiközösítik. Csakhogy Sullins eredményei szerint mindez a dolog sokkal inkább épp fordítva áll: a különnemű szülők gyermekei gyakrabban válnak célpontokká, mint az azonos neműek által neveltek. 
 
Az eredmények szerint 12 pszichometriai tényezőből nyolcban kétszer nagyobb a klinikai érzelmi és a fejlődési problémák az azonos nemű párok által nevelt gyermekeknél. A súlyos érzelmi problémák lehetősége az azonos nevű párok által nevelt gyermekeknél 17 százaléka, míg a különneműek által nevelteknél csak 7 százalék.
 
Egy korábbi tanulmányában, amely a British Journal of Medicine and Medical Research-ben jelent meg,s  amelyet ugyanerre a mintára alapozott, a szerző arra jutott, hogy az azonos neműek által nevelt gyermekek jobban ki vannak téve a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) veszélyének (15,5 százalék a 7-tel szemben). Ez pedig annyit tesz, hogy hétszer nagyobb esélyük van arra, hogy stigmatizálják őket a gyengébb személyközi kommunikációs képességeik miatt. Azaz az azonos nemű szülők gyermekei ezért lehetnek kitéve az élcelődésnek és kiközösítésnek, nem pedig azért, mert nevelőszüleik melegek.
 
Ugyanez igaz a tanulási problémák jelenlétére: az azonos neműek által nevelt gyermekeknél 14,1 százalék ezek aránya, míg a különneműek által nevelteknél csak 8.
 
Természetesen nem arról van szó, hogy minden gyermek, aki azonos nemű pár által vezetett háztartásban nő fel, sérült lenne – szögezi le a kutató, aki hozzáteszi: a legtöbb család legtöbb gyermekének nincsenek igazán komoly érzelmi problémái. De habár a legtöbb gyermekkel nincs probléma, akkor közöttük is arányosan többen vannak azok, akiket a biológiai szüleik nevelnek. 
 
Mindez azért is érdekes, írja Regnerus, mert habár ismert tény, hogy az örökbefogadott gyermekek számos szempontból hátrányt szenvednek a biológiai szüleiknél nevelkedettekkel szemben pusztán már az örökbefogadotti mivoltból kifolyólag, a Sulling által használt mintában található, azonos nemű párok által nevelt gyermekek többségének egyik nevelője a biológiai szülője is egyben. Regnerus Sulling kutatásávával kapcsolatban leszögezi: akármit teszünk, a biológia számít a gyermekek mentális és lelkiállapotának szempontjából.
 
Mindazonáltal Sulling megjegyzi: a mechanizmusok pontos feltárására további kutatásokat kell készíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kkbk.blog.hu/api/trackback/id/tr657161513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mindfield 2015.02.20. 13:03:34

"A szerző, Paul Sullin"

Később tutira ki fog derülni a csávóról, hogy meleg.

bölcsbagoly 2015.02.20. 13:05:06

@vgaborka: bocsi de Romániában és szlovákiában nem amaygarok foglalták el a román/szlovák területeket, hanem forditva, ugyanis ők ott őslakosok! S valamennyi nemzetközi egyezmény papiron szavatolja a jogaikat. Amiket a területrablók nem tartanak be. Az előbb nem az ilyen kisebbségekről volt szó, ne keverj libsike. Igaz, nektek a butzik, a bevándorlók, a be nem integréálódók jogai fontosabbak mint a külhoni nemzettáraitoké. Ezt 2004 dec.5-én is fényesen bizonyitoptátok. S azóta is, változatlanul.

bölcsbagoly 2015.02.20. 13:05:06

@vgaborka: bocsi de Romániában és szlovákiában nem amaygarok foglalták el a román/szlovák területeket, hanem forditva, ugyanis ők ott őslakosok! S valamennyi nemzetközi egyezmény papiron szavatolja a jogaikat. Amiket a területrablók nem tartanak be. Az előbb nem az ilyen kisebbségekről volt szó, ne keverj libsike. Igaz, nektek a butzik, a bevándorlók, a be nem integréálódók jogai fontosabbak mint a külhoni nemzettáraitoké. Ezt 2004 dec.5-én is fényesen bizonyitoptátok. S azóta is, változatlanul.

bölcsbagoly 2015.02.20. 13:07:35

@Krumpli Bogart: titeket milyen párok hoztak létre? Na ja, mert ti még erre is képtelenek vagytok. sorry...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 13:07:40

@Krumpli Bogart:

"Hiszen a melegek eleve félmostoha, vagy teljesen mostoha gyereket nevelnek. Hiba a biológiai szülők gyerekeivel összehasonlítást végezni."

Ez jogos ellenvetés. Célszerűbb lenne csak örökbefogadott gyerekeket összehasonlítani.

mortullus 2015.02.20. 13:08:02

Az a baj, hogy a homo pasik semmit sem tudnak a nőkről nem is érdeklik őket, ezért egy lányt vajmi nehezen tudnának felnevelni, a fiúra meg rámozdulnának, ennyi.

badogosmester 2015.02.20. 13:10:43

Tudod mitől lesz zűrös egy gyerek lelke: a megrontó papoktól.

bölcsbagoly 2015.02.20. 13:10:53

@maxval bircaman szerkesztő: tekintve hogy Romániában az ortodoxia államegyház szerepet tölt be és tizezerek (ha nem százezerek ) szolgálják, az 1% is elég magas szám, de jóval több annál. Amúgy az athosi szerzetesekkel hogy is van? Nőt még közelükbe sem engednek...

mortullus 2015.02.20. 13:12:00

@badogosmester: vagy egy megrontó szülőtől.

bölcsbagoly 2015.02.20. 13:12:04

@badogosmester: látom te saját tapasztalatból írogathatsz...

nnnnnnnn 2015.02.20. 13:16:25

@vgaborka: halálbünti szinte minden esetben. bevándorlást meggátolni, akit lehet visszatoloncolni. szigorú törvényeket életbe léptetni. stbstb. most nem megyek bele, de szerintem az embereknek egy felülről irányított diktatúra sokkal egészségesebb lenne mint a fene nagy liberalizmus. te úgy látod, én így látom. a természetben az erősebb túlél, a gyenge elpusztul, a selejt megsemmisül. a liberális demokráciában a gyengét tutujgatják, a selejtet pedig hízlalják. ez lesz a veszte. vagyis ez a veszte már most is. teljesen természetellenes eszmerendszer, ami arra a tévedésre alapoz, hogy minden ember egyenlő, és hogy senkit sem szabad bántani. ez hülyeség és nem működőképes, hosszú távon kipusztítja és romba dönti a kultúrákat. az embereknek erős kezű vezetésre és szigorú törvényekre van szüksége, nem erre a fene nagy szabadságra ami most van. ezzel nem tudnak mit kezdeni, ostobákká válnak és lezüllenek, lelkileg lebetegednek. pl. nem értik meg, hogy a homoszexuálisoknak nem lehet gyermekük, mert a természetnek ez a törvénye. magasabb rendűeknek képzelik magukat és azt hiszik hogy nekik joguk van arra, hogy ezt a törvényt felülírják. ez is azért van, mert a liberalizmus már megfertőzte az elméjüket. ha objektív értékítélettel rendelkező liberális mételytől mentes gondolkodásra nevelték volna őket, tudomásul vennék, hogy nemi hajlamaik természetellenesek, aminek az ára, hogy nem lehet gyermekük, és megértenék, hogy ez a természet rendje, nem picsognának ellene.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 13:18:40

@mortullus:

Na de miféle mintát lát az a fiú, akinek mindennapos tapasztalat, hogy férfi férfit szeret, férfi férfival hál!

Eleve képtelen lesz megtanulni azokat a viselkedésmintákat, amelyeket egy férfi követ a családban egy nővel szemben. Ellenben megtanulja, hogyan kell egy másik férfinak "kedveskedni". Mivel pedig a szexuális orientáció nem kis részben utánzáson alapul, sejteni lehet, hogy nagyobb eséllyel lesz maga is homó.

És még egy dolog. A homoszexuális férfiak igen jelentős részének van egy jellegzetes éneklő hanghordozása. Erről szinte 100% bizonyossággal felismerhető, ha egy férfi homó. És a kisfiú ezt fogja otthon megtanulni. Ettől egyedül persze még nem lesz homó, de a többi homó nagyobb valószínűséggel fogja kiszemelni magának, fogja elcsábítani, tehát végeredményben nagyobb eséllyel lesz mégis homó ő maga is.

OK, ez csak elmélet, kellő merítésű felmérések talán nincsenek, de nem is lenne helyes gyerekeken kísérletezni.

2015.02.20. 13:19:18

@maxval bircaman szerkesztő: így van. utáljuk is az egyházadat, hiába van jelen

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 13:23:31

@$$$=$$$:

Én ennyire drasztikus azért nem lennék, az erős kezű vezetés (diktatúra?) sem jobb. Szerintem elég lenne ezt az egészségtelen mértékű, romboló liberalizmust kissé visszanyesegetni. Mert magával a liberális eszmével sincs komoly baj, és nem egészséges, ha egy társadalomban egyetlen uralkodó ideológia létezik. A baj ott kezdődik, amikor a túlzott liberalizmus magát a társadalmat, a társadalom önvédelmét kezdi ki, teszi tönkre, a társadalmat atomizálja és zúzza szét.

Szóval a most uralkodó liberalizmussal van igazán bajom, vagyis azzal, hogy szélsőséges. Ugyanígy nem kedvelnék egy szélsőségesen konzervatív ideológiát sem.

nnnnnnnn 2015.02.20. 13:26:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ugyanígy nem kedvelnék egy szélsőségesen konzervatív ideológiát sem. "

tudom, nem baj, ezen másvéleményed miatt úgyis lakott területektől távol eső munkatáborba küldenének és nem veszélyeztetnéd a társadalom egészséges fejlődését a szabadgondolkodós eszméiddel :D

najó csak vicceltem. nekem is kb az a bajom mint neked. de én szívesen durvítanék is már, hehe.

Darth Revan 2015.02.20. 13:29:30

@gigabursch: Nem vagyok katolikus, de nem 12 apostol volt? Azok kozul egy sem volt magyar kiraly :)

A wikipedian ezt talaltam:
Az apostoli királyi címzés Magyarországon a középkor végén és a 16–17. században a magyar királyok főkegyúri jogának fontos hivatkozási alapja lett. Először a Hartvik-legenda állítja, hogy II. Szilveszter pápa Szent Istvánt apostolnak nevezte. Az apostoli királyság eszméjét Werbőczy Tripartituma és a hamis Szilvester-bulla terjesztette.

Darth Revan 2015.02.20. 13:31:02

@maxval bircaman szerkesztő:

Eltevesztetted: a gyerekekre a pedofil ugyeit eltusolo katolikus papsag veszelyes.

élhetetlen 2015.02.20. 13:31:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezt írtam a kétféle házasságról: „Aztán mindkét esetben vagy sikerül, vagy nem”. Írhattam volna, a „A gyereknek valószínű, hogy normálisabb élete lenne” helyett, hogy „A gyereknek valószínű, hogy egy jól sikerült egynemű házasságban normálisabb élete lenne”, nem gondoltam, hogy ennyire nem megy a gondolatmenetem értése.
„semmi okunk azt gondolni, hogy a homó "házasságok" kevésbé zűrösek lesznek úgy átlagban, mint a heterók”. Azt van okunk gondolni, hogy zűrösebbek lesznek? Akkor meg ők miért ne?
„Na de ezzel az erővel a pedofíliát, a gyilkosságot, a vérfertőzést, a nekrofíliát, az szado-mazochizmust stb. is normálisnak nevezhetnénk, mert az is előfordul a természetben. „ Sajnálom, hogy nem tudsz különbséget tenni aközött, hogy két felnőtt ember szereti egymást, úgy, hogy ezzel senkinek sem ártanak, és az általad felsoroltak között, de ezzel nem tudok mit kezdeni.
„Amúgy igen rendes tőled, hogy normálisnak ismered el azt is, ha a fiú a lányokat szereti. Igazán nagylelkű tőled. :/” Hát, ez ügyes, miután csak azt írtam, hogy a homo párok által felnevelt gyerek is tudja ezt.
Én most ebből kiszállok, nyugodtan gondold, hogy csak megfutamodtam a szuper érveid elől, nem erről van szó, csak egyszerűen reménytelen veled szemben is, (a kicsavart fordulataiddal szemben is), bircával szemben is, bölcsbagoly meg olyan bölcs… Pá!

Darth Revan 2015.02.20. 13:34:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Amúgy meg majd pont egy olyan kutatás lesz elfogulatlan ebben a kérdésben, amelynek készítői a homoszexuálisok örökbefogadási jogáért lépnek föl. "

Igen, jol latod a dolgot: egy kutatasnak semlegesnek kell lennie, egy katolikus egyetemen folytataott, meleg ellenesek altal penzelt kutatas epp ugy hiteltelen, mintha egy meleg szervezet altal penzelt, meleg szervezet altal vegzett kutatas.

5perc 2015.02.20. 13:37:40

@maxval bircaman szerkesztő:
Nem, nem... Ne haragudj annyira a világra csak azért, mert a te szüleid ilyenek voltak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 13:38:17

@Darth Revan:

Egy kutatás alapvetően nem attől lesz hiteltelen, hogy kik pénzelik, az max. gyanúra adhat alapot. A módszertan, a mintaválasztás, a zavaró körülmények kiszűrése (amire pl. fentebb Krumpli Bogart hozott példát) stb. gondos elemzése alapján lehet eldönteni - és persze azt feltételezve, hogy nem hamisították meg az adatokat.

gigabursch 2015.02.20. 13:40:06

@Darth Revan:
Keveset tudsz akkor történelemből.

Csak a magyar király minősült apostoli királynak.

Olvass sokat.

Darth Revan 2015.02.20. 13:41:06

@Big:

"Gondold el azt az elethelyzetett-apu es apa lefekteti a kisfiat.
Aztan apu megfutyizi apat es a kisfiu meg eppen belep....
Szerintetek ez normalis????"

Te ennyira hulye vagy?

Mondjuk a hetero par lefekteti a gyereket, azutan elkezd temazgatni a haloszobajukban es eppen amikor apuci telibe elvezi anyuci szajat - mert nem akarnak tobb gyereket - belep a kisgyermekuk.

Ez mennyiben kulonbozik?

élhetetlen 2015.02.20. 13:41:59

@Sir Galahad: Erről beszélek. Ezt írtam a két féle házasságról: „Aztán mindkét esetben vagy sikerül, vagy nem”. Ha mindkét típusú párnál előfordulhat, akkor miért kell tiltani az egyik típusúnál a gyereknevelést?
Nem akarom előről kezdeni végigolvasni a szuper érveiteket, mert már elolvastam, és nem fognak változni. Az enyém sem, és én sem kívánom többször leírni, egyszer elmondtam, és most kiszálltam.

Darth Revan 2015.02.20. 13:43:17

@gigabursch: mit olvassak? hogy egy hamisitott papai oklevelre alapozva allitunk valotlansagot a magyar tortenelemrol?

Olvasd el a Bibliat: a magyarokrol nem is irnak benne, nem meg hogy arrol, hogy nekik majd apostoli kiralyuk lesz

LOL

nnnnnnnn 2015.02.20. 13:44:19

@Darth Revan:

"Mondjuk a hetero par lefekteti a gyereket, azutan elkezd temazgatni a haloszobajukban es eppen amikor apuci telibe elvezi anyuci szajat - mert nem akarnak tobb gyereket - belep a kisgyermekuk.
Ez mennyiben kulonbozik? "

nemtudom, nekem általában nem mindegy hogy homopornót nézek vagy simát, hehe.

Darth Revan 2015.02.20. 13:44:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Valoban nemcsak a megrendelo szamit, de hat itt a kivitelezovel is gond van, erre utaltam en is a peldamban.

gigabursch 2015.02.20. 13:46:52

@Darth Revan: @gigabursch:
Szóval a eiki-t ne tekintsd kútfőnek.

Ami meg Werbőczyt illeti.

Amikor a Hármakönyvet (Trripartium) megalkotta, akkor nem tett maást, mint az addigi szokásjogokat írásba foglalta, illetve levezette a Magyar állam, a Szent Korona és a nép viszonyrendszerét, ill. a nemesek és nem nemesek feladatkörét.

Olvass utáűna és ne egy másfélbekezdéses wikibejegyzésből próbálj okos lenni. S ezt mindenféle bántó hangsúly nélkül írtam. Ha elsőre nem így ment, akkor kérlek olvasd át úgy. Előre is köszi.

gigabursch 2015.02.20. 13:47:26

@Darth Revan:
A szkíták első királya Nimród....

:-)

5perc 2015.02.20. 13:49:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"A tanulmány azért kellett, mert a libsik mindenféle hazug és csaló "felmérésekkel, tanulmányokkal" próbálják igazolni, hogy ők sem rosszabb "szülők". "

Olyan undorító, gyűlölködő gyerekeket nevelni más nem tud, csak te.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 13:49:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nincs diadal, nem vágyom győzelemre. Csak kíváncsi lennék. Mert így az van, hogy jelen tanulmány vacak (fentebb már taglalták, almát hasonlít a körtével és a háttere is elég kétséges), de még ez is csak annyit tud állítani, hogy több érzelmi problémával szenvednek. Azokat az apokaliptikus víziókat amiket ti mondtok (pedofil szülők, megrontják a gyerekeiket, stb.) fel se veti, pedig gondolom, feltűnt volna a kutatóknak, ha így van.

Amúgy, ha tényleg volt linked és tényleg felszívódott a vitapartnered, akkor ezt tekintheted annak is, hogy meggyőzted. Vagy csak sok dolga lett hirtelen, velem is elő szokott fordulni.

Darth Revan 2015.02.20. 13:51:38

@gigabursch:

A Szent koronat is elfogadjuk "szent"-nek, meg Istvan koronajanak, holott nem Istvan koronaja volt es ebbol fakadoan szent sem lehet.

Szoval ne nagyon kapargassunk a multat, mert lehet meg az is kiderul, hogy a romanok tenyleg hamarabb itt voltak, mint mi :D

Jean Sol Partre 2015.02.20. 13:55:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: végülis semmi sem normális, ami eltér a standardtól. Persze standardok meg nincsenek. Még a szexualitásban sem, van aki a soványakat szereti, van aki a kövéreket, szőkét, barnát, nincs norma.

Hogy elfogadható-e a "nem normális", az attól függ, mennyire káros, veszélyes a közösségre, a társadalomra.

Ebben van a véleménykülönbség, és ehhez kellenének a tanulmányok is, hisz ti azt mondjátok, nagyon veszélyes, de igazából nincs bizonyíték rá.

2015.02.20. 14:00:47

@bölcsbagoly: Egy kicsit nyugodj meg kérlek. Nehogy itt stroke legyen a vége. Vicces, hogy libsinek hívsz. Jobban szeretem a liberális gondolkodású megnevezést. Én se kezdek el azonnal fasiztázni mindenkit, aki csak kooperatizmusban tud gondolkodni.
A 2005-ös népszavazást személy szerint én is elítélem, mert az egy aljas dolog volt. Bár hozzátenném, hogy legjobb ismereteim szerint egy biankó törvényre kellett volna szavazni. Viszont én ezt is elítélem.
Azt, hogy megadtul a határon túliaknak az állampolgárságot, az üdvözlendő, sőt dícséretes. A szavazati joggal ebben a formában nem értek egyet, tudom, hogy most megint libsi leszek, de egy kicsit a más f..val a csalán esete.
Amit viszont támogatéknék, hogy a hátárontúliak is küldhessenek képviselőt, de csak tanácskozási joggal (mint most a nemzetiségi szószóló), aki előterjeszthet, felszólalhat, de nem szavazhat.
Hasonló dolog működik az USA tengerentúli területein (bár ott pont fordított ok-okozattal), pl US-Virgin, hogy van képviselőjük a Kongresszusban, aki nem szavazhat, cserébe nem kell szövetségi adót fizetniük. Na mit fogok én ezért kapni, hogy én mekkora libsi vagyok, meg USA imádó.
Amiben mindenki téved, hogy a liberalizmus egyenlő a haza nem szeretével. Ez sokkal inkább egyénfüggő.

gigabursch 2015.02.20. 14:01:07

@Darth Revan:
No, sokat kell még tnaulnod. Nincs ezzel semmi baj.
Mint a népmesében:
Aki nem hiszi, járjon utána.

A múltat meg érdemes kapargatni, mert főleg az elmúlt másfél-két évszázadban túlontúl sok szart kentek rá.

Darth Revan 2015.02.20. 14:07:43

@gigabursch:
Persze a sziriuszrol jottunk, a DNS-unk kilenszer csavarodik, Jezus pedig dehogyis zsido volt, hanem echte magyar.

bölcsbagoly 2015.02.20. 14:07:49

@vgaborka: a libsi az libsi de =/= az egykori liberálissal! Mára már az utóbbi állatfaj kihalt.

élhetetlen 2015.02.20. 14:09:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Na, ezt eltoltam, még válaszolás után olvasgattam kicsit az okfejtéseidet.
„ A homoszexuális férfiak igen jelentős részének van egy jellegzetes éneklő hanghordozása. Erről szinte 100% bizonyossággal felismerhető, ha egy férfi homó. „ Biztosan komoly tapasztalataid vannak, ezt már egyszer bircának leírtam, aki szintén száz %- ra meg tudja mondani, (szerinte). Egyszer, szálltam le egy buszról a lakásomnál levő megállónál, lesegített egy srác, 185 cm, markáns, szőke. És kedvesen meghívott egy italra. Jó barátok lettünk, az, hogy nem kezd velem, nem volt feltűnő, mert azért egy tizessel idősebb voltam, de jártunk színházba is, és sokat segített. Akkor még nem volt jellemző a minden lakásban telefon, és megjött a szekrénysorom felső része, és jobb híján átmentem megkérdezni, hogy holnap tudna-e segíteni. Akkor jöttem rá. Ott ült a barátjával, gyertyával megterített asztalnál. Semmi gond, még sokáig barátok voltunk, csak aztán elköltöztem, elmúlt. De aki nekem azt mondja, hogy ő tudja ránézésre, az mind tudatlan, előítéletes. A másik, kedvenc kollégám, tudod, olyan nagyon jól öltözött, a mozgása meg inkább siklás, mint menés, sima arc, nem igazán férfias, ráadásul röhögve elmesélte, hogy, mikor fülbevalót akart, nem tudta, hogy jelent valamit, hogy melyik oldali fülébe rakatja. Bukta. Most három gyerekes családapa, tehát a te előítéleted szart sem ér.

Sir Galahad 2015.02.20. 14:12:18

@élhetetlen: Azért, mert van egy fontos különbség: a gyerek számára a hagyományos családmodell természetes, a másik meg nem. Ebből - mint a hivatkozott tanulmány is mondja - önmagában is származik hátránya. Egyébként meg minek válaszolsz a hozzászólásomra, ha az én reagálásom rá már nem érdekel? Érdekes megközelítés.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 14:16:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A homoszexuális férfiak igen jelentős részének van egy jellegzetes éneklő hanghordozása. Erről szinte 100% bizonyossággal felismerhető, ha egy férfi homó."

erre azért ne fogadj nagyobb összegben :)

2015.02.20. 14:20:52

Olvasván hozzászólásaitokat, azt hiszem itt az ideje, hogy előítélet, vallás, nemzetiség, pártpolitikai preferencia, konzervativizmus-liberalizmus, hetero-homo-bi-transz szexualitás és egyéb megosztó tényezők kizárásával egységesen lőni kezdjetek végre egymásra. Az emberiség amúgyis túlszaporodott, nekünk meg kell a szerves trágya a földekre ingyé'.
Reagálásaitok természetesen -> dev/null.

2015.02.20. 14:27:12

@$$$=$$$: Halálbünti szinte minden esetben? Vagy csak szinte minden életellenes esetben? Számomra egy kicsit durva lenne, ha mondjuk egy szimla bolti lopásért kinyírnának valaki, vagy ez még nem a szinte, de mondjuk egy lakás feltörés már simán az.
Mint írtam, ez a bevándorlást meggátolni nagyon kételű: ki tudja mikor lesz rá neked is szükséged. Ezért veszélyes egyértelműen megtiltalni. Én inkább a Rómában élj úgy mint a rómaik elvet követném, a rómaiak a házban vannak helyett.
A fentről irányított diktatúrával egy nagyon nagy (illetve rengeteg egyéb) bajom van: egyszer tök jó a diktátor, utánna meg egy hülye jön (mondjuk a fia, unokaöccse). Ekkor majd a foradalom, jól legyillkoljuk egymást, és bízunk benne, hogy jobbat dob a gép? Ez ezért veszélyes szeritnem. Abban természetesen igazat adok neked, hogy nem jó ez a fene nagy liberalizmus. De a liberalizmusnak szerintem az élet minden terén van létjogosultsága, természetesen hol kisebb, hol nagyobb. Ezért tartom magad liberális gondolkodásúnak, hogy ebből az irányból közelítek, de nem vetek el más lehetőséget sem, nem hitből közelítek, hanem megpróbálok gondolkozni, hogy mi jó nekem ill. minimum a szűkebb környezetemnek. Ill. minden kérdésben úgy állok hozzá, hogy mi lenne ha velem történne ez, én hogy állnék hozzá a dolgokhoz.
Szépen leírod a darwinizmust a gyenge-erős viszonyáról, ami természetesen igaz a természetben, de azért valjuk be őszintén már az ember régen nem közvetlenül a természet része. Képes irányítani (több-kevesebb sikerrel) azt. Nekem erről a tutujgatják a gyengéket, mint mindig Madách Az ember tragédiájának a falanszter jelente ugrik be, amikor ha jól emlékszem Michelangelo széklábat farag, mert ő csak arra jó a köz szerint. Az a gond, hogy rengeteg értékes embert veszthetsz el azáltal, hogy nem tutujgatod a gyengét valamilyen szinten (pl. Stephen Hawking, fizikailag gyenge, viszont okos).
Szerintem a liberalizmus soha nem állította, hogy senkit nem szabad bántani, azt viszont, hogy minden ember egyenlő, az tiszta sor. De és itt kiemelném a de-t, hogy ez igaz addig, amíg olyan módon cselekszik, hogy ezen az elven ne változtasson. Ami a lényeg, hogy a születése senkit ne emeljen feli, vagy toljon le csak azért mert mondjuk nemesnek születet, vagy pedig egy szegény paraszti családba. Azt, hogy mi lesz vele, majd eldönti az idő és a szerencse, és a pénz, mivel a szerencséhez sok pénz kell.
A homoszexulisoknak lehet gyerekük, majd hetero kapcsolatból. Az nem egy olyan valami, hogy kész onnantól nem lehet, mert steril vagy. Soha semelyik term törvény nem mondta ezt. Attól függetlenül értem, hogy mire gondolsz, hogy egy ilyen párnak nem lehet gyereke.
Amúgy ha jól tudom a homoszexulitás nem term ellenes, hiszen a term-ben is vannak olyan állatok, ahol ez előfordul. Bár lehet, hogy tévedek. Amúgy meg, örülj, hogy vannak ilyenek, kisebb a konkurencia.

2015.02.20. 14:31:57

@bölcsbagoly: Én inkább tartom magam az második kategóriába, mivel nem vagyok az a habzó szajú libsi, akinek csak ez az egy út van, és a más nem létezik.
Mint írtam, én ezen az úton indulok el egy probléma megközelítésénél, de amennyiben úgy látom, hogy az nem összeegyeztethető a saját erkölcsi normáimmal, akkor nem erőltetem.
A lényeg a mértékletesség, és az arany közép út megtalálása. Illetve mivel egy adott problémára (szerintem) nincs jó megoldás csak rossz és kevésbe rosszabb, igyekszem mindig a kevésbé rosszat, vagy hogy pozitívak legyünk, a lehető legjobban kiválasztani.

élhetetlen 2015.02.20. 14:35:18

@Sir Galahad: A gyerek számára az a természetes családmodell, amiben él, ha jól él. A hivatkozott tanulmánnyal nem kívánok foglalkozni. Képzeld el, hogy a oviban azt mondja a gyerek, nekem két papám van. A másik azt válaszolja, nekem is, (mert elváltak a szülők, és van egy nevelő papa). Mire az első, de nekem mind a két papám velem él. A másik hallgat.
Na, a viccet félretéve, nem erről van szó, hogy nem érdekel a válaszod, hanem nézd végig Kovacs Nocraft Jozsefne, Birca, stb hozzászólásait, szerinted érdemes belemennem a további vitákba? Nem. Csak elmondtam a saját véleményemet. Nézd meg, miket képes K-né írni, érvként, és talán megértesz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 14:36:25

@5perc:

"Olyan undorító, gyűlölködő gyerekeket nevelni más nem tud, csak te."

Argumentum ad hominem. Ez minden érved? :D

@Jean Sol Partre:

"Amúgy, ha tényleg volt linked és tényleg felszívódott a vitapartnered, akkor ezt tekintheted annak is, hogy meggyőzted. Vagy csak sok dolga lett hirtelen, velem is elő szokott fordulni."

Nem tekintem annak. Többnyire azért szívódnak fel, mert már nincs ellenérvük, viszont ezt nem akarják elismerni. És ez a jobbik eset, a rosszabbik az, amikor elkezdenek személyeskedni.

Általában nemigen lehet valakit meggyőzni, akinek már határozott véleménye van. Engem is csak nagyon, de tényleg nagyon komoly bizonyító erejű felmérési adatokkal (és jó módszertannal) lehetne meggyőzni arról, hogy a homó párok általi örökbefogadás nincs káros hatással a gyerekre - ezzel biztos te is így vagy, csak az ellenkező oldalon. És akkor még egy homó vitapartner azt sem fogja elfogadni, hogy a gyereknek káros az, ha homónak nevelik, holott heteró szülők között heteróvá válna. :(

Nem is igazán célom az ilyen vitapartner meggyőzése. Inkább azért szoktam vitázni, hogy azokat győzzem meg, akik olvassák a kommentet, és még nincs határozott véleményük. Azt gondolom ui., hog a legtöbben eleve nem szólnak hozzá, viszont elolvassák az érveket.

tyberius 2015.02.20. 14:36:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha a kutatás szinopszisát elolvasot, ott meg is írják, hogy a különbségért zömében a biológiai és a nem biológiai szülők különbsége a felelős: "Joint biological parents are associated with the lowest rate of child emotional problems by a factor of 4 relative to same-sex parents, accounting for the bulk of the overall same-sex/opposite-sex difference."

mortullus 2015.02.20. 14:37:50

@gigabursch: szerintem hagyd rá ezt az idiótát (Ravent) :)
Aki wikipédiáról tanul magyar történelmet az annyit is ér.
Még azzal sincs tisztában, hogy nem 12 apostol volt. Ő szólít fel a Biblia olvasására, mikor messziről látszik, hogy egy mondatot nem olvasott el belőle.

mortullus 2015.02.20. 14:42:38

@Darth Revan: a kettő szitu között az a különbség, hogy ha két homo üzekedik és betoppan az általuk nevelt kissrác, nagy az esélye annak, hogy hirtelen az ágyukban találja magát két merev fasz között

Jean Sol Partre 2015.02.20. 14:46:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
1. homonak nem nevelik a gyereket, hanem arra való hajlammal születik. Miért is nevelnének hetero szülők homo gyereket? Ha pedig ők nem, akkor kik nevelik azzá a homokat?

2. azt, hogy nem káros, leginkább onnan lehet sejteni, hogy rengeteg homo nevel gyereket, vagy ál-kapcsolatban, vagy homoban, csak fogalmad sincs róla, mert nem köti az orrodra. Meg onnan, hogy sokezer éve léteznek homok és még mindig élünk, sőt, a pingvinek is, ahol bizonyított, hogy egynemű párok is nevelnek kispingvineket.
Persze ez téged nem fog meggyőzni :)

3. ha a célod azok meggyőzése, akik nem szólnak hozzá, akkor méginkább érdemes lenne megkeresni azt a linket, hátha elolvasnák. Ez esetben érdektelen, hogy faképnél hagy a vitapartner, hisz nem is ő a lényeg, sőt, a néma olvasók is látnák a hatást és még jobban meg tudnád győzni őket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 14:47:09

@Jean Sol Partre:

"Hogy elfogadható-e a "nem normális", az attól függ, mennyire káros, veszélyes a közösségre, a társadalomra."

Ráadásul abban sincs egyetértés, mi a káros - amint az előbb utaltam rá. :)

"Ebben van a véleménykülönbség, és ehhez kellenének a tanulmányok is, hisz ti azt mondjátok, nagyon veszélyes, de igazából nincs bizonyíték rá."

Abból indulj ki, hogy egy új dolog engedélyzésekor - főleg ha gyerekek sorsa múlhat rajta - nem a veszélyességét kellene először bizonyítani, hanem ellenkezőleg, a veszélytelenségét. Absence of evidence is not evidence of absence. Ebben egyetértesz velem?

Jean Sol Partre 2015.02.20. 14:49:22

@mortullus: milyen istentelen fantáziád van neked ember?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 14:50:56

@tyberius:

Az angol idézetből ez nem következik egyértelműen. De ha estefelé ráérek, beleolvasok legalább az abstractba.

mortullus 2015.02.20. 14:52:44

@Jean Sol Partre: ez nem fantázia, ezek simán rámozdulnak a saját kölykeire is

Jean Sol Partre 2015.02.20. 14:54:30

@mortullus: te beteg vagy, honnan szedsz ekkora baromságot?

2015.02.20. 14:58:01

@mortullus: Ne mossuk össze a homo és a pedo hajlamot.
Valahol olvastam (pár éve) egy cikket, hogy a pedo-k agya pont fordítva működik, mint a nem pedo (nevezzük normális) emberé.
A lényeg, hogy ha egy normális ember egy gyerek arcot lát, akkor beindul a védelmező ösztön (szülői ösztön), egy felnőtt arc esetén pedig beindul a szexuális reakció, pedoknál pont fordítva van, a gyermeki arc indítja be a szexuális reakciót.
Állítólag ezért szeretjük a kiscicákat/kutyákat is , mert hasonlítanak a vonalak a kisgyerekére: nagy kerek fej, nagy szem, kerek áll.
Azt, hogy összemossa valalki a homo és pedo dolgokat, az nagyon egyszerű gondolkodásra utal: minden homo egyben pedo is.
Ja, ahogy minden férfi erőszaktevő és minden nő k..va ezen logika mentén.
Ami ismét érdekes, amikor valaki homoszexualitásról beszél, mindig a férfiakat érti ide, nem pedig a nőket, azzal nincs semmi baj, ha két leszbi csaj nyalja-falja egymást.
Most nem olvasom el megint a bejegyzést, de nem emlékszem, hogy említette volna, hogy a homo párok melyik nemhez tartoznának.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 14:58:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a veszélytelenség bizonyítéka az, hogy nincs precedens a veszélyre, sok melegnek van gyereke minden probléma nélkül (nem csak manapság, hanem régesrég is).
Nincs jele, hogy a homoszexuálisok a szexuális preferenciájukon kívül bármi másban eltérnének a heteroktól.

Darth Revan 2015.02.20. 14:59:34

@mortullus:

"a kettő szitu között az a különbség, hogy ha két homo üzekedik és betoppan az általuk nevelt kissrác, nagy az esélye annak, hogy hirtelen az ágyukban találja magát két merev fasz között"

Ha ennyire erosen csak a merev faszra tudsz gondolni, akkor veled van a "problema".

Nyugodtan keress fel meleg talalkozo helyeket, hatha akad valaki, aki megengedi, hogy leszopd, vagy vegso esetben keress egy escortot, aki penzert csereben szivesen a szadba teszi a faszat es azutan megnyugodsz egy kicsit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 15:04:28

@Jean Sol Partre:

1. "homonak nem nevelik a gyereket, hanem arra való hajlammal születik."

Nincs pontosan tisztázva a környezeti hatások szerepe. Adott környezetben (pl. börtön, katonaság) heteró férfiak között is kialakulhat homó kapcsolat. Más kérdés, utána ez mennyire lesz tartós.

2. Igencsak új jelenség az, hogy homó párok nevelnek gyereket, nem igazán célszerű érvelni régebbi korokkal. Persze elvétve régebben is előfordulhatott, de biztos messze nem olyan arányban, mint ma.

"Meg onnan, hogy sokezer éve léteznek homok és még mindig élünk"

Ez érv arra az általam egy pillanatra sem említett kifogásra, hogy a homoszexualitás veszélyezteti az emberi faj fennmaradását. Strawman argument? :) Mára eléggé közismert, hogy a homó férfiak anyja többnyire az átlagnál fertilisebb, ez bőven kompenzálja a fiú homoszexualitása miatti esetleges hátrányt. Na meg egy kakas elég egy egész baromfiudvar összes tyúkjához, vagyis akkor sem fogunk kihalni, ha a férfiak 50%-a lesz homokos, max. több lesz a házasságon kívüli gyerek. :DD

"azt, hogy nem káros, leginkább onnan lehet sejteni, hogy rengeteg homo nevel gyereket, vagy ál-kapcsolatban, vagy homoban, csak fogalmad sincs róla, mert nem köti az orrodra."

Ha belegondolsz, rögtön rájössz az érved hibájára. Ha ui. a homó "szülők" álkapcsolatban nevelik a gyereket, vagyis rejtett homók ("nem kötik az orromra"), akkor azt sem lehet észrevenni, ha az ő körükben több a probléma a gyerekkel - még akkor sem, ha valójában több a gond.

3. Lehet, hogy mégis előkeresem. Lehet, valahova felírtam a linkeket, de annyi ilyen file-om van már, nem biztos, hogy megtalálom. "Child abuse gay couple" keresőszavakra keress rá te is.

mortullus 2015.02.20. 15:05:42

@Darth Revan: miért a homo pasik mivel szexelnek a fülükkel?

szerintem inkább menj és bólogass apádon

Darth Revan 2015.02.20. 15:10:43

Szoktal a faszon kivul masrol is abrandozni?
Az meg okes.
De amikor mar kisfiukrol abrandozol, az mar nem. Nem pap vagy veletlenul? Elfojtod itt a fasz iranti vagyadat es a vegen artatlan kisgyerekeket eroszakolsz meg, te perverz allat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 15:10:50

@Jean Sol Partre:

"a veszélytelenség bizonyítéka az, hogy nincs precedens a veszélyre, sok melegnek van gyereke minden probléma nélkül (nem csak manapság, hanem régesrég is)."

Erre megint csak azt modhatom, hogy absence of evidence is not evidence of absence. Amit írsz, azt komoly kutatásokkal kellene igazolni, az nem elég, hogy nincs precedens. Főleg akkor nem elég, ha amúgy sem "kötik az orrunkra", ahogy az előbb írtad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 15:13:11

@Jean Sol Partre:

"Nincs jele, hogy a homoszexuálisok a szexuális preferenciájukon kívül bármi másban eltérnének a heteroktól."

Pl. a promiszkuitás a homó férfiakra sokkal jellemzőbb, mint a heteró kapcsolatban élőkre. Nem a homoszexualitásuk miatt, hanem azért, mert két férfi áll kapcsolatban.

Továbbá épp elég baj már az is, ha a homó szexuális orientációjukat eltanulja a gyerek. Bár, mint írtam, ezt a homók vsz. nem tekintik bajnak.

mortullus 2015.02.20. 15:13:45

@Darth Revan: inkább csattantál volna anyád arcán, most mindenkinek jobb lenne.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 15:14:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "akkor azt sem lehet észrevenni, ha az ő körükben több a probléma a gyerekkel - még akkor sem, ha valójában több a gond"

Azért ha tényleg nagy gond lenne velük, kiderülne, hisz az iskola, a gyámhivatal, védőnő, stb., vizsgálódna. Mindenesetre sokkal kevesebb gond lehet velük, mint mondjuk az alkoholista szülőkkel, akiket pedig nem tiltunk be.
Amíg a statisztikai hibahatáron belül van a problémák különbsége, addig nem hinném, hogy ok lehetne a betiltásukra.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 15:17:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "ha a homó szexuális orientációjukat eltanulja a gyerek."

Mivel nem tanulható dolog, nem tanulja el. Ahogyan a melegnek született gyerek sem tanulja el a heteroszexualitást a szüleitől.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 15:20:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Pl. a promiszkuitás a homó férfiakra sokkal jellemzőbb, mint a heteró kapcsolatban élőkre."

És? Hogy jön ez ide? Fehérmájú nőknek is meg lenne tiltva a gyerek? Meg a nőcsábászoknak? Házasságtörőknek?

Darth Revan 2015.02.20. 15:22:10

@mortullus:
Don't shoot the messenger

Nem en vagyok a hibas, hogy a faszrol abrandozol egesz nap. Ingyen jo tanacs: keress valakit (felnottet, ne gyereket!!!), aki megengedi, hogy leszopd. Ha annyira gusztustalan vagy, hogy senki nem engedi, nezz szet escort site-okon, ha eleget fizetsz akkor meg is dugnak teged.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 15:27:56

@Jean Sol Partre:

Van még egy aspektus. Ma a leggyakrabban úgy kerül egy gyerek homó "szülőkhöz", hog yaz egyik szülője rájön, ő bizony a saját nemét szereti. Nem hinném, hogy ez a gyerek születése utáni években következik be, inkább később. A férfiak pl. állítólag a 40-es éveikben szoktak bebuzulni - bocs a kifejezésért, nem tudok rá jobb szót.

Ekkorra a gyerek már túl van a sexual imprinting korszakán, nem lesz rá meghatározó hatással a homó szülők látványa. Egy örökbefogadott kisgyerek jó eséllyel még a sexual imprinting időszaka előtt kerül a "szülőkhöz", így azok hatással lehetnek a szexuális orientációjára.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 15:31:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ne haragudj, ez önellentmondás. Most 40 körül, vagy gyerekkorban? 40 körül ki a fenétől tanulnák el? Ők is túl vannak az imprintingen, nem?

Darth Revan 2015.02.20. 15:32:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Megha esetleg hatassal lenne is egy gyerekre es o is meleg lesz, mi a fene lenne ezzel a baj?! Semmi.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 15:38:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: amúgy meg erre nézve rengeteg kutatás volt. A jelenlegi álláspont szerint nem tisztán genetikus (azaz nem öröklődik), hanem a terhesség alatt hormonális okok is alakítják. Mindenesetre a gyermek már a hajlammal születik.
Nem mutattak ki olyat, hogy hajlammal nem rendelkező ember tanulás útján homoszexuálissá válhatna.

Másfelől, ahogy már te is pedzegetted, kérdés, hogy káros-e egyáltalán, ha valaki homoszexuális lesz. Jelen helyzetben a problémák zöme nem magából a homoszexualitásból ered, hanem abból, ahogy a társadalaom kezeli, nevezetesen a homofóbiából. Az erőszak, a lelki problémák mind levezethetők ebből.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 15:39:10

@Jean Sol Partre:

"Azért ha tényleg nagy gond lenne velük, kiderülne, hisz az iskola, a gyámhivatal, védőnő, stb., vizsgálódna."

Ideális esetben. De megint csak feltételezésekbe bocsájtkozol. Ezek nem pótolják az alapos és korrekt felméréseket.

"Mivel nem tanulható dolog, nem tanulja el"

A viselkedésminták tanulhatók. Ráadásul a szexuális orientáció vsz. nem is annyira tanulás, mint imprinting eredménye. Igen sok kutató véleménye szerint az ember alapvetően biszexuális lény.

"Ahogyan a melegnek született gyerek sem tanulja el a heteroszexualitást a szüleitől."

Dehogynem. Igen sok az olyan eset, amikor egy férfi a tanult minták alapján házasodik, aztán később, akár a 40-es éveiben jön rá, hogy ő igazából homó.

"És? Hogy jön ez ide?"

Te írtad, hogy "Nincs jele, hogy a homoszexuálisok a szexuális preferenciájukon kívül bármi másban eltérnének a heteroktól." A sűrű partnercsere rossz ahatással van a gyerek fejlődésére. Márpedig a homó férfiak körében sokkal nagyobb a promiszkuitás.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 15:48:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "De megint csak feltételezésekbe bocsájtkozol"

Nézd, ha nincsenek kirívó különbségek, feltűnő problémák, akkor ez nem sejtés és akkor értelmetlen a tiltás. Akkor inkább oldjuk meg az alkoholista, drogos szülők kérdését, a családon belüli erőszak problémáját, és ha azt már lerendeztük, akkor visszatérhetünk erre is, okoz-e egy kicsi problémát.

"A sűrű partnercsere rossz ahatással van a gyerek fejlődésére."
Mivel a heterók között sincs korlátozás, hogy bizonyos partnermennyiség felett nem lehet gyereke, ez értelmetlen. Ezzel az erővel gazdasági állapot (a szegények is különböznek a gazdagoktól, másképp nevelik a gyerekeiket) vagy bármi más alapon is tilthatnánk a gyerekvállalást vagy a házasságot.

" Igen sok az olyan eset, amikor egy férfi a tanult minták alapján házasodik, aztán később, akár a 40-es éveiben jön rá, hogy ő igazából homó. "

De ott nem a heteroszexualitást tanulta meg, hanem csak próbál megfelelni a társadalmi normáknak. Az ilyen esetekben azt szokták vallani, hogy mindig is furcsának, másnak érezték magukat, csak nem tudták, mi lehet az oka. Azaz nem tanultak meg semmit, csak nem értették meg időben a szitut.

Szentgyörgyhegyi 2015.02.20. 15:48:52

@Darth Revan: Jézus nem volt "echte magyar", de zsidó sem.
Ennek azért utána lehet nézni. A Talmud sem állítja ezt, sőt határozottan elutasítja. Vermes Géza volt az, aki ezt propagálta, de az inkább politikai okokra vezethető vissza.
Az Újszövetségben sehol, egyetlenegyszer sem írják, hogy Jézus zsidó lenne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 15:53:39

@Darth Revan:

"Megha esetleg hatassal lenne is egy gyerekre es o is meleg lesz, mi a fene lenne ezzel a baj?!"

Esetleg "csak" annyi, hogy hagyni kellene a gyerek természetes, saját szexualitását kifejlődni, nem kellene befolyásolni. Ha homónak születik, legyen az, OK. De ha billeg, ne befolyásolja a homó "szülő" a homó irányba.

@Jean Sol Partre:

"ne haragudj, ez önellentmondás. Most 40 körül, vagy gyerekkorban? 40 körül ki a fenétől tanulnák el? Ők is túl vannak az imprintingen, nem?"

Nem figyeltél. Ggyerekkorban tanulta el a heteró orientációt. Aztán 40 körül rájött, hogy ő igazából homó. Elismerem, valszeg nem gyakori eset. Én olyat ismerek, amikor a srác kb. 30 éves koráig csak nőkkel járt, voltak barátnői, szexelt velük, aztán 30 körül váltott. Azóta is rejtőzködik, fél, hogy a munkahelyén kiderül.

"Nem mutattak ki olyat, hogy hajlammal nem rendelkező ember tanulás útján homoszexuálissá válhatna."

Kétlem, hogy eleve vizsgálták. De mint írtam, inkább imprinting.

"Másfelől, ahogy már te is pedzegetted, kérdés, hogy káros-e egyáltalán, ha valaki homoszexuális lesz."

Nem ide helyeztem a hangsúlyt, de valóban, inkább legyen valaki boldog homoszexuális, mint boldogtalan heteró. De a saját belső hajlamai szerint, ne külső hatásra.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 16:00:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Kétlem, hogy eleve vizsgálták."

Azt vizsgálták, mitől lesz az. Azt találták, genetikai és magzatkori hormonális hatások okozzák. Ha ilyen nem volt, akkor nem lett homo. Aki homo, az ettől.
Ha most azt mondod, hogy de százmillióból 1 eset mégis lehetséges, elhiszem, de nem érdekel, erre nem lehet alapítani egy általános tiltást.

Az a barátod vajon honnan tanulta gyerekkorában a homoszexualitást ami 30 éves kora körül kiütközött?

Darth Revan 2015.02.20. 16:13:46

@Szentgyörgyhegyi:

Jezus zsido volt,
amugy arrol irnak, hogy hetero volt-e?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 16:15:29

@Jean Sol Partre:

"Mivel a heterók között sincs korlátozás, hogy bizonyos partnermennyiség felett nem lehet gyereke, ez értelmetlen."

Nem egészen. Egyrészt csak stabil családoknak, pároknak adnak gyereket örökbe. Ha nincs is konkrét szám a partnerekre, nem hinném, hogy örökbe adnak gyereket olyan heteró párnak, ahol a pár egyik tagja havonta, évente cserélődik.

A homók és a heterók között átlagosan nagyságrendi (tízszeres) különbség van a szexuális partnerek száma között. A gyereknek nem biztos, hogy jó, ha a "papának" hetente más partnere van, vagy 1-2 évente más "mama" költözik be. Heteró férfiaknál ez kivétel, a homóknál inkább a norma.

"Nézd, ha nincsenek kirívó különbségek, feltűnő problémák, akkor ez nem sejtés és akkor értelmetlen a tiltás."

Ebben nem értünk egyet, én úgy látom, hogy egyelőre nincs elég felmérés ennek igazolására. Ha alapos, korrekt, tudományos igényű és független felmérések (több, mert egy nem elég, kell a kontroll) azt igazolják, hogy egy gyereknek semmi baja nem lesz attól, hogy pici korától homó "szülők" nevelik, és ez a szexuális irányultságát sem befolyásolja, akkor FOGCSIKORGATVA ugyan, de magam is arra fogok szavazni, hogy fogadhassanak örökbe gyereket - legalábbis akkor, ha heteró megfelelő heteró befogadó család nincs a gyereknek. Tenni fogom ezt azért, mert a gyerek érdeke a legfontosabb.

Ám azok a tanulmányok, amelyeket én olvastam, nem erre mutatnak. Kellene több, alaposabb, még nagyobb merítéssel. Addig viszont ne fogadhassanak homó párok gyereket örökbe.

"De ott nem a heteroszexualitást tanulta meg, hanem csak próbál megfelelni a társadalmi normáknak."

Ez igaz. Ezért javítottam magam úgy, hogy inkább imprinting.

Darth Revan 2015.02.20. 16:18:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Esetleg "csak" annyi, hogy hagyni kellene a gyerek természetes, saját szexualitását kifejlődni, nem kellene befolyásolni. Ha homónak születik, legyen az, OK. De ha billeg, ne befolyásolja a homó "szülő" a homó irányba.

Hulyeseg. Tudod a melegek altalaban olyan csaladban nonek fel, ahol a heteroszexualitast eroltetik ra. A velukszuletet termeszetes homoszexualitas helyett. Es megis egeszseges meleg ember lesz beloluk.

Ugyanugy nem fog bebuzulni egy nem melegnek szuletett gyerek, csak mert azt a peldat latja.

Velemenyem szerint a szeualitas az egy velunk szuletett eros oszton, nem egy tanult dolog. A nemi szerepeket mar tanuljuk, de azt, hogy melyik nemhez vonzodunk, azt nem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 16:19:51

@Jean Sol Partre:

Fene tudja, honnan tanulta, ha tanulta. Amikor rájött, hogy ő igazából homó, ez elementáris erővel tört ki rajta, pár hétre eltűnt a menyasszonya mellől, haza sem ment, fűvel-fával csoportszexelt, próbálta behozni, amit elmulasztott. Szerencsére nem szedett össze semmi betegséget. Később elég stabil kapcsolatban élt egy másik férfival, de időközben meglazult az ismeretségünk, nem tudom, most mi van vele.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.20. 16:20:51

@Darth Revan:

"Ugyanugy nem fog bebuzulni egy nem melegnek szuletett gyerek, csak mert azt a peldat latja. "

Ez nem feltétlenül egy szimmetrikus viszony.

Jean Sol Partre 2015.02.20. 16:21:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "csak stabil családoknak, pároknak adnak gyereket örökbe"

Ezt a szabályt nyugodtan alkalmazhatják a homokra is. Mérhető, vizsgálható, és jogos is. És persze még számtalan szabály van, amit ugyanúgy alkalmazni kell az egynemű párokra is.

Én is támogatom, hogy legyenek vizsgálatok, de tényleg jók, ne ilyenek mint ebben a posztban is.
Bár lassan mindegy lesz, a világ elhalad mellettünk és a tapasztalatokat közvetlenül gyűjthetjük a nálunk előbbre járó országokból.

Szentgyörgyhegyi 2015.02.20. 16:30:08

@Darth Revan: Ha azt "tudja", hogy Jézus zsidó volt, akkor biztos vagyok abban, hogy akadémiai kérdésére is tudja a választ. Sőt.
Valószínűleg minden egyébb kérdésre.

Darth Revan 2015.02.20. 16:35:58

@Szentgyörgyhegyi:
Hat, nem tagadhatom, zseni vagyok :)

aurri 2015.02.20. 17:07:04

@Darth Revan: Egy isteni megtestesülésnél semmi értelmes annak a kérdésnek, hogy ő mi volt. Inkább az a kérdés, kik értették meg őt a legjobban és a legkevésbé. És azt kijelenthetjük, hogy a zsidók értették meg a legkevésbé. Persze ez legyen az ő gondjuk.

Egyébként is a kereszten nem az ószövetség istenét említi Jézus, mert akkor azt mondta volna, hogy Jahve. Ehelyett mit mond? Eli Eli, az pedig a kánaáni istenség.

Darth Revan 2015.02.20. 17:52:57

@aurri:
Jezus zsido *ember* volt.

bölcsbagoly 2015.02.20. 18:42:25

@vgaborka: pozitivan értékelendő magatartás a részedről.

glinolid 2015.02.20. 21:43:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Ms Diane Choksondik: @maxval bircaman szerkesztő: @ekszvájzed: Amig a ker. egyhaz bujtatja pedofil papjait, eltussolja a pedofilian kapott papok ugyeit es megakadalyozza a hatosagok munkajat a pedofil papok megbunteteseben, addig a kereszteny egyhaz a pedofiliat tamogato intezmenyek koze tartozik.

thotferi 2015.02.20. 22:06:49

A homoszexualitás sem nem genetikai alapon, sem nem hormonális úton alakul ki, hanem a születés utáni nevelési- környezeti tényezők alakítják ki.
"a vizsgálat nem támasztja alá statisztikailag szignifikáns módon a homoszexuális orientáltság örökletes tényezőinek fontosságát."

"erős bizonyítéka is annak, hogy a homoszexualitás nem genetikailag kódolt."
www.emaso.com/hu-hungarian/hu-3-right/hu-3-1-presentation.htm

Homoszexuális pároknak nem adható örökbe gyermek, mert ez súlyos kockázatokat jelent a gyermekek fejlődésére nézvést.

2015.02.23. 09:29:01

@glinolid:

Nem tudom, kik mondatták le a HJ-s múltja miatt amúgy is veszettül támadott és démonizált NÉMET (!!!) Benedeket, s tétették a helyére a jóságos Ferencet, de akkor magyarázd már el nekem, hogy akik ezt csinálták, ugyanekkor miért nem szóltak oda a "szinténzenész" (azaz többek szerint is őközülük inkább való) új pápának, hogy lásson végre az ügyben munkához ... TALÁN EZ SEM VÉLETLEN, csak azért, hogy a teféle tovább mondogathassa "igazát" ...

Amúgy meg a keresztény hit tanításai, nagyjai, és egyszerű hívő lelkeinek tömegei továbbra is ártatlanok, és passz, ez nem is lehet vita tárgya, csak hogy tudd.

Az intézményt persze vádolhatod, körmöd szakadtáig, ahogy azt a kezdetei óta is többen teszik, de pont az imént kimondottak kapcsán is belegondolhatsz, hogy vajon KIK és MIÉRT tartják ezen a módon is életben, napjainkra is, hogy legyen mit ("történelmi okokból", melyek mára már 400 éve hogy kifutottak, valamint olyan dolgok miatt, amik inkább a gyűlölőkre jellemzők, tehát kivetítés, terelés, bűnbakképzés, stb. módszerei által), gyűlölni és gyűlöltetni, mert bizony ha a katolikus egyház nem volna, ugye, akkor "KI KÉNE TALÁLNI".

És amíg a szélballibsi politikai és "kulturális" oldal, valamint a judaista rabbinátus bújtatja pedofil tagjait, eltussolja a pedofílián kapott tagjai ügyeit és megakadalyozza a hatóságok munkáját a pedofil tagok megbüntetésében, (valamint a nevezett szexuális devianciát művészeti alkotásokba foglalva is dicsőíti, és a szerelem jogán vitathatatlannak mutatja be) addig mindezen szerveződések a pedofíliát támogató intézmények közé tartoznak.

PAPOKAT NEM LEHET CSAK ÚGY EGYSZERŰEN KIRÚGNI VAGY BEBÖRTÖNÖZNI, OKOS.

(Fel vannak szentelve, többek közt, ami pedig NEM VEHETŐ LE, mivel nem a németsanya szenteli őket, aki le is veheti a kenetet akár, ha úgy akarja :) )

S aztán meg erre nézve a katolikus (meg a többi) történelmi és nem-történelmi egyház és az államok között néhol már több mint 500 éves szerződések állnak fenn, először tehát talán változtasd meg a fennálló euro-atlanti JOGRENDEKET. A komcsik meg a nácik tettek kivételt egyházi személyekkel szemben egyedül, dehát ugye őket semmilyen konvenciók meg nemzetközi előírások nem kötelezték, (tán csak Hitlert a konkordátum, de az se nagyon) s ők aztán mindenkit kergettek, csak a szerinted kiemelendő bűnösöket nem. Csak azt ne mondd, hogy az ő nyomdokukban kívánsz haladni te is ... :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2015.02.23. 20:01:22

@Sweetshark: volt olyan is aki nem volt katolikus. majdnem a karrierjébe került, mert a mai ostoba kurzus tabuit feszegette.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2015.02.23. 20:06:52

@glinolid: a Sulling által használt mintában található, azonos nemű párok által nevelt gyermekek többségének egyik nevelője a biológiai szülője is egyben. "

vagy te elvárod, hogy a homokos szülők MINDKETTEN biológiai szülők is legyenek?

ugyanaz az érzésem itt is, mint a kézírás beszüntetésénél, kapásból látszik a nomrálisabbaknak, hogy ez rossz, pár deviáns kisebbség, kézenfogva az államhatalommal mégis erőlteti.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.23. 20:19:20

@tesz-vesz:

Abban igaza van, hogy helyesebb lett volna olyan mintát választani, ahol sem a homó, sem a heteró nevelőszülők (a szülő a homók esetében idézőjelben értendő) között nincs biológiai szülő.

Egy másik, külön vizsgált csoport lehetne az, ahol mind a homó, mind a heteró nevelőszülők EGYIKE, de csak egyike biológiai szülő.

"vagy te elvárod, hogy a homokos szülők MINDKETTEN biológiai szülők is legyenek?"

Na de ilyen összehasonlítás azért sem lehetséges, mert ha ugyanezt elváros a heteró nevelőszülőktől is, akkor ők már nem NEVELŐszülők.

thotferi 2015.02.26. 17:02:34

Biztos, hogy nem az a különbségek oka, hogy a nevelőszülők biológiai szülők-e vagy sem.

"A tanulmány arra jutott: negyven változóból 25-ben van jelentős eltérés azoknál, akiknek édesanyja leszbikus kapcsolatban (is) élt, azokhoz képest, akik stabil, hagyományos házasságban élő szülők gyermekeként nőttek fel. Az ilyen gyermekek és fiatalok inkább hasonlítanak az egy szülő által nevelt gyermekekhez."

"A leszbikus anya által nevelt gyerekek 23 százaléka bevallotta, hogy „szexuálisan érintette” őt az anya vagy a partnernője. 31 százalék bevallotta, hogy szexre kényszerítették akarata ellenére. Ugyanez vonatkozik a homoszexuális apa által nevelt gyerekek 25 százalékára. A leszbikus anyák által neveltek 20 százaléka és a homoszexuális apa által neveltek 25 százaléka nemi úton szerzett betegségben szenvedett."
www.csaladhalo.hu/cikk/hatter/vajon-milyen-hatranyok-erhetik-gyereket-ha-meleg-parok-nevelik-oket
süti beállítások módosítása